جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

زگیل زبان و راههای درمان ان

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ

زگیل روی زبان چیست؟

زگیل های روی زبان که با نام verruca vulgaris شناخته میشوند. یک بیماری مسری است. شیوع بیماری شایع نیست. اما در تمام کشور های جهان وجود دارد.

زگیل روی زبان عمدتا روی افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بوجود می اید. اندازه و تعداد زگیل ها در سنین مختلف فرق دارد. این زگیل ها میتواند در هر سنی رخ دهد ولی بیشتر در سنین کودکی و نوجوانی شایع است.

آناتومی زبان

زبان یک عضو عضلانی است. سطح قابل رویت بالایی از زبان به عنوان سطح پشتی شناخته شده است. قسمت بیرونی مخملی از لایه پشتی است با توجه به زایده، که سطح بیرونی را پوشش می دهد. بررسی زبان در معاینه فیزیکی شامل،  رنگ و ظاهر تغییرات لایه پشتی با بیماریهای مختلف میباشد. 

علائم
نشانه های مرتبط با زگیل زبان
:

به راحتی بر روی سطح زبان قابل مشاهده اس

گل کلم شکل، ظاهر گوشتی مایل به قرمز

به راحتی به دیگر لایه مخاطی دهان گسترش میابد

به صورت تکی و یا خوشه ای رشد میکند

احساس ناراحتی

مشکل در غذا خوردن، نوشیدن و صحبت کردن

غذاهایی که باعث تحریک زبان هستند خوردنشان با درد همراه میشود

شرایط درمان نشده باعث خونریزی و گسترش به سایر نقاط از حفره دهان.


علل ابتلا
 
زگیل بر روی زبان نتیجه توسعه عفونت ویروسی خوش خیم است. ارگانیسم مسبب، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) است. این عفونت می تواند از طریق بوسیدن، رابطه جنسی دهانی و یا سایر فعالیت های مرتبط که در آن تماس پوست به پوست ممکن است گسترش یافته شود. زگیل بر روی زبان و زگیل دیگر در حفره دهان ترکیب با acuminatum زگیل است. تیپ های ویروس HPV که با زگیل زبان در ارتباط هستند انواع 6 و 11 و 12 و 116 هستند. که همگی ار انواع کم خطر HPV میباشند. (قابل توجه عزیزانی که با دیدن زگیل زبان روحیه خود را از دست میدهند.)

انواع خاص HPV در زگیل زبان شامل انواع 1، 2، 4، 7 می باشد. که زگیل های مربوط به پا هستند.

درمان

زگیل های روی زبان خود به خود محدود میشوند و به مرور زمان از بین میروند. حداکثر زمان برای از بین رفتن خود به خودی زگیل زبان 2 سال میباشد. فردی با سیستم ایمنی ضعیف زگیل در او عود میکند. برخی از داروهای خانگی و درمان دارویی می تواند وضعیت را بهبود ببخشد.

درمانهای خانگی

روغن درخت چای

روغن درخت چای خواص ضد عفونی دارد و ممکن است که عامل عفونت را نابود کند. روش استفاده از ان به این صورت است که چند قطره را به یک گلوله پنبه میزنیم و ان پنبه را روی زگیل قرار میدهیم. این کار را باید چند بار در روز تکرار کرد.

پوست موز

پوست موز را باید روی زبان به ارامی مالش بدهیم  و این کار را چندین روز تکرار باید بشود تا به نتیجه رسید.

سیب زمینی خام

تکه های سیب زمینی را برش بدهید و به ارامی روی زگیل زبان برای چند دقیقه مالش بدهید. این کار باید در چند نوبت در روز انجام بشود. اثر بخشی سودمند این روش در عرض 2 هفته مشخص میشود.



آلوئه ورا
دارای خاصیت تسکین دهنده است، بنابراین ناراحتی همراه با زگیل بر روی زبان را می توان با استفاده از ژل آلوئه ورا بر روی زبان به حداقل رساند و کمک می کند تا به بهبود سریع .

سیر
سیر مثال خوب از عامل ضد میکروبی طبیعی است و دارای خواص ضد ویروسی است. سیر له شده را روی زگیل قرار بدهید و این روش بسیار سریع میباشد.



درمان دارویی

برخی از عوامل موضعی در داروخانه، که دارای اثر متوسط ​​تا درمان زگیل بر روی زبان میباشد در دسترس هستند. این دارو ها شامل اسید سالیسیلیک و  cantharidi هستند.

برخی داروهای ضد ویروسی ممکن است توسط دکتر تجویز شود.


درمان جراحی

روش جراحی  نیز می تواند قابل استفاده برای برداشتن زگیل بر روی زبان باشد، که شامل کرایوتراپی و جراحی با لیزر است.

در کرایوتراپی، نیتروژن مایع استفاده می شود
در عمل جراحی لیزر برای حذف زگیل از اشعه لیزر استفاده می شود .

 


جلوگیری

HPV یک ویروسی است که از طریق اندام تناسلی انتقال میابد. داشتن رابطه محافظت شده و مطمئن بهترین روش برای جلوگیری از این بیماری است


پیش بینی

مشاهدات حاکی از ان است که 7 تا 10 درصد مردم جهان مبتلا به زگیل زبان هستند. حدود 23% درصد از موارد عود در عرض 2 ماه داشتند و 30% از موارد در عرض 3 ماه خوب شدند. و 65 تا 78 درصد موارد هم بعد ا زدو سال خود به خود خوب میشوند.

منابع

Warts on Tongue; Retrieve from: http://medicalpoint.org/warts-on-tongue/

Ahmet Ural,Selçuk Arslan,Şafak Ersöz, and Betül Değer (2014); Verruca vulgaris of the tongue: a case report with literature review; Retrieve from: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4333997/

Oral Warts; Retrieve from: http://www.warts.org/oral-warts.html

A R (2011); What are the Symptoms of Warts on Tongue and Its Treatment; Retrieve from: http://www.simple-remedies.com/home-remedies/warts/warts-on-tongue.html

How Can I remove Tongue Wart; Retrieve from:  http://www.wisegeekhealth.com/how-can-i-remove-tongue-warts.htm

Dr. Sumaiya Khan (2010); Warts on Tongue: Causes, Symptoms, and Treatment; Retrieve from:  http://www.buzzle.com/articles/warts-on-tongue.html

Oral Warts Treatment; UKHealthCenter; Retrieve from: http://www.healthcentre.org.uk/cosmetic-treatments/wart-oral-warts-treatment.html

https://medicalfoxx.com/warts-on-tongue.html

  • help guide

نظرات  (۲۶۰)

سلام ممنون از مطالب خوبتون
زگیل تو جاهای مختلف حفره ی دهان هم مثه زگیل زبانی هستش؟؟
عامل ایجاد کنندش و خطرش همین جوره؟؟
بله در گلو هم ممکن هست ایجاد بشود

اقای دکتر اگه زگیل از نوع کم خطر باشه باعث سرطان دهان میتونه بشه؟؟ خیلی استرس دارم تو رو خدا جواب بدین
اگر ویروس نوع 11 باشه و فقط پشت زبان زگیل به شکل ریشه ای زده باشه ، باید چکار کرد؟ سیر له شده خیلی دردناک استفاده کردنش پشت زبان، و بقیه مواد هم تاثیری نداره!
آیا این نوع منجر به سرطان دهان میشه؟
آیا از انتشارش میشه جلوگیری کرد؟
متخصصی گوش و حلق و بینی هیچ کاری نکرد و میگه مهم نیست
سلام
آیا زگیل در قسمت کلیتوریس واژن هم درمیاد؟
سلام من اول زگیل تناسلی داشتم با لیزر عمل کردم حلا یه دوهفته ی هست که زبانم به صورت یه مسطتیلی کوچک روی ان نقش بسته الان که داشتم کیوی میخوردم دور تادور ان سروع به سوزش کرد وقرمز دنگ شده ایا این میتواند زگیل باشد
سلام.  من زگیل واژن داشتم کرایو انجام دادم یک سال پیش اما هنوز رو پوستم هست و نیوفتاده چندتا دونه ریز هست زیاد هم نشده .اینکه نیوفتاده یعنی خوب نشده ؟
سلام .حدود یک سال که در دهانم زگیل زده همراه با التهاب شدید و هر روز هم دارت به تعدادشون اضافه میشه 
من شنیدم قارچ ریشی و اگر اشتباه نکنم دم بوقلمون برای زگیل داخل دهان موثره. تو همین سایت هم گفته شده قرص کورکومین و کو کیوتن خوبه. خودتون هم یه تحقیق بکنید به هر حال استفاده کردنش ضرر نداره. 
سلام خوبید من همیشه دهان و گلویم افت میزند  چ آزمایشی باید انجام بدم ک بفهمم hpvداذم یا نه 
سلام، روی زبانم دونه های ریز قرمز رنگ هست. دارای سوزش پیوسته هم هست. چجوری بفهمم تو دهانم اچ پی وی دارم? سوزش زبانم هم میتونه بخاطر اچ پی وی توی دهانم باشه?
سلام دیبا جان من یه گروه هستم سوال شمارو پرسیدم شما حتما برید دکتر چون یه نفر گفت زیانم دونه قرمز و میسوخت رفته دکتر گفته حساسیت هستش شاید زگیل نباشه برید دکتر
  • امیر حسینی
  • عرض سلام و وقت بخیر 
    من چند ماه پیش رابطه دهانی داشتم ،ی مدته دونه های ریزی که برجسته نیستند تو کناره های زبانم و تو قسمت داخلی لب بالایی به وجود اومدند.رنگ ضایعه های کناره ی زبان تقریبا سفید و قرمز هست تو هم ،و رو لبم نقطه های خیلی ریز سفید 
    چجور بیماری هست واقعا استرس دارم لطفا کمک کنید
  • امیر حسینی
  • سلام وقت بخیر. من 2 ماه پیش رابطه دهانی داشتم .پسری 24 ساله هستم.الان مدت یک ماهه که کناره های قسمت جلویی زبانم در هر دو طرف زبان یسری برامدگی ها به وجود اومده که با خوردن بعضی غذاها مثلا تخمه و نمک احساس درد ملایمی داره.ولی در حالت عادی دردی نداره .دکتر هم رفتم و داروی نستاتین و دیفنهیدرامین تجویز کردن ولی مقدار برجستگی ها کم نشده اصلا . به نظرتون hpv  هستش؟
    اقای امیرحسینی اونا زگیل نیستن چرا که زگیلها نه درد دارن سوزش 
    سلام
    برای دانه های روی زبان که احتمال می دین زگیل باشه علاوه بر قرص کورکومین دو سه تا در روز که مصرفش توصیه شده تجربه خودم هم میگم شاید بهتون کمک کنه. شبها بعد از شستشوی دهان و مسواک کمی زردچوبه خشک روی زبان بریزید بعد سعی کنید با بزاق دهان اون را خمیری کنید و روی زبانتان حرکتش بدید و پخش کنید چند دقیقه اینکارو انجام بدید سپس اضافه زردچوبه را با قاشق از روی زبان پاک کنید و بدون ابکشی دهان بخوابید . دقت کنید که سطح زبان بخصوص نواحیی که دانه زده باید رنگ زردچوبه گرفته باشه. اضافه زردچوبه را حتما خارج کنید تا تو خواب وارد حلقتون نشه و خفگی ایجاد نکنه.
    چند شب اینکار رو انجام بدید و اگر تغییر مثبتی دیدین لطفا بیان اینجا عنوان کنید تا بقیه هم از این روش استفاده کنند و استرسشون کم بشه.
    آقای امیر حسینی عزیز، مشکل من هم دقیقا مثل شما است. متاسفانه دستم که آغشته به ترشحات شریکم بود (که بعدا فهمیدم مبتلا هست) بعد از رابطه با زبان خودم تماس پیدا کرد. الآن مثل شما دو طرف ناحیه جلوی زبانم یه سری برآمدگی هایی به وجود اومده که نمیدونم چیه. فکر کنم باید برای اطمینان بریم نمونه گیری. ولی متاسفانه دکترای گوش و حلق و بینی شیراز هیچ اطلاع درست و درمونی از این بیماری ندارن. 
    فقط یه احتمال وجود داره که بخاطر استرس مداوم، شبها این دو ناحیه تحت فشار با دندان کناری قرار گرفته باشه و اینجوری شده باشه. آخه من مشکل دیگه ای بهم نزدم. به هر حال خدا کنه همین طور باشه. احتمالا یه دکتر دیگه واسه نمونه گیری میرم و جوابشو تو همین گروه میزارم.
    Reihaneh خانوم، شما هم اطلاعات مفیدی دادین. ممنون

    اقا احسان خواهش می کنم. اینایی که شما و اقای امیر حسین می گین زگیل نیست و بخاطر تماس زبان با دندان هست. اگر می خواین مطمین بشین دانشکده دندانپزشکی سر قم اباد براتون چک می کنن. 
    دوستان اینقدر خودتون را چک نکنید همه این چیزایی که تو دهانتون پیدا می کنید همیشه بوده ولی هیچ وقت بهش دقت نمی کردین ولی الان فکر می کنید زگیل هستن بخاطر همینه که میگن بار روانی این بیماری خیلی زیاده و بیشتر از مشکلاتی هست که واقعا ایجاد می کنه. به هر حال بخاطر دمنوشهای که اکثرا طبع گرمی دارن و  سیر و بعضی از مکملها مثل کورکومین که الان دارین مصرف می کنید ممکنه افت و دانه تو دهانتون بزنید که ربطی به زگیل نداره. 


    سلام ایام به کام همگی خوش 
    دوستان من وارد کننده محصولات فوراور امریکا هستم و خودم پزشک عمومی هستم 
    قرص ایموبلند با عصاره قارچ شیتاکه رو وارد کردم 
    و خداروشکر تونستم در زمینه اچ پی وی قدم مثبتی بردارم جهت خرید به پیج اینستاگرام بنده 
    سر بزنید 
    Nohpv اسم پیج
    سلام دوستان لطفا کمکم کنید 
    چندروزه کنار زبانم ی چیز برجسته در اومده ک درد هم داره خیلی میترسم زگیل زبان باشه 
    آیا با ظرف و اینا ب کسی هم منتقل میشه تو خونه؟
    سلام دوستان لطفا اگر کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه ،چند ماه پیش نامزدم فوت کرده و از اواسط بهار متوجه علایمی در ناحیه تناسلی شدم که بعد از مراجعه های مختلف و نظرات مختلف پزشکان فهمیدم مبتلا به زگیل شدم فقط مشکل من این که نمی دونم دقیقا چطور مبتلا شدم چون فکرمیکنم نامزدم سالم بوده در هر صورت یک مدتی که سطح روی زبانم سفید و پرز دار شده و عکسایی که از زگیل وسیع دهان تو سایتا دیدم و همین طور زبان باردار نمی دونم ایا زگیله یا نه متاسفانه دکتراهم تشخیص درستی نمیدن به غیر زگیل چی میتونه باشه ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر
    باعرض سلام جواب دو تا از دوستان .بیگانه .به پزشک بیماری های دهان مراجعه کن و خیر منتقل نمیشه ........ندا.. فعلا مشخص کردن اینکه از کی و چه جوری گرفتی دردی رو دوا نمیکنه .درمانت رو شروع کن اولا زگیل هارو برطرف و بعد درمان دارویی .زگیل دهان و زبان باید توسط پزشک بیماری های دهان معاینه شی یک مقدار تشخیصش سخته متاسفانه چون داخل دهان و زیر زبان پرز های زیادی هس که ممکنه به اشتباه تشخیص زگیل داده شه .موفق باشید 
    سلام دکتر زارع برای کرایو کردن بجز بیمارستان رازی و مطب دکتر کرمی . ممنون میشم .
    سلام دکتر زارع .ممنون میشم جوابمو بدید .من 7ماهه باردارم .سه ساله ازدواج کردم و هیچ مشکلی نداشتیم.تا اینکه دوماه پیش متوجه زگیل در ناحیه واژن شدم .کرایو انجام دادم.وقتی به دکتر گفتم هیچکدوم مشکلی نداشتیم گفتن شاید از طریق زگیل های روی دستت ویروس رو به واژن منتقل کردی؟ایا این امکان داره؟.پس اگه اینجوری باشه باید تمام اطرافیان من طی این چند سال بخاطر تماس دست با من زگیل گرفته باشن.
    دکترم میگه لازم نیست ازمایش hpvبدی و برای زایمان اگه وارت در کانال نباشه طبیعی باید زایمان کنی ،نظر شما چیه کمکم کنید؟
    من نسبت به دهانمم حساس شدم و با دیدن هر دونه ای کلی استرس میگیرم .بخدا زندگی تلخ شده برام .نگران بچمم.
    دکتر زارع عزیز ممنون از پاسخگوییتون . برام دعا کنید
    با عرض سلام جواب عده ای از دوستان .اسد عزیز متاسفانه اطلاعی از پزشک های تهران ندارم ........نسیم عزیز.خیر منتقل نمیشه .اگه زگیل دارید ازمایش بدید و نوعش رو مشخص کنید برای زایمانم سزارین کنید بهتره .نگران دهان نباشید فقط بهداشت دهان رو حتما رعایت کنید ..... ندای عزیز ..چشم  ..... بیگانه عزیز..زگیل دهان و زبان درد نداره و بدون درده پس نگران نباشید زگیل نیست و منتقل نمیشه ....لطفا استرس و جست و جوی الکی  در داخل دهان و اینکه یک زگیل پیدا کنید رو بزارید کنار .

    ممنون ازتون 
    بخدا من دیگه واسه خودم بیخیال شدم بخاطر دخترم ترس دارم
    سلام دکتر زارع من زیر شکمم زگیل داشتم رفتم دکتر کارایو کردم. الان خوبه شده. حالا تو دهنم در اومده روی زبونم. هر روز هم اضافه تر میگن. چیکار کنم چطوری درمانش کنم. روی زبونمم سفید میشه دهنم روی گند میده.زنمم تازه زایمان کرده. رو سینه زنمم چندتا زگیل بود کرایو کردیم. مشکلی پیش نمیاد که  به بچه شیر میده. تورو خدا راهنمایبم کنید
    سلام دکتر زارع و دوستان ممکنه راهنماییم کنین 
    من از ضایعه نمونه برداشتم و جواب اینه ، الان نمیدونم یعنی اسکن تگ ضایعه ها؟؟ یا زده زگیل معمولی ؟ 
    مگه زگیل معمولی با hpv فرق داره ، من فکر می کردم از ی خانواده محسوب 

     جواب ایطوری تو دوتا سطر


    1. in favor of skin tang_


     2. negative for hpv reclated cytopathic changes in epidermis and microscopic findings of common wart


    سلام دکتر لطفا سوال منم جواب بدین خیلی نگرانم
    من دخترم یک سال داره ک باید پوشکش عوض بشه و من اون و باید بشورم 
    تا قبل از اطلاع از بیماری بدون دستکش اون و میشستم الان این فکر مث خوره افتاده ب جونم ک نکنه این بیماری و گرفته باشه اخه جایی خوندم زده بود احتمال انتقال با دست هست 
    تورو خدا جواب بدین ممنونم
    واقعا کسی جواب سوال منو نمی دونه ؟؟؟
    دنیا جان فک نکنم مشکلی داشته باشی 
    انگار hpv برات نگاتیو زده
    ولی بازم بزار خود دکتر جواب بده بهت
    سلام آقای دکتر من یک سال دچار این بیماری هستم تیپ 16-35-66-42و الان یک ماه متوجهش شدم یعنی دکتر متوجه نشده بود دو ماه پیش مشکلم
    الان در ناحیه تناسلی و دهان این مشکل دارم  که این هفته انتهای زبانم هم در اومد کاملا قرینه ای رفتم بیمارستان آرش تهران برای 21ام بهم وقت کولپوسکوپی دادن 
    میخواستم بپرسم آیا دیر نیس احتمال داره عود کنه وضعیت دهانم 
    دکتر حلق هم رفتم هر چی خواست بارم کرد و آخر هم گفت تا آخرت عمرت باهات   و گفتن رفتین آرش زبانت هم بگین کرایو کنن 
    هرروز رژیم غذاییم نگه میدارم قارچ شیتاکه هم پونزده روز می خورم به اضافه ویتامین c زینک و لاکتوفم که دکتر تجویز کردن
    اما واقعا خسته شدم دیگه میترسم گلوم هم در بیاد  

    سلام یگانه
    اصلا نیاز به نگرانی نیست ,این بیماری به این راحتی ها منتقل نمیشه فقط و فقط از طریق پوست به پوست و جنسی منتقل میشه ,متاسفانه منم یه مدت این توهم رو داشتم چون تو اینترنت زیاد راجع بهش خوندم و دکترهای ایرانی به خاطر سواد کمشون حتی تو مقالات ترجمه شده هم سوتی میدن و اطلاعات کاملا غلط به ماها دارن میدن .نگران نباش و حالت خوب باشه, یه قرص هست به اسم ایمیونس بخر بخور خوب میشی ,من خودم تایپ 6 کم خطر دارم و بی خطر هست برام ولی انقدر دروغ راجع به این بیماری هست که هروقت سرچ کنم احساس سرطان میگیرم.اصلا تو اینترنت چک نکنید این مسائل رو .بهداشتو رعایت کن و با حوله خودت بچتو خشک نکن هیچ جای نگرانی نیست چون اکر با این چیزها منتقل میشد الان 1% در دنیا به این بیماری گرفتار نبودن
    سلام خانوم افسون 
    این تایپهایی که شما میگی اصلا تو دهان ایجاد زگیل نمی کنه فکر نمی کنم اصلا باشه حتما تشخیص اشتباه بوده تست اچ پی وی دهانی بدین حتما خیالتون راحت می شه
    بعد مگه شما تو این مدت رابطه دهانی داشتین ؟ یا اینکه طرف مقابلتون زگیل داشته موقع رابطه دهانی ؟ 
    شما واکسن زدین ؟ اگه نزدین حتما این کارو انجام بدین
    سلام 
    من امروز رفتم 
    سلنیوم و زینک و قرص زردچوبه هم گرفتم  که هفته ای سه تا بخورم اما ایمینو نگرفتم نبودش 
    اما بعدش هم خندم گرفت هم گریم واقعا گرفتار شدیم 
    هرروز صبح ناشتا سیر هم می خورم اما متاسفانه نفخ میاره اما چاره نیس هویج و حبوبات و قارچ شیتاکه و  گوجه و میوه و کلم و پونه و سیاه دانه هم روزانه می خورم 
    فقط اینکه گوشت توو هر غذایی هست چطوری پرهیز کنیم 
    پس چی بخوریم صبحونه ها هم من مشکل دارم چی بخوریم ؟؟
    متاسفانه دهانم دارم و قابل رؤیت
    متاسفانه دهانم دارم و قابل رؤیت
    من یک سال زندگیم وقف مردی کردم که نمیدونستم این مشکل داره بعد هم که فهمیدم بیمارم چند روز بعدش فهمیدم فقط سلامتیم میخواسته و  هیچ علاقه ای به من نداره و نفر سوم هم وجود داره توو زندگیم و همدیگر ترک کردیم 
    بدون سعیدم زندگیم واقعا سخته اما چاره چیه دیگه من نخواست 
    الان هم واقعا استرس دارم و تحمل شرایط ام سخت  اما خب مطمئنم خوب میشم خیلی زود 
    افسون جان الان تو دهانت احساس درد هم داری؟
    اخه من کنار زبونم انگار زخم شده و درد داره میترسم ک نکنه زگیل باشه
    بخدا دیگه میترسم حتی بچه ام و بغل کنم
    تورو خدا راهنماییم کنین

    ممنون ازتون اقا محمد ک دلداری دادین
    نه جونم درد ندارم اصلا  میدونی چه شکلی برای من گرد عین عدس کوچیک و بزرگ 
    شاید دهنت زخم شده با چایی داغی چیزی یا غذا گرم ببین دو سه روزه باید زخم دهنت خوب شه اگه نه دکتر برو 
    دکتر ها هم که . ... جونم خدا کمکت کنه 
    الان ی هفته ای هست ک اینجوری شده البته با دندونم در تماسه 
    همه میگن درد نداره 
    راستی افسون جان سرعت تاثیرش چجوریه ؟
    و اینکه چ رنگیه؟
    یکی سه ماه پیش بود 
    بعد دوباره چند تا کنار زبونم در اومد تا یه هفته پیش که دیدم ته زبانم هم در اومده رنگ پوست زبونمه
    نه دردی نداره 
    پوست انار بذار یکم بجوشه با کمی آب  بعد بذار سرد شه دهنت یکم آبش قرقره کن زخم دهانی باشه خوبش میکنه 
    من واکسن هم نزدم چون دیگه دلیلی نداره بزنم  سنم هم بالا 26
    افسون جان زگیلای دهنت مثل عدسه؟؟تو مطمعنی زگیله؟آخه منم توی دهنم زخم دارم اما خوب نمیشه و دکتر گفت زگیل نیست..حتما برا تو هم نیس..هیشکی مثه من دهنش زخم و دونه دونه نیس.رابطه دهانی هم داشتم
    سلام سارا جان
    آره مطمئنم که هست داخل سایت هم عکسش موجود متاسفانه برای من جفت همون هست چند روز دارم پوست موز و شب ها هم زرد چوبه میزنم روش تا ببینم چی میشه خیلی میترسم گلویم هم درگیر بشه 
    متاسفانه از استرس من دمای بدنم هم خیلی زیاد شده همش در حال عرق کردنم نباید استرس داشته باشیم خوب میشیم خدا بزرگه 
    من الان از دردی ک داشتم متوجه شدم کنار زبانم اینجوری شده وگرنه متوجه نمی دم 
    شایدم بخاطر داروهایی ک مصرف میکنیم 
    حالا اینسری بدم برای کرایو ب دکتر نشون میدم 
    دیگه باید توکل کرد ب خدا
    سلام دوستان، میشه راهنمایی کنید از استرس دارم دیونه میشم ‌. علایم ظاهری  زگیل زبان به غیر موارد بالا چی هست ؟من تو ناحیه واژنم زگیل داشتم  که فریز کردم البته تو تشخیصش با مشکل مواجه بودم چون همه میگفتن نداری فقط یه دکتر پوست بهم گفت زگیله .به خاطر دهانم هم نگران بودم چون به نظرم مثل قبل نیست البته یکی دو ماه هست که انقدر بهش دقیق شدم سطح روی زبانم حالت پرز دار و سفیده انقدر نگران بودم که چند روز پیش یکی از لوزه هام درد میکرد و به دکتر مراجعه کردم کلینیک تخصصی دندانپزشکی  بهم گفت به خاطر دندونته و باعث عفونت شده و زبان هم چیزی نیست و دو تا دکتر حلق هم بازم گفتن چیزی نیست و لوزه ات عفونت کرده و زبانت هم چیزی نیست .دارم از فکر و خیال و دلشوره میمیرم پس این حالت پرزدار سفید چیه؟نکنه تجربه پزشکا کم بوده و تشخیصشون غلط باشه 
    این روزو انقدر استرس داشتم همش در طول روز از ابتدا تا انتهای دهانمو نگاه کردم و یکم زیاده روی کردم که بعدش که خیلی حساس شدم لوزه ام عفونت کرد البته قبل از این که لوزه ام درد بگیره دو روز قبلش انتهای زبانم دو طرف قرمز وبه همراه  حالت مثل سفیدکای عدسی نه حالت بیضی ولی سفید بود و یک بار هم وسط انتهای زبانم خون اومد و دو روز بعد لوزه ام عفونت کرد که دکترا بازم گفتن زگیل نیست . وپزشک حلق اموکسی کولا و پنی سیلین دادن و دندون پزشکم گفت که برای درمان دندون انتها باید اقدام کنی .نمی دونم استرسم دارم  
    متاسفانه تشخیص زگیل دهانی راحت نیس 
    بیشتر از هر چیز یک دختر تنهایی عذاب میده نه بیماری
    فکر و خیال نکن باز خودت بهتر متوجه میشی زگیل گوشت های انتهای زبان رو کمی برجسته تر میکنه برای من گوشت اضافه گرد  در اومده مث عدس بله مث عکس های بالا نیس 
    سعی کن درمانت تقویت سیستم ایمنی بدنت به. شکلی شروع کنی که از هر چیز واجب تر البته کنارش هم حذف زائده ها 
    افسون جان شما الان دکتر رفتی ک برات تشخیص زگیل داد؟

    ممنون از راهنمایی و همدردیت افسون عزیز ، من تو طول عمرم اصلا مریض نمیشدم شاید سالی یه بار اونم سرماخوردگی . راستش بعد از مرگ کسی که دوستش داشتم  این مشکل تازه اگه داخل دهانمم باشه دومین و بزرگترین مصیبت زندگیم به سر اومده  و با مشکل تشخیص مواجه هستم ، خودم می تونم از روغن چای یا گیاه دیگه روی زبونم استفاده کنم دارم دیونه میشم مثل پرنده ای شدم که دارم خودمو به قفس میکوبه  نمی دونم بازم دکتر دیگه برم یا خودم زیاد حساس شدم و اوضاع بدتر میشه 

    سلام الهه جون.زگیل نداری..اگه زگیل بود که دکترا تشخیص میدادن...من دو سال و پنج ماه فک میکردم زگیل دهانی دارم اما دکتر بیماریهای دهان رفتم گفت نیس..اما قبلش دکتر پوست رفتم گفت زگیله..اماالان خیلم راحت شده..بعدش من دانم پر از دونه س...مخصوصا لثه هام...و کف دهانم
    سلام سارای عزیز به امید خدا که همون که تو میگی باشه ، راستش منم پیشه سه چهار تا دکتر پوست رفتم و یه دکتر زنان که فقط یه دکتر پوست گفت زگیل و یکی دو جلسه فریز ، دکترزنان هم یه جوری باهام رفتار کرد که از رفتن پشیمون شدم گفت نه این زگیل نیست که ، ولی باز رفتم واکسنم زدم میترسم آروم قرار ندارم ، مطمینم منم اگه به این دکتر پوست نشون بدم میگه زگیله ولی دکتر حلق باید تشخیص بده که میگه نیست نمی دونم تجربه اشون تو تشخیص کم نباشه .دقیقا فکر کنم ادم بیخیال باشه بهتره چون هر چی حساس میشم بدتر میشه ولی استرس دارم  خوب از نظر فکری و روحی می خوام مطمین باشم ‌
    دوستان برای تشخیص زگیل دهانی به متخصص بیماریهای دهان گرایشی از دندانپزشکی هست مراجعه کنید. اگر نمی تونید همچین متخصصی را تو شهرتان پیدا کنید به دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید اونجا متخصص و دانشجوهای بیماریهای دهان هستند کمکتون می کنند. 

    سلام عزیزای دل """'
     امروز سیر گذاشتم رو ... ها  بهشون چیزی نشد اصلا اما پوست کنارشون کلا تاول زد   اون بار هم سرکه استفاده کردم کلا سوخت بدنم و زخم شد  رفتم دکتر کلی هم دکتر دعوام کرد و پماد و امپول زد  امروز هم که این بلا سر خودم آوردم یکشنبه هم وقت دکتر دارم برای بیمارستان ارش تا چک بشه داخل بدنم هم   امروز یه مطلب میخوندم  یه آقا داروگیاهی می ده ظرف بیست روز و  دوازده روز پاک سازی میشه بدن مطالب دکتر بزرگی بود زنگ زدم گفت اول باید چهارصد واریز کنی فک کنم تا هفتصد باید پول میدادی  خلاصه داستان داریم این روزا 
    من لبنیات و گوشت از هر نوع کلا حذف کردم برای دو ماه تا ببینم جواب میده یا نه  البته کنارش کلی هم ویتامین ومیوه و چایی سبز و جایی   بابونه ختمی آویشن شب ها می خورم 
    هممون خوب میشیم فقط زمان میبره  و حوصله
    من همون رژیم بالا رو که گفتم دارم ادامه میدم دکتر هم میرم تا ظاهری از بین بره این ... ها 
    دوستان خودم ...میذارم چون اسمش اصلا دوست ندارم
    بعد از این هم بهتر هممون ... بذاریم  و مطمئن باشیم یک روز جاشون کلا خالی میشه همینطوری ....

    دکتر گیج بود بخدا اصلا نگاه نمی کرد انقدر آخر خودم گفتم 
    گفت بله مشکوک به .... هستین خب تابلو بود  دیگه هست دارم فقط روحیه ام زد بهم همین منم گفتم حیف پول ویزیت خخخ بعدش هم که بیشتر شد هنوز هم کاری انجام نشده برام فعلا منتظرم  بیرون هزینه زیاد بیمارستان هم پدر آدم درمیاد
    البته جسارت نشه به دکتر ها
    همه که دکتر رسول نمیشن و همچنین دکتر زارع و دکتر رضا عزیز 
    دوستان مااااااااا مطمئنا تا چند ماه دیگه خوب خوب میشیم فقط تکلیف سیستم ایمنی بدنتون یک جور مشخص کنید چطور قرار تقویت بشه ؟؟؟

    انشاالله افسون جان ک همگی خوب میشیم
    بیماری خیلی بدی هست کلا زندگی آدم و میریزه بهم
    دوستان بیایید دیگه از هیچ دکتری به جز کرایو کننده ها و لیزر کننده ها کمک نگیریم منت هاشون بخدا فقط وجود خارجی داره هیچ کمکی نمیکنن برنامه غذایی و دارویی هم که دکتر رسول مهربان و عزیز و شریف لطف کرده مشخص کرده تقریبا   و دکتر زارع و دکتر رضا گرام و گران مایه  الکی هم خودتون مث من با سرکه و سیرو این چرندیات نسوزونید  یک بار بیمارستان کرایو  یا مطب خوب و مطمئن کرایو یا لیزر. 
    فقط به امید روزی که جواب آزمایش هامون به تک تک دکتر های مزخرف نشون بدیم خدا بهترین درمان و بهترین دوست 
    شما هم نازنین های خوبی هستین دوستان خودم بوس بوس 
    افسون جون من واژنم اونقدرررر زیاد زگیل داشت که یه شب تا صبح از ترسم نخوابیدم اما با دیدن این سایت و راهنمایی های دوستان و دکترهای عزیز فقط با سرکه سیب و دارچین همه رو ازبین بردم 
    وقتی هم زخم میشدم فرصت میدادم خوب میشد دوباره سرکه سیب رو میزدم بعضی از زگیلها دوباره در اومدن ولی انقدر سرکه سیب زدم تا دیگه در نیومدن خدارو شکر 
    سلام . غصه نخورید دوستان . سیستم ایمنی رو بالا ببرین با سیزیجات تازه بروکلی و قارچ شیتاکه گوجه هویچ نخود فرنگی سیر سوپ درست کنید وقتی سرد شد لیمو تازه و سیر بزنید و میل کنید صبح قبل از صبحانه 4تا پاورفیت 68داروکده داره بخورید شبا ایمون اکتیو32تومان داروکده . صبح دوش آب سرد بگیرین . صبح آب ولرم بخورین. عصر آلگومد بخورین ... نتیجه میگیرین .پودر سوییت هم خوبه. امید به خدا 



    اینطور ک من متوجه شدم اصلا از زگیل نمونه برداری نکنید خوب شدنش سختر میشه سیستم ایمنیت رو بالا ببرید دفعش کنید حالا هر نوعی هست .اگرخدای ناکرده دفع نشد بعد چند سال و وسواس شدین نوعش بدونید  اون دیگه بحثش جداست. خانما که نیازی به نمونه برداری از روی زگیل ندارن پاپ اسمیر. اگه هم مجردی کاری به نوعش نداشته باش بدنتو قوی کن برنامه ریزی کن واسه خوردن غذاهای مقوی و خوردن قرصا . کورکومین هم خوبه از عود مجدد جلوگیری میکنه . دوستان  کپسول بره موم خوبه ولی بفرمایید کدوم مارک ایرانی بهتره . اگه آشنایی با شرکت زنبوردارمعتبر دارید
    دوستان من دکتر ک رفتم اصلا هیچ دارویی بهم پیشنهاد نداد
    من خودم ی مولتی ویتامین و فولیک اسید و قرص جوشان گرفتم مصرف میکنم نمیدونم تا چ حد تاثیر داره
    این داروهایی ک میگین براحتی پیدا میشه؟
    در نارش داروهای گیاهی هم مصرف میکنم البته
    دوست عزیز شما خودتون درگیر این بیماری بودین؟
    ی جا نوشته بود اگه کوچکترین زگیل باقی بمونه ک حتی قابل دیدن نباشه همین نمیزاره ک ویروسش از بدن بده حتی اگه تقویت سیستم ایمنی بکنیم
    آیا حقیقت داره
    بیگانه اگه سیستم ایمنی قوی باشه حتما میتونه زگیل هایی که ریزن رو حذف کنه ولی پیشنهادم به دوستان اینه که اگه زگیل رداومد فورا حذفش کنن اگه هم با چشم دیده نمیشه تتو تشت آب و بتادین یه روز درمیون و آب وسرکه سیب رقیق بشینن تا ضدعفونی بشه زردچوبه بذارین پوست موز بذارین بالاخره پوست تقویت میشه . تو این مدت که بدن احتیاج به کمک داره تا بتونه ویروس رو دفع کنه چرا کمکش نکنیم واسه خودتون از داروکده پاورفیت ساخت فرانسه مخصوص زگیله که از قارچ شیتاکه هست 68تومان و شش ماه ناشتا 4دونه بخورین و ایمون اکتیو بگیرین ولی کم بخورین کورکومین هم از زردچوبه هست همه جا دارن آلگومد هم مثبت سبز داره اسپیروییت هم ایرانیه اسید فولیک قوی و پودر سوییت هم تهیه کنید. در کل کورکومین آلگومد پاورفیت بی ضرر هستن قارچ پ جلبک و زردچوبه ست که با معده خالی هم میتونید بخورید . در مورد ویتامین ها هم اگه احساس ناخوشایندی داشتین بعد یه دوره استفاده آزمایش خون بدین ببینید اگه بدنتون نیازی نداره قطش کنید ویتامینا رو با معده پر بخورین ویتامین گروه ب و E خیلی در درمان تاثیر داره.یه مدت به بدنتون برسین نتیجه میگیرین . شکر و حذف کنید . لیمو تازه پ سیر روی اکثر خوراکی هاتون بریزین . ناخن ها رو کوتاه کنید برای پاکیزگی و به اون ناحیه دست نزنید تا به جاهای دیگه( البته نادره )نرسه. چای سبز تهیه کنید و سنجد و بادام بخورید . از قارچ ایران زمین قرص قارچ تهیه کنید تازه زدن واسه فروش.
    تا مشکل برطرف نشده خصوصا اگه تازه درگیر شدین بیشترین زمان انتقاله مراعات کنید خصوصا واسه کودکان بوسشون نکنید اونا سیستم ایمنی ضعیفی دارن البته به این آسونیا نیست ولی مراعات کنید بهتره .خیلیا بدون هیچ کار خاصی ریشه کنش کردن ولی چون دوسال اول خیلی امکان دفعش زیاده حتما به بدنتون کمک کنید تا صددرصد ریشه کنش کنه .اگه زگیل زیاده روش کرایو زیاد خوب نیس واسه نوعش 6کوتر و لیزر بهتره ولی واسه بقیه نوعها کرایو خوبه .خصوصا خانمها حتما واسه اولین بار متخصص براشون حذف کنه تا کامل چک کنه براشون ولی نمونه برداری از خوده زگیل نکنید بعضیا فقط پول واسشون مهمه و شاید اطلاعات کافی نداشته باشن ولی اگه یکی دوتا دیگه دوباره در اومد دیگه خودشون حالا با پودولفین یا اسیدسالسیک یا سیر له شده یا آلدرا
    حتما داروهای جدیدی هم خواهد آمد ولی شما فرصت را از دست ندید خودتون برای تقویت سیستم دفاعی تلاش کنید


    دوستان قرص گنو میکس قارچ ایران زمین تولید کرده 150تومان
    خواهش میکنم به دوستانی که تایپ 16دارن کمک کنید اطلاع رسانی کنید اگه خودتون یا دوستانتوت واقعا با داروهای دکتر کیوان منفی شدن . دوستان بیان بگن که واقعا نتیجه لخش،بوده برای خودشون یا اطرافیان یا نه هنوز مشخص نشده . دوستان قرص پاورفیت ناشتا استفاده کنیدو ایمون اکتیو از داروکده و آلگومد و کورکومین از مثبت سبز انترنتی خریداری کنید عوارض هم ندارن
    جلبک و قارچ شیتاکه و زردچوبه هستن. ولی ایمون اکتیو کم استفاده کنید و با معده پر
    ویتامین E.  B استفاده کنید با معده پر
    اونایی که تازه درگیر شدن اگه تا 18ماه غذاهای مقوی و داروهای کمکی بخورن کاملا از بدنشون دفع میشه چون اگه مریضی تازه وترد بدن شده خیلی راحتر دفع میشه بعد 18ماه هم امید هست ولی سختر


    من مرتب پیش دکتر میرم برای چکاپ
    بخدا من حتی بچم و دیگه بوس نمیکنم 
    خودم و با دستکش میشورم ولی مدتی ک نمیدونستم و از دستکش استفاده نمی کردم میترسم باعث انتقال ویروس ب بچم شده باشم
    دوست عزیز واقعا حرفاتونم خیلی دلگرم کننده بود فقط ی سوال ازتون دارم ؟
    اگه دیگه زگیل قابل دیدن نداشتیم و درمان کردیم چ داخلی چ خارجی میتونیم داخل محلولهای صد عفونی بشینیم ؟مشکلی پیش نمیاد؟
    ممنون میشیم ک اگه بیاید سر بزنید و باعث تقویت روحیه بشین
    دوست عزیز مشکل اینه ک آدم نمیفهمه چندوقته این بیماری و گرفته و تو بدنش هست من ۵ سال ازدواج کردم باردار شدم دوران شیردهی داشتم ولی علائمی برام بوجود نیومد 
    دستکش؟
    اونوقت دوباره استفاده میکنیش یا یک بار مصرف در هر صورت فکر نمیکنم با دوبار شستن تمیز دست ها باقی بمونه 
    من امروز رفتم کلوپو بیمارستان آرش
    زائده هام هنوز هیچ کار نکردن منتظرم جوابش ده ام بیاد برام دعا کنید 
    اره دستکش ی ار مصرف دیگه خیالت کلی راحته 
    انشاالله ک مشکلی نداشته باشی
    افسون جان من دکتر پوست رفتم تا حالا اجازه نداده پاپ اسمیر بدم 
    میگه تا زائده های سطحی باشن چکاپ داخلی نرو فعلا ک انگار ب داخل هم سرایت کرده
    گفت درمان کامل ک شدم می فرسته دکتر زنان برای چکاپ داخلی و پاپ اسمیر
    کارم شب و روز شده دعا ک مشکل از اینی ک هست بزرگتر نشه
    فداتشم من 
    شما هم همینطور ان شاءالله سلامت باشین
    ممنون عزیزم انشاالله
    من پاپ دادم سه ماه و نیم پیش
    دوباره بعد اون تشخیص نوع دادم 
    آزمایش ایدز و هپاتیت دادم
    و کلوپو..
    منم آزمایش و اینا دادم ولی پاپ اسمیر و اینا هنوز ندادم 
    انشالله که خیره
    بیگانه جان این که با دسکش حتما یکبار مصرف میشوری خوبه دیگه خیالت راحته . مطمین باش بچت نگرفته من خیلیا میشناسم که بیماری رو داشتن ولی اطلاعاتی در موردش نداشتن بچه کوچک هم داشتن موقع تعویض پوشکش هم حسابی کرم مالیش میکرد ولی خدا رو شکر بچه هاشون سالمن . ولی ما بهتره مراعات بکنیم چون یه چیزایی در مورد این بیماری میدونیم پس بهتره یه چند وقت وسواس داشته باشیم در مورد انتقال .هر چند به این راحتیا هم منقل نمیشه ولی آدم فکرش درگیر میشه .اینا هم گذرین چون این بیماری بالاخره ویروسش دفع می شه و بچه ها هم بزرگتر میشن دیگه نیازی نیس زیاد تر و خشکشون بکنیم. 
    ضد عفونی کردن با بتادین رقیق خیلی خوبه سه چهار روز یکبار چه زگیل باشه چه نباشه 
    باعث تمیزی و دفع عفونت میشه 
    دکتر رسول میگن دوش آب سرد بگیرین صبح البته اول با آب گرم تا بدن ریلکس بشه  
    غروبا هم یه کاسه ای چند تکه یخ توش بذار و دو تا کف پاتو بذار داخلش و یه لیوان آب بریز داخل کاسه چند دقیقه پاتو ماساژ بده 
    زبان و دهان هم دهانشویه و سرکه و آب نمک غرغره کنیم 
    و کورکومین بخوریم 
    سوپ هم اول سبزیجات سفت مثل  حبوبات و هویچ و سیب زمینی و قارچ بزاریم آب پز بشه بعد گوجه و سه دقیقه آخر بروکلی فراوان و... موقعی که سرد و آماده سرو شد لیمو و سیر پودر آویشن ... بزنید بخورید 
    خیلیا هستن مریضی لاعلاج دارند و درد میکشن زگیل که خوش خیمه . کسی رو از فعالیت و زندگی نمیندازه . بهش فکر نکنید فقط به بدنتون رسیدگی کنیم و سالم زندگی کنیم
    ممنون دوست عزیز واقعا حرفاتونم دلگرم کننده اس من همین ک بچه ام سالم باشه و مشکلی براش پیش نیاد خدارو هزار مرتبه شاکرم

    بطور کلی تمام ضدعفونی کننده ها با پایه الکل و گلوتارآلدئید روی این ویروس بی تاثیر بوده و باید از ترکیبات هایپوکلریت و یا پر استیک اسید استفاده نمود.
    دوستان سلام این قرص رویال ژلی الان قیمتش چنده من هر جا نگاه میکنم یه قیمت 
    عطاری ها معتبر هم گویا دارن  و این که کورکومین همون کورکوما ؟؟ کورکوما قرص زردچوبه ایرانی هستش
    ایرانی هم میتونی بخری تو گوگل سرج کن عسل مسعود از اصفهات تازش میاره . میر نجمی .شرکت پونیک دارو. عسل سبلان . شرکت سالار خمین. حالا کدوم مرغوبتره و خالص تره نمیدونم . بره موم قرصش هم واسه خودت سفارش بده واسه دفع بیماری خوبه . اینا رو صبحا ناشتا بخوری بهتره 
    ممنونننن
    دوستان من میخوام امروز از این دکتر بزرگی طب سنتی سفارش دارو بدم نظرتون چیه 
    میگه چهارصد قیمت داروهاش نهایتا یک ماهه درمان میشه شخص 
    اگه اعتماد دارین سفارش بدین اخه داروهای گیاهی ضرر نداره
    انشاالله شما نتیجه بگیرین ب ماهم بگین
    سلام ممنون میشم راهنمایی کنین . من در ناحیه پوست ناحیه تناسلی این مشکلو داشتم و نمی دونم ایا داخل بدنم هست یا نه و چون تو شهرستانم دکتراهم خوب راهنمایی نمیکنن کلا میگن چیزی نیست فقط یه دکتر پوست این بیماری رو تشخیص دادو فریز .جهت اطمینان برای این که اگر داخل بدنم باشه خودش از بین بره نشستن تو بتادین موثره یا خوردن سرکه انگبین ؟برای دهانم روی زبانم پرز سفید بود که بخش تشخیص کلینیک دندانپزشکی و دوتا دکتر حلق گفتن چیزی نیست حتی به جهت اطمینان متخصص بیماریهای دهانم رفتم بازم گفت hpv نیست زبانت باردار شده ولی اخه همش گلوم خشکه تو حالت عادی اب دهن کمی دارم و لی وقتی می خوابم یکم اب دهان رو بالشم میریزه و روی لبم دونه هایی شبیه فوردایس ولی من هرچی میگم میگن چیزی نیست نمی دونم مطمینم اگه به دکتر پوست نشون بدم میگه hpv هست از چی استفاده کنم روی زبانم که خوب تاثیر بزاره می ترسم زبان باردار نباشه و تشخیصشون اشتباه باشه ،نمی دونم چرا همه فکر میکنن داریم بازی میکنیم توجه نمیکنن . 
    من قرص ایمیونیس مصرف میکنم ایا می تونم آلگومد هم استفاده کنم ؟
    سلام دوستان ممنون میشم راهنماییم کنید من روی زگیل مقعدم سیر له شده گذاشتم، نظر دوستانو خوندم دیدم یه عده نتیجه گرفتن، الان بعد از دو شب خیلیییی اون ناحیه ملتهب شده زگیلام انگار تاول شده خواستم بپرسم این روند طبیعیه یا این که من بدنم حساسیت نشون داده و دیگه متوقف کنم این کارو؟ 
    وای رویااااا سیر نزااار پوستت میسوزه کدوم احمقی گفته سیر بزار پوستت تاول میزنههه حتما پماد زینک اکساید بزن روش هییچ وقت سیر نزار 
    عزیزم من دیروز کرایو کردم و هنوز یک روز نگزشته نتیجه گرفتم کاش کرایو کنی
    سلام دوستان 
    برای منم گذاشتم سیر اینطوری شد  عزیز ...هات تاول نشدن پوست سالمته بذار خوب شه مطمئن میشی لامصب این ...سیر بعضی هاشون از بین میبره اما پوست من کلا زخم کرد 
    تحت هیچ شرایطی به تاول هات دست نزن بذار خودش بترکه پوستش هم نکن چون اینطوری از زیر درمان میشه پوست و پماد بگیر بزن 

    دوستان پماد الدورا بنظرتون خوبه برای زگیل کنار واژن و مقعدی زیر پوستی
    و از کجا میشه گرفتش من تهرانم 
    دکتر کیوان یک و دویست داروش اما میگن خوب میشه شخص
     اما نمیدونم اسم و فامیلی دقیقش
    دوستان موز و بادوم و فلفل دلمه ای خوردنش مضره پس چرا من یه جا طب سنتی خوندم مضر نوشته بود
    پس چی بخوریم من خیلی لاغر شدم 
    رویا جون سیر نزار پوستت حساس شده اوضاعا رو بدتر میکنه من خودم پد آغشته به سرکه استفاده کرده بودم پوستم دمل آبدار زده بود و می سوخت موجب حساسیت شده بود یکماه از پماد اریترومایسین استفاده کردم تا پوست اطراف مقعد خوب بشه . فریزشون کن عزیزم .
    افسون جان موز و فلفل و بادوم خوبه بخور گلم هیچ ضرری نداره اتفاقا بدنتو قوی میکنن 
    سلام الهام جان  اما نوشته طب سنتی نخور 

    دکتر رسول هم گفته خوبه  من چه کنم  ؟؟
    سلام افسون جان بخور عزیزم من خودم توی طول هفته حتما بادوم و فلفلو دو سه بار استفاده میکنم دکتر رسولم که گفته خوبه پس تو هم با انرژی و دید مثبت  استفاده شون کن 

    محققان ژاپنی، فواید تعدادی از میوه ها را با هم مقایسه کردند که شامل موز، انگور، سیب، هندوانه، آناناس، گلابی و خرمالو بود. موز با افزایش تعداد گلبول های سفید ، تقویت سیستم ایمنی بدن و تولید ماده ی ضد سرطانی TNF ، بهترین نتیجه را در بین بقیه میوه ها داد.

    بنابر همین تحقیقات، موز کاملا رسیده با لکه های قهوه ای روی پوست آن، هشت برابر بیش از موز سبز (موز سفت)، توان سیستم ایمنی را در مقابله با سرطان بالا می برد.

    اگر نگران سلامتی سیستم ایمنی بدنتان هستید، یک یا دو عدد موز در روز بخورید.


    منبع:تبیان

    دوستان سلام 
    من گفتم سیر گذاشتم سوخت پوستم اما الان لک هام  رفته فوق العاده درد آور بود فوق العاده یکم هم جاهاش مونده اما خب برای من زیر پوستی بودن و با سیر رفتن

    ولی دهانم یکم عود داره  نمیدونم برای اون چه کنم 

    یلام افسون جون کورکومین بخور و خود زردچوبه هم بذار رو زبان همونطور که ریحانه خانم گفتن دهانشویه های خوب تهیه کن
    سلام دوستان
    خواهش میکنم راهنماییم کنید استرس شدیدی دارم
    حدود چن ماهی هس که زیگیل واژن دارم و از نامزدم گرفتم ولی متاسفانه نامزدی مون بهم خورد . حالا چن وقتی هس که داخل دهانم زائده هایی میبینم که دردی ندارن اما کلا دهانم گاهی میسوزه و پشت گلوم درد میکنه .استرس دارم نمیدونم زیگیل هستن یا نه .راهی برای دفع زیگیل دهان هست ؟خیلی میترسم و هیچراهی ندارم که برم دکتر درحال حاضر. تو رو خدا کمکم کنین با راهنمایی هاتون . چطوری میتونم زیگیل های دهانم رو از بین ببرم
    میترا جان سلام دهانم یه زخم اضافه شده بود اون بعد سرکه نگه داشتن داخل  دهانم  رفت اما چند تایی که قدیمی شده اصلا تکون نمیخوره از جاش اون ها گوشتی هستن ته زبانم
    سلام ممنون میشم یکی راهنماییم کنه
    من همسرم قسمت ختنه گاهش از قبل برجستگی داشته و برامون طبیعی بودش نمیدونم میگفت جای بخیه ختنه هستش ولی 
    من باردار شدم ی زائده زد پوست ناحیه تناسلیم شبیه زگیل رفتم ماما گفت زگیله اما متخصص گفت نه زگیل نیست
    و یک هفته ای هم ناپدید شد
    ولی من دچار شک و وسواس شدم که نکنه زائده همسرمم زگیل بوده و نکنه منم زگیل بوده گرفتم و دکتر خوب تشخیص نداده
    حالا ته حلقمم برجستگی هایی هست دو سه تا تازه دیدم رنگ مخاط حلقمه اما نمیدونم چیه 
    من نوزاد دارم خیلی نگرانم نکنه زگیل باشه و انتقال بدم
    ازتون چند سوال دارم
    آیا زائده همسرم ممکنه بخیه باشه ؟ کسی اینجوری بوده؟
    آیا زگیل یه هفته ای میشه ناپدید شه یا واسه من زگیل نبوده؟
    آیا با بوسیدن به نوزاد انتقال داده میشه اگه مبتلا باشیم؟
    آیا ته حلق و سقف دهان شما هم برجستگی ریز داره ؟
    میرم دکتر اما خواستم قبلش از شما بپرسم یکم ترسیدم برم دکتر
    خواهشششششش میکنم که سوالامو جواب بدید همشو چون همشون درگیرم کردن
    اینم بگم من پاپ اسمیر معمولی برای بارداری دادم سالم بود
    و منو همسرم آدمای آبرو داری هستیم اهل هیچ برنامه ای نبودیم اصلا
    سلام دوستان هرکسی زگیل داره  یا به دکتر کیوان مراجعه کنه ویا از داروهای مهندس اسماعیل قادری استفاده کنه که من خودم از داروهای قادری استفاده کردم وبسبار عالی بود .. الان ۸ ماهی هست که نمی بینم ..
    سلام مینا جان میگم داروی قادری از کجا تهیه کنیم . واسه چیه تبخال یا زگیل 
    زگیل کدوم ناحیه تناسلی یا دست و پا
    دکتر کیوان چه دارویه کسی اطلاعات داره آخه بعضیا دوس ندارن دارویی که اطلاعات کافی روش نباشه موش آزمایشگاهی بشن و مشکلاتشون در آینده بیشتر بشه . من ار دوستم که 26داره خواستم به دکتر کیوان مراجعه کنه گفت من که نمیتونم بدون تایید و ... برم مشکلات جدید واسه خودم جور کنم . اگه میشه ددوستان بیشتر توضیح بدن ما شهرستانیم
    سلام من مبتلا به سرطان دهانه رحم ام 
    خیلی احساس بدی دارم  من واقعا دختر بدبختیم
    باورم نمیشه در عرض یک سال سرطان گرفتم دکترم گفت باید برم پرتو درمانی
    افسون جان مگه کلوپ انجام دادی؟
    اخه میگی هنوز دختری 
    پس بهتر نیست ی دکتر دیگم بری؟
    آره کلوپ انجام دادم نه نیستم دختر  
    جواب نمونه برداریم بود بیمارستان آرش داغون ام ...
    اخه تو یکسال اینجوری شده باشه ک نمیشه 
    انشاالله ک خدا کمک کنه
    افسون جان تو این یک سال کولپو ندادی هیچ درمانی نکردی قبلش چی دچار نبودی زگیل می زدی 
    بیمارستان آرش خیلی  بیمارستان خوبی نیست برو پیش دکتر پوران حاجیان یا دکتر قا؛ئم مقامی یعنی الان سین 3هستی کاش سال پیش کرایو می کردی دکتر حاجیان می گفت 100درصد اگر زخم کرایو کنید سرطان نمی گیرید
    افسون جان توکل بخدا کن عزیزم انشالله خوب میشی . الی جان که گفتن یه خانمی سرطان رحم داشته با قارچ شیتاکه درمانش کرده . پاک میشی انشالله . میگن دکتر بهتاش خوبه 
    برات دعا میکنم انشالله زود پاک بشه از بدنت . یه قسمت از رحمت که سرطانی شده بر میدارن  امید بخدا 
    با سلام خدمت دوستان
    افسون خانوم انشالله زود خوب میشی . فقط اینو خدمت خانوما بگم که به هیچ عنوان کسی که حتی ۱۸ و ۱۶ داشته باشه سرطانه دهانه رحم نمیگیره به شرطی که هر ۶ ماه پاپ اسمیر بده و اگه تغییراتی رو دکتر دید اقدام کنه البته برای سین ۱ هیچ اقدامی نمی خواد ولی برای سین ۲ اقدام میکنن که به سین ۳ تبدیل نشه . متاسفانه مابقی سرطانهای مربوط به اچ پی وی هیچ غربالگری نداره 
    افسون عزیزم انشاا... که در تشخیص اشتباه شده چون به این سرعت این اتفاق نمیوفته لطفا حتما حتما با یه پزشک دیگه هم در مورد تشخیص مشورت کن و اگر لازم بود ازمایشات را تکرار کن.
     کانالiranshiitake@
    قارچهای دارویی داره و دیدم که خیلی ها تو همون کانال با مصرف قارچ مشکلشون برطرف شده. خودشون راهنمایی می کنن. 

    افسون جان انشالله که چیزی نیست 
    علائم خاصی هم داری ؟درد و خونریزی و ...؟
    افسون جون هیچوقت احساس بدبختی نکن 
    چون هیچ بیماری و هیچ مشکلی قدرتمند تر از خدا نیست انشالله خوب میشی بشرطی که روحیه خوب داشته باشی
    کتاب قانون شفا رو بخون خیلییییی در درمانت کمک میکنه از کاترین پاندر 
    گاهی بیماری ها خوش یمن هستند چون باعث رشد و آگاهی و نزدیکی ما بخدا میشن و ما پیروز میشیم به بیماری ...دعا میکنم که در پناه خدا ایمن باشی

    دوستان من هروز میام چک میکنم ببینم کسی پاسخ پیامم رو داده یا نه و منتظر راهنماییتونم کسی هست کمک کنه ممنون میشم اگه لطف کنید پیامم دوازده تا پست بالاتره تقریبا پنج شهریور تاریخش

    زیبا جان شما الان علائمی ندارید ک قطعی بگید دارین یا نه 
    اگه همسرتون برجستگی نوک آلت دارن ب پزشک مراجعه کنن 
    خودتون هم پاپ اسمیر بدین 
    واسه دهان هم باید ر دکتر بیماریهای دهان مراجعه کنید
    والا میگن بچه ها مبتلا نمیشن منم خودم بچه کوچیک دارم و همیشه ترس دارم
    بیگانه جان ممنون واقعا که راهنماییم می کنید
    من نه علائمی ندارم فقط ی لکه تیره کوچیک روی لابیام تو بارداری اومد که نرفته مثل یه خال ساده که رو پوسته منتها رو لابیام هست
    همسرم نمیره دکتر مشکل اینجاست😩
    دهانم خداروشکر نرماله من حساس شده بودم 
    ببخشید پاپ اسمیر ساده که همیشه میرم چکاپ میدم همونو بدم؟اون نشون میده ویروس دلشته باشم یا نه؟ 

    سلام دوستان ترو خدا دعام کنید 
    من چهار ماه پیش پاپ دادم  توو پا پم تشخیص ضایعه زده بود دخترم آوا نفهمید که کلا زگیل بعد هم که دکتر بعدیم گفت زگیل داری  رفتم کلوپو   بیمارستان آرش قرار بود فردا جواب بدن اما زنگ زدن گفتن بیا ببر جوابش دکترم میگه سرطان دهانه رحم چرا انقدر زود من قارچ شیتاکه می خورم الان نزدیک دو ماهه ترو خدا دعام کنید من پشتیبان ندارم جز خدا  فردا میرم جردن پیش دکتر فرخ فرزانه سرطان شناس
    سلام افسون جان خوب میشی زود تشخیص دادین بالاخره اولشه درمان میشی مطمینی یکسال زگیل داری شاید زمان بیشتریه که زگیل داشتی ولی چون نوع 16 زگیل نمیزنه متوجه نشدی 
    امیدوارم خوب بشی آره دکتر خوبیه درمان میشی انشالله
    زیبا جان شاید همون لکه سیاه هم زگیل باشه حتما دکتر برو
    با پاپ اسمیر ساده مشخص نمیشه آزمایش تشخیص اچ پی وی باید بدی
    افسون جان انشاالله ک آزمایشات اشتباه شده نگران نباش توکل کن بخدا
    ممنونمم دوستان ان شاءالله که اشتباه شده باشه 
    من دقیقا یک سال دارم hpv
    بیگانه جان تو بارداری رفتم متخصص زنان گفت این چیزی نیست خراشه فقط شستشو بده میره
    ولی خراش نداشتم اصلا 
    منم گفتم حتما چیزی نیست که چیزی نگفته
    حالا یعنی ممکنه زگیل باشه؟آخه برجسته نیست اصلا یه لکه کوچیکه
    بیگانه جون ببخشید آزمایشش چطوری انجام میشه ؟ مث پاپ یا جور دیگست؟ هزینش چقدره؟ من بشدت مشکل مالی دارم اینروزا
    افسون درست بگو 4ماه پیش که پاپ دادی سین داشتی 
    سلام الی جان میگم عزیزم بچت الان چند وقتشه هنوز بهش شیر میدی
    اگه بچت یکسالش کامل شده دیگه از شیر بگیرش هم راحتر از شیر دست میکشه هم وابسته نمیشه وابستگی به همه چی منظورمه هم غذاش بهتر میشه در ضمن دکترا میگن شیر تا یه سال خلصیت داره بعد چندان خاصیتی نداره . و برا شما که سیستم ایمنی و درمان با قارچ رویال ژیل و دیگه درمانها نیاز هست بهتره دیگه شیر ندی و بعد از فرا بهش ویتانین و کلسیم مثه استئوکر ویتا کلوبیت و ویتانا و آهن بده . خودت هم جون میگیری و از لحاظ روحی و جسمی بهتر میشی 
    تجربه دارم و تحقیق کردم 
    من خودم انجام ندادم ولی اره مث پاپ اسمیره فک کنم 
    هزینه دکتر ب من گفت ۵۰۰ میشه
    تو گلوی بچم چیزی پرید خوابم نبرد نازنین جان میگن تابستون از شیر نگیرید الان بچم 17ماهش منتظرم تابستون تموم بشه نمی دونم چجوری از شیر بگیرمش خیلی وابسته هست به شیر
    نمیدونم جونم چهار ماه پیش زده بود ضایعاتی در رحم موجود ماما گفت بخاطر زگیلت دوباره که دادم اینطور میگن که سرطان
    الان داخل جواب انگار زده سین دو 
    دیگه مثل قبلا نیست الان دیگه بچه ها تو خونن زیر هوای کولر . متیعات زیاد بهش بده و هندونه دستش بده . من یه ماه پیش از شیر گرفتم الان که هوا خنکتر شده شب که لیدار میشد بهش آب هندونه میدادم دوباره میخوابوندمش .لباسای یقه تنگ باید بپوشی یه مدت . از الان کم کن دفه های شیردهی . روز اصلا بهش نده بگو کثیفه بد مزه ست بده ... شبا هم سعی کن بدون شیر بخوابونیش فقط وقتی لازم دونستی بهش بده هرجا دیدی نمیتونه اصلا بخوابه بهش بده ولی از الان آمادگی بهش بده و تا میتونی مایعات بهش بده که نیازی به شیر نداشته باشه . حوابشون هم بهتر میشه بعد از شیر گرفتن .ولی وقتی شیر میدی هی بیدار میشن و شیر میخوان . بهرحال روانشناسا و دکترا میگن تا یکسال نهایت چهارده ماه کافیه چون بچه بددهن و وابسته و... ومیشه . البتهمن بخاطر خودت میگم که بتونی قرص گنومیکس و پاورفیت و قارچ شیتاکه و رویال و... بخوری و یکم راحت تر باشی چون شیر دهی سهته در ضمن پاییز سختتره چون بچه بیشتر مریض میشه و هوا آلوده تر میشه . دیگه شیرت خاصیت سال اولش نداره گلم . انشالله که موفق باشی فقط هفته اولش سخته با ملایمت بگیرش هفته اول زیاد سخت گیر نباش روز اصلا بش نده فقط موقع خوواب بعد دیگه همونو کمتر کن 
    پاورفیت و رویال ژلی را من از داروخانه پرسیدم میشه دوران شیردهی خورد
    آره عزیزم بخور حتما تا میتونی خودت تقویت کن ولی کم کم نی نی گل رو از شیر جدا من ماشالله 17داره کم کم وقتشه 
    رویال ژیلی هست بهش میگن امپول خوراکی بایوتون کواچوا فارم از کره جنوبیه 90 تا 93تمن قیمت هر ده عدد آمپولشه تقریبا گرونه ولی سه چهار بستش صبحها استفاده کنید بذارید زیر زبونتون جذب بشه فکر کنم خوبه یکی جواب گرفته بود پودر سوییت هم استفاده میکرد نوع 16 داشت
    بدون تجویز دکتر می ترسم اینها را مصرف کنم
    ولی این آمپول خوراکی یه نوع رویال ژیلی . این نوعش خوبه مارنیز که گیر نمیاد . دیگه نمیدونم کدومش اصله. پودر سویت هم که ویتامین ث هست البته قرص جوشان ویتا فیزهم خوبه. شما که دیگه حامله نیستی عزیزم تا میتونی بدنت و قوی کن
    افسون خودت جواب ازمایشتو چک کن ببین نوشته سین سه 
    در ضمن از طریق سایت دکتر محمد جباری میتونی نظر اونم بپرسی عکس جواب ازمایشتو بهش بفرست دکتر خوبیه
    سلام نمیدونم چرا درست زمانیکه تصمیم به مثبت اندیشی میگیری دنیا عمیقاً جلوت وامیسته!
    من بعد از کلی بی اعتمادی به اطرافم و گذشتن از کلی تفریحات تو رنج سنیم تو ٢٤سالگی تصمیم به تغییر لایف استایلم گرفتم و با پارتنرم حاضر به رابطه شدم...درست بعد از ٤ ماه کلی داستان شروع شد...HPV و امروزم که فهمیدم دهانی هم مبتلا شدم! کلا از نوع کم خطره ولی خب بار روانیش آدمو داغون میکنه اونم بعد از کلی سخت گیری! در کل تو هر اتفاقی آرامش شما مهمترین فاکتوره، به هر نحوی حفظش کنید، ورزش تو برنامه روزانتون ١٠٠٪‏ باشه...تو هر سنی که هستین واکسن رو بزنین(البته کم خطرا)
    حرفام در نوع دردو دل بود بیشتر تا کمک،خیلی دلم پره!
    تو دنیای واقعی که به هیچکسی نمیتونم بگم، همه ی این بیماریهای مقاربتی بخاطر همین محدودیتای لعنتیمونه...بخاطر تعصبای بیجاس که رابطه خارج از عرف ایجاد میشه و دردسر میشه، سوای این بحثا اطلاعات کم جنسیمونه که بخاطر حجب و حیامونه! زمانیکه کار میده دستمون دنبال اطلاعاتیم و کسی رو هم نداشتیم که درکش بالا باشه و اینارو بهمون بگه...امروز دکترم میگفت دیروز یه مادر اومده بود واسه نوجوون ١٢سالش واکسن بزنه چون میخوان مهاجرت کنن به آمریکا و اونجا درصد بیماری بالاتره...اونوقت من تو این سن باید بفهمم که اصن گارداسیل چیه! به امید روزی که تعداد آدمای با درک بالا و بدون تعصب بیجا زیاد بشه که آمار مبتلایان کم بشه... 

    فاطیمای عزیز نه ک فقط ما بلکه کل جامعه از این بیماری اطلاعی ندارن وقتی دچار میشن تازه میفهمم چی هست 
    برای زگیل دهان آزمایش دادی؟علایم چی داشتی؟
    عزیزم تا جایی که من می دونم سین دو سرطانی نیست فقط سلولها غیرعادی شدن نیازی هم به پرتو درمانی و این حرفها نیست. فقط ممکنه برات عمل لیپ انجام بدن.عزیزم ارامش خودت را حفظ کن و به یه متخصص با تجربه و مهربان مراجعه کن بعضی از پزشکها خوششان میاد با روح و روان ادمها بازی کنند 
    دوستان جواب ازمایشاتتون و چکاپتون را حتما زیر نظر و پیش متخصص انجام بدید نه ماما . یه متخصص با تجربه و انسان حتی اگر چیز غیر عادی هم ببینه تا مطمین نشه به بیمار استرس الکی نمی ده 

    سلام بیگانه عزیز آره متاسفانه خیلی اطلاعات پایینه! 
    من Hpv تایپ ٦ و ٤٣ دارم باپاپ مشخص شده ودیروزم که زبونمو دیدم که همون زگیلارو زده...
    دکترم متخصص نیست متاسفانه اگه دکتر خوبی رو میشناسین بگین مراجعه کنم...
    گفت باید لیزر شه...هزینه لیزر بالاس الان واقعا شرایطشو ندارم
    خیلی روان آدمو درگیر میکنه با خودم میگم کاش زبونمو نمیدیدم دیروز! اصلا مریض شدم از دیروز تا حالا همش تو فکرم...
    اصلا چطور ممکنه ته زبون رو لیزر کنن یا هر درمان دیگه...چون دقیقا انتهای زبونه خودمم براحتی نمیبینم...
    عزیزم دکترا دستگاه دارن ک براحتی حلق و اینا رو می ینن
    شاید زگیل نباشه و پرزهای زبونت باشه
    سلام دوستان وسط و گوشه های زبان که دونه های ریز قزمز که اطرافش هم سفیده یخاطر حساسیته غذاهای تند و ترشیجات نخورید و التهای گلوسیت هم هست و با دوای نیلی درمان میشه یه مایع تیلی رنگ هست برای آفت و التهابات روی زبان . زبان دوستاتون رو نگا کنید بگید میخواید ببینید زبونش چه رنگیه صورتی نرماله و قزمز و سفید نرمال نیست و ببینید زبونهای افراد دیگه هم دونه و .... دلره خیلی نگران نباشید ولی هر چند یه بار دندونپزشک یا متخصص حلق برید چکاب
    سلام دوستان عزیز
    من یک هفته ست که متوجه جوشهای ریز و متراکم در انتهای زبانم شدم درد و سوزش ندارن دکتر رفتم هیچ توضیحی بهم نداد و فقط داروی ترکیبی برای دهانشویه داد من یک سال پیش پاپ اسمیر دادم و مشکلی نداشتم کلا گیج شدم اصلا اطلاعاتی درمورد زگیل دهانی و ارتباطش با زگیل تناسلی ندارم لطفا راهنماییم کنید 
    لطفا جواب من رو بدید خیلی نگرانم
    بیتا جون متوجه نشدم شما زگیل تناسلی داشتین؟
    اگه داشتین و از شوهر یا دوست پسرت گرفتی خوب وقتی دهانت هم به آلت تناسلی ایشان رابطه بگیره درگیر میشه . البته نه صد درصد. 
    خودتو نگران نکن قلرچ شیتاکه 150گرم 75تومانه خشکش بریز تو سوپت هر روز و چند تا قرص تقویتی بخور کورکومین هم بخور آب نمک و سرکه هم غرغره کن . دفع میشه انشالله 
    قابل درمانه عزیزم فقط استرس تداشته باش و به تغذیه ت اهمیت بده
    بیتا جان ته زبان همه جوانه های چشایی وجوداره که بزرگ و برجسته هستن چون قبلا دقت نکردی ندیدی شون نگران نباش الکی میتونی تصویر آناتومی زبان رو سرچ کنی اینا طبیعیه شبیه عدس و رنگش مثل گوشته 
    منم یمدت درگیر بودم بعد دیدم طبیعیه
    سلام من ۴ سال زگیل داشتم و می ترسیدم برم دکترُ‌و سنم ۲۵ ساله بنظرتون ممکن بخاطر ترفتن سرطان گرفته باشم ؟ خیلی نگرانمُ‌میشخ لطفا راهنمایی کنید چطور باید شرپع کنم درمان.؟
    محی جان یعنی ۴ سال زگیل داشتین؟زیاد نشدن؟
    اگر زگیلات سایزشون خیلی بزرگ نباشه فک کنم کرایو جواب بده 
    بهتره سریع ب ی متخصص پوست مراجعه کنی تا برات کرایو بکنه 
    اگه دختر نیستی معاینه داخلی هم میشی اگر داخل درگیر زگیل نشده باشه ک خوبه 
    پاپ اسمیر میدی انشاالله ک چیزی نیست
    کرایو آسیبی ب بافت پوست نمیزنه و سریع جواب میده
    نه بزرگ نشدنو فقط نسبت به اول کمی تعدادش بیشتر شدهُ‌و اگه دز گیر شده باشه و سرطان یعنی گرفتم؟ تو سن من مگه احتمال سرطان هست ؟ به متخصص زنان مراجعه کنم اول یا پوست ؟ لطفا بهترین متخصصی هم که در تهران می شناسید مهرفی کنید

    بعد امکان داره بعد رفع زگیل ها همراه با تغذیه رفع شه ؟

    فرقی نداره دکتر زنان هم بری مشکلی نداره خودشون اگه کرایو نکنن میفرستن دکتر پوست 
    پاپ اسمیر بده ک خیالت راحت باشه اگه بتونی نوعش مشخص کن 
    ب خودت برس و خودت و تقویت کن 
    سلام خسته نباشید من دارای سوزش معده شدید هستم و چند وقتی هست که در گلومم احساس سوزش و درد میکنم و انتهای زبانمم چند تا جوش زده آیا امکان داره که زیگیل باشه یا از عوارض سوزش معده شدیده ممنون میشم راهنماییم کنید
    زیبای عزیزم من زگیل تناسلی ندارم فقط روی زبانم البته ته زبان این جوشها هست
    بیتا جون اگه زگیل تناسلی نداری و شریک جنسیت هم نداره . پس نگران نباش . برو زبان بزرگسالان یالم رو نگا کن پر هست از جوش و پرز . البته ازکودکان صافه. غصه نخور عزیزم . به متخصص هم مراجعه کن متخصص حلق . یا دندانپزشک . از دوستان بپرسین کی خوبه راهنماییت میکنن
    بچه ها کسی میدونه پودوفیلین بیست درصد بعد دو ماه ایا خاصیتشو از دست میده یا نه 
    مسلا ب دستم میخوره نمیسوزونه زیگیلامم ی کوچولو میسوزونه 
    دو ماه پیش خریدم میخام ببینم خاصیتش مونده یا نه
    من استفاده نکردم ولی دوماه ک زمانی نیست شما استفاده بکن اگه دیدی تاثیری نداره یکی دیگه بگیر اطراف زگیلا رو وازلین بزن و با گوش پا کن لستفاده کن به نقاط حساس نزن آسیب میزنی
    سلام و خسته نباشید دکتر جان تو رو خدا زود ب من جواب بدین خواهش میکنم استرس خفم کرده بخدا .....داداشم حدود یکماه هسش ک در انتهای زبانش یک برِآمدگی ب حالت کوهان دیده میشه ک روی همون برآمدگی و اطرافش تا میانه ی زبان زردرنگ و عفونی
    ب نظر میرسه....امروز ب من گفته و من دارم دیوونه میشم هیچگونه دردی هم نداره فقط گفت امروز ک دستشو روش کشیده متوجه برآمدگی شوده و عکسشو گرفته و دیده اینطوره و موقه دست کشیدن روی اون ی چیزایی شبیه گوشت ریش ریش از توش بیرون اومده
    ایشون ۳۲ ساله و متاسفانه چنسالی هست ک سیگاری هسن....
    من میخوام اول ک بدونم ب متهصص در چ زمینه ای مراجعه کنم و خدای نکرده نشان از سرطان زبان هس ؟
    سلام به همه دوستان 
    من زگیل توی گلوم زده و ته زبانم و روی لثه هام دارم میمیرم از نگرانی یه مدت سرکه غرغره میکردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم و ترسیدم یه وقت بیشتر پخش بشه 
    تو رو خدا بگید منه بدبخت باید چیکار کنم یه دختر بدبخت و بی پول که به هیچکسم نمیتونم بگم رفتم پیش یه دکتر که خیر سرش فوق تخصص گوش و حلق و بینی بود می گفت اصلا توی گلوت هیچی نیست فکر کنم کور بود اگر همون موقع یه فکری بحالم کرده بود الان پخش نمی شد، حالا لطفا دوستانی که تجربه یا اطلاعات دارن بگید چیکار کنم
    سلام من ۳ماه پیش متوجه شدم که زگیل تناسلی دارم رفتم پیش دکتر کرمی و فریز کردم ،الان بعد سه ماه فهمیدم که در دهانم میزنه زگیل و وقتی دقت کردم دیدم روی زبونم دونه های ریز صورتی هست و ۲تا هم دونه زیر زبونم هست که صورتی پررنگه ایا این زگیل هست؟خیلی نگرانم و میترسم لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم 
    منم داخل لبم دون دون سفید دراومده  
    نه برا من صورتی سارینا جان 

    سلام دوستان
    راه درمان قطعی و تضمینی زگیل های تناسلی اکنون در دسترس است
    دکتر مختاری مخترع اولین دارو و روش درمان است  که ثبت اختراع نیز شده است 
    درمان در مطب و توسط پزشک 
    بدون عوارض است 
    تلفن مشاوره ۰۹۱۲۱۷۹۰۲۳۲
    عزیزم ماله تو اصن زگیل نیس همه دارن 
    ماله من خوب شد 
    فقط اگه میشه شما هم قاعدگیتونو شروع هرماهو بنویسید  ماله من ک میگم نامنظمه این جوریه      ۲۱ مرداد     ۱۸ شهریور    ۱۵ مهر   ۶ ابان     یهو  یه هفته فاصله اوفتاد  ماله شما چجوریه !
    هم زودتر شدم همم  سیرش نزولیه  چرا اینجوریه !
    سلام 
    آیا زگیل داخل بینی هم میزنه کسی چیزی میدونه
    سلام دوستان گلم من بیمار نیستم ولی ته زبانم چند تا تاول دارم از دختر چهار ساله ام هم هست اصلا نگرتن نباشین اینا عادیه. برین فشنگ زبون یه شخص سالم نگا کنید همه دونه و تاول داره . سخت نگیرید . با سرکه غرغره کنید و زردچوبه بذارین روش. بعد که اچ پی وی تون دفع شد زگیل دهان هم تموم میشه اگه احیانا داشته باشیت که نادر هستش . 
    ته زبان همه افراد سالم دو تا چهار تا غده چشایی هستش حالت تاول یا برجستگیه . فقط ته زبان و اصلا دارو نمیخواد.و سر زبان هم بخاطر گرمی و غذا های تند زخم میشه که دورش سفیده با دارویی بنام ویوله دوژانسین. که نیلی هستش 
    همه شما دخترا کیری هستین تو واژنتون هم کیر میره خیالتون راحت
    برای فریز زگیل مقعد تو تهران پیش کی برم که بهتر باشه؟

    سلام به همه

     

    من قرص AHCC رو اول از مالتینا گرفتم البته 30 - 40 روز طول کشید تا بهم تحویل بدن ولی 2 تا بسته بعدی رو از شرکت فرازطب گرفتم . همون روز هم تحویل میدن

     .. من الان 3 ماهه دارم استفاده می کنم از یک ماهه پیش زگیل هام یکی یکی دارن خشک میشن و می افتن .. یه قطره و یک کرم هم کنارش استفاده می کنم. اون قطره و کرم هم خودشون کناره محصول برام فرستادن

    به شما هم پیشنهاد می کنم جای اینکه انقدر نگران باشین یکم هزینه کنید و خودتون رو درمان کنید

    سلامتی آدم ارزشش خیلی بیشتره ... خودتون رو درمان نکنید دو روز دیگه سرطان می گیرید اون موقع  100 برابرش رو باید خرجه سرطان بکنید

     

    این آدرسه سایتشونه

    https://www.farazteb.net

     

    توی گوگل هم به فارسی بزنید فرازطب براتون میاره

    سلام .. محصول خیلی خوبیه .. من الان 3 ماهه دارم استفاده می کنم از یک ماهه پیش زگیل هام یکی یکی دارن خشک میشن و می افتن .. یه قطره و یک کرم هم کنارش استفاده می کنم البته از مالتینا نگرفتم من از شرکت فرازطب خرید کردم همون روز هم تحویل فوری فرستادن . اون قطره و کرم هم خودشون کناره محصول فرستادن

    سلام دوستان کسی کرم الدارا یا ایمی کیمود میخواد من دارم 18عدده من فقط6عددمیخواستم که داروخونه کمتراز24 عدد نمیفروختن حالابقیشولازم ندارم خیلی داروکمیاب  وگرونیه کسی خواست فقط بااین شماره تماس بگیره09182839853
    سلام بچه ها کسایی که مبتلابه hpv هستن و تست پاپ اسمیر میدن کهاصلا نباید نگران باشن چونکه تست پاپ اسمیر کوچکترین تغییرات سلولی نشان مده و اون کسایی که hpv دهانی دارن که خودم مبتلا بهش هستم تنها راهش این هست که هر ۶ ماه برن دهان چک کنن و اینم بگم که من خودم بعد از کلی دکتر رفتن فهمیدم که بهتر که زگیل دهانی دست کاری نشه البته تا زمانی که براتون مشکلی درست نکنه و فقط همون معاینه ۶ماه به ۶ماه انجام بشه در ضمن بعضی از دکتر ها معتقد هستن کسانی که مبتلا به hpv هستن بد نیست که واکسن بزنن چون رو بعضی از بدن ها نتیجه خوبی داده البته این نظریه سلیقه ایی هست و‌همچنین این ثابت نشده که hpv به طور  قطعی باعث سرطان میشه میگن بدن مستعد تر میشه ولی خیلی هام با این بیماری تا آخر عمر زندگی کردن و اتفاقی براشون نیفتاده بهترین کار به نظرم اینه که به زندگی عادی ادامه بدین و بهش فکر نکنین چون خود من سر این بیماری خیلی عذاب کشیدم ولی فایده نداره
    سلام اقا یا خانم بی نام
    چند تا سوال:
    اول از کجا بفهمم که زائده سفید رنگ روی زبونم زگیل هست یا نه
    دوم اگه خدای ناکرده بود، هر 6 ماه یکبار پیش چه متخصصی واسه معاینه برم؟ معاینه ای که انجام میده چیه؟

    من پیش متخصص عفونی رفتم، گفت باید بری متخصص پوست. رفتم متخصص پوست، گفت باید بری متخصص گوش و حلق و بینی. رفتم متخصص گوش و حلق و بینی اولش گفت hpv چی هست؟ بعدش که منظورمو متوجه شد گفت من چمیدونم برو متخصص عفونی. خلاصه کلی گیج شدم من.

    دوستان اگه کس دیگه ای هم میتونه راهنمایی کنه
    من انتهای زبونم چند تا زائده به رنگ زبونم دارم. کنار زبونم هم یه زائده سفید رنگ دارم که مثل جوش چرکی میمونه که داخلش کامله سفید رنگه.
    میشه لطفا بگی چه علائمی داری که فهمیدی اچ پی وی دهانی داری؟
    رنگ زگیلای تو دهام سفید مث جوش سر سفیده یا صورتی و یا قهوه ایه؟
    وای که خدا دارم میمیرم از ترس و نگرانی
    نمیدونم تا شنبه چجوری صبر کنم که برم دکتر 
    فقط میخوام گریه کنم
    امروز رفتم یه آزمایشگاه تو شیراز که میدونستم این ازمایشو داره. با یه برس کشید رو سطح زائده انداختش داخل ظرف نمونه گیری. مگه نباید یکمی از زائده رو بر میداشت؟
    ناحیه تناسلی هم با این که علائمی نداشتم، با یه برس دیگه از پیش آبراه نمونه برداری کرد. اول که نمیدونم نتیجش چیه. دوم اینکه فک کنم از زبونم که اتفاقا مشکوک به زگیلم خوب نمونه برداری نکرد. دلم میخواد بمیرم. هم از ترس مبتلا بودن. هم از اینکه دیگه نمیتونم ازدواج کنم. اخه طرف مقابلم چه گناهی کرده که مبتلاش کنم.
    اگه مبتلا باشم (که احتمالش زیاده) دیگه از فردا باید دعا کنم زودتر بمیرم. واسه کسای دیگه فاز منفی نباشه هااااا. من ادم ضعیفیم

    کلا هیشکی نیس جواب بده چه بد

    منم رو زبونم چنتا دونه زده میترسم

    فقط خدا لعنت کنه اونی که میدونه مبتلا هست ولی انتقال میده منکه جیگرم میسوزه یخاطر دو دقیقه تماس سطحی این بلا سرم اومد

    دوستان کسانی به سرطان مبتلا میشن که نقص سیستم ایمنی بدن دارن(مثل ایدز یا بیماری های خود ایمنی) اونا هم صد در صد مبتلا نمیشن من از منبع معتبر خوندم فقط بدنتو قوی نگه دارید و به زندگی عادی ادامه بدید رژیم ۲۷ روزه هم اگر تونستید انجام بدید گیاه خواری و خام گیاه خواری تاثیر بسزایی داره.اصلا جای نگرانی نییت فقط سیستم ایمنی بدنتونو قوی کنید همین.خدد در کنار تک تک ما حضور داره....

    سلام ... من بعد از رابطه ی دهانی روی زبونم قرمز شده و دونه های ریز به رنگ قرمز میزنه.. خود بخود خوب میشه و بازم اونجوری میشه .. این hpvهس بنظرتون.؟. سوزش هم داره... 

    حال خودم چند روزه خرابه نمیدونم مبتلا شدم یا نشدم نوبت دکتر گرفتم ک برم چکاپ بشم امیدوارم مشکلی نداشته باشم ولی هفتاد درصد حس میکنم گرفتم از همسرم اونم نمیدونه داره یا نه ولی بخاطر حرفهایی ک زده حس میکنم داره و اینکه جدیدا فهمیده مشکل رماتیسم هم داره😭 میترسم اگه داشته باشم به دخترم منتقل بشه ،امشب با خوندن پیامها امیدوار شدم تا نیم ساعت قبل همش حس میکردم ب زودی سرطان میگیرم و میمیرم سرطان دهان و زبان و... ولی الان امیدوارم خدا کنه اگه دچارش هستم درمان بشم😔

    حال خودم چند روزه خرابه نمیدونم مبتلا شدم یا نشدم نوبت دکتر گرفتم ک برم چکاپ بشم امیدوارم مشکلی نداشته باشم ولی هفتاد درصد حس میکنم گرفتم از همسرم اونم نمیدونه داره یا نه ولی بخاطر حرفهایی ک زده حس میکنم داره و اینکه جدیدا فهمیده مشکل رماتیسم هم داره😭 میترسم اگه داشته باشم به دخترم منتقل بشه ،امشب با خوندن پیامها امیدوار شدم تا نیم ساعت قبل همش حس میکردم ب زودی سرطان میگیرم و میمیرم سرطان دهان و زبان و... ولی الان امیدوارم خدا کنه اگه دچارش هستم درمان بشم😔

    دوستان قارچی ک گفتین از کجا باید تهیه بشه،

    سلام ستاره جان

    من قارچ شیتاکه و گانودرما رو از قارچ ایران زمین آقای دکتر مهدی زاده میگیرم

    09128431824 شماره دکتر مهدیزاده

     

    سلام

    دوستان تا حالا کسی راجع به داروی دکتر کیوان آزمایشگاه کیوان چیزی شنیده که برای تایپ 16 است؟

    تا حالا کسی خورده از آن دارو میگن هشت هفته بخوری جواب میده؟

    میگن رایگان هم هست فقط برای تایپ 16 است

    دوستان اگر کسی اطلاعات داره لطفا بگه؟

    اگه برای تایپ 16 جواب بده خیلی عالیه؟

    سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر من به درمانگاه دندانپزشکی رفتم و پیش یه خانومی رفتم که فقط گفت مشکلت چیه و کدوم دندونته که بگه برو عکس بنداز تا بفرسته پیش دکتری که میخواد کار دندون و انجام بده یعنی روال این درمانگاه اینجوریه بعد که من عکس و انداختم به من گفت زگیل تناسلی زده روی زبونت میخواستم بدونم خطرناکه؟بعد اگه خدایی نکرده زگیل باشه موقع غذا خوردن یا نوشیدن دردناکه یا سوزش داره یا اگه نه سوزش داشته باشه نه درد زگیل نیست؟لطفا جوابمو بدید خیلی نگرانم🙏

    آقای دکتر جواب نمیدین؟

    مگه واکسن داره زگیل زبان؟

    سلام رحیمی.  حتما برو پیش متخصص گوش و حلق و بینی تا چک کنه واقعا زگیله یا نه و یه تست پاپ اسمیر هم بده زگیل اصلا جای نگرانی نداره پس نگران نباش 

    توکل به خدا ممنون نمیدونم استرسش خیلی بده

  • گل همیشه بهار
  • بچه ها من دو بسته ahcc پلاتینیوم  اصل دارم که به پولش نیاز دارم با دلار قبل خریدم الان نیاز به پول فروشش دارم از اروپا مسافری برامون اوردن با فاکتور خریدشم دارم. تا 06/2021 هم انقضا داره

     

    golebahari2017@gmail.com

    سلام.من به تازگی متوجه زگیل در واژنم شدم یکبار پدوفیلین زدم خوب شدم . الان زیر زبانم چندتا زائده های گوشتی دراز هست نمیدونم زگیله یا نه؟ کسی میدونه

    بچه ها دکتر خوب زن برای زگیل تناسلی تو شیراز اگه میشناسید لطفا بهم معرفی کنید ممنونم ازتون

    با عرض سلام خدمت تمام دوستان و دکتر زارع عزیز ،من یه دختر 10،ساله دارم که از بچگی انگشتش رو میمکه و پارسال دیدم که روی زبونش یه برامدگی کوچیک دراومده ،بردیمش دکتر و با تیغ برداشتن دکتر ،ولی امسال باز هم در اومده ولی یکم بزرگتر شده ،بخدا خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید ممنون

    *سلام من انتهای زبانم در بغلش نزدیک عقلم یه تودده دراز نرم در اومده شبا کابوس زگیل میبینم و خوابم شده دو ساعت این ازگیل کجای دلمون بزاریم والا بلا بچه سالمیم هستم خسته شدم خدا*

    سلام دوستان من خودم درگیر زگیل بودم و چیزی ک متوجه شدم با تجربه اصلا ترسناک نیست ی ویروس کوچیکه ک  راحت میشه کنترولش کرد با تغذیه سالم و استفاده نکردن از دخانیات و الکل 

    من ۱ سال رعایت کردم و درمان شدم البته ضایعات رو از بین بردم ، استرس دخانیات و الکل باعث عود زگیل میشع اروم باشید و ریلکس کنید این بیماری اصلا ترسناک نیست 

    سلام خدمت عزیزان ایام با کام،واقعا نمیدونم چی بگم وقتی متوجه شدم که دچار زگیل هستم دنیا رو سرم خراب شد داغون شدم باور کنید احساس میکردم دیگه زندگیم با آخر رسیده یه پسر سه ساله دارم یعنی انقدر به خودم فشار اوردم کا از غذا و خواب افتادم به هیچ عنوان نمیتونستم بخوابم همش تو ذهنم داشتم تجزیه میکردم که چطور آلوده شدم یعنی قشنگ داشتم خودمو نابود میکردم به پسر حتی دست هم نمیزدم همش میگفتم خودم به درک اگه پسرمو آلوده کرده باشم خودمو می کشم تقریبا دوهفته همینجوری بودم یعنی انگار چند تا مرض دیگه هم پیدا شد قلبم درد میکرد ضربان قلب وحشتناک پیدا کردم کم کم به خودم اومدم نوبت گرفتم رفتم پیش متخصص اون معاینه کرد و گفت یه چیزایی هست اما مطمئن نبود ازم ام پاپ اسمیر گرفت هم ارمایشhpvگرفت۱۰روز طول کشید تا نواب بیاد اون ۱۰روز خیلی سخت گذشت ولی یه عهدی کردم بین خودم و خدام و نذر کردم جواب و گرفتم که پاپ خوب رود فقط مقداری عفونت داشتم و جواب hpvمنفی بود،دکتر گفت برو خونه اصلا چیز مهمی نیس اون زائده هارو هم نمیخواد دست بزنی ولی من گفتم هر چی که هست میخوام بردارم سریع همون روز اومدم و زائده هارو سوزندم چند روز خیلی اذیت شدم کم کم دلمو سپردم به خدا گفتم من مطمئنم که این اصلا زگیل نیست همش احساس میکردم روی زبونم چیزی هست که حلیم کنار زبونم ولی گفتم بیخیال اگرم باشه تا وقتی اذیت نکنه کاریش ندارم و خداروشکر چیزی نبود ومن فقط داشتم برای خودم توهم ایجاد میکردم،از اون موقع که فهمیدم هر روز صبح ناشتا سیر میخورم میوه و سبزی جات میخورم پاورفیت و ایمونیس مصرف میکنم غذاهای هست فودی و خوراکی بیخود نمی خورم و به مهم تر از همه به خدای خودم اعتماد کردم اصلا نترسین سخته ولی قوی باشید زائده رو از بین ببرینو سالم زندگی کنیدالان۴ماهه که میگذره و تا پایان ماه دوباره باید برم پاپ اسمیر بدم پیگیر باشید و زندگی هم کنید خدا خودش همیشه باهامون هست انقدر هم تو نت سرچ نکنید واقعا با زندگی آدم بازی میکنن یه عده انسان های نا آگاه،اینم تجربه من گفتم که یه کم دلگرم بشید

    مراقب خودتون و سلامتی تون باشید خدا رو فراموش نکنیدهیچ دستی بالاتر از دست خدا نیست🙏

     

  • ی ادم بدبخت
  • اگه پرز زبان بلند شه سفید رنگ بازم میتونه زگیل باشه ؟

    لعنت بر پدر مادر کسی که از مریضی مردم پول درمیاره 

    هزار لعنت

    کم مکمل هاتون تبلیغ کنین

    سلام خسته نباشی. 

    کسی که سکس دهانی داشته (مرد برای زن)روی زبونش در بیاد به دکتر مراجعه نکنی مشکلی پیش نمیاد .یعنی بعد دوسال از بین میره.

    خطر ناک نیست؟

    سلام من تایپ ۶ داشتم شوهرمم گرفته دوماهه متوجه شدم دهنمم ته حلقم چن تا تاول زده پرز های چشاییم تورم دارن کنار زبانم روی زبونم تهش هم تورم داره پرزهاش پنج تا دکتر خیلی رفتم ماما ودکتر پوست دکتر عمومی گفتن اینا زگیل نیس دیفن دهانشویه نیستاتین دارو استرس چرک خشک کن برام تجویز کردن ولی بهتر نشد دوماهه نمیدونم چه کنم دکتر میگه رو خودت حساس شدی ولی برای زگیل واژن سوسپانسون ادیب استفاده کردم سره یه ماه خشک شد جای دیگه در میاد دوباره میزنم انشالله که دیگه در نیان برن گمشن منم دارم دیوانه میشم فقط خدا کمک کنه برای دهنم چه کنم

    سلام به همگی 

    من خیلی استرس دارم لطفا راهنماییم کنید. 

    تایپ 16 دارم فقط 16 cin یک شد دکتر زنانم گفت مشکلی نیست باید تحت نظر باشی و قرص پاورفیت داد بهم.

    اما امروز متوجه شدم داخل حلقم یک چیزی مثل جوش سفید زده 

    فردا میخوام برم پیش آزمایش ویروس شناسی کیوان 

    اگر کسی فکر میکنه باید جای دیگه ای برم یا دکتر متخصص گوش حلق سراغ دارید ترو خدا بهم بگید. 

    ممنونم 

    نازنین جان رفتی؟ چی شد؟

    نینا جان 

    دکتر کیوان دید و گفت این یک تیکه غذا تو گلوت گیر کرده 

    با پنس زد درش آورد. 

    زبونم نگاه کرد گفت چیزی نیست. ولی من همش فکر میکنم یه مشکلی تو زبونم دارم 

    شایدم وسواس شدم 

    چون این بیماری اذیت کنه و همش فکر میکنم یه چیزیم هست

    دکتر بهت چه داروی داد؟؟؟؟

    دکتر من فقط پاورفیت داده و گفتش چون نوع 16 واکسن لازم نیست بزنم 

    عزیزم من پاورفیت ، امگا ٣، فولیک اسید برای کولپو هم برای ١٠ روز پماد واژینال و افلاکیم

    بهم گفت استرس نداشته باش و الانم جواب کولپو اومد CIN1/LSIL  من ازمایش اورال رو هم میدم چون دیوونه میشم حتما ، بچه کوچیک دارم نگران اونم فقط 

    من تا یک ماه نمیتوانم آزمایش بدم کارم خیلی زیاده 

    نمیخوام درگیر بشم 

    اگر رفتی حتما برو کیوان خودش روزهای پنجشنبه دو به بعد هست به من خبرش بده 

    انشالله سلامتی باشه 

    نینا جان احساس میکنی چه جوری گرفت و چند وقته ؟؟

    چون بچه دارید احتمالن متاهل هستید و میخوام بدونم یعنی فکر میکنی چه جوری گرفت از همسرت

    ببخشید اگر دوست نداری جواب نده

    ولی میخوام بدونم چند وقته اچ وی پی 16 تبدیل به سین میشه؟

    عزیزم واقعا خودمم نمیدونم 

    من هم استخر رفته بودم هم اپیلاسیون ولی مطمئنم میدونم از همسرم نبوده صدردصد

    من خودم ١٦ و ١٨ رو ندارم و بقیه پرخطرها هستش

    تا جایی که میدونم و تحقیق کردم کلا وقتی آلوده به ویروس میشی جواب کولپو اکثرا سین رو نشون میده و حتما باید چک کنی من پاپ اسمیرم منفی بود و اتفاقی متوجه شدم 

    اگر کولپو نکردی بکن مال من که درد انچنانی نداشت و مثل پاپ اسمیر بود

    شاید واقعا این ویروس دفع بشه

    ممنون که جواب دادید حتما دفع میشه به امیدخدا

    سلام دوستان 

    من تو این یک ماهی که متوجه شدم مبتلا هستم خیلی نگران بودم،،، وبیشتر نگران دهان و حلق بودم تا واژن. 

    دبالاخره یه دکتر حاذق تو زمینه مشکلات hpv دهانی پیداکردم و خواستم اینجا بنویسم که دوستانی که اروال داشتن بهتره به دکتر بیماری‌های دهان مراجعه کنند چون گوش حلق بینی خیلی تخصص تو این زمینه ندارند، من پیش دکتر هومن ابراهیمی (جردن ،ظفر) رفتم و تست اورال هم متفاوت از آزمایشگاه های دیگه میگیره همراه با نمونه برداری از دهان...

    و کارش بلده 

    اینجا خواستم براتون بگم چون خیلی ها درگیر هستن و نمیدونن کجا برن و هزینه بیجا میکنن... 

    نازنین جان

    مرسی از اطلاع رسانیت ، چی شد رفتی؟ ازمایش رو خودت بردی یا خودش میفرسته؟ کدوم ازمایشگاه؟ هزینه اش هم بگی ممنون میشم، چه خوب که اطلاع دادی ممنون ازت واقعا

    من یه سوال گوشه ذهنمه ممکنه که ویروس تو رحم مثبت باشه ولی اورال منفی ؟ باتوجه به اینکه هردو رابطه وجود داشته بوده؟

     

    نینا جان 

    نوع نمونه گیری خیلی مهم 

    واینکه خودش تو مطب نمونه گیری کرد و گفت من تست بزاغ. نمیگیریم که قرقره بشه نمونه از حلق و زبانم گرفت 

    دوهفته دیگه مطب زنگ میزنم و جوابش بهم میگه. 

    اگر تست دهانت منفی شده 

    خوب یعنی داخل دهانت خداروشکر نفوذ نکرده

    البته من نوع 16 هستم برای همین حساسیت نشان میدم  

    خودشم گفت نگران نباش من با این نمونه گیری متوجه میشم چه کار باید کرد. 

    هزینه اش یک میلیون میشه 

    واینکه گفت cin یک بهتره لیزر بکنی که من حتما بعد از اینکه جواب نمونه بیاد میرم دکتر زنان که لیزر کنم

    نازنین جان

    مرسی از توضیحاتت ایشالا که منفی باشه ازمایشت

    من هنوز ازمایش ندادم ولی میدم که از فکرش بیام بیرون

    سلام.من یه جوش کوچیک کف دستم زده حدود چندین ساله بعد چندوقته فکرم درگیرکرده بود دیروز رفتم متخصص پوست گفت زگیله.اومدم خونه همش به زبانم نگاه میکردم بعد متوجه گوشتهای اضافه زیر زبانم شدم که حالت شاخک میمونن وشبیه به رگهای زیرزبانه.با ناخن زدم دیرم بلند شد ورگ نبود خیلی نگرانم که نکنه زگیل باشه.البته تو مطب دکتر داخل دهان وزبانم معاینه کرد گفت چیزی نیست قبلا هم برای معاینه پیش متخصص دندانپزشک هم رفته بودم گفتن چیزی نیست.ولی چندسال پیش خارش شدید واژن داشتم دکترم گفتن شبه زگیله وخطرناک نیست وآسیکلوویر پماد وقرصش دادن.ولی خیلی نگرانم.تو رو خدا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه که این شاخکها زیرزبان که خیلی هم ریزن ومیچسبن به گوشت زبان چیه

    النا جان 

    بعید میدونم زگیل باشه ولی میخوای مطمئن بشی باید بری پیش متخصص، برای زگیل تناسلی که باید بری متخصص زنان و برات تست بنویسه که مشخص بشه و برای دهان هم متخصص گوش و حلق و بینی یا متخصص بیماریهای دهان، نمیخوام نگران باشی ولی حتما چکاپ کن که خیالت راحت بشه

    ایشالا که مشکلی نیست 

    ممنون نینا جون

    ایشالا که نباشه‌.دارم سکته میکنم.وقت پیش متخصص گوش وحلق بینی وپزشک زنان گرفتم.دندون پزشک و متخصص پوست گفتن چیزی نیست.ولی قلبم آروم نمیگیره.تو گوگل همش سرچ میکنم بدتر حالم بد میشه.ایشالا چیزی نباشه

    ممنون از دلگرمیتون🙏🌺

     

    النا جان 

    احتمالا چیزی نیست و پرزهای چشایی زیر زبان اما اگر میخواهی خیالت راحت بشه متخصص دهان زبانت نشان بده 

    و دکتر زنان هم که رفتی حتما بگو تست hpv برات بنویسه چون تو پاپ اسمیر چیزی نشان داده نمیشه و معمولا تست منفی میشه...

    انشالله که خیره 

    نگران نباش و برای هر مشکلی درمان وجود داره 

    نازنین جون نمیدونم.همش میزنم گوگل پرزهایی چشایی زیر زبان عکسای خوبی نمیاره بالا.خیلی نگرانم خدا کنه چیزی  نباشه.از خدا میخوام ۵سال از عمرم کم کنه فقط مریض نباشم.امروز کلی گریه کردم.من واقعا وسواس دارم و حساسم.نمیدونم چطوری این بیماری گرفتم.دیروز دکتر گفت کف دستم زگیله خیلی حالم بد شد.خدا کنه زبونم چیزی نباشه.از خدا فقط همین میخوام 

    النا جان نگران نباش، اگرم مشکلی باشه قابل درمان نگرانی نداره. 

    خودت اصلا اذیت نکن 

    سلام به همگی 

    دوستان یه سوال دارم ازتون، در مورد تغذیه به نظرتون چطور باید غذا مصرف کرد و آیا تاثیری تو درمان داره، من شیرنی جات نمی‌خورم اما خرما میخورم. 

    مرغ بوقلمون هم میخورم 

    اما شیر دیگه نمی‌خورم و نگرانم که مشکل پوکی استخوان پیدا نکنم چون ماست و پنیر هم نمی‌خورم. 

    به نظرتون درستش چیه و چی باید بخوریم.... 

    سلام دوستان کسی ک در مورد دکتر زنان خوب در رابطه با اچ پی وی پرسیده بودن دکتر فاطمه احمدپور شیراز ملاصدرا فوق العاده دکتر خوب و با تجربه و بسیاااار با اخلاق هستن و بسیار خوب و سریع رسیدگی میکنن

    سلام به همگی‌...

    من ۲۴ ساله مجرد و دختر  هستم ۱۰ روز پیش متوجه ی یک عدد زائده ی گوشتی مانند شدم و سریعا به دکتر مراجعه کردم برام دوز اول واکسن گارداسیل رو زدن و بعدش رفتم پیش یه دکتر زنان متخصص گفتن به نظر زگیل میاد و برام سوزوندن و اوزون تراپی کردن بهم قرص پاورفیت هم دادن ...من تو این ده روز شب و روز ندارم همش گریه و ناراحتی و میدونم استرس چقدر برای این بیماری خطرناکه 😭😭😭 و قصد ازدواج دارم ولی حالا حتی به هیچکسم دردم رو نمیتونم بگم ..شما دکتری رو میشناسید به بتونه به من کمک کنه ؟؟ و به من روحیه بده ...ممنووونم از پاسخگوییتون 😭😭😭😭

     

    با سلام خدمت دوستان

    مدتی پیش طی یک سری جریانات داروهایی ک ب درمان بیمارای hpv یا همان زیگیل تناسلی کمک میکنه رو از طریق یکی از آشناهام ک توی آمریکا زندگی میکرد تهیه کردم ک اسم یک مورد قرص Ahcc هست همینطور قرصای گیاه اکیناسه کلا ۳بسته اس من نه توکار دارو هم و نه دوس دارم کسی رو گول بزنم اشتباها اینارو واسه ی بنده خدایی جور کرده بودم و بعد گفت نمیخوام و پشیمون شد الانم همون قیمتی ک هریدم میفروشمش ی هزارتومتی هم روش نمیخوام بخورم 

    و کاملا مطمعن مطمعن باشید ک اصلا چون از آمریکا دستم رسیده ب یکی از دوستانم اورده و محاله فیک باشه

    اگه کسی خواست ب اینستاگرامم پیام بده Ash.gtfm94

    سلام یکی از علائم اورال، گلو درد یا همون لوزه درده درسته ؟حدودا تا کی ادامه داره این درد لامصب؟😢۳ ماهو نیمه دردش تموم نمیشه و روی لثه هام نقطه ی های ریز ریز سفید درومده و زیر زبونم زگیل درومده یکی و ریز ریز کنارش هم داره درمیاد. لطفا اگه کسی تجربه داره بگه باید چیکار کنم . کاش حداقل گلو(لوزه) دردو نمیذاشتم. تحمل اون سخته برام. اگه فقد زگیل بود زیاد استرس نمیگرفتم . البته لثه هم رو مخمه.خواهشا یکی جواب بده 🙏😢

    چرا اینجا کسی پاسخگوی دوستان نیست؟؟؟؟

    جایی یا گروه یا پیجی میشناسید که برای بیماران اچ پی وی باشه؟؟؟

    سلام بچه ها اینجا کسی تیپ ۱۶ توی دهان داشته؟ 

    دوستان لطف یه گروه تلگرامی بزنین اونجا صحبت کنیم.

    سئو مخفف کلمه انگلیسی Search Engine Optimization سرچ انجین اپتیمایزیشن به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو می باشد.

    تعریف سئو به زبان ساده چیست [آپدیت شده در 2022]

    سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس تاریخچه سئو از زمان پیدایش موتورهای جستجو آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد اما سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو از زمان پیدایش گوگل یعنی سال 1997 به دلیل موفقیت آن میان کاربران اینترنت پر رنگ و پر رنگ تر شد. به هر اقدامی که به طور مستقیم برای بالا بردن رتبه سایت در سئو موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ؛ یاهو، داک داک گو و یا حتی بایدو چینی صورت بگیرد سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود.

    داستان وب قبل از شکل گیری SEO؛ زمانی سئو آسان بود!

    از سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ بهینه سازی موتورهای جستجو SEO پیچیدگی های الان را نداشت چرا که سایت های موجود در اینترنت به ۱۰۰۰ عدد هم نمی رسیدند و زمینه فعالیت اکثر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت بود لذا موتورهای جستجو سئو وب مشکل زیادی با درک، شناسایی و دسته بندی محتوای آنها نداشتند.

    شکل گیری دنیای سئو؛ دایرکتوری‌ ها رفتند سرچ انجین ها پدیدار شدند

    از سال ۱۹۹۸ به بعد و با افزایش تعداد سایت ها دایرکتوری ها قادر به پاسخگویی درخواست کاربران نبودند در همان جا بود که ایده ساخت موتور جستجو سئوی سایت در ذهن کارآفرینان اینترنت شکل گرفت و دنیای SEO پا به عرصه تکنولوژی گذاشت.

    در روزهای ابتدایی وضعیت سئو سایت بسیار ساده تر از الان بود، وبمستران به اهمیت جایگاه در نتایج پی برده بودند در همان هنگام بود که تخصص سئو پدید می‌آمد. پروسه سئو در موتورهای جستجو ابتدایی بسیار ساده تر از وضعیت فعلی بود به طور مثال در آن زمان فقط کافی بود تا با تکرار یک کلمه سئو در متن وزن آن را بیشتر کنید تا رتبه بهتری بگیرید یا کلیدواژه های خود را در سئو متاتگ کیوردز که الان کار نمیکند قرار دهید.

    عملکرد سئو قبل از تحول موتورهای جستجو؛ گوگل به میان می آید

    سرگئی برین و لری پیج، گوگل را در سال ۱۹۹۸ بنیان‌گذاری کردند. سئو گوگل درمیان کاربران اینترنت هواداران بسیاری را به خود جذب کرد دلیل آن نیز طراحی ساده آن بود. عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه (استفاده از کلمه کلیدی به تعداد مناسب، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، لینک و ساختار سئو استاندارد) مورد توجه قرار گرفتند تا گوگل را قادر سازند که از نوعی دست‌کاری که در نتایج جستجو دیده می‌شود، که تنها به عوامل داخل صفحه توجه می‌کنند، اجتناب کند.

    علی‌رغم اینکه به بازی گرفتن رتبه در سئو نسبت به سایر موتورهای جستجو سخت‌تر بود اما با این حال متخصصین سئو سرانجام با به کارگیری ابزارها و روش هایی مثل سئو لینک توانستند نتایج سئو گوگل را تحت تاثیر خود قرار دهند. بسیاری از وب‌سایت‌ها روی تبادل لینک، خرید و فروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز شدند. بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک در سئو، موجب ایجاد هزاران وب‌سایت برای فروش بک لینک در سئو وب سایت شدند. با گسترش عمومیت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتم‌های خود تغییراتی در جهت بهبود ایندکس اعمال کردند. گوگل در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت الگوریتم پاندا در پروسه سئو خبر داد که وب‌سایت‌هایی را که حاوی محتوای کپی از دیگر وب‌سایت‌ها و منابع بودند را جریمه کند.

    تاثیر الگوریتم های گوگل بر سئو چیست

    در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن خبر داد کرد که هدف آن، جریمه کردن وب‌سایت‌هایی بود که از روش‌های غیر استاندارد لینک بیلدینگ جهت افزایش سئو سایت خود استفاده می‌کردند.

    در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس‌خوار رونمایی کرد؛ یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد. در سپتامبر سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد که گوگل پنگوئن به الگوریتم اصلی رتبه‌بندی ملحق شده‌است و دیگر آپدیت‌های آن اعلام نمی‌شود. از سال ۲۰۱۶ به بعد، الگوریتم پنگوئن گوگل دیگر به صورت لحظه‌ای نتایج جستجو را بررسی خواهد کرد.

    سئو به چه معناست

    اولین الگوریتم گوگل در SEO و هسته مرکزی آن سئو پیج رنک نام داشت که توسط موسسان این شرکت یعنی لری پیج و سرگی برین طراحی شده بود. به تعریف ساده در سئو پیج رنک یک سیستم اعتبار سنجی بر اساس بک لینک های داده شده به سایت است؛ همین موضوع باعث شد تا گوگل نتایج متفاوت و مرتبط تری نسبت به سایر موتورهای جستجو ایجاد کند. موازی با این اتفاق محبوبیت گوگل نزد کاربران وب افزایش پیدا کرد و از آن روز تا به حال گوگل به عنوان پیشتاز ترین وب سایت دنیای اینترنت و همچنین پر استفاده ترین موتور جستجو در سئو رو به جلو حرکت می کند.

    توصیف دانش سئو از زبان مدیر گوگل

    در سال 2020 چندین کنگره مهم در آمریکا با حضور مدیران کمپانی بزرگ تکنولوژی مثل فیسبوک، تویتر و البته گوگل برگزار شد که در یکی از این کنفرانس ها خانم Lofgren نماینده سنا آمریکا از سوندار پیچای مدیرعامل اجرایی آلفابت سوالاتی پپرسید که پاسخ آنها گویای پیچیدگی‌ سئو وبسایت می باشد:

    همانطور که میبینید مدیر گوگل در این کنفرانس خبری اعتراف کرد که گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی برای فهرست کردن نتایج جستجو استفاده می کنیم بله بیش از دویست فاکتور در سئو هستند!

    نسل جدید جستجو؛ خزندگان در تار میخزند

    موتورهای جستجوی پیشرفته دنیا مانند گوگل، بینگ، یاهو!، داک داک گو و بایدو از خزنده‌های وب جهت پیداکردن صفحات استفاده می‌کنند. دو دایرکتوری عمده یاهو و دی‌موز نیازمند ارسال دستی و بازنگری انسانی هستند. شرکت گوگل، Google Search Console را پیشنهاد می‌دهد که یک فید نقشه سایت XML می‌تواند برای آن ایجاد و به‌ طور رایگان در کنسول Submit شود تا این اطمینان حاصل شود که تمامی صفحات، خصوصاً آن‌هایی که با دنبال کردن خودکار لینک‌ها قابل‌شناسایی نیستند، قابل‌دستیابی هستند. در گذشته یاهو، یک سرویس ارسال پرداختی داشت که خزش را به ازای مقداری هزینه در هر کلیک تضمین می‌کرد؛ که در سال ۲۰۰۹، این سرویس متوقف شد.

    جلوگیری از ایندکس شدن در فهرست؛ حضور در SERP اجباری نیست

    به‌منظور جلوگیری از محتوای نامطلوب در ایندکس‌های جستجو، وبمستران می‌توانند به عنکبوت‌ها (به انگلیسی: Spider) دستور بدهند که فایل‌ها یا دایرکتوری‌های خاصی را درون فایل استاندارد robots.txt در دایرکتوری اصلی دامنه، مورد بررسی و خزش (به انگلیسی: Crawl) قرار ندهند. به‌علاوه، یک صفحه می‌تواند صراحتاً از پایگاه داده‌ موتور جستجو خارج شود؛ که این عمل از طریق استفاده از متاتگ‌های مخصوص به ربات‌ها صورت می‌گیرد. هنگامی که یک موتور جستجو از یک سایت بازدید می‌کند فایل robots.txt واقع در دایرکتوری اصلی، نخستین جایی است که مورد خزش قرار می‌گیرد. سپس فایل robots.txt تجزیه شده و به ربات دستور داده می‌شود که کدام صفحات نباید مورد بررسی و خزش قرار بگیرند.

     

    درک سئو؛ برای شروع لغت نامه و یا همان مفاهیم اصلی سئو را دریابید

     

    سئو مانند هر دانش دیگری دارای مفاهیم و معانی بیسیک خود است:

     

    سئو داخلی؛ اقدامات داخل سایت برای ایجاد ارتباط بهتر میان کاربر و گوگل

     

    به اقداماتی در داخل سایت برای ایجاد ارتباط بهتر میان کاربر و گوگل انجام می شود سئو داخلی (On-page SEO) گفته می شود. بستگی به میزان رقابت کلمات کلیدی دارد اما آمار های حاکی از آن است که سئو داخلی سایت حدودا 30% از فاکتورهای رتبه بندی گوگل را در بر می گیرند لذا پس از سئو خارجی سئو داخلی زمین بازی ما برای موفقیت در سئو است.

     

    سئو خارجی؛ دریافت سیگنال از دیگر سایت ها

     

    سئو خارجی به طور کلی شامل دریافت سیگنال از دیگر سایت ها به سایت خود می شود که مهم ترین آن نیز ساخت بک لینک (لینک بیلدینگ) و یا ترافیک سازی است. انجام کارهای مرتبط با سئوی خارجی (Off site SEO) اگر طبق اصول سئو و در چهار چوب صحیح در بستر دانش و تجربه انجام شود منجر به حصول نتیجه مطلبوب خواهد شد اما انجام بالعکس آن باعث باعث کاهش رتبه و در مواردی حذف از نتایج جستجو و پنالتی گوگل را در بر خواهد داشت.

     

    سئو تکنیکال؛ ملات کار پول نیرو ساخت خانه آجری

     

    برای ساخت یک خانه آجری شما نیاز به ملات کار، پول و نیرو دارید در این مثال ملات حکم سئو تکنیکال یا فنی Technical SEO را دارد. سئو تکنیکال به تمامی کارهایی گفته می شود که در جهت بهبود عملکرد فنی سایت انجام می شود و نتیجه آن بهبود وضعیت ایندکسینگ گوگل، درک بهتر خزنده از محتوای سایت و رضایت کاربر است. یک خبر خوب: پس از به اتمام رسیدن چک لیست فاکتور های تکنیکال سئو دیگر نیازی به رفع مجدد خطاها نیست این یعنی بهینه سازی فنی سایت تنها یک بار برای همیشه انجام می شود.

     

    سئو کلاه خاکستری؛ روش های سئویی که می توانند همزمان قانونی و غیر قانونی باشند

     

    سئو کلاه خاکستری به مجموعه روش هایی گفته می شود که در یک زمان از تکنیک های سئو قانونی و غیر قانونی برای بهبود بهینه سازی و سئو سایت و افزایش رتبه کلمات کلیدی در گوگل استفاده می شود. روش های سئو کلاه خاکستری ممکن است روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل شوند. به فنون سئو کلاه خاکستری مثل قوانین کیفری فکر کنید. ممکن سئو سایت امروز سئو کلاه سفید باشد، اما همچنین این امکان وجود دارد که این قوانین در طول سال های آتی دستخوش تغییراتی شوند. باورهای غلط زیادی در مورد تعریف سئو کلاه خاکستری وجود دارد، به عنوان مثال، برخی افراد فکر می کنند که Cloaking، خرید بک لینک و یا تکرار محتوا از روش های سئو کلاه خاکستری است در حالی که آنها در اصل غیرقانونی بوده و از این رو کلاه سیاه خوانده می شوند.

     

    فایل Robots.txt؛ اطلاع رسانی به ربات وب درباره وضعیت اسکن صفحات

     

    فایل ربات نحوه اطلاع رسانی به ربات وب را در مورد اینکه کدام یک از صفحات وب سایت نباید پردازش یا اسکن شوند مشخص می کند. ربات ها اغلب توسط موتورهای جستجو برای دسته بندی وب سایت ها استفاده می شوند. همه ربات‌ها با استاندارد شاخص کار نمی کنند. برداشت کنندگان ایمیل Spambots، بدافزار و ربات هایی که آسیب پذیری های امنیتی را جستجو می کنند ممکن است حتی به بخشهایی از وب سایت که به آنها گفته شده است که در آنجا نباشید سرک بکشند.

     

     

    موتور جستجو وب؛ نمایش داده‌های وب بر روی یک انجین

     

    نتایج جستجو به طور کلی در یک صفحه ارائه می شنود که اغلب از آن به عنوان صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) یاد می شود. این اطلاعات ممکن است ترکیبی از لینک ها به صفحات وب، تصاویر، فیلم، اینفوگرافیک، مقالات و انواع دیگر محتوا باشد. همچنین برخی از موتورهای جستجو داده های موجود در پایگاه داده یا دایرکتوری های باز را استخراج می کنند. برخلاف دایرکتوری های وب که فقط توسط ویرایشگرهای انسانی نگهداری می شوند موتورهای جستجو با اجرای الگوریتمی بر روی خزنده وب اطلاعات را ذخیره می کنند.

     

    چگالی کلمه کلیدی؛ درصد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا عبارت در یک صفحه وب در مقایسه با کل کلمات صفحه تکرار می شود

     

    تراکم کلمه کلیدی به انگلیسی Keyword Density درصد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی یا عبارت در یک صفحه وب در مقایسه با کل کلمات صفحه تکرار می شود. در زمینه سئو می توان از تراکم کلمه کلیدی برای تعیین ارتباط یک صفحه وب با کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی مشخص استفاده کرد. در اواخر دهه 1990 و روزهای اولیه جستجو از تراکم کلمات کلیدی به عنوان عاملی مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی صفحات استفاده می کردند. با این حال وقتی مدیران وب به استفاده بیش از حد از آن روی آوردند موتورهای جستجو تصمیم گرفتند تا اولویت های رتبه بندی خود را به سایر عوامل فراتر از کنترل مستقیم وب مسترها اختصاص دهند. امروزه استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی باعث مجازات شدن یک صفحه وب می شود.

     

    مزرعه لینک؛ گروهی از وب سایت‌ها که به صورت پیاپی به یکدیگر لینک گروهی می دهند

     

    به گروهی از وب سایت‌ها که به صورت پیاپی به یکدیگر لینک گروهی می دهند مزرعه لینک (Link farm) گفته می شود. اما به بعضی از سایت ها که شرایط زیر را داشته باشند نیز لینک فارم می گویند.

     

    پیج رنک؛ سیستم شمارش و ارزش گذاری گوگل

     

    ما برای فهم بیشتر موضوع پیج‌رنک راهنمایی آوردیم که به شما کمک شایانی در درک آن می کند. بیایید با آنچه گوگل می گوید شروع کنیم. به طور خلاصه گوگل بک لینک را مانند رای یا اعتبار می داند. گوگل بر اساس لینک ها در نظر می گیرد که برخی از سایت ها از مابقی مهم تر هستند.

     

    PageRank سیستم شمارش و ارزش گذاری است که بر اساس کیفیت بک لینک تعیین می کند کدام صفحات از صفحات دیگر مهم تر هستند، سپس گوگل از خروجی پیج رنک به همراه فاکتور های دیگر که الگوریتم های گوگل تعیین کننده آن هستند استفاده می کند تا رتبه بندی نتایج را مشخص کند.

     

    سئو کلاه سفید؛ تکنیک هایی که تضمین می کند سایت به خوبی در سئو عمل کند

     

    سئو کلاه سفید به زبان ساده استفاده از تکنیک هایی که تضمین می کند سایت به خوبی در سئو عمل کند، یعنی استراتژی سئو باید طبق قوانین موتورهای جستجو پیش برود. به این چهارچوب سئو در انگلیسی White Hat SEO یا White-Hat SEO گفته می شود. روش‌های نادرست بهینه سازی با نام سئو غیر قانونی شناخته می شوند و شامل بسیاری از تکنیک های مربوط به Spamdexing، هرزآگهی، تبادل لینک، تکرار محتوا، مزرعه لینک، لینک بیلدینگ، پر کردن کلید واژه ها یا Keyword Stuffing و موارد دیگر هستند.

     

    بک لینک؛ فرآیند دریافت بک لینک از دیگر سایت ها

     

    لینک سازی به معنی یا لینک بیلدینگ به فرآیند دریافت بک لینک از دیگر سایت ها در سطح وب برای سایت هدف (خودمان) است. دکمه، تصاویر و متن قابلیت لینک شدن دارند به طور مثال به صورت پیش فرض لینک متن آبی رنگ است و هنگامی که موس بر روی آن هاور می شود نمایشگر به حالت دست به خود میگیرد. خزنده گوگل در هنگام ایندکس صفحات بک لینک های خروجی را دنبال کرده و از آن ها در رتبه نتایج جستجو استفاده می کنند؛ از همین طریق است که موتور جستجو قابلیت خزش در وب را پیدا می کند. بک لینک ها به صورت کلی به 4 بخش دوفالو، نوفالو، لینک داخلی و لینک خارجی تقسیم می شوند.

     

    گوگل بات؛ استخراج داده های وب را از طریق خزش

     

    گوگل بات یک خزنده است. اصطلاحا به این گونه ربات ها کراولر گفته می شود. این ربات داده های صفحات وب را از طریق خریدن در آنها و خارج کردن اطلاعات شناسایی و ذخیره می کند.

     

    تکنیک سئو؛ مجموعه اقداماتی که در جهت افزایش رتبه سایت در موتورهای جسجتو انجام می شود

     

    از آنجایی که ما در ایران زندگی می کنیم این موضوع حائز اهمیت است که بدانیم بیش از ۹۸ درصد از جستجو های اینترنتی در ایران در گوگل انجام می شود. بنابراین رعایت اصول سئو دیگر موتورهای جستجو اهمیتی چندانی برای ما نخواهد داشت. این خلاصه ترین تعریفی است که می توان از تکنیک سئو داشت: به مجموعه اقداماتی که در جهت افزایش رتبه سایت در موتورهای جسجتو انجام می شود تکنیک های سئو می گویند.

     

    لینک شکسته؛ هنگامی که وب سایت از دسترس خارج می شود لینک به آن صفحه شکسته است

     

    فرض کنید وارد یک رستوران شده اید و یک منو برای سفارش غذا در جلوی شما قرار داده شده است شما غذای مورد نظرتان را انتخاب می کنید اما به هر دلیلی امکان سرو آن توسط رستوران وجود ندارد. در دنیای وب نیز موضوع همینطور می باشد فرض کنید درباره یک موتور سیکلت مقاله ای قطور و کارآمد منتشر کرده و به سایت رسمی کویر لینک می کنید اما به هر دلیلی وب سایت از دسترس خارج می شود در اینجا لینک به سایت کویر شکسته است.

     

    توضیحات متا؛ بخشی از کدهای HTML سایت است که درباره موضوع صفحه اطلاعاتی را به سرچ انجین ارسال می کند

     

    متا دیسکریپشن – توضیحات متا به انگلیسی Meta Description بخشی از کدهای HTML سایت است که درباره موضوع صفحه اطلاعاتی را به سرچ انجین نشان می دهد. توضیحات متا در بخش نتایج جستجو گوگل (SERP) برای کاربران به نمایش در می آید، این عنصر برای برقراری تماس با کاربر نقش جدی ایفا می کند و استفاده درست از آن می تواند منجر به افزایش CTR وب سایت شود، استفاده درست و خلاقانه از تگ توضیحات متا یکی از تکنیک‌های حرفه ای سئو به شمار می رود.

     

    نرخ کلیک؛ CTR مخفف Click Through Rate به معنای نرخ کلیک است

     

    برای درک مفهوم نرخ کلیک باید ابتدا با Impression آشنا شوید. وقتی یک کاربر موضوعی را در اینترنت جستجو می‌کند؛ سایت شما در نتایج جستجو به وی نمایش داده می شود؛ هر جستجو به معنای یک Impression است. Impression بر اساس نمایش در صفحه محسابه می شود این یعنی ایمپرژن رتبه 1 با 10 تفاوتی با هم ندارند. CTR مخفف Click Through Rate به معنای نرخ کلیک است.

     

    سندباکس گوگل؛ علت عدم کسب جایگاه با کلمات کلیدی رقابتی در بازه های زمانی کوتاه پس از ثبت و ایندکس دامنه وجود سندباکس گوگل می باشد

     

    با تاسیس شدن بیش از 380 وب سایت در هر دقیقه فضای اینترنت پر شده است دامنه جدید، بسیاری از دامنه ها عمر طولانی نخواهند داشت تمدید نمی شوند و پس از گذشت 1 سال به Expire می انجامند آیا گوگل به چنین سایت هایی اعتماد می کند؟ خیر یا با سندباکس اصلا. دامنه ای که تازه تاسیس شده است را در نظر بگیرید، وضعیت سئو محتوا تولید شده، فاکتور های بهینه سازی خارجی، داخلی و تکنیکال به خوبی رعایت شده اند حتی اوضاع لینک بیلدینگ هم بد نیست اما نتیجه ای حاصل نمی شود چرا؟ علت عدم کسب جایگاه با کلمات کلیدی رقابتی در بازه های زمانی کوتاه پس از ثبت و ایندکس دامنه وجود سندباکس گوگل می باشد، اصطلاحا سایت در یک بازه زمانی چند هفته ای در سندباکس قرار میگیرد.

    کلمات کلیدی طولانی؛ عباراتی که به جای در نظر گرفتن یک مفهوم کلی، دقیقا به نیاز کاربر اشاره دارند

    کلمات کلیدی طولانی به فینگلیش (لانگ تیل کیورد) معمولا به عباراتی گفته میشود که به جای در نظر گرفتن یک مفهوم کلی، دقیقا به نیاز کاربر اشاره دارند. معمولا عباراتی که توسط کاربران جستجو شده و بیش از 4 کلمه هستند را Long Tail می نامیم. کلمه کلیدی طولانی به جای اشاره به یک مفهوم کلی به صورت مستقیم نیاز کاربر را رفع می کنند و معمولا بیشتر از 4 سیلاب است به طور مثال: “خرید اقساطی تیبا صفر“. اگر مقاله های سئو را مطالعه کرده باشید، اکثر آن ها بر سر این قانون اجتناب ناپذیر هم نظرند که برای پیروزی در یک بازی سئو باید همواره به نسبت رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار بود. یکی از قوانین در SEO می گوید برای کسب جایگاه بهتر باید از هر فرصتی استفاده کرد تا همواره سئو بهتری نسب به رقبای خود داشته باشیم. اما سئوی بهتر یعنی چه؟

    رنک برین؛ رنک برین را می توان یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل بر مبنای هوش مصنوعی دانست

    رنک برین را می توان یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل بر مبنای هوش مصنوعی دانست این الگوریتم در OCTOBER 26TH, 2015 رونمایی شد. الگوریتم رنک برین (Rankbrain) وظیفه درک مفهوم عبارت جستجو شده توسط کاربر را داشته تا بهترین پاسخ را برای وی در SERP به نمایش در بیاورد؛ این الگوریتم نتایج جستجو را بر اساس رفتار کاربر طبقه بندی می کند.

    انکر تکست؛ متن لینک شده در یک بک لینک که صفحه ای را به صفحه دیگر وصل می کند

    انکر تکست به متن لینک شده در یک بک لینک گفته می شود که صفحه ای را به صفحه دیگر وصل می کند کاربران و موتورهای جستجو از این متن برای درک بهتر محتوای موضوع صفحه لینک شونده استفاده می کنند؛ این متن به صورت پیش فرض به رنگ آبی پر رنگ زیر خط دار است اما با استایل دادن به آن در CSS امکان تغییر به رنگ دلخواه وجود دارد.

    گوگل پاندا؛ یکی از بدنام ترین بروزرسانی ها در تاریخ غول جستجوگر دنیا یعنی گوگل

    تأثیر پاندا بر روی نتایج بسیار بزرگ و بی سابقه بود؛ اما پاندا از دسته آپدیت های گوگل است که تغییری عظیم را در نتایج جستجو یک بار برای همیشه رقم زد. پاندا آغاز جنگ گوگل علیه اسپم در وب و سئو کلاه سیاه بود و همچنان یکی از بدنام ترین بروزرسانی ها در تاریخ غول جستجوگر دنیا یعنی گوگل. با این حال، نقشی که پاندا در الگوریتم گوگل بازی می کند در سالهای اخیر بسیار تغییر کرده و وضعیت کلی محتوای وب نیز توسط آن دستخوش تغییر گشته. بنابراین اکنون زمان خوبی برای ارزیابی مجدد گوگل پاندا و در نظر گرفتن معنای سئو در سال 2020 است.

    تگ عنوان؛ یکی از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی گوگل و سئو

    عنوان صفحه معروف به پیج تایتل (Page Title) یکی از مهم ترین فاکتور های Onsite SEO و در عین حال از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی گوگل و سئو یا بهینه سازی سایت است. عنوان صفحه تیتری است که موضوع محتوا را برای کاربر و موتور جستجو مشخص می کند. پس از محتوای متنی صفحه عنوان صفحه مهم ترین فاکتور در سئو به شمار می رود، خوشبختانه رعایت نکات سئو در استفاده از عنوان بسیار آسان بوده و یادگیری آن ها زمان زیادی نمی برد.

    ریدایرکت؛ یک روش دائمی برای انتقال کاربر و خزنده موتور جستجو از صفحه ای به صفحه ی دیگر

    ریدایرکت 301 یک روش دائمی برای انتقال کاربر و خزنده موتور جستجو از صفحه ای به صفحه ی دیگر است. طبق اسناد موجود و گفته های مدیران گوگل اعتبار بک لینک های صفحه از 90 تا 99 درصد به صفحه ی جدید منتقل می شوند. در این روش قدرت کل صفحه تا 70% به صفحه جدید منتقل شده و پس از گذشت چند ساعت یا چند روز پس از شناسایی توسط خزنده های گوگل صفحه جدید جایگزین صفحه قدیمی در نتایج جستجو گوگل خواهد شد. لطفا مثال های عملی زیر را مشاهده کنید:

    ابزار سئو؛ تاثیر کاربرد ابزار سئو در انجام و پیاده سازی یک استراتژی سئو موفق از شروع تا پایان (نگهداری) کاملا مشخص است

    تاثیر کاربرد ابزار سئو در انجام و پیاده سازی یک استراتژی سئو موفق از شروع تا پایان (نگهداری) کاملا مشخص است. در ادامه ما لیستی از بهترین ابزارهای سئو سایت رایگان و سئو سایت غیر رایگان در سال 2022 را برای شما آماده کرده ایم تا با مطالعه آن ها اطلاعات خود را در زمینه بهینه سازی وب سایت سئو SEO را افزایش دهید.

    مشاوره سئو؛ بهینه سازی سایت زیر نظر مشاور انجام می شود

    بعد از انجام توافقات، تمامی مشکلات سایت از نظر سطح سئو شناسایی شده و به کارفرما گزارش می شود. سپس استراتژی پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط و نقشه راه برای بهبود وضعیت آن ها در گوگل تهیه شده و پروسه بهینه سازی سایت زیر نظر مشاور انجام می شود. معمولا در بسیاری از سایت ها بخشی از کار به درستی و بخشی از آنها نیز نادرست انجام می شود. با مشاوره یک متخصص سئو حرفه ای در این حوزه اشکالات موجود در سایت و یا خارج از آن برای شما مشخص می شود و شما می توانید با تصحیح موارد وب سایت خود را بیش از پیش به سمت استاندارد کردن طبق اصول سئو و بهینه سازی سایت پیش ببرید.

    لینک بیلدینگ؛ پروسه ایجاد لینک یا آماده کردن بستری برای دریافت لینک به صورت طبیعی

    به پروسه ایجاد لینک یا آماده کردن بستری برای دریافت لینک به صورت طبیعی لینک بیلدینگ گفته می شود. ساخت هر گونه لینک در دسته ی روش های سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه قرار میگیرد این یعنی اگر شما لینکی را شخصا در وب برای بهبود رتبه سایت ایجاد کنید دیگر کلاه سفید کار نیستید؛ حتی رپورتاژ هم جزو روش‌های بلک محسوب می شوند!

    برندینگ در سئو؛ برند یا مارک به یک عبارت و یا یک نشان تجاری گفته می شود که تعیین کننده کیفیت و اصالت یک کالا است

    برند یا مارک به یک عبارت و یا یک نشان تجاری گفته می شود که تعیین کننده کیفیت و اصالت یک کالا است. برندینگ دست برتر تمامی روش های بازاریابی است، بسیاری از کارشناسان برجسته دنیای فروش و بازاریابی بر این باورند که برندسازی بهترین راه برای افزایش فروش کالا و خدمات است.

    لوکال سئو؛ بهینه سازی صفحات سایت برای بهبود سئو کلمات کلیدی مبتنی بر موقعیت جغرافیایی جستجو کننده

    موتور جستجو برای درک هدف کاربر از جستجوی محلی الگوریتم کبوتر را طراحی کرده است. به بهینه سازی صفحات سایت برای بهبود سئو کلمات کلیدی مبتنی بر موقعیت جغرافیایی جستجو کننده لوکال سئو گفته می شوند.

    قیمت سئو؛ همیشه صرف هزینه بالا موجب کسب نتیجه بهتر نمی شود

    حتما توجه داشته باشید که همیشه صرف هزینه بالا موجب کسب نتیجه بهتر نمی شود. ما اغلب در موقع ارائه خدمات مشاوره سئو خود به مشتریان و کاربران این نکته را متذکر میشویم که پروژه و قرارداد بصورت بهینه انجام شود. برای مثال اگر یک سایتی در زمینه ساعت فعالیت میکند واژه خرید ساعت را برای کاربر پیشنهاد میکنیم. زیرا عبارت خرید ساعت هدفمندتر بوده ، رقابت کمتری داشته و هزینه پایین تری دارد. در واقع اگر سایت با واژه ساعت در صفحه 1 گوگل باشد ممکن است روزانه هزاران ورودی بگیرد اما میزان فروش حاصل از این ورودی به تعداد انگشت های دست هم نرسد! اما اگر در خرید ساعت چنین شرایطی داشته باشد و در حدود %20 نسبت به واژه ساعت از خرید ساعت ورودی بگیرد مقدار فروش بیشتری خواهد داشت. همچنین موارد دیگری مانند قیمت ساعت ، فروش ساعت ، ساعت ارزان و صدها مورد دیگر نیز مستعد دریافت ورودی از موتورهای جستجو و در راس آنها گوگل است.

    سئو وردپرس؛ نصب و تنظیم افزونه یوآست امکانات بی نظیری مانند: تنظیم عناوین، توضیحات، تایید گوگل و … را به پنل مدیریت وردپرس اضافه می کنند

    سایت هایی که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس قدرت گرفته اند با نصب و تنظیم افزونه یوآست امکانات بی نظیری مانند: تنظیم عناوین، توضیحات، تایید گوگل و … را به پنل مدیریت وردپرس اضافه می کنند. در حال حاضر افزونه سئو و بهینه سازی وردپرس یواست با بیش از شش میلیون نصب فعال محبوب ترین افزونه بهینه سازی محیط وردپرس است. امکانات نسبتا کامل، رابط کاربری ساده، بروزرسانی مداوم، راهنمایی و هدایت قابل قبول کاربر برای تولید محتوای خوب و باکیفیت از نکات قوت این افزونه است. این افزونه در حالت آسان و پیشرفته قابل تنظیم است. در زیر به آموزش نصب و کانفیگ این افزونه خواهیم پرداخت.

    کتاب سئو؛ مطالعه کتاب سئو یکی از بهترین راه های یادگیری سئو است

    مطالعه کتاب سئو یکی از بهترین راه های یادگیری سئو است. در این صفحه به معرفی 10 مورد از بهترین کتاب های دنیای سایت سئو را که ارزش مطالعه دارند می پردازیم. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که تمامی کتاب های لیست شده انگلیسی زبان هستند.

    لینک سازی؛ لینک سازی باعث ارسال سیگنال  از یک سایتی به سایتی دیگر می شود

    لینک سازی باعث ارسال سیگنال  از یک سایتی به سایتی دیگر می شود و موتورهای جستجو پس از مشاهده این سیگنال ها ارزشی را از صفحه لینک دهنده می گیرد به صفحه لینک گیرنده انتقال می دهند. البته این اصول در همین خلاصه نمی شود و در عمل بسیار متفاوت است، بسیاری سایت ها پس از لینک سازی به جای بهبود رتبه با کاهش مواجه می شوند. قبل از هر چیزی باید متوجه این باشید که گوگل تنها و تنها به دنبال نمایش نتایج بهتر به کاربرانش است و هیچ مشکلی با هیچ کس و هیچ سایتی ندارد! همانطور که گفتیم لینک سازی مانند لبه چاقو است، بسیاری از اشخاص با رعایت نکردن قوانین لینک سازی اقدام به ساخت بک لینک برای سایت خود می کنند، من به شما پیشنهاد می کنم تا از دسته افراد نباشید. خوب دیگر زمینه چینی تمام شد؟ بریم سراغ آموزش لینک سازی حرفه ای توسط وب سایت سئو فاکس.

    شروع سئو؛ برای شروع یادگیری سئو داشتن داشتن چند ویژگی شخصیتی الزامیست

    برای شروع یادگیری سئو داشتن داشتن چند ویژگی شخصیتی الزامیست در غیر این صورت قادر به انجام آن نخواهید بود و برای همیشه باید با دنیای سئو بهینه سازی سایت برای موتور جستجو گوگل خداحافظی کنید!

    تولید محتوا یا ساخت لینک؛ از اوایل سال 2012 جمله محتوا پادشاه است بین زبان ها افتاد

    از اوایل سال 2012  (البته تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که جمله محتوا پادشاه است بین زبان ها افتاد تا همین امروز یک دوستگی بین سئو کار ها افتاده است. دسته اول تاکید دارند که محتوا پادشاه، بنا، زیرساخت و همه چیز یک وب سایت است اما عده ای بر این باورند که لینک ها از اهمیت بیشتری در SEO برخوردارند البته عده دیگری هم در این میان هستند که با هیچ کدام از این باور ها موافق نیستند که در این مورد در انتهای پست توضیح خواهم داد. فعلا در ادامه به نقد باور های دسته اول و دوم می پردازیم.

    خلاصه ترین تعریفی که میتوانیم از پنالتی گوگل داشته باشیم بدین صورت است به هر گونه تاثیر منفی که باعث کاهش رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجو شود Google Penalty گفته می شود این تغییرات ممکن است به دلیل آپدیت الگوریتم‌های گوگل، اقدام مستقیم کارشناسان گوگل (Manual Action) و یا به کار گیری از روش های سئو کلاه سیاه اتفاق بی‎‌افتد. جریمه یا پنالتی توسط گوگل به این معنی است که الگوریتم های پیچیده گوگل تشخیص دهند سئو یک سایت به صورت سئو کلاه سیاه انجام می شود. در اینصورت سایت خاطی با جریمه گوگل رو به رو شده و رتبه آن در نتایج با افت مواجه می شود. حتی در برخی مواقع ممکن است کلمه یا کلمات کلیدی آن از نتایج جستجو حذف شوند.

    ابزار Disavow؛ گوگل برای رفع مشکل لینک های اسپم ابزاری کاربردی با عنوان Disavow را در اختیار سئو کار ها قرار می دهد

    لینک‌ها یکی از مهم ترین فاکتور های سئو در گوگل هستند اگر این حرف را باور ندارید نگاهی به مهم ترین الگوریتم های گوگل بی اندازید، وقتی یک بک لینک به صورت غیر طبیعی یا برای اهداف سئو منفی (که معمولا توسط رقبا در راستای تخریب سایت رقیب ساخته می شوند) به صفحه ای داده می شود می تواند مشکل ساز باشد. گوگل برای رفع این مشکل ابزاری کاربردی با عنوان Disavow را در اختیار کارشناس سئو قرار می دهد تا توانایی حذف لینک های مخرب و اسپم را داشته باشند.

    گوگل پنگوئن؛ آخرین الگوریتم گوگل که در تاریخ 24 ماه آپریل 2012 بر روی هسته گوگل قرار گرفت

    گوگل پنگوئن نام آخرین الگوریتم گوگل می باشد که در تاریخ 24 ماه آپریل 2012 بر روی هسته گوگل قرار گرفت و به طور رسمی معرفی شد. وظیفه اصلی این الگوریتم مقابله با سایت های اسپمر و خاطی است که از روش های سئو کلاه سیاه برای لینک بیلدینگ استفاده می کنند. پنگوئن الگوریتمی بود که سایت های بسیاری را به پنالتی گوگل و حذف از نتایج جستجو دچار کرد و سایت های بسیاری را از صفحات آخر به اول و بالعکس از صفحات اول به آخر برد. مدتی پس از قطعی شدن نتایج حاصل از تغییرات الگوریتمی پنگوئن گوگل اعلام کرد که این الگوریتم نزدیک به 3 درصد از نتایج را تحت تاثیر خود قرار داده است. مهم ترین آپدیت این الگوریتم تا کنون آپدیت دوم بوده است که در تاریخ 25 می همان سال شروع به کار کرد و بیش از 10 درصد از نتایج جستجو کل گوگل را تحت تاثیر خود قرار داد!

    گوگل دنس؛ گوگل تا به حال به طور مستقیم وجود چنین الگوریتمی را تایید و یا تکذیب نکرده است

    گوگل تا به حال به طور مستقیم وجود چنین الگوریتمی را تایید و یا تکذیب نکرده است. الگوریتم گوگل دنس ممکن است رتبه یک سایت قدیمی تا سر حد مرگ پایین آورده و یک سایت جدید را جایگزین آن کند و یا به صورت بالعکس آن عمل کند یعنی رتبه قدیمی را بالا آورده و باعث بهبود سئو برای سایت جدید شود. همانطور که گفتیم مدارک زیادی از نحوه عملکرد این الگوریتم گوگل موجود نیست اما همین مدارک نشان می دهد که هدف گوگل از طراحی این اگوریتم ارائه شانس رتبه بهتر به تمامی وب سایت هاست، مخصوصا وب سایت های جدید.

    سئو محتوا؛ نشر محتوا برای رسیدن به جامعه مورد هدف که در مسیر اهداف بازاریابی سایت یا برندی قرار دارد

    به نشر محتوا برای رسیدن به جامعه مورد هدف که در مسیر اهداف بازاریابی سایت یا برندی قرار دارد بازاریابی محتوا گفته می شود. البته این تعریف ما از این نوع روش بازاریابی است! بازاریابی محتوا می تواند از هر زبانی که ان را تجربه کرده است تعریف متفاوتی داشته باشد اما ما سعی کردیم تا آشکار ترین آن را بگوییم.

    دامین اتوریتی؛ می توان گفت در حال حاضر دامین اتوریتی و پیج اتوریتی جایگزین پیج رنک گوگل شده اند

    با از کار افتادن پیج رنک گوگل دامین اتوریتی به قابل اعتماد ترین متریک ارزش گذاری قدرت سایت در بین سئوکاران تبدیل شده است. در واقع می توان گفت در حال حاضر دامین اتوریتی و پیج اتوریتی جایگزین پیج رنک گوگل شده اند.

    سئو هاست؛ استفاده از هاست حرفه ای یکی از فاکتورهای مهم سئو تکنیکال است

    هاست فضای میزبانی وب است که در هارد درایو سرور قرار میگیرد. سرور به شبکه اینترنت متصل است و استفاده از اطلاعات داخل آن را برای استفاده کنندگان مهیا می کند. در این شکی نیست که استفاده از هاست حرفه ای یکی از فاکتورهای مهم سئو تکنیکال سایت است اما به طور معمول استفاده از یک هاست حرفه ای از اهمیت چندانی برخوردار نیست اما هاست غیر استاندارد می تواند باعث به وجود آمدن سرور ارور، کاهش سرعت سایت و دیگر مشکلات شود.

    سئو دامنه؛ بهترین راه برای راه اندازی سایتی قدرتمند انتخاب نام و آدرسی مناسب است

    بهترین راه برای راه اندازی سایتی قدرتمند انتخاب نام و آدرسی مناسب است. آدرس مناسب دامنه در نهایت باید منجر به رضایت اول کاربر و دوم گوگل می شود اگر متوجه نشدید نگران نباشید، توضیح زیر را با دقت مطالعه کنید: با ذکر مثالی توضیح می دهیم: فرض کنید 2 دامنه با آدرس های متفاوت که قبلا تاریخچه ای در گوگل نداشتند در یک ساعت توسط دو نفر ثبت و ایندکس می شوند. هر دوی این دامنه ها از نظر محتوا و بک لینک پروفایل با یکدیگر برابرند و هر دو قصد کسب رتبه با یک عبارت کلیدی مشترک را دارند. تا به الان هر دو سایت امتیازی مساوی داشته و برتری نسبت به یکدیگر ندارند اما در هنگام ثبت دامنه اولی 1 سال و دومی 5 ساله ثبت می شود! در اینجاست که دامین دوم نسبت به دامین اول برتری پیدا می کند چرا که یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل میزان عمر دامنه است.

    لینک نوفالو؛ نوفالو بودن لینک برای موتور جستجو به معنی عدم دنبال کردن پیوند است

    نوفالو اتریبیوت HTML است که در تگ <a> به صورت Rel=”Nofollow” قرار می گیرد. نوفالو بودن لینک برای موتور جستجو به معنی عدم دنبال کردن پیوند است. ایده ابداع نوفالو در ابتدا برای جلوگیری از ارسال هرزنامه در وبلاگها پدید آمد. با در نظر گرفتن اینکه نظرات اسپم و هرز در کل انجمن ها و وبلاگ نویسی تأثیر گذاشته است، در اوایل سال 2005 مت کاتس از گوگل و جیسون شلن وبلاگ نویس راه حل نوفالو کردن لینک های خروجی غیر مرتبط را پیشنهاد دادند. جالب است بدانید که Nofollow از نظر قانونی یک اختراع محسوب شده و مخترع آن حق کپی رایت دارد!

    سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس تاریخچه سئو از زمان پیدایش موتورهای جستجو آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد اما سئو سایت برای گوگل و بینگ | SEO Definition

    نتایج جستجوسئو چیست – آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو – متمم

    در سلسله درسهای SEO چیست به عنوان زیرمجموعه ای از حوزه تجارت الکترونیک سایت متمم، می‌کوشیم جدای از آشنایی با موضوع بهینه سازی موتورهای جستجو بحث سئو و سایر.

    سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

    سئو چیست ؟ seo چیست ؟ سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای کمک به رویت وب سایت در نتایج جستجو با هدف بهینه سازی موتور جستجو ایجاد شده است.

    سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ – وبسیما 

    سئو چیست ؟ سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنیم.

     

    سئو چیست – آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو – متمم

    در سلسله درسهای SEO چیست به عنوان زیرمجموعه ای از حوزه تجارت الکترونیک سایت متمم، می‌کوشیم جدای از آشنایی با موضوع بهینه سازی موتورهای جستجو بحث سئو و سایر.

    سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2021 | نردبان

    7 days ago — سئو چیست؟ ⭐ بهینه سازی موتورهای جستجو یعنی چه؟ ⭐ اهمیت سئو و نکات مهم در سئو سایت را در اینجا بخوانید ✔️ فاکتورهای مهم در سئو و کسب رتبه …

     

    سئو چیست ؟ + اهمیت SEO، کاربرد سئو و مزایای آن – ایران هاست 

    Shahrivar 20, 1398 AP — SEO چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله در مورد تعریف سئو، اهمیت سئو و مزایای سئو سایت برای شما می گوییم و شما را با مفاهیم سئو آشنا می …

     

    سئو چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید [به همراه ویدئو] – مدیر وب

    سئو چیست و چگونه ما را در یکسال ثروتمند می‌کند؟ – یک سایت چگونه در نتایج اولیه گوگل نمایش داده می‌شود؟ – سئو یا SEO چیست؟و چگونه گوگل با سئو به شما جایگاه …

     

    سئو چیست و چه تاثیری در رشد یک کسب و کار آنلاین دارد؟

    Ordibehesht 31, 1400 AP — اینجاست که سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور جستجوگر مطرح می‌شود و برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که در واقع سئو چیست و چگونه انجام می‌شود …

     

    سئو چیست؟ – سازه اطلاعات سامان

     

    سئو چیست؟ سئو سر واژه های بهینه سازی موتور جستجو است(Search Engine Optimization) و یک استراتژی است برای صاحبان وبسایت ها تا ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب …

     

    سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی

    سئو چیست؟ سئو مفهومی به ظاهر ساده است ولی در بیان آن پیچیدگی های بسیاری وجود دارد. دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند …

     

    سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

    سئو چیست؟ سئو یا SEO همان چیزی است که باعث میشود در زمان جستجو واژه “خرید موبایل” در گوگل، از میان چند هزار سایت فروشنده این محصول، سایت دیجی کالا یا …

     

    سئو چیست؟ – آشنایی با مفهوم سئو از صفر تا صد – سئوف

    Shahrivar 24, 1400 AP — ۱ سئو SEO چیست؟ ۲ کاربرد سئو; ۳ موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟ با پاسخ به این سوال مفهوم سئو را بهتر درک خواهید کرد.

     

    سئو و بهینه سازی سایت – وب24

    سئو چیست ؟ سئو سایت که واژه فارسی عبارت Search Engine Optimization است و به صورت مخفف به آن SEO می گویند، به معنی انجام تمام فرآیندهایی است که باعث می شود …

     

    سئو چیست؟ هر آنچه در مورد سئو باید بدانید – مشاور سئو

    معنی سئو چیست؟ حالا باید بدونیم معنی سئو چیه؟ ما الان میدونیم که سئو یک فرآیند بازاریابی به حساب میاد که باید برای سایت خودمون انجامش بدیم و با اون به سایت …

     

    سئو چیست؟ خودتان سئوکار وب‌سایتتان باشید نه دیگران

    سئو چیست؟ بیش از ۱۴ سال قبل یعنی در سال ۲۰۰۴، علمی به نام سئو (SEO) که مخفف سه کلمۀ Search Engine Optimization به معنی «بهینه‌سازی موتورهای جستجو» یا به …

     

    seo چیست؟ – بهینه سازی سایت – چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

    این روزها جستجو ها در گوگل در مورد سئو و سئو چیست؟ بسیار زیاد شده است. نمونه عبارت هایی که توسط کاربران وب فارسی در این مورد سرچ می شود: بازاریابی سئو چیست …

     

    سئو چیست؟ چرا باید سایت خود را سریعا سئو کنیم [آپدیت 2021]

    Mordad 15, 1400 AP — سئو چیست و چگونه باعث قرارگیری سایت شما در صدر نتایج و درآمدهای … ۲۷ بهترین استراتژی ساخت بک لینک چیست; ۲۸ بهترین روش یادگیری سئو چیست؟

     

    سئو چیست؟ راهنمای کامل و تکنیک‌ها + دانلود چک لیست SEO | نوین

    Mordad 7, 1397 AP — سئو چیست و چه کارهایی برای سئو سایت باید انجام شود؟ آشنایی با انواع سئو، تکنیک‌ها، الگوریتم گوگل و تمام اصطلاحات SEO.

     

    سئو چیست و چرا پر درآمدترین شغل اینترنتی دنیا است؟ – نیوسئو

    Esfand 1, 1399 AP — سئو چیست و اینکه ماهیت و کاربرد seo چیست می تواند و درک اینکه معنا و مفهوم بهینه سازی سایت چیست به موفقیت آنلاین شما کمک زیادی خواهد کرد.

     

    سئو چیست (SEO) و چه تاثیری در کسب و کار دارد؟ تعریف و …

    Mordad 16, 1400 AP — سئو چیست ؟ در این مقاله به پاسخی جامع از پرسش سئو چیست میرسید و با تعریف سئو، اصول سئو و چگونگی تاثیر آن بر روی مشاغل آشنا می شوید.

     

    سئو چیست؟| سئو سایت | بهینه سازی وب سایت | SEO – پونه مدیا

    سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به معنی بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی طبیعی است. سئو باعث شناسایی بهتر کسب و کار شما به مشتریان میشود.

     

    سئو (S.E.O) راهنمای جامع سئو سایت – آژانس تبلیغاتی شایگان

    سئو چیست؟ شناخت اس.ای.او می تواند به شما کمک کند تا سایت خود را بهینه سازی کنید. برای انجام SEO سایت به روش صحیح کلیک کنید.

     

    سئو چیست؟ تعریف سئو و بهترین منابع آموزش SEO کجاست؟ کدُ …

    سئو چیست؟ تعریف سئو و بهترین منابع آموزش SEO کجاست؟ سئو مخفف Search engine optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل، کدُ سئو …

     

    سئو چیست؟ چرا SEO این قدر اهمیت دارد؟ – آکادمی آی تی

    سئو در واقع یکی از زیر مجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود که در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد؛ اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که سئو چیست؟

     

    سئو چیست و چرا ضرورت دارد؟ – تعریف seo کامل تر از ویکی پدیا!

    تعریف سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟ اصول، مراحل، روش و کاربرد آن در بازاریابی اینترنتی و جهت ارتقا در موتورهای جستجو را در این مقاله بخوانید.

     

    سئو سایت – سئو چیست؟ – سئو – افزایش رتبه سایت -سئو ورد

    سئو | SEO تخصصی ترین حوزه وب سایت است. … سئو سایت. سئو و بهینه سازی وب سایت | یافتن کلمات کلیدی | تحلیل وب مستر و آنالتیکس … سئو سایت چیست؟

     

    سئو چیست؟ متخصص سئو کیست؟ استراتژی سئو چیست؟

    سئو چیست؟ متخصص سئو کیست؟ استراتژی سئو چیست؟ سئو سایت چیست؟ بهینه سازی سایت به چه معناست؟ متخصص سئو کیست؟ مفهوم عملیاتی سئو چیست؟ سئو چیست؟

     

    سئو چیست؟ اطلاعات شگفت انگیزی درباره سئو – آکادمی وبکیما

    Shahrivar 1, 1400 AP — سئو چیست؟ سئو یا Search engine optimization که مخفف آن SEO است و به فارسی بهینه سازی برای موتور های جستجو ترجمه می شود، تمامی فرآیند هایی که …

     

    سئو چیست؟ روش های افزایش رتبه سایت در گوگل

    سئو چیست؟ این مقاله به منظور راهنمایی برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است. از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که میتوانند ترافیک مناسبی …

     

    سئو چیست؟ راهنمای جامع و کامل سئو و تمام ترفندهای پنهان در آن

    سئو چیست؟ می‌توانیم سئو را یک مجموعه از ترفندها و تکنیک‌های کاربردی و مهم برای تغییر دادن استراتژی وب سایت‌ها بدانیم. زیرا این فرآیند به ارائه پر اهمیت‌ترین …

     

    سئو چیست؟ – SEO چیست؟ – بهینه‌سازی موتور جستجو – سئو سایت

    سئوسئو چیست؟ چرا سئو سایت مهم است؟ – SEO مخفف چیست؟ – بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟ سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

     

    سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO – رادزاد

    سئو چیست؟ سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوست. سئو فرایندی قاعده مند است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل، بینگ و سایر موتورهای …

     

    سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده – اثر خاص

    پس در ادامه با من همراه باشید. فهرست محتوا. سئو چیست (seo); اهمیت سئو برای کسب و کارها; چرا گوگل برای ما در …

     

    سئو چیست ؟ بهینه سازی سایت یا Seo چیست و چرا برای تجارت …

    سئو چیست ؟ بهینه سازی وب سایت چیست ؟! آموزش مسائل سئو و مخفف سئو به همراه شناسایی اهداف سئو و بهینه سازی سایت و علت مهم بودن SEO در تجارت.

     

    سئو چیست؟ ( راهنمای جامع و کاربردی SEO) – آکادمی بهمنی

    Mehr 16, 1400 AP — سئو (SEO) به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گویند. یعنی سایت شما در یک موتور جستجو مثل گوگل در رتبه بهتری نسبت به رقبا قرار بگیرد.

     

    سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

    با این تکنیک خواهید دانست سئو چیست ؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو برای ما چه مزایای دارد شما در حال خواندن مقاله سئو چیست د…

     

    سئو چیست [ راهنمای کامل بهینه سازی موتور جستجو ] سئواینجا ❤️ 

    سئو چیست ؟ هنر قرار گرفتن در ✓ رتبه های اول گوگل ✓ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ⭐ سئو اینجا⭐ متخصص سئو تضمینی『 همه نکات مهم در این مقاله …

     

     

    تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟ – بیلاود مارکتینگ

    آموزش چگونه به زبان ساده سئو گوگل یاد بگیرم، تعریف سئو چیست چرا سئوسایت مهم, انواع تکنیک seo اصطلاحات بهینه سازی سایت مقاله سئووبسایت حرفه ای.

     

    سئو (SEO) چیست؟و چه اهمیتی در بازاریابی دارد؟ – شرکت پردازش …

    سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو چیست؟ سئو(SEO) مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است.

     

    سئو چیست؟ و چه اهمیت و کاربردی در بازار آنلاین دارد؟ | میموس

    سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو چیست؟ سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. از آنجا که گوگل بزرگ‌ترین …

     

    سئو چیست؟ | 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج …

    سئو چیست؟ سئو ( SEO ) مخفف عبارت (Search Engine Optimization) می باشد که به معنای بهینه سازی سایت. برای موتور های جستجو است.بهبود سئو نیازمند فرایند مستمری …

     

    سئو چیست ؟ سئو سایت مطابق با الگوریتم ۲۰۲۱ گوگل – وبنا

    سئو چیست؟ کلمه سئو مخفف Search Engine Optimization است. یعنی بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو. در نهایت می‌توانیم سئو را این گونه تعریف کنیم:.

     

    آموزش سئو از صفر تا صد + تکنیک های حرفه ای – برتر آموز

    5 days ago — سئو به زبان بسیار ساده یعنی جذب مشتری از طریق گوگل. حال ممکنه بپرسید سئو چیست و چطور میتونیم سئو را یاد بگیریم در این پست برتر آموز من به شما …

     

    سئو چیست؟ چگونه سئو را افزایش دهیم؟ – وبزی

    سئو چیست؟ SEO (Search Engine Optimization) یا بهبود موتورهای جستجو شامل تمام مواردی است که به شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجو موتورهای جستجو مانند گوگل …

     

    سئو چیست؟ | دیجی ویت

    سئو چیست و چگونه کسب و کار شما را متحول میکند؟ در این مقاله سیر تا پیاز سئو را برای شما شرح داده ایم و انواع تکنیکهای سئو را بررسی کرده ایم.

     

    سئو چیست؟ اهمیت و کاربرد SEO برای سایت

    اما واقعا سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ بدون شک اگر حتی کمی در مباحث سئو وارد شده باشید می‌دانید در سال 2020، سئو فقط هزینه کردن و گرفتن رتبه در موتورهای …

     

    تعریف سئو چیست چه کاربردها و مزایایی دارد؟ – کارمنتو 

    Bahman 28, 1398 AP — با یکی دیگر از مطالب وبلاگ کارمنتو در خصوص سئوی وب سایت در خدمت شما هستیم. تعریف سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) بسیار ساده به نظر …

     

    سئو چیست؟ اهداف و مزایای SEO – گنجه هاست 

    Bahman 28, 1399 AP — کسب و کارها برای این که بهتر دیده شوند به سئو احتیاج دارند. اما واقعاً سئو چیست و چگونه می‌تواند به افزایش ترافیک سایت کمک کند؟

     

    سئو چیست | تعریف سئو در سال ۲۰۲۱

    seo چیست؟ تعریف متفاوت از سئو سایت در سال ۲۰۲۱: با خواندن این مقاله خیلی ساده و آسان با تعریف سئو و بهینه سازی سایت آشنا می شوید. مفهوم سئو خیلی ساده است …

     

    سئو چیست؟ با جادوی SEO بیشتر آشنا شوید! – همیار وب

    Mordad 25, 1397 AP — سئو چیست؟ سئو به زبان ساده یعنی بهینه سازی سایت برای موتور جست و جو! در واقع سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد.

     

    سئو چیست | کاربرد SEO چیست | همه چیز درباره سئو سایت

    سئو چیست : سئو یا SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است، بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو مجموعه …

     

    سئو چیست و چه تاثیری در کسب و کارهای اینترنتی دارد

    سئو چیست : به مجموعه اقداماتی که با هدف بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر صورت می گیرد، سئو گفته می شود. جستجوگر گوگل در کشور ما و اغلب کشورهای دنیا …

     

    سئو چیست؟ | seo چیست؟ | بهینه سازی سایت چیست؟ – لیداوب

    اهداف سئو چیست؟ سئو. هدف اصلی و نهایی سئو کمک به وبسایت‌ها برای رسیدن به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. این کار باعث افزایش ارتباط بین صفحات …

     

    سئو (SEO) چیست؟ راهنمای جامع و ساده از فرآیند سئو سایت | نردوما

    در این مقاله به این می‌پردازیم که سئو چیست و چرا تمامی کسب و کارها نیاز به سئو سایت دارند! در ادامه با فرآیند صحیح بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر (SEO) …

     

    سئو چیست و چگونه یک سایت را سئو کنیم؟ | الو کانتنت

    سئو چیست؟ SEO مخفف بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است. سئو سایت شامل افزایش ترافیک ارگانیک در نتایج جستجو برای وبسایت است.

     

    سئو چیست؟ چه اهمیتی در بازار آنلاین دارد؟ – جت

    Dey 23, 1398 AP — سئو چیست؟چه کاربردی دارد؟ بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) به رفع اشکالات سایت در جهت بهبود رتبه آن در فهرست نتایج جستجوی گوگل گفته …

     

    سئو چیست؟ چرا SEO مهم است؟ – دانیال طاهری فر

    Dey 6, 1399 AP — سئو چیست؟ SEO خلاصه شده عبارت Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی (برای) موتورهای جست و جو است. در این مقاله با سئو بیشتر …

    سئو چیست و چگونه کار می‌کند؟ – ادنگاه

    Dey 7, 1398 AP — دوست دارید بدونید سئو چیه و چطور کار می‌‌کنه؟ ما این راهنمای ساده‌ی سئو را برای شما نوشتیم. یکی از سوالات متداولی که ما در ادنگاه از مشتریان …

     

    سئو چیست؟ چه کاربردی دارد؟ – کلیک سایت

    سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بمنظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان …

     

    سئو چیست؟ بهینه سازی اصولی وبسایت و روش های انجام آن | رشدانا

    Azar 23, 1399 AP — سئو چیست؟ چرا باید سایت های خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنیم؟ بازاریابی به روش سئو چه تاثیری در رشد کسب و کار ما دارد؟

     

    سئو چیست – چرا به سئو نیاز داریم – چگونه آنرا بیاموزیم – آکادمی …

    Mordad 2, 1399 AP — سئو چیست؟ 186. به اشتراک گذاری. سئو یا SEO که کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی موتور های جستجو بوده و …

     

    سئو چیست و چرا اهمیّت دارد؟ – پرتال

    Esfand 18, 1397 AP — چرا اصلا سئو باید برای من و کسب و کارم مهم باشد؟ سئو چه روش‌هایی دارد؟ … چه رابطه‌ای بین سئو و محتوای من وجود دارد؟ سئو به زبان ساده چیست؟

     

    سئو چیست؟ راهنمای جامع آشنایی با مراحل سئو سایت – راست چین

    Ordibehesht 26, 1400 AP — سئو چیست؟ SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوست و نیاز دارید تا از انواع سئو شامل سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال استفاده کنید.

     

    سئو چیست و چه کاربردی دارد | انواع سئو (SEO) چیست – شرکت …

    اگر نمی دانید سئو چیست و چه کاربردی دارد حتما مقاله انواع سئو (SEO) چیست را تا انتها بخوانید. همه چیز درباره سئو در این مقاله توضیح داده شده است.

     

    سئو چیست؟ مفهموم و تعریف سئو سایت چیست ؟ (seo چیست؟)

    مفهوم و تعریف سئو چیست؟ واژه SEO که مخفف کلمه Search Engine Optimization که به فارسی سئو نوشته میشود در واقع به معنای بهینه سازی سایت بر روی موتور جستجوی گوگل …

     

    سئو سایت چیست؟ آموزش سئو به زبان ساده – اپلیکیشن ذهن

    Bahman 1, 1399 AP — بعید است که در دنیای بازاریابی محتوا کار کرده باشید اما از سئو چیزی ندانید. اگر دوست دارید با سئو و تمام مفاهیم تخصصی آن آشنا شوید با ما …

     

    سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ | seo یک چاقوی دو لبه‌ی خطرناک!

    Farvardin 5, 1398 AP — مفهوم سئو چیست و چه کاربرد و اهمیتی دارد؟ تعریف سئو به زبان ساده و… عباراتی که این روزها در اینترنت زیاد جستجو می‌شوند.

     

    سئو چیست؟ seo چیست؟ دسته بندی سئو 2020 | سئو سامان

    سئو (seo) چیست؟ سئو به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که در طی آن سایت برای استفاده کاربر بهینه می شود سئو به 3 دسته بندی سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال …

     

    سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) چیست و چرا اهمیت دارد؟

    Tir 9, 1400 AP — بهینه‌‎سازی موتور جستجو (سئو) عمل افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب‎سایت از طریق نتایج جستجو است. در این مطلب با این مفهوم بیشتر آشنا می‌شویم.

     

    SEO چیست + فیلم کوتاه با موضوع سئو چگونه کار میکند – میزفا

    Farvardin 30, 1396 AP — سئو چیست. SEO چه معنا دارد؟ این عبارت مخفف Search Engine Optimization می‌باشد و ما در این مقاله سعی خواهیم کرد به شکل کامل SEO را به زبان …

     

    سئو چیست؟ – چه طور می توان با SEO درآمد کسب کرد؟ – دارالفنون ری

    در پی کسب درآمد از طریق سئو هستید؟ … با ما همراه باشید تا ببنید سئو چیست . … SEO یا سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است، این عمل با هدف افزایش …

    سئو یا SEO چیست؟ چرا سئو برای سایت ما مهم است؟ – میهن وردپرس

    Mehr 15, 1397 AP — سئو چیست؟ سئو یا seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجوگر است. پروسه سئو به معنای دریافت بازدید …

     

    سئو یا SEO چیست؟ – مدیر سبز

    Mehr 9, 1399 AP — سئو مخفف «بهینه‌سازی موتور جستجو» است. در این روش صفحات وب را به شکلی بهینه می‌کنید تا در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالایی کسب کنند.

     

    سئو چیست؟ به زبان ساده

    Azar 26, 1398 AP — سئو چیست؟ سئو سایت، فرآیند بهینه سازی محتوای آنلاین شماست به طوری که موتور جستجو دوست دارد آنرا به عنوان نتیجه برتر برای جستجوی یک کلمه …

     

    سئو یا SEO چیست و چرا برای کسب‌وکارتان مهم است؟ – چطور

    سئو چیست؟ سئو به روش‌هایی اشاره دارد که برای بهبود جایگاه وب‌سایت در نتایج جستجوی صفحات موتور‌ جستجو در سایت‌هایی مانند گوگل، یاهو یا بینگ استفاده می‌شوند.

     

    سئو چیست ؟ چرا بهینه سازی کنیم – پیشگامان دامنه فناوری

    سئو چیست ؟ کلمه ی SEO تشکیل شده و مخفف کلمه ی Search Engine Optimize به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد که اصطلاح اصلی آن همان سئو و یا SEO است.

    سئو ( SEO ) چیست و چگونه کار می کند ؟ – Mimtechmagazine

    Bahman 23, 1398 AP — سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد . SEO شامل ایجاد تغییراتی در …

    سئو چیست – تعریف سئو وب سایت – نحوه کار موتورهای جستجوگر

    Khordad 7, 1397 AP — اگر می خواهید بدانید که سئو چیست و چگونه سئو برای گوگل انجام می شود پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه نمایید و مطالب پیشنهادی آنرا …

    سئو (seo) چیست و چرا به سئو کار نیاز دارید؟ – مجله شبکه

    Mehr 26, 1397 AP — بی‌مقدمه برویم سر اصل مطلب: اگر سایت دارید و روی سئوی آن کار نکردید، اگر درفکر طراحی سایت هستید و نمی‌دانید سئو چیست و اگر قصد کوچ از کسب و …

    سئو چیست – دیجیتال مارکتینگ | wikidemy

    در سئو چیست می خواهیم در مورد مطالب اولیه و پیدایش سئو صحبت کنیم. مقاله تنها به عنوان یک عامل نمی تواند، بر روی رتبه و بازدهی سایت تاثیر گذارد، بلکه مهمترین …

    سئو چیست – مدرسه کسب و کار آیا

    Mordad 14, 1397 AP — سئو چیست؟ سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و یکی از روشهای متداول دیجیتال مارکتینگ در جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای …

    عنوان سئو چیست – کافه یاب

    Khordad 11, 1400 AP — سئو چیست ؟ مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد.

     

    سئو چیست؟ – همه چیز درباره سئو سایت (seo) به زبان ساده – سفینه

    سئو چیستسئو مخفف Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و بخصوص گوگل است. سئو سایت به شما کمک می‌کند، جایگاه مناسبی در …

     

    سئو چیست ؟ ( Seo چیست ) – طراحی سایت

    سئو چیست ؟ ( Seo چیست ؟) عبارت سئو یا Seo مخفف Search engine optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو و در اصطلاح به معنی بهینه سازی وب سایت برای …

    سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟ – طراحی و تبلیغات سپهر پلاس

    Mehr 10, 1398 AP — سئو چیست؟ به فعالیت هایی که هر وب سایتی برای کسب بهترین رتبه و جایگاه تو صفحات اول گوگل انجام میده سئو سایت گفته میشه.

    سئو چیست ؟ مفهوم سئو سایت (SEO) واقعا چیست ؟ – تک سئو

    سئو چیست به زبان ساده توضیح داده ایم که seo چیست و چه کاربردی دارد که سایت ها از ان برای افزایش فروش استفاده می‌کنند در این مقاله همه چیز درباره سئو را …

    سئو چیست و چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟ – آراد برندینگ

    Khordad 10, 1398 AP — سئو چیست؟ سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد که با استفاده از سئو می توانید حجم کلیک های …

     

    سئو سایت چیست؟ تعریف و مفهوم (SEO) چیست؟ ⋆ سئو روز آکادمی

    سئو سایت چیست؟ سئو یا (SEO) مخفف کلمه Search Engine Optimization است. فارسی آن می شود: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. مانند موتور سرچ گوگل.

     

    سئو SEO چیست و چگونه انجام می شود؟ | نئو مارکت

    اس ای او (S.E.O) مخفف “بهینه سازی برای موتور جستجو” می باشد (Search Engine Optimization) که در ایران با نام “سئو” شناخته شده است و به آن بهینه سازی وب سایت …

    اصول سئو در مقاله نویسی چیست؟ نکات SEO برای … – isiArticles

    سئو چیست و چرا رعایت اصول سئو در مقاله نویسی مهم است؟ بهینه‌ سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) که به ‌اختصار سئو (SEO) نامی‌ده می‌شود، روندی …

    سئو چیست - قرارداد سئو - سئو کلاه خاکستری - فایل Robots.txt - موتور جستجو - چگالی کلمات کلیدی - مزرعه لینک - آنالیز سئو سایت - پروپوزال سئو - سئو کلاه سفید - بک لینک چیست - شرکت سئو - گوگل بات - تکنیک های سئو - لینک شکسته - سرعت سایت در سئو - توضیحات متا - نرخ کلیک - سندباکس گوگل - کلمات کلیدی طولانی - الگوریتم رنک برین - انکر تکست - الگوریتم پاندا گوگل - تگ عنوان - سئو تکنیکال - ریدایرکت - سفارش سئو - خدمات تولید محتوا - سئو داخلی - سئو خارجی - ابزار سئو - مشاوره سئو - لینک بیلدینگ - برندینگ در سئو - لوکال سئو - قیمت سئو سئو وردپرس - کتاب سئو - لینک سازی - اخبار سئو - تگ H1 - شروع سئو - مقالات سئو - مت کاتس: تولید محتوا یا ساخت لینک کدام در سئو مهم تر است - جدول تناوبی فاکتورهای سئو - سوشیال مارکتینگ - پنالتی گوگل - آموزش Disavow - رتبه کلمات کلیدی در گوگل - Majestic الگوریتم گوگل پنگوئن - ثبت سایت در بینگ - الگوریتم گوگل دنس آموزش سئو محتوا - دامین اتوریتی - ثبت سایت در گوگل - تگ و متا تگ های مهم سئو - تاثیر هاست بر سئو - سئو دامنه - لینک نوفالو

    سلام ممنون از وبلاگ خوبتون ما هم یک وبلاگ در زمینه آموزش سئو هستیم خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید ممنون.

    سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس - سئو سایت برای گوگل

    آنالیز سئو سایت - تست SEO سایت - چکاپ SEO Site توسط سئو فاکس

    سئو کلاه سفید چیست؟ آموزش سئو سفید White-hat SEO در سئو فاکس

    تکنیک های سئو - آموزش بهترین روش های سئو سایت با سئو فاکس

    سئو داخلی چیست؟ آموزش سئو داخلی - وب سایت آموزش سئو فاکس -

    سئو خارجی چیست؟ آموزش سئو Off Site - آموزش کامل سئو فاکس 

    آموزش Disavow چیست - آموزش سئو در تهران - سئو فاکس .ir

    آموزش ثبت سایت در گوگل - معرفی سایت به گوگل به سبک سئو فاکس

    آموزش سئو کلاه خاکستری - سئو Gray-hat SEO چیست [Seofox.ir]

    کتاب سئو | لیست بهترین کتاب های آموزش سئو سایت - سئو فاکس

    لینک شکسته چیست؟ بروکن لینک در سئو تعریف از Site سئو فاکس

    پروپزال سئو سایت - پروپوزال SEO سایت سئو فاکس دات آی آر

    پیج رنک گوگل چیست؟ الگوریتم پیج رنک چیست سئو فاکس

    تعریف موتور جستجو وب چیست؟ بهترین موتورهای جستجو سئو فاکس

    انکر تکست چیست؟ آموزش سئو - یادگیری سئو مبتدی پیشرفته - Fox

    سئو فاکس | آموزش سئو سایت - تعریف سئو چیست [Seofox.ir]

    تاثیر هاست بر سئو - پکیج آموزش سئو حرفه ای - سایت سئو فاکس

    چگالی کلمات کلیدی چیست؟ چگالی کلمات کلیدی در سئو - سئو فاکس

    مزرعه لینک چیست؟ لینک فارم - آموزش حرفه ای سئو با سئو فاکس

    خرید بک لینک دائمی [فروش بک لینک قوی] خارجی از سایت سئو فاکس

    شرکت سئو چیست؟ سئو فاکس بهترین شرکت سئو در ایران

    گوگل بات چیست؟ نقش گوگل بات در سئو - بهترین آموزش سئو فاکس

    توضیحات متا چیست؟ درباره سئو متا دیسکریپشن - سئو فاکس

    الگوریتم رنک برین چیست؟ دوره جامع آموزش SEO - سئو فاکس

    الگوریتم پاندا گوگل چیست؟ آموزش سئو 2020 - سایت سئو فاکس

    الگوریتم پاندا گوگل چیست؟ آموزش سئو 2020 - سایت سئو فاکس

    سفارش سئو سایت - خدمات سئو حرفه ای؛ سئو فاکس دات آی آر

    ابزار سئو - بهترین ابزارهای سئو سایت - آموزش تخصصی سئو فاکس

    آموزش رایگان سئو سایت توسط سئو فاکس؛ یادگیری سئو بیسیک و پرو

    1. سئو | سئو سایت – بهینه سازی سایت – سئو وب سایت
    2. سئو چیست؟ تعریف سئو از زبان سئو فاکس – سئو سایت برای گوگل
    3. نمونه قرارداد سئو و طراحی سایت از سایت سئو فاکس
    4. آموزش سئو کلاه خاکستری – سئو Gray-hat SEO چیست [Seofox.ir] 
    5. تعریف Robots.txt در سئو چیست – نقش Robots.txt 
    6. تعریف موتور جستجو وب چیست؟ بهترین موتورهای جستجو – سئو فاکس
    7. چگالی کلمات کلیدی چیست؟ چگالی کلمات کلیدی در سئو – سئو فاکس
    8. مزرعه لینک چیست؟ لینک فارم – آموزش حرفه ای سئو با سئو فاکس
    9. خرید بک لینک دائمی [فروش بک لینک قوی] خارجی از سایت سئو فاکس
    10. آنالیز سئو سایت – تست SEO سایت – چکاپ SEO Site توسط سئو فاکس 
    11. پیج رنک گوگل چیست؟ الگوریتم پیج رنک چیست – سئو فاکس
    12.  تحقیق کلمات کلیدی با به کارگیری UGC – کیورد ریسرچ چیست! 
    13. پروپزال سئو سایت – پروپوزال SEO سایت سئو فاکس دات آی آر
    14. سئو کلاه سفید چیست؟ آموزش سئو سفید White-hat SEO در سئو فاکس
    15. بک لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر افزایش سئو سایت – سئو فاکس 
    16. شرکت سئو چیست؟ سئو فاکس بهترین شرکت سئو در ایران – Seofox.ir
    17. گوگل بات چیست؟ نقش گوگل بات در سئو – بهترین آموزش سئو فاکس
    18. تکنیک های سئو – آموزش بهترین روش های سئو سایت با سئو فاکس
    19. لینک شکسته چیست؟ بروکن لینک در سئو تعریف از Site سئو فاکس
    20. تست سرعت سایت از نظر سئو – آموزش مقدماتی علم سئو – سئو فاکس
    21. توضیحات متا چیست؟ درباره سئو متا دیسکریپشن – سئو فاکس
    22. نرخ کلیک چیست؟ نقش CTR در روند سئو و بهینه سازی – سئو فاکس 
    23.  الگوریتم سندباکس گوگل چیست؟ آموزش سئو رایگان و حرفه ای – Fox 
    24. کلمات کلیدی طولانی – آموزش سئو از صفر تا صد – سئو فاکس
    25. الگوریتم رنک برین چیست؟ دوره جامع آموزش SEO – سئو فاکس 
    26. انکر تکست چیست؟ آموزش سئو – یادگیری سئو مبتدی پیشرفته – Fox
    27. الگوریتم پاندا گوگل چیست؟ آموزش سئو 2020 – سایت سئو فاکس
    28. تگ تایتل چیست؟ عنوان صفحه – آموزش رایگان تکنیک های سئو فاکس 
    29. سئو تکنیکال چیست؟ آموزش سئو تکنیکال – آموزش SEO با سئو فاکس
    30. ریدایرکت چیست؟ سئو ریدایرکت – آموزش سئو SEO – سئو فاکس 
    31. سفارش سئو سایت – خدمات سئو حرفه ای؛ سئو فاکس دات آی آر 
    32. تولید محتوا – خدمات تولید محتوای یونیک | سئو فاکس
    33. سئو داخلی چیست؟ آموزش سئو داخلی – وب سایت آموزش سئو فاکس
    34. سئو خارجی چیست؟ آموزش سئو Off Site – آموزش کامل سئو فاکس 
    35. ابزار سئو – بهترین ابزارهای سئو سایت – آموزش تخصصی سئو فاکس 
    36. مشاوره سئو – خدمات مشاوره سئو سایت توسط وب سایت سئو فاکس 
    37. لینک بیلدینگ چیست؟ متخصص سئو شوید! سئو فاکس دات آی آر
    38. برندینگ چیست؟ آموزش سئو از صفر تا صد رایگان – سئو فاکس
    39. لوکال سئو چیست؟ آموزش سئو محلی از بخش آموزش SEO سئو فاکس
    40. قیمت سئو سایت – بهترین سایت خدمات سئو ایران – سئو فاکس
    41. آموزش سئو وردپرس – یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته – سئو فاکس
    42. قیمت سئو سایت – بهترین سایت خدمات سئو ایران – سئو فاکس
    43. آموزش سئو وردپرس – یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته – سئو فاکس
    44. کتاب سئو | لیست بهترین کتاب های آموزش سئو سایت – سئو فاکس
    45. لینک سازی چیست؟ آموزش لینک – آزمایشگاه تخصصی سئو – سئو فاکس
    46. اخبار سئو؛ آشنایی با سئو یا بهینه سازی موتور جستجو؛ سئو فاکس 
    47.  تگ H1 چیست؟ دوره جامع آموزش سئو توسط احسان اسکندری سئو فاکس
    48. شروع سئو؛ دوره رایگان آموزش SEO از مبتدی تا پیشرفته سئو فاکس 
    49. مقالات سئو؛ آموزش سئو SEO کامل و حرفه ای از ۰تا۱۰۰ سئو فاکس 
    50.  مت کاتس: تولید محتوا یا ساخت لینک کدام در سئو مهم تر است
    51. جدول تناوبی فاکتورهای سئو – آموزش سئو چیست – سئو فاکس
    52. تعریف سوشیال مارکتینگ چیست – آموزش سوشیال مارکتینگ [2022]
    53. پنالتی گوگل چیست؟ پیش نیاز های آموزش سئو – سایت SEO فاکس 
    54. آموزش Disavow چیست – آموزش سئو در تهران – سئو فاکس .ir 
    55. بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل – یک سایت آموزش سئو فاکس
    56. الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ مقالات آموزش سئو – سئو فاکس ایران
    57.  ثبت سایت در بینگ – آموزش ثبت سایت در موتور جستجو بینگ [2022] 
    58.  الگوریتم گوگل دنس چیست؟ آموزش سئو و بهینه سازی – سئو فاکس
    59. اموزش سئو محتوا – سئو در تولید محتوا [آپدیت شده در 2022] 
    60. دامین اتوریتی چیست؟ آموزش سئو سازی سایت با سایت سئو فاکس
    61. آموزش ثبت سایت در گوگل – معرفی سایت به گوگل به سبک سئو فاکس
    62. تاثیر هاست بر سئو – پکیج آموزش سئو حرفه ای – سایت سئو فاکس
    63. سئو دامنه – آموزش SEO-معرفی سئو چیست – سئو فاکس دات آی آر
    64. لینک نوفالو چیست؟ دوره کاربردی آموزش سئو توسط سئو فاکس
    65. نمونه کار سئو – نمونه کارهای سئو سایت | سئو فاکس
    66. آموزش رایگان سئو سایت توسط سئو فاکس؛ یادگیری سئو بیسیک و پرو 
    67. الگوریتم های گوگل چیست؟ لیست الگوریتم گوگل در سئو برای رتبه بندی نتایج جستجو
    68. بهینه سازی وب سایت – سئو و بهینه سازی سایت – سئو فاکس
    69. خدمات سئو و بهینه سازی سایت – خدمات SEO سایت – سئو فاکس
    70. مفاهیم سئو – مفهوم سئو – کانسپت سئو – Seofox.ir
    71. منابع سئو – منبع آموزش سئو – منبع های یادگیری سئو – Seofox
    72. موتورهای جستجو – مقالات مرتبط با سرچ انجین – سئو فاکس

    باسلام و ارزوی سلامتی برای همه

    در طب سنتی ماده است بنام زاج سفید شبیه خبرته و مزه گسی هم داره باصطلاح قابضه.

    اگر روی زائده بگذارید و چند دقیقه نگه دارید اون کاملا ریشه کن میکنه،یااینکه تکه کوچکی ازش را داخل دهان بگذارید و ۱۰ دقیقه با آب دهان غرغره کنید نتیجش ببینید

    مطمئنا نتیجه شگفت انگیزی میگیرید

    سلام دوستان 

    هیچ کس مثل من شرایط بدی نداشته

    اندازه دنیا غصه خوردم

    شبی نبود که گریه نکنم

    تو را خدا خودتون رو اذیت نکنید

    خوب خوب شدم

    من اهل رابطه نامشروع نبودم

    همسرم نبوده

    ولی بدلایلی مبتلا شدم

    واز نوع  های ریسکشم بود

    اونم توی اواخر بارداری

    ولی الان دوسال و نیم از اون ماجرا گذشته و من پاک پاکم

    من از طریق طب اسلامی خودم رو درمان کردم

    برید نت پیدا کنید این هایی رو که میگم

    گول این دکتر و اون دکتر رو نخورید

    زگیل رو دست نزنید (بیوپسی ) نکنید

    برای نمونه گرفتن هم تایپینگ کافیه

    بعد چهار ماه این نسخه ای که میگم رو رعایت کنیدبعدش برید آزمایش تایپینگ اچ پی وی بدید همون که بصورت پاپ اسمیر هست رو بدید

    پزشکان بخاطر هزینه تراشی این جا اونجا میفرستن، زگیل رو میکنن، دست نزنید،بذارید خودش با این درمان کمکم بیوفته

    این بلا ها سر خودم اومده

    این هایی که میگم رو امتحان کنید

    خودتون درست کنید

    یا از افراد مطمئن محل خودتون تهیه کنید

    به قرص های شیمیایی که معجزه می‌کنه اطمینان نکنید

    واکسنش رو نزنید

    این نسخه رو برید آماده کنید، ضرر نداره، تونت بزنید همه چی میاد.

    سعی کنید دکترش دکتر خیر اندیش باشه..(آپارات فیلمشون هست)

     واکسن امام موسی کاظم بخورید (دکتر تبریزیان)

    سکنگبین رو چهار ماه بخورید(دستور دکترخیر اندیش)

    هر روز صبح ناشتایی سیب بخورید

    دوسین درست کنید سه وقت تا زمانی که خوب بشه بخورید(دستور دکتر خیر اندیش)

    محل زگیل رو با سرکه سیب و سیاهدونه همیشه بمالید

    زگیل رو با شیره درخت انجیر بمالید،وازلین رو به دور زگیل بزنید ،به خود زگیل نزنید،بعد روی زگیل شیره سفید درخت انجیر بریزید، خیلی درد نامه ولی بعد پنج شش روز میوفته و روز به روز کوچیک وکوچیکتر میشه تا نابودی..

    بعد افتادن هم همیشه سرکه و روغن سیاهدانه بمالید

    حجامت کنیدماهی یکبار تا چهار بار

    من دوبار تایپینک کردم که منفی شد

    انشاالله که برای همتون منفی میشه

     

     

     

     

     

  • مینو حقانی
  • من پیش دکتر عابدی رفتم 

    شمارشون از تو سایت می تونین بردارین برای زگیل تناسلی

    https://drzegil.com

    من مرد ۳۵ ساله اهل کرجم، متاسفانه یکبار رابطه اورال داشتم و آلوده شدم. تنهایی اذیتم می کنه اما نمی تونم به خودم اجازه بدم که انسان دیگری را آلوده کنم. اگر خانم محترم و با شخصیتی که مبتلا هستند قصد ازدواج داشته باشن، خیلی ممنون میشم به من اطلاع بدن. 

    ایدی تلگرامم: @Virgool45

    آقا محمد تست اورال دادین و مثبت شده؟

    توی این مقاله که نوشته تیپ های پرخطر توی دهان ایجاد نمیشن پس چرا استرس دارین بخاطر ظاهرش میترسین ؟

     

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** بــهترین درمــان ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل ها سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** بــهترین درمــان ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل ها سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** بــهترین درمــان ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل ها سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

    سلام بچه ها این گروه رو زدم برای کسایی که این بیماری رو دارن تا تجربیاتمون رو در اختیار هم بزاریم 

     

    https://t.me/+Ju9I5IehaU42ZDRk

    گروه زگیل تناسلی در این آدرس هست عزایزن میتونن با سایر بیماران در این گروه گفتگو کنند :

     

    https://t.me/hpvhsv3

  • فروشگاه داروهای گیاهی امریکایی انلاین
  • با سلام . دوستان عزیز . برای درمان ویروس hpv( زگیل تناسلی )با استفاده از داروهای امریکایی که ترکیبات آن محصولات زنبور عسل و ژل الوئه ورا خالص امریکایی و چند نوع قارچ از جمله شیتاکه ساخته شده است تماس بگیرید . همگی داروها ساخت امریکا هستند ارسال به تمامی شهرها . سه روزه . ارسال به تهران یک روزه 09025206257

    ا

    گروه زگیل تناسلی در این آدرس هست عزایزن میتونن با سایر بیماران در این گروه گفتگو کنند :

     

    https://t.me/hpvhsv3

  • ستاره عزیزی
  • 🔹این گروه برای تجربیات شما از زگیل و تبخال هستش که برای درمان چه کارهایی انجام میدین🙏پس فقط تجربیات که تو روند بهبود کمک میکنه در اختیار هم میزاریم و حس خوب به هم منتقل میکنیم😊
    موج منفیا ریموو میشن😏
    #زگیل
    #گروه_زگیل_تبخال_تناسلی
    #اچ_پی_وی
    #تبخال_تناسلی
    https://t.me/hpvhsv3

    سلام من یه روز احساس درد و سوزش زیر زبون داشتم نگاه کردم دیدم چنتا زایدس دکتر متخصص دهانم رفتم گف نیست ولی میخای مطمعن شی نمونه بردارم. ک انجام ندادم الانم خیلی استرس دارم و نمیدونم چجوری باید مطمعن شم واسه یه پیج فرستادم میگه هست خودمم آدمی ام به شدت منفی گرا.الانم کلا روحیمو باختمو نمیدونم باید چیکارکنم احساس میکنم قاشق و همه وسیله هام آلودس 

    https://t.me/hpv_hpv. بچه ها عضو گروه بشید تا از تجربیات هم استفاده کنیم

    https://t.me/hpvhs_vvirus دوستان این گروه تشکیل شده برای اینکه ازتجربیات هم استفاده کنیم لطفا عضو بشید

    دوستان این گروه برای استفاده از تجربیات مبتلایان زدیم لطفا عضو بشید تا از تجربیات هم استفادع کنیم

    https://t.me/hpvhs_vvirus

    گپ تجربه بیماران 

    تلگرام

     

     

    https://t.me/hpvav

    لینک‌گپ تلگرام  تجربه بیمارن زگیل تناسلی

    https://t.me/hpvav

    کسای ک مشکل اد شدن تو گروه دارن این ایدیمه




    Pa_a9@

    پیام بدین اد میکنم

    سلام وقتتون بخیر

    ببخشید یه سوال خیلی فکر منو مشغول کرده، پارتنر من مشکوک به زگیل تناسلی در ناحیه‌ی آلت قسمت ختنه‌گاه هست، به پزشک مراجعه کرده ولی بهش گفته چون چند ساله همین اندازه‌ست و تعدادش بیشتر نشده به احتمال زیاد زگیل نباشه، من هیچ گونه رابطه‌ی جنسی و دهانی باهاش نداشتم، فقط در حد لمس آلتش بوده، ولی اون رابطه‌ی دهانی با واژن من داشت، احتمال داره از این طریق واژن من مبتلا به زگیل بشه؟

    یا احتمال داره که من از طریق دست زدن به آلتش مبتلا بشم؟البته بعدش دستم رو شستم، یا ممکنه از طریق بوسه و لب گرفتن هم منتقل بشه به من؟با فرضِ اینکه اون زائده که داره زگیل باشه

    ممنون میشم منو راهنمایی کنید خیلی نگرانم😢😥😭

    سلام 

    موضوعی هست که خواستم اطلاع بدم یکسری از افراد مثل من اینقد دچار استرس و تنش نشن ،علی رغم اینکه میگن چون تست غیر روتین هست ممکن نیست آزمایشگاه ها اشتباه کنند ولی در مورد من اتفاق افتاد تست اولم مثبت به گونه high risk بود و من و پارتنرم هیچکدوم قبلا رابطه نداشتیم تنها چیزی که حدس میزدیم لیزر من بود که پزشک دومی که مراجعه کردم با شنیدن اینها گفت احتمال خطا وجود داره و تو تست مجدد تو یه آزمایشگاه مطرح نتیجه تست منفی بود ولی 2 ماه استرس و تنش داشتیم، اگه از خودتون مطمئنید آزمایشتونو تکرار کنید

    سلام خانم سحر

     مابا وجود مبتلا بودن به های ریسک ایا کولپوسکوپی ندادین؟ دستورالعمل این هست که با مثبت شدن اچ پی وی 16 و 18 صرف نظر از جواب پاپ اسمیر، باید کولپو انجام بشه. ی مورد دیگه هم اینکه کولپو باید انجام بشه داشتن پاپ غیر نرمال هست.

     

    ممنون میشم جواب بدین.

    لینک‌گپ تلگرام  تجربه بیمارن زگیل تناسلی🎶نُتِ سلامت☕️

    https://t.me/hpvav

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی