جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

11 روش طبیعی برای درمان ویروس HPV (ویروس زگیل تناسلی)

ویروس پاپیلومای انسانی یا (HPV) یک عفونت ارگانیسم است که در انسان ایجاد میشود. دلیل ایجاد عفونت هم بدلیل تماس واژن، دهان و مقعد با فرد دارای عفونت ویروسی است. همچنین ممکن است از طریق تماس پوست با پوست از شریک جنسی که قبلا الوده بوده است باشد. زنان بارداری که مبتلا به ویروس HPV که باعث زگیل تناسلی است در مواردی نادری این ویروس را به نوزاد خود انتقال داده اند.

حقیقت تلخ این بیماری و انتشار ان این است که خیلی از انسان ها از وجود چنین بیماری اگاه نیست. علائم و نشانه های عفونت HPV همان زگیل تناسلی در مناطق دهانه رهم، واژن، گلو و دهان و الت تناسلی مردان است.
متاسفانه تا کنون هیچ درمانی برای عفونت HPV به طور رسمی و دارویی شناخته نشده است به جز درمان های طبیعی موجود که در پایین ذکر میشود.

11 روش طبیعی برای درمان ویروس HPV (ویروس زگیل تناسلی)

 

  • روغن پونه کوهی (Oregano Oil)


روغن پونه کوهی که از خانواده نعنا است یک درمان طبیعی برای ویروس HPV و همچنین کاهش تاثیر زگیل است. این یک درمان مقرون به صرفه است. قبل از استفاده برای کاهش سوزش روغن را کمی رقیق باید کرد.

 

  • سرخارگل - اکیناسه (Echinacea)


سرخال گل یا اسم لاتین ان اکیناسه یک درمان طبیعی برای HPV است. از این گیاه که به صورت چای یا شربت استفاده میشود به طرز برجسته ای به مقابله با زگیل ها میپردازد. این پلی ساکاریدها و فیتواسترول ها هستند که با بالا بردن گلبول های سفید خون (WBC) به نابودی ویروس میپردازند.

 

  • گل همیشه بهار – کالاندولا (Calendula)


گل همیشه بهار یا کالاندولا میتواند به صورت خوراکی یا به صورت سیاف برای درمان زگیل ها استفاده شود. روغن کالاندولا برای از بین بردن زگیل های عفونت HPV استفاده میشود.

 

  • گیاه خوک طلایی (Goldenseal)


گیاه خوک طلایی یک درمان طبیعی دیگر برای ویروس HPV است که به همراه گیاه سرخارگل (اکیناسه) برای از بین بردن زگیل ها استفاده میشود. این درمان همان اثر را در تحریک سیستم ایمنی بدن با بالا بردن تعداد گلبول های سفید خون دارد.

 

 

  • گیاه زردچوبه - کورکومین (Curcurmin)


شکل خالص زردچوبه، کورکومین یک انتی اکسیدان است که روی ویروس HPV با محافظت از سلول های DNA تاثر میگذارد. همچنین تاثیر بسیار بزرگی روی انواع مختلف سرطان های رحم دارد.

 

 

  • قارچ (Mushroom)


قارچ ها مثل Reishi و Shitake درمان طبیعی برای عفونت ویروس HPV هستند. انها یک فعالیت ضد ویروسی برای کشتن اثرات این ویروس هستند که زگیل تناسلی را فراهم میکند.

 

  • پادارکو (Pau d’Arco)


عصاره مایع پادارکو با فعالیت ویروس HPV مبارزه میکند. درمان طبیعی برای ویروس HPV است. عصاره مایع میتواند روی مناطق الوده شده زگیل هم استفاده شود. همچنین قابلیت کوچک کردن و ناپدید کردن زگیل ها را نیز دارد.

 

  • نوش یا سرو بادبزنی (Thuja)


برگ و روغن درخت نوش خاصیت ضد ویروسی و درمانی برای زگیل های تناسلی که توسط عفونت ویروس HPV ایجاد میشوند را دارد. ساختار کار ان به صورت تحریک سلول های سیستم ایمنی که برای کشتن و پیدا کردن سلول های الوده به ویروس نیاز است میباشد.

 

 

  • گون – آستراگالوس (Astragalus)


گون به عنوان عامل ضد ویروسی ایمنی بدن با ویروس HPV مقابله میکند. این ماده ویروس HPV را میکشد و ایمنی بدن را برای مقابله با سرطان بالا میبرد.

 

 

  • روغن درخت چای (Tea Tree Oil)


روغن درخت چای یک درمان طبیعی برای ویروس HPV است که خاصیت ضد ویروسی و ضد میکروبی به منظور کاهش فوق العاده زگیل است. این یک ماده ضد عفونی کننده داخلی و موضعی است که باعث افزایش سطح ایمنی بدن میشود.

 

 

  • سیر (Garlic)


سیر گرایش شدید ضد میکروبی دارد و حاوی ماده ای به نام الیسین (Allicin) است. این محتوا خاصیت از بین بردن عوامل بیماری زا را دارد. که میتوان به طور مستقیم ان را روی زگیل تناسلی برای از بین بردن انها استفاده کرد.

توجه:
لطفا بعد از تحقیق و مطالعه مناسب و مشاوره از پزشک از درمان های خانگی استفاده کنید. عواقب استفاده خودسرانه از موارد بالا به گردن خودتان است.

منابع:
11 Tips To Cure HPV Virus Naturally - How To Cure HPV Virus | Find Home Remedy & Supplements

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی