جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پاک کردن ویروس زگیل تناسلی (HPV) به صورت طبیعی

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ

پاک کردن ویروس زگیل تناسلی (HPV) به صورت طبیعی

ویروس زگیل تناسلی (HPV) شایع ترین عفونت مقاربیتی در امریکا میباشد. این شایع بودن به این دلیل است که تمام مردان و زنانی که زندگی جنسی فعالی دارند در برهه ای از زندگیشان به این عفونت مبتلا میشوند.

100 نوع مختلف از ویروس زگیل (HPV) وجود دارد ولی تعداد کمی از ان باعث مشکلات جدی مثل زگیل تناسلی، زگیل واژن، زگیل مقعدی و یا سرطان دهانه رحم میشود میشود.

یکی از بیماران این سوال را از ما پرسیده است:

سلان دکتر مانی

دکتر زنان به من گفته است که زگیل تناسلی (HPV) دارم، من میدانم که این یک بیماری عمومی است و اینکه سیستم دفاعی بدن میتواند به صورت طبیعی این ویروس را از بین ببرد. اما من همچنان از این بیماری واهمه دارم. چون سن من از واکس گارداسیل گذشته است، ایا چیز دیگری هست که من بتوانم انجام بدهم تا ویروس را از بدنم پاک کنم؟

با تشکر، راچل

جواب مثبت ازمایش زگیل تناسلی (HPV) بدین معنا نیست که شما حتما سرطان دهانه رحم میگیرید. مطالعات نشان داده است که در 50 درصد افرادی که به ویروس زگیل تناسلی (HPV) بتلا میشوند در کمتر از 8 ماه بدنشان این ویروس را از بین میبرد. و 90 درصد هم طی 2 سال این ویروس از بین میرود. فقط زمانی که سیستم ایمنی بدن شما نتواند با این ویروس مقابله کند ان زمان بعضی از انواع این ویروس که خیلی هم شایع نیستند میتواند مسبب ایجاد سرطان دهانه رحم بشود. 

گرفتن آزمایشات منظم و آزمایش پاپ اسمیر برای تشخیص زودهنگام در زنان مهم هست. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) یک تست HPV را برای زنان بالای 30 سال تایید کرده است، اما در حال حاضر هیچ تست HPV را برای مردان وجود ندارد.

اگر خانمی زگیل تناسلی (HPV) داشته باشد، درصد بالایی وجود دارد که میتواند شریک جنسی خودش را الوده کند. دکتر جنیفر لاندا (متخصص زنان و رئیس مرکز پزشکی  BodyLogicMD ) به فاکس نیوز گفته:

در بسیاری از شرکای جنسی هیچ مشکلی به وجود نمی اید اما شانس رو به بالایی از سرطان دهان برای مردان در رابطه با زنان مبتلا به زگیل تناسلی (HPV)  وجود دارد.

مردان و زنان میتوانند با زدن واکسن زگیل تناسلی به نام گارداسیل ریسک ویروس HPV را پایین بیاورند. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) سه نوع واکسن زگیل تناسلی  را برای استفاده در امریکا تایید کرده است. و تحقیقات نشان داده است که این واکسن ها بسیار تاثیر قابل توجهی در رابطه با عفونت ویروسی HPV که میتواند باعث زگیل تناسلی و سرطان بشود را دارد. مراکز و پیشگیری بیماری (CDC) توصیه میکند که تمام پسران و دختران زیر سن 11 تا 12 سال باید واکسینه بشوند. چونکه واکسن تنها زمانی عمل میکند که شما مبتلا نشده باشید. همچنین توصیه شده است که کودکان حتما تا قبل از شروع رابطه جنسی واکسینه بشوند.

درمانی برای ویروس (HPV) وجود ندارد اما کار های زیادی وجود دارد که شما میتوانید انجام بدهید تا سیستم ایمنی بدن شما خودش به صورت طبیعی این ویروس را از بین ببرد. و شانس ابتلا به سرطان را به شدت در خودتان کاهش بدهید.

دکتر جنیفر لاندا گفت:

چندین کار را شما باید انجام بدهید:

  • اول از همه  اگر شما سیگاری هستید سیگار را ترک کنید و از ان دوری کنید.
  • دوم، از خوردن قرص های ضد بار داری خودداری کنید. مطالعات نشان داده است که قرص های ضد بارداری میتواند باعث بشود که ویروس زگیل تناسلی (HPV) به سرطان تبدیل بشود

زنانی که مبتلا به (HPV) هستند باید به همراه دکترشان تصمیم بگیرند که مصرف قرص ضد بارداری را متوقف کنند و اگر انها میخواهند از حاملگی جلوگیری کنند  باید بسته قرصی که اکنون مصرف میکنند را قبل از برنامه ریزی برای روش دیگری از پیشگیری از بارداری تمام کنند . (پیشنهاد دکتر جنیفر لاندا )

  • دکتر لاندا همچنین گفت پیشگیری از حاملگی به صورت آی یو دی (IUD) هم خطر افرین است. دکتر افزود اگر خانم ها میخواهند از ای یو دی (IUD) استفاده کنند حتما باید از ای یو دی های (IUD) فلزی به جای ای یو دی های (IUD) هورمونی استفاده کنند. مطالعات نشان داده است که ای یو دی های (IUD) هورمونی باعث میشوند که درمان زگیل تناسلی HPV کاهش پیدا کند.

پس سیستم ایمنی بدن شما اولین و مهمترین عنصر در مقابله و ریشه کن کردن ویروس زگیل تناسلی (HPV)  است. بالا بردن سیستم ایمنی میتواند به شما برای مبارزه و ریشه کن کردن این بیماری کمک کند.

  • دکتر لاندا ادامه داد: من چندین ویتامین را توصیه میکنم . ویتامین های زیادی در مطالعات مشخص شده است که میتوانند باعث ار بردن ویروس زگیل تناسلی (HPV) شود.

اولین انها ویتامین بی (B) است و مخصوصا اسید فولیک و ویتامین بی 12 (B12). من اسید فولیک 1000 میکرو گرم را توصیه میکنم که بهترین ان  methyltetrahydrofolate (MTHF) است. و برای ویتامین بی 12 (B12) من 1000 میکرو گرم در روز از نوع methylcobalamin .

همچنین دکتر لاندا مصرف چند نوع ویتامین E را هم اعلام کرد.

توصیه من مصرف 400iu ، متشکل از مخلوطی از tocopherols که دربرگیرنده tocopherols های بتا و گاما باشد. بیشتر ویتامین E هایی که فروخته میشود از نوع tocopherol دلتا هستند. بنابر این شما باید مطمئن بشوید که ویتامین E که گرفتید، tocopherols مخلوط باشد که دو نوع بتا و گاما را داشته باشد تا برای نتیجه دهی کار شما اثر بخش باشد.

اگر سوالی برای دکتر مانی دارید با ادرس زیر بفرستید:

DrManny@FoxNews.com

منبع

http://www.foxnews.com/health/2016/02/29/have-hpv-how-to-clear-infection-naturally.html

  • help guide

نظرات  (۱۷)

اصلا این ویروس از بدنم میره. من 29 سالمه. 
چیکار کنم به نظرتون؟ یعنی سرطان میگیرم؟ تو رو خدا یکی جوابم بده
سلام. من سال 91 زگیل داشتم جراحی کردم و بعد جراحی چند تا ریز زد که یه محلول که دکتر داد و اسمش یادم نست اکی شد.
تو این چند سال بعدش نداشتم که الان دو هفته ای هست که باز چند تا زگیل در ناحیه مقعد زده ، فقط علتش نمیدونم چیه و تنها تغییری که در روال زندگیم ایجاد شده مصرف قرص    visanne
هست که دکتر زنان بخاطر کیست تخمدان بهم داده، علتش عود زگیل این میتونه باشه؟
کی گفته آزمایش دقیقی برای آقایون وجود نداره؟؟؟!!
آزمایشگاه کیوان و نیلو بهترین هستن برای انجام این آزمایش 
مراجعه کنید برای اطمینان بیشتر تایپتون رو نگید بببینید درست میگن یا نه
ایا راهی هست که کامل خارج بشه؟
کاش درمان قطعی برای این بیماری بیاد
منم به تازگی گرفتم و مثل چی اضطراب دارم نمیدونم دقیقا چه غلتی باید بکنم چند روز تحقیق کردم فقط در این حد میدونم بدن خودتون میتونه درمان کنه باید سیستم ایمنی بدنتون رو بالا ببرید
توکل به خدا اول
سیگار الکل ممنوع
سبزیجات و میوه جات ممنوع
گوشت گاو و گوساله ممنوع کلا سعی کنید گوشت گوشفند یا مرغ هم خیلی خیلی کم کنید در حد 15 روز یک بار
لبنیات ممنوع
هر روز قرص مولتی ویتامین
کرایو کردن جوش های تناسلی 
پاکیزه نگه دارید بدنو تا درمان کامل سکس نکنید    . 
.:
خنده چگونه باعث شفای بدن می شود؟

وقتی پزشکان به نورمن کازینز گفتند که به بیماری " آنکیلو اسپوندیلیتیس " مبتلاست اضافه کردند که هیچ کمکی نمی توانند به او بکنند و باید آماده باشد که بعد از دوره ای درد جانکاه از دنیا برود.
کازینز اتاقی در یک هتل گرفت و هر فیلم خنده داری را که می توانست پیدا کند کرایه کرد.
او بارها و بارها نشست و این فیلم ها را تماشا کرد و از ته دل خندید. پس از شش ماه خنده درمانی ای که خودش برای خودش تجویز کرد پزشکان در نهایت تعجب دریافتند که بیماری او کاملا درمان شده و هیچ اثری از آن نیست...!

این نتیجه حیرت انگیز باعث شد تا کازینز کتاب آناتومی یک بیماری را بنویسد و منتشر کند. سپس او پژوهش گسترده ای پیرامون کارکرد آندورفین ها آغاز کرد.
آندورفین ها مواد شیمیایی ای هستند که وقتی می خندیم در مغز آزاد می شوند. آن ها همان ترکیب شیمیایی مورفین و هروئین را دارند و ضمن این که اثر آرام بخشی روی بدن می گذارند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.
 این امر توضیح می دهد که چرا آدم های شاد به ندرت بیمار می شوند و خیلی جوان به نظر میرسند در حالی که کسانی که مدام گله و شکایت می کنند اغلب اوقات بیمار هستند...!😄
سلام 
من حدود یه سال پیش آلوده شدم ،دو تا زگیل رو آلتم داشتم اولش فک میکردم چیز مهمی نباشه ،دو با کرایو کردم زیگیلا بیشتر شد،دو با لیزر کردم بازم بیشتر شد ،بعد که یکم در مورد این بیماری اطلاعاتم بیشتر شد فهمیدم که خودم با دست خودم زندگیمو نابود کردم ،دیگه امیدی به زندگی ندارم ،همش به خودکشی فک میکنم ولی به خاطر خانوادم نمیتونم،
برای درمان این بیماری باید سیگار نکشید و روحیه خوبی داشت ولی آخه چهجوری میشه با دیدن زگیل هایی که هر روز بیشتر میشه روحیه داشت.....
سلام دوستان.....امیدوارم به زودی درمانش پیدا بشه...من شنیدم دکتر کیوان رو بیمارا تحقیق میکنه...دوای مجانی میده تا ببینه در نهایت چی مشه...تنها چاره ودکتر ما فقط خداست....واقعا اسفناکه....برا من یه کابوس شده.....همش دعا میکنم...نباید از خدا قطع امید بکنیم...ناامیدی کار شیطان هست...باید ارتباط وایمانمونو به خدا بیشتر کنیم
سلام
من یه تعداد قرص ahcc 750mg دارم
کسی خواست ایمیل بزنه
pooya_s2002@yahoo.com
سلام
سلام دوستان درمان داره سعی کنین کرایو کنین و اینکه پمادم داره قرص هست بخورین کامل از بدن میره اصلا نزارین رو مختون بره درمان میشه
من تقریبا از دست رفتم کلی ویروس ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۵،۵۱،۵۲،۵۶،۵۸،۵۹،۶۶،۶۸ و دیروز هم جواب ازمایشم cin1بود 
دبگه نمی دونم چه کار کنم زگیل رو هم برداشتم ظرف ۹روز باز در اومد
تقریبا نا امید شدم
اون هایی که اچ پی وی دارن cin1هم دارن یا فقط من دارم ؟
زبونم هم احساس میکنم داره 
ولی خسته شدم از بسا توی این سه هفته انقدر دکتر رفتمو به در بسته خوردم 
نه داروی مشخصی نه درمانی 
واکسن هم اصلا نیست به ۱۰۰تا داروخانه رفتم ندارن 
به دکتر میگم کجا بگیرم واکسنو میگه نمی دونم بگرد 
خود سرانه یک سری دارو مکمل گرفتم و می خورم حالا یه جای دیگم نزنه بیرون صلوات 
شاید خدا این طوری کرده حواسمون به خودمون بیشتر باشه 😥 
اگر کسی میدونه واکسن جایی داره به من بگه باید برای cin1 حتما بزنم 😭
Benitaangelic @gmail.com

سلام به همه

 

من قرص AHCC رو اول از مالتینا گرفتم البته 30 - 40 روز طول کشید تا بهم تحویل بدن ولی 2 تا بسته بعدی رو از شرکت فرازطب گرفتم . همون روز هم تحویل میدن

 .. من الان 3 ماهه دارم استفاده می کنم از یک ماهه پیش زگیل هام یکی یکی دارن خشک میشن و می افتن .. یه قطره و یک کرم هم کنارش استفاده می کنم. اون قطره و کرم هم خودشون کناره محصول برام فرستادن

به شما هم پیشنهاد می کنم جای اینکه انقدر نگران باشین یکم هزینه کنید و خودتون رو درمان کنید

سلامتی آدم ارزشش خیلی بیشتره ... خودتون رو درمان نکنید دو روز دیگه سرطان می گیرید اون موقع  100 برابرش رو باید خرجه سرطان بکنید

 

این آدرسه سایتشونه

https://www.farazteb.net

 

توی گوگل هم به فارسی بزنید فرازطب براتون میاره

سلام

یه گروه تلگرامی هست بیاین و تجربیاتتو بگید

qavi_bashim@

سلام دوستان لینک کانال تلگرام درسته؟باز نمیشه

 

سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

https://t.me/hpvhsv3

لینک‌گپ تلگرام  بیمارنان زگیل تناسلی

https://t.me/hpvav

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی