جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تجربیات یه دختر آمریکایی که تمام روشها رو امتحان کرده. حتی بعد از مدتی دوباره عود کرده. در مدت سه ماه با رعایت موارد زیر تونسته اون رو ریشه کن کنه

1. نخوردن نان.
2. سبزیجات و میوه جات مخصوصا ارگانیک. (صبحها آب میوه یا سبزیجاتی که حتی تو همزن برقی مخلوط بشه).
3. عدم مصرف غذاهای فرآوری شده به هیچ عنوان. بازم تکرار میکنم به هیچ عنوان.
4. عدم مصرف شیرینی جات. مخصوصن شیرینی قنادی. به هیچ عنوان مصرف نشه چون خوراک زگیل شیرینی هست.
5. نخوردن شیر و پنیر.
6. اصلا و ابدا گوشت گاو رو مصرف نکنین. (اوشون گوشت خوک هم گفته که ما هیچکدوم مصرف نمیکنیم یعنی گیرمون نمیاد که مصرف کنیم?)
7. خوردن ماهی. مخصوصن به صورت کبابی.
8. خوردن سیر. هر روز یه حبه دو تا حبه با آب فراوان.
9. یه مولتی ویتامین خوب داشته باشین در کنار همه موارد. که فولیک اسید بدن هم تامین بشه.
10. چای سبز. مصرف روزانه چای سبز توصیه شده.
11. خوردن هر روزه قارچ شیتاکه.
12. خوردن روزانه یک لیوان نوشیدنی کومبوجا. یا کومبوچا. یه کامبوجا.

 

دومین نسخه جهت بالا بردن ایمنی بدن و اقدامات دیگه در جهت از بین بردن زگیل.
1. مصرف انواع کلم بروکسل. بروکلی. کلم کالی. کلم برگ
2. مصرف مرکبات.
3. استفاده از سرکه سیب به این صورت که سطح را خشک و تمیز میکنیم و 4 یا 5 ساعت با یه پنبه بر سطح زگیل میگذاریم و بعد میشوریم.
4. مکمل قارچ شی ری و گون.
انگلیسیش هست reishi and astragalus
5. مصرف مواد غذایی حاوی امگا 3 شامل ماهیرو آجیل و ...

یه دارو که بسیار سیستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه به نام oregano  یا روغن پونه وحشی هست.
البته کسانی که به گیاهان خانواده نعناع ( شامل نعناع. اسطوخودوس. مریم گلی و ریحان) حساسیت دارن باید احتیاط کنن تا دچار مشکل نشن.
این روغن برای پسوریازیس. قارچ و زگیل به صورت مصرف خارجی استفاده میشه

به صورت مصرف داخلی چند قطره زیر زبان ریخته میشه و ربع ساعت میمونه.

میشه از عطاری تهیه بشه یا از داروخانه کپسول copermin بگیریم، بشکنیم و استفاده کنیم.

به علت قوی بودنش از مصرف خودسرانه به صورت خوراکی اجتناب شود.

 

افزایش دهنده گروه سوم سیستم ایمنی بدن

1.ماست
2.قارچ شیتاکه.
3.سیر
4.میوه هایی با رنگ بنفش سیر و آبی.
Oyster 5.
6.آب به مقدار زیاد

نظرات  (۳۲)


سلام.ایا واقعا حقیقت  داره؟؟زندگیم جهنم شده واسه زیگیل تناسلی

اقا پیمان شما دارین این دارو رو می خورین.لطفا گزارش بدین چه جوریه.تاثیری دارین میبینید؟؟
این دختر خانوم خودشون هم اعلام کردند که گوشت قرمز استفاده نمیکنند چون یکى از مهمترین مواردى که باعث بوجود اومدن زگیل در بدن میشود مصرف گوشت قرمز است که اگر فرد مبتلا به اچ پى وى گوشت نخوره به مرور زمان زگیلها کوچک خواهند شد ، به افرادى که مبتلا به این ویروس هستند اکیداً توصیه میکنم از مصرف هر نوع گوشت پرهیز کنید متاسفانه هنوز دارویى براى ریشه کن شدن این ویروس وجود نداره با داروهاى حاضر و یا جراحى تیغ و لیزر فقط امکان داره در مقطعى رشد آن متوقف بشه اگر کسى به این ویروس مبتلا نشده حتما از واکسن گارداسیل استفاده کنه
‎سلام دوستان
‎من این ویروس رو دفع کردم دوست داشتم شما هم مطلع بشین و شاید ب شما هم بتونم کمک کنم
‎من دختر۲۹ساله هستم 
‎اواخر بهمن ۹۵متوجه یه زیگیل ریز نزدیک مقعدم شدم ازمایش دادم  ازمایشگاه نیلو. -تایپ ۱۶و ۱۸نگاتیو بود. و بقیه ی های ریسک ها پازتیو
‎برای ازبین بردن اون زگیل محلول پدوفیلین استفاده کردم بعد از یک ماه دوباره ی زگیل ریز دیگه زدم که با محلول رفع شد
‎خاطرم هست یه خانم تو گروه همین وبلاگ یه ویس منتشر کرده بود که رژیمی رو که یکی از آشنایانشون که دکتربود و المان زندگی می کرد پیشنهاد داده بود و باید ۲۷روز رعایت میکرد و جواب گرفته بود
‎من هم که از همه جا ناامید بودم گفتم ضرری نداره و شروع کردم ب رعایت این رژیم 
‎ واما رژیم:
‎حذف کامل شکر
‎حذف لبنیات
‎حذف گوشت و محصولات حیوانی
‎خوردن روزی یک حبه سیر تازه ناشتا به همراه شربت ابلیموتازه و عسل مرغوب ل
‎هرشب دمنوش گل ختمی و بابونه واویشن و ی کم نبات
‎خوردن میوه
‎و موارد پایین رو هم خودم با مطالعه توی نت اضافه کردم
‎خوردن دو یا سه لیوان چای سبز در روز
‎خوردن قرص رویال ژلی  بعد. از صبحانه اینو دکتر زنانم بم گفت
‎خوردن یک عدد قرص ایمو.ینس بعد از نهار
‎وقارچ شیتاکه که به دلیل اینکه دیر ب دستم رسید تنها ۱۵روز خوردم
‎و البته واکسن گارداسیل را تا الان دو دوزش را زدم و شهریور اخریشه
‎من رژیم بالا رو از ۲۰اسفند ۹۵شروع کردم تا ۳خرداد۹۶ 
‎طبق ویسی که خانوم میگفتن ۲۷روز کافی بود ولی من چون یه هفته مسافرت  بودم و نتونستم رژیمم رو ادامه بدم تا ۲.۵ماه ادامه دادم
‎امروز تنیجه آزمایش رو گرفتم و تمام تایپ هام منفی بود
‎از خوشحالی تو. آزمایشگاه نیلو داد زدم و فقط خدارو شکر کردم که حواسش بم بود
‎دکترم میگفت بهتره تو ۶ماه ازمایش بدی چون بعیده دفعش بکنی ولی من دفعش کردم
‎فردا هم میرم ازمایشو بش نشون میدم 
‎دوستان فقط امیدتون ب خدا باشه و. حتما این رژیم رو رعایت کنین 
‎به امید روزی که اونقدر فرهنگسازی بشه که به دخترا و پسرای این مملکت بشه راحت آموزش های جنسی بدیم که این مشکلات و درگیری پیش نیاد  
 

تورو خدا تلفن ازمایشگاه رو بدین 
ازمایشگاه نیلو  ۸۸۲۰۸۴۴۱
سارا خانم شما قارچ شیتاکه از کجا تهیه کردی؟؟؟
کانال تلگرامی اخبار و اطلاعات از به روزترین درمان های ویروس HPV

https://t.me/hpv_iran
سلام سارا خانم لطفا بگید قارچ از کجا گیر اوردید؟
این رژیم غذایی رو که سارا خانم گفتن میشه برای زگیل خیلی بزرگ ناخن هم استفاده کرد؟ من الان۷ ساله زگیل ناخن و دست دارم فریز رفتم روش های خانگی رو هم امتحان کردم هی زیگیل معمولیا میرن دوباره میان ولی زیگیل های ناخن همینطوری موندن و اصلا تکون نخوردن .دستم خیلی زشت شده وناخن هام فرمش رو از دست دادن ودارن کج رشد می کنن خواهشا کمک کنید.
سلام به امید بهبودی همه عزیزان من یه تعداد قرص ahcc kinoko 750 mg  از امریکا برام آوردن که 3 بسته ش رو اگر کسی نیاز داره میفروشم لطفا در صورت نیاز ایمل بزنید
من تقریبا از دست رفتم کلی ویروس ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۵،۵۱،۵۲،۵۶،۵۸،۵۹،۶۶،۶۸ و دیروز هم جواب ازمایشم cin1بود 
دبگه نمی دونم چه کار کنم زگیل رو هم برداشتم ظرف ۹روز باز در اومد
تقریبا نا امید شدم
اون هایی که اچ پی وی دارن cin1هم دارن یا فقط من دارم ؟
زبونم هم احساس میکنم داره 
ولی خسته شدم از بسا توی این سه هفته انقدر دکتر رفتمو به در بسته خوردم 
نه داروی مشخصی نه درمانی 
واکسن هم اصلا نیست به ۱۰۰تا داروخانه رفتم ندارن 
به دکتر میگم کجا بگیرم واکسنو میگه نمی دونم بگرد 
خود سرانه یک سری دارو مکمل گرفتم و می خورم حالا یه جای دیگم نزنه بیرون صلوات 
شاید خدا این طوری کرده حواسمون به خودمون بیشتر باشه 😥 
اگر کسی میدونه واکسن جایی داره به من بگه باید برای cin1 حتما بزنم 😭
Benitaangelic @gmail.com

من هفته ای ۲ بار میرفتم دکترو هر سری کلی نوبت وای میستادمو و هر سری هفتصد هزار تومان میدادم و تازه دکتره همه ی اونارو تازه کرایو یا انجماد نمیکرد خودم یه روز مخزنی که فندک رو پر میکنن باهاش تو خاربارفروشی هم دارن یه دونه خریدم و نازل اسپری لیدوکایین رو بهش با چسب قطره ای وصل کردمو با ظرافت روی زگیلام به آهستگی اسپره کردم جوری که فقط سرمای گاز به زگیل بخوره و اونارو منجمد کنم همین کارو هر هفته دو بار کردم الانم خوب شدم بیخود پول و وقت تون رو هدر ندید

لطفا لطفا لطفا بخونید

سلام دوستان عزیزم، من سه ماه پیش متوجه شدم که مبتلا به hpv هستم و همینطور توی آزمایشم مشخص شد cin1 هستم، یعنی تغییرات پیش سرطانی دارم تو دهانه رحمم، از همون موقع لایف استایلمو تغییر دادم، الکل ، دخانیات قند و شکر ،نان ،روغن غیر سالم ، محصولات کارخانه ای دارای نگه دارنده و ... کاملا قطع شد، پیاده روی نیم ساعت هر روز، خالی کردن ذهن از هر فکر منفی، کاهش استرس و امیدوار بودن به سلامتی، باعث شد بعد از دو ماه به طور کامل سلول های پیش سرطانی از بین برن، تو کولپوسکوپی که انجام دادم هیچ اثری ازشون نبود، من هم مثل شما استرس زکیل دهان داشتم هر ثانیه دهانمو چک میکردم اما اینکارو نکنید، رفتم پیش دکتر هومن ابراهیمی تهران-جردن از دهانم نمونه گرفتن گفتن عالیه همه چیز و جوابشم منفی بود، فقط ۶ ماه دیگه به همین روش ادامه میدم و بعد دوباره کولپوسکوپی دارم و ازمایش hpv که امیدوارم جوابش کلا منفی شده باشه تا اونموقع، فقط خواستم بهتون بگم اصلااااااا نگران نباشید، اگه رعایت کنید خیلی زود خوب میشید، چنتا نکته:

اگه زگیل دارید در اسرع وقت مراجعه کنید به دکتر که براتون برداره لازمم نیست پیش یسری دکترا برید که فقط پول زیاد میگیرن، به دکتر زنان یا دکتر متخصص این موضوع مراجعه کنید، ار اف من دو ماه پیش ۳۵۰ تومن شد

۲- مصرف قرص شیتاکه powerfit شروع کنید، روزی ۲ عدد (همه داروخانه ها موجوده ۱۸۰ تومن)

۳-سیزیجات سبز-بروکلی-گوجه-گل کلم-هر نوع قارچ-زردچوبه... حتما مصرف شود

۴-صبحها به صورت ناشتا اگه مشکل معده ندارید یه حبه سیر عسل و لیمو ترش(این معجون معجزه میکنه) 

۵-بعد از نهار یه قاشق سکنجبین

بازم هر سوالی دارین ازم بپرسین میام جواب میدم، واقعا دوست دارم همه بدونن که هیچ جای نگرانی نیست و قراره با رعایت زود زود خوب بشن

  • مهتاب کریمی
  • اصلا نگران نباشین برای بیماریتون. برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان برین پیش دکتر علیرضا عابدی

    سلام کسی درمان شده راهنمایی کنه 

    سلام عزیزان. من زندگی هستم اکثرا منو می‌شناسید. 95 به نوع 16 و 18 و 6مبتلا شدم. مهر 99 منفی شدم. تو اکثر مقاله های خارجی میگه بین 2تا5سال دفع میشه و به همین دلیل است که جای نگرانی نیست. ازش یه غول نسازید.... فقط سریع زگیلا رو بسوزونید و سیستم دفاعی رو به هر شکل ممکن بالا ببرید با امید بهبودی همه شما عزیزان🌹🙏

    با سلام

    من pcr دادم و نوع ۶۱ کم خطر بوده و ضایعات هم ندارم کسی توضیحی در رابطه با کم خطرهاش نداده لطفا بگید باید چکار کنم دارم دیوونه میشم

    https://t.me/moshaverdarmanvirus

    سلام دوستان برای آگاهی از تجربیات دوستان لطفا به لینک تلگرام که گذاشتم تشریف بیارین 

    K

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

     

    با سلام خدمت همه ی دوستان

    بابت داشتن زگیل تناسلی اصلا نگران نباشید چون بنده با داشتن بیش از پنجاه تا زگیل تناسلی ریز و درشت و بعد از کلی دکتر رفتن و لیزر و کرایو و پماد و کلی داروی خانگی موفق شدم زگیل های تناسلی ام را ظرف دو ماه درمان کنم و اون استفاده از کپسول پاورفیت  (خارجی) بود که یک عدد صبح ناشتا و یک عدد قبل ناهار به طور کلی درمان شد اصلا نگران نباشید منم توی یکی از سایت ها خوندم و استفاده کردم، امیدوارم همگی استفاده کنید و نتیجه ی خوبی براتون داشته باشه، خدا نگهدار

     

    سلام برا درمان زگیل هر کی خواست بهم تو واتساپ پیام بده تا بگم‌چکار کنه بدون هزیزنه و بازگشت و بدون هزار تومن هزینه 

    سلام برا درمان زگیل هر کی خواست بهم تو واتساپ پیام بده تا بگم‌چکار کنه بدون هزینه و بازگشت ولیزر و خرج اضافی و دکتر رفتن  یک ریالی هم‌خرج نداره من خودم این مشکلو داشتم و خودمم برطرفش کردم‌ راهکارشم خیلی خیلی اسونه ۱الی سه روز طول میکشه ک کلا پاک بشه هرکی خواست من در خدمتم  09185486126 

    آقا حسین اگه نیتتون خیره همین جا بگید چرا تو واتساپ پیام بدیم

    سلام،من الان ۲ماهه ایمونیس میخورم کافیه یا در کنارش پاور فیت هم بخورم؟

    چون دکترم گفت یدونش کافیه و بدن بیشتر از یه حدی ایمنیش نمیره بالا ولی همینجا خوندم خیلیا کلی قرص و مکمل دارن مصرف میکنن گیج شدم 🫢

  • میثم سلطانی
  • سلام بنده سه ساله زگیل میزنم کرایو هم رفتم ولی باز زگیل میزنه چطوری باید سوال یا نظرم تو کانال تلگرام ثبت بشه؟توروخدا رژیم27روزه رو به من بگید چطوری هست؟ خواهش میکنم🙏

    سلام اقای میثم سلطانی، رژیم ۲۷ روزه ، رژیمیه که در اون شما نباید هیچ نوع فراورده حیوانی از جمله انواع گوشت، لبنیات، تخم مرغ، کنسروهای سوپرمارکتی،سیگار، الکل استفاده بشه، قرص هگزایم و قرص ایمونس و ویتامین دی رو هم مصرف کنین

    ااااااا

    بچه ها ی گپ زدیم تجربه بیمارای زگیل تناسلی تازس بیاین لطفا میتوننیم به هم کمک کنیم

    https://t.me/+f0IEncC3SuViYTY0

    من خیلی راحت با شیره ی درخت انجیری که تو حیاط داشتیم برطرفش کردم

    الکی گنده کردنش که پول به جیب بزنن همین....

    گروهه زگیل تناسلی تلگرام

    https://t.me/hpvav

    سلام نمیدونم کی شمارم گذاشته سایت کسی میدونه چجور پاکش کنم این شماره ۰۹۱۸۵۴۸۶۱۲۶ لطفا زنگم نزنید چون نمیدونم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی