جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کرم الدارا - Aldara

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

داروی زگیل تناسلی

کرم الدارا - Aldara

 

 

Imiquimod (Aldara، کرم 5%)
این یک عامل تعدیل کننده پاسخ ایمنی است. هر چند مکانیسم اصلی عمل آن دقیقا شناخته نشده است، این دارو سیتوتوکسین های موضعی را تولید می کند شامل a اینترفرون، اینترلوکین های مختلف و فاکتور نکروز تومور (Tumor necrosis factor)، اخیرا نشان داده شده است که ایمی کیمود Toll رسپتورها را تحت تأثیر قرار می دهد.
سیتوکین ها عوامل شیمیایی طبیعی در بدن هستند که مبارزه با بیماری را بر عهده دارند. مطالعات نشان دهنده کاهش عود زگیل های تناسلی بعد از درمان با این دارو هستند که احتمالا ناشی از تحریک پاسخ ایمنی فرد به HPV است.
کرم در زنان ممکن است بهتر اثر کند. در مطالعه FDA میزان کلیرانس کامل وقتی سه بار در هفته به مدت 16 هفته به کار رود به طور کلی در زنان 72% ، در مقایسه با 33% در مردان است. این دارو گران قیمت است. خیلی از بیماران، سریع تر بهبود می یابند و بنابراین مصرف کم تر دارو را لازم دارند که منجر به صرف هزینه کم تری می شود. دارو در بسته بندی های 12
پاکه ای با دستور استفاده هر پاکه برای یک بار در دسترس است. مقدار کمی از کرم روی ضایعه مالیده می شود و مابقی آن در پاکه می ماند. داروی باقیمانده در پاکه اثر خود را از دست نمی دهد و نیازی به دورانداختن نیست. استفاده از باقیمانده هر کرم در درمان روزهای بعد هزینه صرف شده را کاهش می دهد.
هنوز برای استفاده در درمان زگیل های اورترال، واژینال، سرویکال، رکتال و یا اینتراآنال تأیید نشده است. برای استفاده در حاملگی تأیید نشده است.
ایمی کیمود باید جداگانه برای هر زگیل سه بار در هفته (مثلا دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و یا سه شنبه، پنج شنبه و شنبه) برای 16 هفته مورد استفاده قرار گیرد. ناحیه باید 6 تا 10 ساعت بعد از استعمال دارو با صابون ملایم شستشو شود.
یک فایده مهم این دارو نسبت به سایر داروهایی که توسط خود بیمار به کار می رود این است که می توان کرم را روی نواحی که مشاهده آن ها مشکل است مثل وولو و وستیبول به راحتی به کار برد زیرا استفاده از آن لازم نیست محدود به ضایعه باشد.
بهتر است اثر آن توسط درمانگر هر ماه یک بار بررسی شود و سپس دارو ادامه یابد.
استفاده از آن، مانعی برای به کار بردن سایر روش های درمانی مثل TCA، Cryo و غیره توسط کلینیسین نیست.
عوارض جانبی: راکسیون های پوستی موضعی مثل قرمزی، اروزیون، خارش، پوسته پوسته شدن و تورم شایع ترین عوارضی هستند که مشاهده می شوند ولی اغلب خفیف هستند. در صورت شدید بودن این عوارض و واکنش شدید باید استفاده از دارو تا زمان فروکش کردن راکسیون های مزبور، قطع شود.

 

 

What is Aldara?


Aldara cream is a medicine used to treat skin conditions due to overexposure to the sun and genital warts, a sexually transmitted disease (STD) caused by the human papilloma virus (HPV). Genital warts mainly affect the genital area or the anus. Order Aldara cream safely and easily at Dokteronline.com.
 

What are genital warts?


Genital warts are benign growths that are caused by the HPV virus. They are usually transmitted through sexual contact and are generally found around the genital area and anus. Genital warts can also develop in or around the mouth of a person who has had oral sex with an infected person. Genital warts can be treated effectively with Aldara cream.
 

Recognising genital warts


Genital warts are fairly easy to spot. They appear as flesh-coloured swellings in the genital area or around the anus. Examine this part of your body closely if you think you may be infected.
 

Treating genital warts with Aldara


Despite the fact that genital warts are benign and often disappear by themselves, it makes good sense to treat the warts and stop them from spreading. Apply Aldara cream to the area where the genital warts have appeared. The active ingredient, imiquimod, helps the body to fight the growth of unwanted skin cells. The effect should be noticeable relatively quickly. Genital warts are contagious, so it is important to use a condom during sex to prevent further spread of the disease.

 

 

http://www.dokteronline.com/en/aldara/

نظرات  (۱۴۰)


مرسی از راهنماییتون امیدوارم یه دارو بیاد که کاملاً این ویروس و ریشه کن کنه
  • دکتر رسول
  • آلدرا بسیار داروی خوبیه تایید نشده ولی تاثیر داره حتی اگر بگیم ۲۰ درصد باز هم ارزش امتحان دارد
    سلام ببخشیدد...خواهش میکنم منو راهنمایی کنید من مدتیه احساس میکردم  نزدیک مقعدم داره جوش میزنه و روز به روز بزرگتر میشه اوایل جدی نگرفتم تا ااینکه سه روز پیش رفتم دکتر پوست گفت زگیل تناسلی داری و باید سری کرایو کنی چون داره زیاد میشه  و یه محلول ترکیبی و یه کپسول اسیکلویر داد استفاده کنم...خیلی ترسیدم  دیروزم رفتم دکتر زنان گفت بیست روز صبر کن بعدش  اگر خوب نشد لیزر یا کرایو کن و چون ٢٥سالمه سه نوبت واکسن گارداسیل و کرم الدرا نوشت دیشب همون لحظه یه واکسنشو زدم...😢اما میترسم احساس میکنم داره به سمت واژنم حرکت میکنه بنظرتون درمان کدوم دکتر رو ادامه بدم...اصلا حالم خوب میشه ؟
    نه شما قطعا میمیری
    از کجا میشه این دارو رو تهیه کرد
  • اچ پی وی مثبت
  • خانم سارا. نگران نباشید. بیماری کاملا قابل کنترل هست و درمان هم داره. خونسرد باشید. منم دارم که به خوبی کنترل شده
    سلام من دچار تبخال تناسلی شدم و با مراجعه به پزشک واسم الدرا تجویز شده اما بعد از دو بار مصرف عادت ماهانه ام شروع شد و مصرف نکردم تا قاعدگی تموم بشه و الان خارش سوزش و پیشروی تبخال مخصوصا در ناحیه ی مقعد رو دارم که قبلا خیلی کمتر بود الان بزرگتر و بیشتر شدن بود ایا این عکس العمل من طبیعی هست؟؟
    سلام. پماد الدرا واقعا عالیه. تمام زیگل ها رو از بین میبره. من اولش خیلی ناراحت بودم. اما بعد از یک هفته کامل برطرف شد. 
    سلام ببخشید من روی کشاله رونم اولین بار یه جوش قرمز رنگ بود که تست سرکه رو اعمال کردم ولی بجای سفید شدن جوش باز شد و خونش تخلیه شد منتها بعد اون کنار اون جوش یه لک قهوه ای رنگ شد و یکم برجسته 
    این نشون دهنده زگیل هس؟ یا بخاطر نازک شدن پوست پوست حساس شده؟ 
    سلام. دوستان من اصلا حالم خوب نیست. الان که دارم این متنو مینویسم امیدوارم زود  جواب بدید. من اولین بار ۳ سال قبل دچار زگیل تناسلی شدم و از داروی podofiline استفاده کردم. الان دوباره زگیل ها در نزدیکی ناحیه تناسلی و باسنم زده. من واقعا خیلی حالم بده. دنبال کرم الدرا هستم و هیچ جا نداره. کسی میتونه کمکم کنه بگه چی کار کنم؟
    سلام باران چطوری کمکت کنم من دارم یعنی از داروخانه دوستم گرفتم برای خودم میخواستم سفارش دادم آورد
    سلام باران عزیز.نگران نباشید پرس و جو کنید در شهرتون اگه پیدا نشد یک ایدی تلگرام اقاتون یا داداشتون یا خودتون رو  اینجا بزارید بنده میگم باهاتون هماهنگ کنند نه تنها شما هر کدوم از دوستان این کرم گیرش نمیاد و نیاز داره اطلاع بده  .ایشالله خوب شید 
    سلام خدمت دوستان. من شهرستانم خیلی دنبال پماد  آلدورا گشتم پیدا نکردم کسی اگر سراغ داره ممنون میشم خیلی حیاتیه.09185487767
    سلام خدمت دوستان. من شهرستانم خیلی دنبال پماد  آلدورا گشتم پیدا نکردم کسی اگر سراغ داره ممنون میشم خیلی حیاتیه.09185487767
    خواهش میکنم بگین کجا پاماد آلدرا گیر میاد من به شدت بهش نیاز دارممم
    لطفا هرکی میدونه کجا پاماد آلدرا رو میشه گرفت بهم اطلاع بده بخدا من یه دختر20سالم نمیفهمم از کجا پیدا کنم داروخونه ها نیست ندارن ! 
    سلام من امروز از کرج خریدم ۲۸۰۰۰۰ تومن البته دو بسته 
    اگه کسی خواست بگه 
    البته خیلی خیلی دنبالش گشتم 
    ۰۹۳۶۸۱۹۶۲۶۹
    سلام دوستان کسی میدونه هزینه ی کرایو جلسه ای چه قده و واسه 3 تا زگیل چند جلسه لازمه بری؟ و این که فاصله ی جلسات تقریبا باید چند روزه باشه، ممنون
    بیتا جان اگر مطب دکتر برید؟ تقریبا ۱۵۰ میشه البته شاید زگیلهای  دیگر باشه ک خودتون نمیبینید
    بستگی داره بعضیها با یک جلسه هم جواب میگیرن
    هر ۱۰ تا ۱۴ روز باید مراجعه کنید
    سلام سعید میشه اسم داروخانه ای که آلدرا را داشت بگی
    09379139964

    اقای زارع من برای دوستم نیاز دارم... خیلی دنبالش گشت بنده خدا ..!

     لطفا تماس بگیرید با این شماره .

    ممنونم 
    سلام دوستان 
    من واکسن اچ پی وی زدم، بخاطر اینکه یه جا به اشتباه زیر جلدی زد دوباره واکسن خریدم.با چند تا دکتر که صحبت کردم گفتن که نیاز به تزریق مجدد نیست.
    کسی به یه امپول نیاز داره بیاد مجانی بهش بدم. چون دیگه نیاز ندارم و باید بندارم دور
    فقط تهرانم من 
    اقا علی یک خانم بودن به نام بیتا‌.ایمیلتون هم تک این سایت گذاشتن واکسن رو می خواستن همین سایت قسمت تجربیات بیماران ایمیلشون‌ هست نمیدونم کدوم شهر فکر کنم تهران اگه بهشون ایمیل بفرستین ممنون میشم .
    حالا من تو این همه نظر چجوری پیداش کنم ، ایسان خانم شما اگه ایمیلشو پیدا کردیز بدید
    خد کمکم کرد و آلدرا رو پیدا کردم . به نظرتون یه بسته 12 تایی کافیه یا بازم بگیرم ؟دکتر گفت کافیه البته باید کرایو هم بکنم .
    دوستانی که استفاده کردن به نظرتون نیازی هست که بیشتر بگیرم ؟

    آقا علی اینم ایمیل اون خانم. البته نمیدونم کدوم شهر هستن .ولی میگفت خیلی دنبال واکسن هستم‌.Benitaangelic@gmail.com
    سلام خانم مرجان میشه محبت کنید آدرس داروخانه که آلدرا داشت بگین
    نازنین جان من اصفهان هستم. اگه بخایین شماره داروخانه رو میدم بهتون
    سلام اگ میشه شماره تلفن یا آدرس جایی رو که داره رو بدین نیاز دارم برای یه کودک هستش ممنونم
    سلام اگ میشه شماره تلفن یا آدرس جایی رو که داره رو بدین نیاز دارم برای یه کودک هستش ممنونم
    سلام دوستان. ممنون میشم راهنمایی کنید کرم آلدرا رو از کجا میتونم تهیه کنم. تهران هستم و تقریباً تمام داروخانه های بزرگ و معتبر رو سر زدم .
    سلام دوستان کسی اگه این دارو داره اطلاع بده دارم دیوانه میشم 
    ٠٩١٣٨٧٥٢٠٠٩
    سلام من این دارو رو تهیه کردم و جواب نگرفتم با پیگیری های زیاد یه دکتر پیدا کردم که ادعا کرد درمان این زگیل رو داره و خودش دارو رو تهیه کرده و ثبت جهانی کرده 
    واقعا جواب گرفتم از دارو حدودا ۸ ماه درگیر بودم ولی تو ۱۵ روز درمان کرد 
    بقیه دکتر ها فقط فکر جیب خودشون هستند 
    اگه کسی مایل بود تماس بگیره راهنمایی کنم
     09368196269

    سلام دوستان خوبم.من خیلی شهرها و داروخانه ها رو برای کرم آلدرا زیر پا گذاشتم.خواهش میکنم اگر میتونید کمکم کنید.در بازار سیاه با قیمت 700 تومان گیرم اومده با این ک قیمتش کمتر از این حرفهاست.من واقعا توان مالی برای خرید از بازار سیاه رو ندارم و این ک اطمینانی ب شیوه نگهداری بازار سیاه ندارم.خواهش میکنم کمکم کنید تا بتونم از داروخانه هایی ک دارند تهیه کنم
    سلام خواهش می کنم به من کمک کنین دوستان
    همسر من اچ پی وی مثبت تایپ ۵۹ ،۶ ، ۸۹، من تیت اچ پی وی دهان دادم تایپ ۳۱،۵۲،۶،۱۱ ، مثبت شده،یه سری دانه های قرمز ته حلقم و یک چیز اضافه کنار لثه دندون عقلم ، چندتا دکتر رفتم گفتن چیزی نیست ، یک بارم ازمایش دادم منفی بود ،اللن بعد یک سال دوباره ازمایش دادم مثبت شد
    من واقعا میترسم نمی دونم چیکار کنم، ۲تا سوال دارم
    چون تایپهام با شوهرم فرق داره ممکنه خطای ازمایشگاه باشه؟؟ 
    ازمایشگاه پرتو لب رفتم ، خوب هست اصلا؟؟ کسی رفته قبلا؟؟
    ممکنه معتبر ترین آزمایشگاه تهران و معرفی کنین؟؟؟
    خواهش میکنم کمکم کنین
    سلام دوستان. کسی اینجا کرایو کرده ؟ ایا جواب گرفتین ؟
    دلناز جان من خودم کرایو کردم تا ۷۰ درصد جواب میده یعنی از بین میرن ولی احتمال عود ۳۰ درصد 
    و اینکه تو یک جلسه جواب نمیده چون زگیلهای جدید در میاد چند جلسه ای درگیر هستی
    به نظرم ب اندازه زگیل هم مربوطه  هر چقدر کوچیکتر بشه عودش کپتره چون هنگام درمان از ریشه کن میشه  بطور کامل .  یه مطلبی هم راجبه ایدز خوندم تو کتاب ک نوشته بود  اچ آی وی  طی مدت زمان طولانی تبدیل به ایدز میشه   .  یعنی اول اچ ای وی دارن  اگر سیستم دفاعی بدن اونو سرکوب نکنه  تبدیل ب ایدز میشه . بیشتر از طریق خون و ترشحات  منتقل میشه .
    مرجان خانوم لطفا شماره تلفن داروخانه که کرم آلدرا داره برام بفرستید ممنون
    سلام.من یه بسته 24 عددی کرم آلدارا تهیه کردم  باهزاربدبختی که دکتر فقط6 عددواسم تجویزکردکمتراز24نمیفروختن18عددش مونده اگه کسی خواست بااین شماره تماس بگیرید09182839853. من سنندج هستم.ممنون
    سلام دوستان کسی کرم آلدارا خواست من دارم . 18 عدده فقط بااین شماره تماس بگیره09182839853
    عزیزان کرم الدارا رو من دارم کسی میخواد باشماری که گذاشتم تماس بگیره ..عکس کرم رو واسش میفرستم  بعد خواست سفارش بده.خودم24عددشو 500هزارخریدم توسنندج.حالا 18عددشو لازم ندارم .میدم 400هزار
    سلام، من کرم آلدرا دارم، هر کسی خواست میتونم براش ارسال کنم.
    باسلام.من درماه چندباراین پیام رومیزارم چون میدونم ابن کرم خیلی دیرگیرمیاد وگرونه اصلا کمیابه..کسی خواست من 18عدددارم باشماری که گذاشتم تماس بگیره واسش میفرستم..کمترم بهش میدم  چون میدونم کسانی هستن که واقعا گیر این دارون..09182839853.
    دوست عزیز به هیچ عنوان زگیل تناسلی نمیتونه تبدیل به ایدز بشه ، همچین چیزی اصلا امکان نداره و بسیار خلاف واقعیت است ، لطفا نظرات غیر تخصصی ندهید و مردم را نگران نکنید . 
    کسی کرم آلدارا میخواد

    مهتاب:

    31, 33, 45, 52, 58,16,18

    اینا از نوع خطرناک اچ پی وی هستن و ممکنه منجر به سرطان دهان و حلق و دستگاه تناسلی بشه
    نوع 11 و 6 از نوع کم خطر و ساده هست.

    مهتاب:

    31, 33, 45, 52, 58,16,18

    اینا از نوع خطرناک اچ پی وی هستن و ممکنه منجر به سرطان دهان و حلق و دستگاه تناسلی بشه
    نوع 11 و 6 از نوع کم خطر و ساده هست.

    سلام روزتون بخیر لطفا کمکم کنید من چند سال دارم تبخال میزنم مدتی یه بار یه جای مشخص در میاد 

    همه جور پماد استفاده کردم بعد ٢/٣روز خوب میشه اما یک ماه یا دو ماه بعد در میاد چه کار باید کنم خوب بشه در نیاد دیگه

    لطفا اگر کسی میتونه اطلاعاتی یا راهنمایی جهت خرید  پماد ایمی کیمود آلدرا بده .منو راهنمایی کنه بشدت احتیاج به این دارو دارم .با تشکر ۰۹۳۸۰۴۲۳۹۵۷

    دوستان روش دکتر مختاری که توی کرجه عالیه،قبلا هم گفتم که من و شوهرم همه راههارو امتحان کردیم ولی تنها روشی که واقعا جواب داد روش اختراعی ایشون بود،ما دائم زگیل میزدیم که کامل خوب شدیم ولی یکی از دوستام که رحمش سرطانی شده بود و قرار بود رحمشو دربیارن ولی خداروشکر با دوسه جلسه که پیش دکترمختاری رفت الان آزمایشش منفی شده،خدا خیرشون بده خیلی خوشحالم

    المیرا خانم  یعنی چی  دکتر مختاری چه کاری انجام میده خب لیزر میکنه دیگه

    چه کاری برای دوستتون انجام داده

    قرصی داده و رژیمو خاصی داده؟؟

    ؟؟؟؟

    شما از چه نوعی داشتید چه جوری درمانتون کرد؟؟

    سلام دوستان. من چندوقت پیش متوجه شدم چندتا دونه ریز سفید رنگ طرف راست مقعدم هست. تو سایت سرچ کردم دیدم ممکنه زگیل باشه سرکه سیب زدم بیشتر شد. یکی دوتاشم درازتر شد یه مقدار و به رنگ پوست دراومد و فرداش محو شد. رفتم دکتر زنان نگاه کرد پرسیدم زگیله گفت رابطه مقعدی داشتی؟گفتم آره. گفت آره زگیله بیا برشون دارم. دوشنبه پیش رفتم چهارصد تومن گرفت نمیدونم چیکارشون کرد اما تاول های بزرگی زده که ازشون آب میاد. هیچ آزمایشی هم برام ننوشت. این تاولها کی خوب میشن؟

    الان یه هفته اس دارم مدام دمنوش پنیرک میخورم. قند و شکر و حذف کردم. حجامت عام هم انجام دادم.

    المیرا خانم میشه لطفا بگید هزینه درمانتون توسط دکتر مختاری چقدر شد؟

    سلام دوستان.

    کساییکه زگیل دهانی دارن حتما روزی چند نوبت سیاه دونه بجون. خیلی موثره.

    ضمنا تا جاییکهمن مطالعه کردم چایکوهی هممیتونه تو پروسه درمان کمکمون کنه. چون هم تودرمان سرطان دهانه رحم بخصوص موثر بوده هم در کنترل بیماری ایدز

    من واقعا به پماد الدرا احتیاج دارم میشه بگید از کجا بلید گیر بیارم حیاتیه اگه کسی میتونه کمکم کنه و داره تماس بگیره پدرم پاسخ گو هست ۰۹۱۵۷۰۶۷۰۸۶

    کاربری فاطمه اومدی اینجا کاسبی کنی ؟؟؟؟

    سلام.قیمت این پماد الدرا چنده الان؟

     

    سلام  بچه ها اگه دونه ها زیاد هستن بهترین راه کرایو هست متخصصین پوست انجام میدن بعداز دوهفته جاش خوب میشه دو سه جلسه به فاصله یک ماه انجام بدید تموم میشه برای دونه های آخر هم پماد پودوفیلین استفاده کنید ولی تا چند سال به هیچ وجه از ژیلت استفاده نکنید که عود نکنه

    برای درمان تبخال فقط یک را وجود داره اونم قرص آسیکلوویر 400 هست.داروخانه بدون نسخه میده.روزی 2 عدد برای مدت یکسال هر 12 ساعت .پماد آلدرا هم دیگه برند اروپاییش گیر نمیاد .باید یه نفر که خارج از کشوره براتون بفرسته .اما یه برند هندی هست که خوبه الان حدود 700 تومنه گرون ترم میشه .

    سلام بچه ها من دوتا کارتون دو ماه پیش از عراق گرفتم با یکیش جواب گرفتم. یه کارتون دارم. شمارمو نمیزارم میترسم اذیت بشم. هرکی خواست با قیمتی که خریدم میفروشم. هرکی واقعا نیاز داره شمارشو بزاره خودم تماس میگیرم. 

    من به کرم آلدرا نیاز دارم و ازتون میخرم ،لطفا به این شماره پیام بدین 

    ۰۹۳۸۶۰۹۷۳۶۱

    من به کرم الدارا نیاز دارم ولی هیچ جا نیست 

    کسی نمیدونه کجا داره 

    سلام دوستان ..من دوستم قراره ازدواج کنه واقعا به این کرم محتاجه ..هرکی لطف کنه بفرسته یا هر راهی ممنون میشیم ...خدا خیرتون بده 

    شماره تماس ۰۹۱۷۵۱۰۹۲۳۹

    سلام من سه بسته پماد آلدرا دارم و چون خوب شدم استفاده نمیکنم ازش،اگه کسی میخواد بگه

    سلام خاطره جون آلدارای سویسی یا هندی؟

    خاطره جون میشه بگید چه نوعی داشتین و چه کارایی انجام دادین که خوب شدین؟

    نه عزیزم هندی نیست آلدرا اصل هستش

    نوعش رو نمیدونم عزیزم ولی یه مدت لیزر کردم ولی یکی از اشناهامون از این پماد استفاده کرده بود و الان چندساله اصلا برنگشته و جاش هم نمونده،من متاسفانه دیر بدستم رسید وگرنه لیزر نمیکردم

    شماره ای چیزی دارین بزارین عکسشو بفرستین ببینم عزیزم

    به این شماره واتس‌آپ پیام بدید عزیزم تا براتون بفرستم

    ۰۹۳۳۱۸۷۲۰۰۳

    سلام دوستان

    من دهانه ی واژنم زگیل زده، آیا میتونم از الدرا استفاده

     کنم واسه هین قسمت؟

    اگرپمادآلدرادارین منم میخام۰۹۳۹۱۰۲۰۰۳۴

    سلام اگر کسی پماد آلدرا سراغ داره ممنون میشم به آیدی تلگرامم پیام بده.

    Mehdisherafatiiii

    سلام.من 5 تا از این کرم رو دارم اگ کسی خواست میتونم بهش بدم

    09140361208

    اگ کسی کرم الدارا خواست من 5 تا دارم میتونم بفروشم بهتون اگ خاستین واتساپ پیم بدین 

    سلام دوستان واقعا محتاجم به پماد الدرا توانایی خرید ۷۰۰ به بالارو واقعا ندارم دوستانی که دارند محبت کنند تماس بگیرن قیمتو بگن تعدادو بگن دستتون درد نکنه

    ۰۹۳۹۵۶۰۴۷۹۵

    با سلام مادر من یک تومور پوستی روی سرش داره که دکترا گفتن عمل جراحی خطرناکه چون عمیق برمیدارند ترمیم نمیشه.لطفا اگه کسی داره به خاطر خدا کرم آلدارا را به من بفروشه ممنون میشوم.09143164152

     

     

    سلام

    از‌کجا میتونم کرم الدارا رو تهیه‌کنم،هرجا میرم میگن نیست

    سلام من ۱۲ ساشه از این پماد دارم نیازی ندارم بهش تاریخ تا سه ماه دیگه به همون قیمت که خریدم میتونم بهتون تقدیم کنم هر کی نیاز داشت پیام بده 09354880110

    من دوبسته ۱۲تایی ازش دارم اگر کسی نیازداشت تماس بگیره۰۹۳۵۶۸۶۵۹۳۱تهران هستم

    من دوبسته ۱۲تایی ازش دارم اگر کسی نیازداشت تماس بگیره۰۹۳۵۶۸۶۵۹۳۱تهران هستم

    باقیمتی که خودم خریدم میدم چون دیگه نیازی نداریم بهش

    سلام دوستان من دچار زگیل ناحیه مقعدی شدم دکتر برام پماد آلدارا نوشتن هیچ داروخانه ای پیدا نکردم اگه کسی داره لطفا پیام بزاره من شماره ام رو نمیزارم میترسم و اینکه بنظرتون لیزر کردن(سوزوندن) بهتره یا کرایو؟

    من کرم الدرا دارم هر چقدر بخوای09142429835

    سلام من دوروزپیش خریدم کرم آلدرا هرکس خواس میتونم بفروشم بهش.تبریزهستم

    سلام من به کرم الدرا نیاز دارم 09013347677

    بچه ها من ۷۰۰ دادم ۱۲تا الدرا خریدم بنظرتون تاثیر داره؟واس زگیل های ورودی واژن دکترم بم تجویز کرد و اینکه اگ کسی الدرا میخاد بم بگه بخرم‌براش ایرانیش ۲۴تایی یک‌و دویست خارجی یک و پونصد 

    دوستان کرم آلدارا بهتره یا پماد پودوفولین؟ تفاوت قیمت واقعا دارند اما باید متوجه شد کدام بهترند.

    سلام دوستان .من بیماری مولوسکوم دارم ازحنا استفاده میکنم براجای جوشها که تاثیرداره ولی میخواستم بدونم هرکدوم ازبین میره ازاونوریکی درمیاد تاکی خوب میشم واینکه امکانش هست مولوسکوم تبدیل به اچ پیوی بشه .

    تست اچ پیوی دادم منفی دراومد شکرخدا ولی خیلی میترسم چون این جوشای مولوسکومم بعضی وقتاخارش داره اذیت میشم جوشای سفید که داخلشون مایع سفیده بعدقرمزمیشن مایع سفیدمثل سوزن میزنه بیرون خشک میشه ازبین میره جاش خوب میشه ولی ازجاهای دیگه دوباره درمیاد 

    الدارا اصلاااااا تاثیر ندارل من مصرف کردم هیچی تاثیر نداشت بجای محلولtcaبخر هر زگیل و ۴روزه خوب میککه

    مولوسکوم از ۴ماه تا ۵سال طول میکشه تاخوب شه واگیر دارم هسن درضمن

    درمان قطعی داره با طب سنتی، پوست مار(بهتره زهری باشه) سه روز، روزی یک بار به محل زگیل بخور بدید، کاملا محو میشه

    مخفی:

    شما خودتون استفاده کردید!!

    ایا دارو خونه ها دارن؟ و اینکه هزینش چقدر هستش؟؟ 

    سلام دوستان ببخشید کسی آیا تجربه استفاده از قهوه گانودرما رو برا زگیل داره؟چون به وفور دارن تو مجازی برا درمان زگیل تبلیغات میکنند آیا واقعی هست؟

    سلام آقای شهاب

    من چند تا مقاله مختلف در مورد ترکیب انواع قارچها از جمله گانودرما خوندم ، یه محصولی هست به اسم ماشمیکس که ترکیب ترکی تیل گانودرما شیتاکه است الان سه ماهه دارم استفاده می کنم قبلش مشکل خارش داشتم که ظاهرا در انواع پر خطر ویروس جز علایم شایع است، این مشکلم بر طرف شده و از علایم بالا رفتن سیستم ایمنی هست . تو کسایی که بیرون ریزی دارن ظاهرا بعد سه ماه مشکل عودشون با خوردن این ترکیب قطع میشه و بین ۶ تا ۸ ماه هم اگر بدن کمبود خاصی نداشته باشه ویروس منفی میشه، حالل من منتظرم ۳ ماه دیگه استفاده کنم بعد تست بدم ، 

    الدارا هر جا یه قیمت میدن گرون نخرید من امروز ۸۷۰ قیمت داشتم ولی داروخانه ازادی . ادرس  خیابان ازادی روبروی تامین اجتماعی گرفتم ۵۱۶ تومن ... این داروخونه ها قیمتهاشون اصلا باهم نمیخونه . ا

    سلام شهاب جان قهوه گانودرما که پر فضای مجازی تبلیغ میکنند اصلا و ابدا در درمان زگیل تناسلی تاثیری نداره و اوناهم فقط به فکر جیب خودشونن و اصلا بهشون اطمینان نکنید راهی رو که خودم رفتم میگم شاید گره از کار خواننده مطلب باز کنه ایشاله،اولا به هیچ عنوان کوتر یا همون سوزوندن با برق نکنید من اینکارو کردم ده برابر شد لیزر هم همینطوره چون دوباره برمیکردن این بیماری درسته که باید سیستم ایمنی بدن قوی باشه ولی زگیل تناسلی موضعی هست و افراد سالم بعداز پاکسازی احتمال برگشت بیماری خیلی کمه پماد الدرارو بعداز یک سال بع وسیله رفیقم که از خارج برام اورد امتحان کردم و جواب گرفتم و کرایو نراپی یا همون فریزکردن هم روش بسیار خوبی هست و کلام آخر گول فضای مجازی و داروهاشونم اصلا نخورید فقط به فکر چاپیدن مردمم الان این لیماری تو مملکتمون بسیار زیاد شده و به خاطر اینکه سریع سرایت میکنه وبه راحتی به طرف مقابلت انتقال پیدا میکنه بشدت زیاد شده و حتما تو رابطه جنسی بهداشت رو رعایت کنید این بیماری واقعا وحشتناکه ولی قابل درمان هست اونایی که این بیماری رو مثل من دارن نگران نباشن ایشاله خوب میشن کرایو درمانی رو انجام بدید و همزمان به دنبال پماد الدرا اصل باشید که اصلش هم انگلیسی هست امیدوارم مطالبم دردی رو دوا کرده باشه چون خودم ۲سال درگیر این بیماری وحشتناک بودم به امید سلامتی تموم کسانی که این بیماری رو دارن بازم معذرت از همگی

    من راننده اسنپ هستم و یه نفر رو سوار کردم که تو داروخونه کار میکرد و قرار شد به محض اوردن بهم زنگ بزنه تا برم ازش بگیرم و گفت این دارو با وجود نحریم ها خیلی سخت گیر میاد هرکس پماد الدرا رو میخواد به شماره من پیام بده تا به محض موجود شدن بهشون خبر بدم تا برن بگیرن ایشاله که جواب بگیرن و از شر زگیل تناسلی خلاص بشن 09905277747

    سلام، من یه بسته پماد آلدرا دارم، اگه کسی خواست میفروشم، فاکتور هم دارم، به قیمت فاکتور میدم۵۷۴ تومن 

    ۰۹۱۲۶۸۸۳۴۳۹ پیام بدین لطفا

    الدرا بهتر جواب میده یا پدوفیلین؟

    من پیش دکتر رفتم از قزوین برا زگیلا بهم پماد آلدرا تجویز کردند فقط هم ی داروخونه تو قزوین داشت ....درسته قیمتش بالاست ولی ن خیلی بشریت سواستفاده نکنن ازتون قیمتش دونه ای 50دوتا بگیرید هفته ای ی دونه بزنید کامل خوب میشه خاست کسی بگه من براش پست کنم

    من میتونم کسی خواست تهیه کنم براش09906739903

    دکتر ببخشید عوارض رفتن پماد تو چشمت چیست

     

    من از سال ۹۶ تا ۹۸ درگیر hpvبودم همه جور درمانی هم کردم اول بگم که به هیچ عنوان لیزر نکنین دکترا سریع اول براتون لیزر تجویز میکنن فقطم بخاطر پوله وگرنه لیزر چند برابر میکنه زگیلارو خدا ازش نگذره دکتری که سه بار منو لیزر کررد هر بار کلی هزینه کلی درد و باز بی نتیجه 

    بنظرم اول از همه یه دوز  واکسنشو بزنین خیلی تو درمانتون موثره واکسن گارداسیل سعی کنین خارجیش باشه حتمن

    بعدشم من قارچ شیتاکه خیلی مصرف کردم و بنظرم اوتم بی تاثیر نبود در درمان و برای از بین بردن زگیلا هم آدارا خوبه اما گرونه من از سرکه سیب نتیجه بهتری گرفتم در عرض سه روز زگیلارو سیاه کردو از بین برد اما خب ممکنه باعث سوختگیه پوستتون هم بشه روغن کرچکم خیلی خوبه شب بزنین به پنبه و با چسب بچسبونین روی زائده ها تا صب بعدش صب با آب گرم ماساژش بدین تا از رو پوست پاک بشه چند روزه نتیجه میده انشالله که همه درمان بشین 

    فقط از من گفتن کرایو و لیزر چیزی جز درد وحشتناک نداره و کلی هزینه باز کرایو جوابدهیش بهتر از لیزره به هیچ عنوان لیزر نکنیییییین

    منظورم سه دوز واکسن بود اشتباه تو قبلی یه دوز نوشتم

    https://t.me/+SjwGr-4HOTw4Y2Zk لینک جدید گروه تلگرام

    سلام، دکتر من تشخیص اشتباه داد و پماد الدرا تجویز کرد، من از 12 تا 3 تاشو استفاده کردم اما بقیش مونده و لازم ندارم، اگر کسی لازم داره، میتونم بفروشم و بفرستم براش. 

    قیمت کل بستش 575000 تومن بود، تقریبا دونه ای 48 درمیاد. اگه کسی مشکل نداره خوشحال می شم کمک کنم، من واقعا نیازی به این دارو ندارم فقط هزینه دادم! 

  • احمد عبادی
  • سرکه سیب بهترین درمان من هم فریز کردم هم لیزر بع مدتی دوباره ظاهر شد ولی سرکه سیب نجاتم داد کسی خواست میل بده راهنمایی کنم 

    سلام، من به تازگی تست hpv و پاپ اسمیر رو همزمان دادم که پاپ اسمیر نرمال و hpv مثبت شد با تایپ ٣٩ و ٦٦ . هیچ زائده ای ندارم و فقط dna ویروس رو تو آزمایش تشخیص دادن. خیلی روحیمو از دست دادم، شرایطی دارم که ممکنه در آینده دسترسی به پزشک متخصص برای پیگیری این بیماری نداشته باشم. در حال حاضر پزشک پلاسما تراپی واژینال و قرص پاور فیت رو برام تجویز کرده . یه پزشک دیگه هم گفته چون hpv مثبت هست کولپوسکوپی کنم. آیا واقعا نمونه برداری داخلی لازمه؟ خیلی کار سخت و دردناکی هست. میشه راهنمایی کنین چکار باید انجام بدم که این ویروس سرطانی نشه و بتونم سریعتر از بدنم پاکسازی کنم؟ ٣٧ سالمه و مجردم و رابطه ای هم ندارم. 

    کسی از این کرم جواب گرفته لطفا پیام بزاره روزارم سیاه شده

     

    سلام،اول اینکه من زیاد اهل پیام گذاشتن نیستم،تقریبا دو ماه فهمیدن زگیل تناسلی دارم،روی ساقه التم اندازه نصف عدس که ازون موقه تا الان انقد رشد داشته با یدونه کوچولو کنارش،حدود یماه کل اینترنت و زیرو رو کردم،اخرش به سرکه سیب رسیدم!!!واقعا سرکه سیب جواب میده نه پول دارو بدین نه دکتر تو انجمنای خارج از کشور تحقیق کردم اخرش خودم امتحان کردمو جواب داد تو دو روز!!!اگ سرکه سیب خونگی گیر اوردین ک هیچ اگ نه من از دیجیکالا گرفتم سرکه تخمیری ایزدی ،به اندازه زگیلتون پنبه رو خیس کنید یکم فشار بدین ابش گرفته شه نه زیاد بزارید رو زگیل و با چسب نواری یا زخم یا چسب برای سیم کشی بپوشونید اولین بار دو یا سه ساعت بزارید بمونه بردارید رنگش سغید میشه روز بعد سیاه میشه باز تکرار کنید همین روندو ساعتاشو خودتون بیشتر و کمتر کنید سه چهار روز زگیلتون سیاه میشه میفته،پول دارو لیزرو کرایو ندین مگر اینکه در مواردی دسترسی به زگیل سخت باشه ،من قبلا اصلا با تب سنتی مخالف صدرصد بودم ولی این جواب داد،سرکه سیب این و یادتون نره از من کی یماه وقت گذاشتم...اگرم وقت گذاشتم کامنت دادم چون حال خودم اولاش ک فهمیدم جالب نبود...صدرصد جواب میده ...

    سلام بچه هلچا من دختر ۲۴ ساله عستم تقریبا ۸ ماه هست به ویروس مبتلا هستم  روزای بسییییا بدی داشتم که فقط خدا میدونه من هررررر روشی رو انجام دادم ولی پوست بیکینیم اصلا متوقف نمیشد هرروز بد تر میشد کسی که مبتلا به این ویروسه و می خواد خوب شه توصیه میکنم اول ازمایش پی سی ار بده نوعش مشخص بشه بلا فاصله واکسن ۱۰۰درصد بزنین این ویروس تو بدن شماس وقتی سرما میخورین با پاک کردن اب بینیتون خوب نمیشین هرچقدر بگن بعد ویروس واکسن تاثیر نداره نه خیلیم تاثیر داشت نوع من ۱۱ بود که استپ نداشت افتضاح بود 

    واکسن دوز اول که زدید یکم بد تر میشه بعد واکسن ۲ بدنتون شروع میکنه به مبارزه در این هنگام حتما داروی تقویت سیستم ایمنی بخورید هر روز من کرایو میرفتم و اواخر از الدرا استفاده کردم یعنی هر ۲ رو باهم انجام میدادم الان شکر خدا زگیل هام رفتن و رشدشون متوقف شده و از همه مهمتر فقط این خدا هست که نجات میده جز خدا هیچکی کمک نکرد انشالله کسی به این ویروس مبتلا نشه ولی من چرخه واقعی خوب شدنمو گفتم انشالله شما هم نتیجه بگیرین یا علی..

     

    سلام از داروخونه های دولتی تهران میشه میدا کرد این پماد رو؟؟

    قیمتشو میدونه کسی؟ کسی داره بهم بفروشه متاسفانه هرروز که میگذره رسدش بیشتر میشه لطفا کمک کنید پاسخ بدید دوستان 

    ن

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

  • مسعود سجادی
  • سلام من کرم الدرا تهیه کردم ولی 11 تا اضافه اوردم کسی خاست میدم بهش 

    دیوار کرمان سرچ کنید کرم الدارا میبیند اگهی رو. ممنون

    سلام هرکی خواست تماس بگیره به شرط وتضمینی 09366761697

    من کرج هستم تماس بگیرید دکتر محمدرضا رضایی متخصص زنان کل دارو های زگیل تناسلی دارم به شرط 

  • مسعود سجادی
  • سلام داخل دیوار کرمان اگهی کردم کرم رو زیر قیمت بازار دونه ای 40 میدم هم تاریخ دارن هم بسته بندی سالمه. 

  • علیرضا صفی پور
  • سلام، یه بسته پماد آلدرا دارم،فقط واتساپ ۰۹۳۳۲۶۷۰۳۷۲

    سلام یه بته پماد آلدرا دارم از دبی خریدم کسی اگه خواست پیام بده 09125173941

    سلام 

    دوستان کسی اطلاع داره کرم آلدرا کجا میشه تهیه کرد تهران یا کرج ؟

    یا هر شهر دیگه ای ؟

    سلام دوستان کسی اگ کرم الدرا داره میخرمش واجب لازم دارم 09142366003

    بچه ها یه گروه برای زگیل و تبخال زدیم عضو بشید تا از تجربه هم استفاده کنیم

     

    https://t.me/+Gobb_4g4A_9lNWY0

    سلام

    من ۳ تا پماد آلدارا رو دارم

    فقط تاریخش برای ماه ۱ ۲۰۲۳ هست. یعنی دیگه انتهای تاریخشه. اگر کسی به کارش میاد بهش بدم. لطفا پیام بفرستید در تلگرام sh_n14011@

    با سلام  خانم شیرین لطفاٌ با بنده تماس بگیرید من توانایی ارتباط از طریق تلگرام را ندارم با تشکر

    09388880807

    لطفاٌ اگر کسی پماد aldra  برای فروش دارد به این شماره پیام دهد تا بتوانم برای خرید اقدام نمایم با تشکر

    09388880807

    سلام.میشه یکی به من کمک کنه ؟ من یک سال و نیم پیش دچار زگیل مقعدی شدم، رفتم دکتر و لیزر کردم.

    بعد این قضیه دیگه هیچ رابطه‌ای نداشتم.اما الان بعد یک سال و نیم دوباره یه دونه روی مقعدم هست.رفتم دکتر گفت مشکوک به اچ پی ویه ولی نگران نباش.

    سوال من اینه که چرا بعد یک سال و نیم دوباره عود کرده در صورتی که من رابطه نداشتم؟ چه کاری باید انجام بدم که کلا پاک بشه ؟ 

    سلام ، اول نمونه‌ برداری کنین شاید اصلا اچ پی وی نیست و نگرانی شما بی مورده!

    در صورتی که اچ پی وی بود تا دو ماه سیستم ایمنی و تقویت کنین با ایمیونس و هگزایم

    بعد لیزر کنین، ۴ الی ۵ ماه مجدد رژیمتونو ادامه بدین تا دفع شه.

    نگران هم‌‌ نباشین چیز خاصی نیس در نهایت با مراقب و تقویت ایمنی بدن دفع میشه.

    سلام به همگی 

    دوسال پیش من برای چک آپ رفتم پیش دکتر که تشخیص hpv16و cinیک دادن من خیلی شوکه شدم و خیلی ترسیدم من اون موقع ۳۸ سالم بود سه ماه اول دکتر برام داروهای تقویتی نوشت و برای درمان من رفتم پیش دکتر زارچی که اونم دهانه واژنم لیزر کرد چون به شدت ترشح زرد رنگ داشتم بعد یک ماه ترشحات قطع شد و من سه ماه بعد رفتم پیش دکتر بهتاش تست و نمونه گرفت خداروشکر نه از hpv خبری بود نه از cin خودش گفت دهانه رحمت خیلی تمیزه این بگم من کلا نه قرص خاصی خوردم نه کارهای عجیب غریب که اینجا می‌نویسن کردم فقط من شش ماه اصلا رابطه جنسی نداشتم که به نظرم اون مهم ترین بخش این داستان بود.

    الان که دارم براتون مینویسم دوسال گذشته من دوباره هفته گذشته چک کردم هم تست hpv دادم و هم پاپ اسمیر تست 

    خداروشکر بازم منفی بود و دکتر بهتاش گفتن دهانه رحمت تمیزه البته این میشه با پیگیری ترشحاتتون هم متوجه بشید ...

     

    خلاصه اینکه روزی که مبتلاشدم خیلی ترسیدم اینجا نوشته ها رو میخوندم و مدام استرس داشتم 

    اما میخوام بگم اگر مدام تحت نظر یه دکتر خوب باشید و حواستون به خودتون باشه از بین میره و هزینه های الکی به خودتون تحمیل نکنید چون خیلی ها هستند از اسم این بیماری سو استفاده میکنن و کاسبی میکنن ...

     

    من سه دور گارداسیل هم زدم و خداروشکر الان هیچ مشکلی ندارم نگران نباشد فقط سبک زندگیتون تغییر بدید و حواستون به روابط جنسیتون باشد .

    امیدوارم همگی سلامت شاد باشد 

    دوستان یه گروه داخل تلگرام زدیم تا از تجربیات هم استفاده کنیم ممنون میشم عضو بشید 

    https://t.me/hpvhs_vvirus

    سلام اگه کسی پماد آلدارا سراغ بده یا برا فروش داره لطفا اطلاع بده به این شماره

    09015400168

    من در زمینه بیماری های جنسی تحقیقات انجام میدم و الحمدالله تونستم با تحقیقات زیاد و آزمایش های مختلف این بیماری رو از بین ببرم .

    نه محلول دارم برای فروش نه دارو دارم برای فروش نه هزینه ای دریافت میکنم 

    هزینش صلوات برای پدر بزرگ و مادر بزرگ عزیزم هست

    کسی خواست باهام در ارتباط باشه فقط تلگرام پیام بده سوالاتم رو دقیق جواب بده تا بهترین دارو رو نسبت به چیزی که میگه بهش بگم و درمان بشه برای هر فرد دارو متفاوتی خواهد بود 

    لطفا لطفا صبور باشید چون وقتم خیلی پر هست و امکان پاسخگویی زیادی ندارم 

    انشالله همتون خوب بشید و راه های اشتباه رو نرید 

     

    آیدی تلگرامم فقط این هست و باید یکم صبور بتشید تا پاسختون رو بدم 

    bourse3003@

    ضمنا از زحمات دکتر رسول که باعث و بانی این سایت و کمک به شما ها شد تشکر میکنم 

     

     

    سلام.دوستان کسی پماد الدرا داره؟

    یا جایی رو میشناسید بشه اینترنتی خرید؟

    سلام اقای علی،یسری گروههای تلگرامی پزشکی هستن که دارو میفروشن،داروهای مختلف و نایاب،توی تلگرام سرچ کنید،اونجا آلدرا پیدا میشه

    واقعا ممنون ازپاسختون

    پماد کیموسایت همون آلدرا هست که توسط ایران تولید میشه و دکتر به من گفت کیفیتش مثل پماد آلدرا خارجی هست.

    چند جا سر بزنید. بعضی داروخانه ها دارن.

    سلام ببخشید من صورتم زگیل تخت داره تعدادش هم زیاده دکتر پوست بهم ایمی کیمود داده یه شب در میان استفاده کنم. میخواستم ببینم کسی مشابه مورد من بوده که خوب بشه؟ قرص پاور فیت با ایمی کیمود مصرف بشه ضرری نداره؟

     ایمی کیمود همون الدرا هست

    بچه ها سلام کسی کرم الدرا داره منم میخوام خواهشا اگر کسی داره منم راهنمایی کنه چطوری بگیرم٠٩٣٦١٨٠٠١٥٩

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی