جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

با بالا بردن سیستم ایمنی بدنتان به جنگ با HPV بپردازید

نویسنده: Dr. Craig A. Maxwell

HPV یا همان هیومن پاپیلوما ویروس که عامل اصلی زگیل ها در بدن همچنین زگیل های تناسلی است بعد از دو سال خود به خود از بین میروند.

ممکن است شگفت زده بشوید با توجه به اینمهم صحبت در مورد hpv، باید گفت که hpv به ندرت باعث ایجاد سرطان رحم میشود. علاوه بر این این ویروس بعد از دو سال در خیلی از موارد حتی بدون وجود هیچ علامت و نشانه ای خود به خود از بدن خارج میشود. این خیلی مهم است که بدانید وقتی جواب ازمایش hpv شما مثبت هست بدین معنی نیست که به صورت خودکار سرطان رحم میگیرید یا زگیل تناسلی. این بدین معنا است که شما ویروسی در بدنتان دارید که باید ان را از بین ببرید.

برای اینکه بدن شما ویروس را از بین ببرد، به ایمنی اضافی در بدنتان نیاز دارید. این میتواند اغلب اوقات با تغییر عادت غذایی، کنترل استرس و افزایش سیستم ایمنی بدن انجام شود.

 

سیستم ایمنی بدنتان را بالا ببرید تا با HPV به صورت طبیعی مبارزه کنید

بهترین راه مبارزه با HPV و عوارض مرتبط با ان این است که سیستم ایمنی بدنتان را بالا ببرید و این میتواند الودگی را به صورت کامل از بین ببرد.

برای انجام ایم کار باید این کار ها را انجام بدهید:

  • تغییر عادت غذایی:

یک سیستم ایمنی قوی با یک عدت غذایی سالم شروع میشود. اگر عادت غذایی شما شامل غذاهای فراوری شده مثل پیتزا و سوسیس و کالباس و فست فود ها و نوشابه است بدانید سیستم ایمنی بدن شما در حال اسیب است. این بدین دلیل است که اینگونه غذاها از نظر اعتبار مغذی بودن ساقط هستند. شاید انها شکم شما را پر کنند اما به شما سیستم ایمنی که نیاز است از شما در برابر بیماری ها مقابله کند را نمیدهد.

برای حفظ و بالا بردن سیستم ایمنی بدن شما باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. بدین معنی که کم کم غذاهای فراوری شده را ترک کنید و به جای ان غذا های طبیعی مثل سبزیجات ارگانیک، میوه، دانه ها، حبوبات، اجیل، گوشت، مرغ، ماهی و چربی های سالم مثل روغن نارگیل و روغن زیتون استفاده کنید.

  • مدیریت استرس

به طور علمی ثابت شده است که استرس میتواند بیشتر از یک مزاحمت معمولی باشد. استرس میتواند بکشد. استرس زیاد برای مدت زمان زیاد میتواند مقاومت شما و همچنین "سلول های کشنده طبیعی" بدن شما را کاهش بدهد. بنابراین انها دیگر قادر به محافظت از شما در برابر بیماری ها نیستند.

برای کاهش استرس میتوانید برای زندگی خود یک هدف ایجاد کنید. همچنین باید یک عادت ارامش بخش داشته باشید. به یک ویدیوی خنده دار نگاه کنید یا یک کتاب ارام بخوانید. زمانی که شما ارام هستید بدن شما میتواند تمام توانش را برای سلامتی شما استفاده کند.

  • مکمل های افزایش سیستم ایمنی استفاده کنید

اگر شما حتی غذاهای سالم بخورید، ممکن است شما ممکن است هنوز کمبود های تغذیه ای داشته باشید که میتواند تاثیرات منفی روی سیستم ایمنی بدن شما ایجاد کند. این دلیل این اسکه خیلی مهم است شما از به همراه غذاهای سالم از مکمل های درجه بالای اضافی هم استفاده کنید. چند مورد از مکمل های لازم برای بدن را در زیر می اوریم:

  • اسید فولیک

مطابق تحقیقاتی در دانشگاه الاباما بیرمنگام، سطح سرمی فولات بدن با توسعه دیسپلازی دهانه رحم (در درجه اول توسط HPV ایجاد میشود) مرتبط است. این مطالعه نشان میدهد که زنان با فولات و ویتامین B12 کافی 70% کمتر دچار فرم پیشرفته تر دیسپلازی دهانه رحم میشوند.

  • ایندول-۳-کاربینول (Indole-3-Carbinol)

ایندول-۳-کاربینول (I3C) در کلم بروکلی، کلم، کلم بروکسل، کلم پیچ، و گل کلم یافت میشود. با توجه به یک مطالعه با شاهد دارونما منتشر شده توسط مرکز پزشکی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، زنهایی که دارای دیسپلازی دهانه رحم 2 و 3 هستند به انها روزانه 200-400 میلی گرم ایندول-۳-کاربینول داده شده است.

  • کوآنزیم کیو ۱۰ (CoQ10)

در حالت طبیعی بانوان سطح انتی اکسیدان " کوآنزیم کیو ۱۰" طبیعی انها رو به کاهش است. مخصوصا برای زنهایی که از داروهای statin برای کلسترول بالا استفاده میکنند. . آنتی اکسیدان ها برای خواص پیشگیری از سرطان و مبارزه با سرطان شناخته شده است. . مطالعات نشان داده اند که زنان با سطوح پایین CoQ10  در معرض خطر بیشتری برای توسعه افزایش سرطان دهانه رحم هستند. اضافه کردن یک مکمل CoQ10  می تواند به مبارزه با HPV  به طور طبیعی کمک کند همچنین از به سلامت قلب خود هم کمک میکنید. ، توصیه من برای بیماران 100-200mg  روزانه است.

  •  N-Acetyl Cysteine (NAC)

N-Acetyl Cysteine هم یک مکمل قوی برای مبارزه و جلوگیری از پیشرفت HPV است. NAC به طور طبیعی سطح گلوتاتیون را بالا میبرد که یک انتی اکسیدان است که بدن شما میتواند به صورت طبیعی ان را تولید کند. این انتی اکسیدان به افزایش سیستم ایمنی بدن شما کمک میکند و بدن شما را برای مبارزه با باکتریها، ویروسها، و عوامل بیماری زا که میتوانند مشکلات جدی سلامتی ایجاد کنند، قوی تر میکند.

  • ویتامین   C

ویتامین سی یک انتی اکسیدان اسن که توسط مطالعات ثابت شده است باعث افزایش سیستم ایمنی بدن  و جلوگیری از توسعه سرطان در بدن میشود. تحقیقات ثابت کرده است که زنان با مصرف غذاهای دارای ویتامین سی به شدت کمتر در خطر رسیک دریافت دیسپلازی دهانه رحم و باقی بیماری های مرتبط با HPV هستند. من برای بیمارانم مصرف روزانه 500-1,000 mg را توصیه میکنم.

با توجه به خطرات مضر مرتبط با واکسن گارداسیل (Gardasil)، برای زنان و دختران جوان یادگیری گزینه های جایگزین برای انها مهم است. سیستم ایمنی قوی تر بهتر میتواند شما را به مبارزه با ویروسی که به سرطان دهانه رحم مربوط است کمک کند.

 

 

Resources:

http://jn.nutrition.org/content/133/11/3610.full
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19542191
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10926790
http://jcs.biologists.org/content/120/13/2284.long

http://www.askdrmaxwell.com/2014/01/boost-your-immune-system-to-fight-hpv-naturally/

 

نظرات  (۵۰)


بسیار مطلب مفیدی بود 
ممنون
استفاده ازکپسول AHCC بهترین گزینه برای نابودی ویروس در بدن هست اما امکان خریدش تو ایران نیست
سلام.منظورتونو از خطرات واکسن گارداسیل متوجه نشدم...مگه چه خطراتی داره این آمپول؟؟؟؟
  • با سلام خدمت جناب آقای دکتر رضا و دیگر اساتید و تمامی دوستان
  • من در حدود یکسال پیش متوجه شدم مدتی هست که به هرپس تناسلی دچار شدم و تحت درمان با قرص والاسیکلوویر قرار گرفتم و به مدت 9 ماه روزی یک عدد مصرف کردم و بعد از قطع مصرف همچنان عود مجدد دارم بصورت ماهیانه یا دوماه یکبار . از طرفی همان یکسال پیش متوجه گوشت های اضافی دهانه واژن شدم که پزشکم تشخیص دادن زگیل نیست و واکسن گارداسیل سه نوبته برام تجویز کردن و من هر سه نوبت را تزریق کردم . حدود 20 روز پیش برای تست ترشح به ازمایشگاه دکتر خسروشاهی در زعفرانیه تهران مراجعه کردم و مامایی که نمونه برداری میکرد تشخیص زگیل در دهانه واژن داد و نمونه برداری کرد . جواب آزمایش DNA مثبت از نوع 16 هست . دو روز پیش پزشکم برام فریز انجام دادن و چون مسافر بودن و 7 ماه ایران نیستن هر دو ناحیه واژن را دوبار فریز کردن و گفتن مجددا زگیل ها نمیزنه بیرون و 6 هفته دیگه برم پیش دکتر جایگزین ایشون که اگه مجددا زائده دیدن برام با اسید ببرند . توصیه کردن 3 ماه دیگه و 6 ماه دیگه هم تست پاپ اسمیر بدم . دهانه رحم و رحم را هم با دستگاه بزرگ نمایی و اسید زدن یعنی کولپوسکوپ مشاهده کردن و من درد و سوزش نداشتم و خوشبختانه نیازی به نمونه برداری داخلی نبود چون تشخیص دادن زگیل ها وارد رحم نشده و فقط دو طرف دهانه واژن آلوده هست . سوال من این است که الان چطور میتوانم درمان کنم ؟ دارو خاصی به من ندادن و فقط با فریز کردن گفتند که خوب میشم و مراقب باشم تست های پاپ اسمیر را مرتب انجام بدم . پیشاپیش ممنونم از پاسخگویی 
    بسیار اطلاعات خوبی بود. من هم چند ماهی هست همسرم زگیل دراوردند و احتمالا به من هم منتقل شده باشه. ولی علایمی ندارم. اما تصمیم دارم سیستم ایمنی خودمو همسرمو قوی کنم . حتما چیزایی ک استفاده کنم و نتیجش رو براتون تا مدتی دیگه میذارم. و اما چیزهایی ک تصمیم دارم مصرف کنم. چای کومبوجا.عسل بره موم و سیر و شستشوی روزانه با سرکه سیب و جوش شیرین. ان شاالله ب امید خدا با خبرهای خوب برمیگردم.
    تهیه قرص ahcc 
    09123211637
    فروش کپسول ahcc 750 میلی گرمی
    تلگرام

    T.me/ahcc75
    منم ۱۰ روزی هست متوجه زگیل شدم فقط استرس دارم تو رو خدا راهنماییم کنین از سرکه سیب هم دارم استفاده میکنم آیا قرص ahccتاثیری داره یا نه 
    سلام من تازه به ویروس زگیل تناسلی مبتلا شدم میخواستم بدونم بعد از برداشتن زگیل ها تا چه مدت نمیتونیم رابطه داشته باشیم؟ ویا ناقل هستیم؟
    مفید بود
    سلام
    من یه تعداد قرص ahcc 750mg  دارم
    کسی خواست ایمیل بزنه
    pooya_s2002@yahoo.com
    سلام
    وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنون 
    میشه لطفا یه مطلبی هم درباره (فقط اچ پیوی ۱۶ ) بزارید  اونایی ک مبتلا شدن سیستم ایمنی از بین نمیبره این ویروسو ؟ ایا با تماس جنسی این ۱۶ بوجود میاد یا باید اسپرم وارد واژن شود 
    سلام من به نوع تیپ 53 مبتلا شدم دارم دیوونه میشم و فکر اینکه کسی بفهمه دیوونم میکنه میخوام ازدواج کنم لطفا بگید چیکار کنم میخوام از بدنم دفع بشه ایا امکان پذیر است
    اقای جمال
    شما باید اول از همه نا امید نباشی. سیستم ایمنی سالم و قوی می تونه ویروس را از بین ببره ولی نباید انتظار داشته باشی سریع این اتفاق بیافته پس ازدواجت را به تاخیر بنداز فعلا برای یکسال. بعد از یکسال ازمایش می دی ایشالا منفی می شی.
    باید ها و نبایدها رو تو همین سایت تو تاپیکهای مختلف بخون. حرفهای خاله زنکی و ناامید کننده را توجه نکن. از صحبتهای اونایی که درمان شدن و این راه را رفتن و لحظه به لحظه اش را تجربه کردن استفاده کن. تو این سایت چند نفر بودن که جواب ازمایششون منفی شده.

    من تقریبا از دست رفتم کلی ویروس ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۵،۵۱،۵۲،۵۶،۵۸،۵۹،۶۶،۶۸ و دیروز هم جواب ازمایشم cin1بود 
    دبگه نمی دونم چه کار کنم زگیل رو هم برداشتم ظرف ۹روز باز در اومد
    تقریبا نا امید شدم
    اون هایی که اچ پی وی دارن cin1هم دارن یا فقط من دارم ؟
    زبونم هم احساس میکنم داره 
    ولی خسته شدم از بسا توی این سه هفته انقدر دکتر رفتمو به در بسته خوردم 
    نه داروی مشخصی نه درمانی 
    واکسن هم اصلا نیست به ۱۰۰تا داروخانه رفتم ندارن 
    به دکتر میگم کجا بگیرم واکسنو میگه نمی دونم بگرد 
    خود سرانه یک سری دارو مکمل گرفتم و می خورم حالا یه جای دیگم نزنه بیرون صلوات 
    شاید خدا این طوری کرده حواسمون به خودمون بیشتر باشه 😥 
    اگر کسی میدونه واکسن جایی داره به من بگه باید برای cin1 حتما بزنم 😭
    Benitaangelic @gmail.com
    یه جا مینویسید گوشت و لبنیات بخوریم یه جا دیگه مینویسید نخورید برای ویروس ضرر داره بلاخره نوع ۱۶ یی ها چیکار ککننن!
    دوستان حتما عضو کانال تلگرام زیر شوید تا از ناامیدی بیرون بیاییدiranshiitake@
    یعنی من واقعا در تعجبم  این همه دکتر کل جهان نمیتونن  درمان این بیماریو پیدا کننن!!!!! بنظرم یه دارو کافیه یه قرصی ک مستقیم رو سلول های غیر طبیعی اثر بزاره  و اونارو نابود کنه من علمشو ندارم ولی فقط سلوله  چرا بزاریم خودبه خود تبدیل ب بدخیمی بشه 
    سلام .من آزمایش دادم و گفتن نوع ۱۶ و ۳۹ دارم.شک کردم و مجددا آزمایش رو جای دیگه تکرار کردم .۱۶ منفی شد ولی اعلام کردن ویروس های ریسک داری.و سلولهای دهانه رحم باید چک بشه .به کی باید اطمینان کرد .چرا نمیشه تو زمینه ی پزشکی در حال حاضر به کسی اعتماد کرد. آخه کدومشون درست میگن؟
    سلام نگار جون
    کدوم آزمایشگاه ها رفتی؟
    تهران هستی؟
    سلام هنگامه جان.بله تهران هستم. ممکنه درست نباشه اسم ببرم
    نگار جون برای این سوال کردم چون4 ماه پیش جواب آزمایش منم 16 مثبت شده توی این چند ماه همش دارم به این فکر می کنم که شاید جواب اشتباه بوده 

    نگار جون شما برو کولپو  بده   تو بیمارستان وقتی  اچ پیوی مثبت باشه اولین اقدامی که میکنن وقت کولپوسکوپی بهت میدن من دادم  کلا  ۴۰ تومن شد  بیوبسی کرد  باید میدادم پاتولوژی اونجاهم ۴۹ دادم  ولی بیرون ۴۰۰ ایناس 
    ۱داروخانه نزدیک پمپ بنزین نیاوران داره ، از سه راه یاسر به سمت میدان نیاوران قبل از پمپ بنزین
    سلام
    دوستان تو کرج ی مرکز درمان توده های پوستی هست که اونجا دکتر سید خلیل مختاری ی داروهایی اختراع کرده که ثبت اختراع شده و مجوز استفاده انحصاری دارن و با این محلول موضعی زگیلهارو کامل بر میدارن و ی سری دارو هم دارن که ویروس رو کامل از بافت بدن پاک میکنه.
    چندنفر دیدم که رفتن و کامل خوب شدن. 
    مشاوره و معاینه ش هم رایگانه
    اینم شماره مطب هست.  ۳۲۲۶۵۶۵۲-۰۲۶

    توروخدا حتما مشاوره و معاینه شین اینجا
    چون هیچ درمانی رو ندیدم مثل این جواب بده

    دوستان هیچ روشی بهتر از لیزر نیست خواهشا نرید خودتونو بدین دیت دکترای الکی من همه درمان هارو امتحان کردم الانم تحت درمانم بهترین دکتر محمد جباری هست لیزر کنید و سیستم ایمنی و تقویت کنید

    سلام من ازمایش hpvدادم یکیش ۶یکیش۱۸نمیدونم چیکارکنم زگیل هامم روبدنم نموندن ولی دکتر گفته باید برم نمونه برداری تازه ازدواج کردم دوماه میشه نمیدونم شوهرم داره یانه بنظرتون این داروها خوبه استفاده بشه راه حلی بگین واسه این ویروس های ۱۸الان ۲۴سالمه خیلی نگران این ویروسم

  • هاوژین رستمی
  • ببخشید متن بالا ارسال کردم اسمو اشتباه نوشتم اسمم هاوژین رستمی هست میشه عضویت اینجا بشم من کرج هستم یک دکتر خوب بهم معرفی کنید

    ویروسه تغییر میکنه برا اینه دارو قطعی نداره 

    دوستان شما هم اینو را شنیدید میگن ممکنه ویروس برای یه مدت غیرفعال باشه و تو آزمایش منفی بشه و بعدد دوباره فعال بشه ؟

    این مورد چقدر صحت داره؟

     

    سلام دوستان عزیز 

    من ۱۰ ماه پیش متوجه شدم به این بیماری مبتلا شدم، نوع ۱۶ و ۵۸ داشتم، بعد از ۱۰ ماه تست دادم ۵۸ دفع شده بود، ولی ۱۶ هنوز دفع نشده، دکترم گفت تو یک سال اول شانس دفع بیشتره، کسی از شما هست که بعد از دو سال یا بیشتر این ویروس رو دفع کرده باشه؟

    لعنت به این 16 که این قدر تو کشور ما آمارش زیاد شده

    خیلی ها نوع 16 را دارن

    در دنیا 16 کم است و در ایران آمارش خیلی رفته بالا

    کلا میگن طولانی ترین زمان دفع مربوط به نوع 16 است

    انشاله اون را هم به زودی دفع می کنید

    ایدا جان دارو خاصی را مصرف کردید که 58 دفع شد؟

    ایدا جان پارسال پاپ اسمیر و کولپوسکوپی تون انجام دادید چه جوری بود

    امسال چه طور بود بعد از یکسال

    منم 16 دارم نگرانم

    سلام سوگل جان 

    عزیزم من سه ماه شربت ایمیونس و قرص پاور فیت رو مصرف کردم، یه مدت هیچ دارویی نخوردم ولی بعدش سه ماه زینک پلاس و ویتامین سی خوردم، تا جایی هم که تونستم میوه و سبزی زیاد خوردم، شکلات و شیرینیو نتونستم قطع کنم چون عاشقشونم😬 

    باهات موافقم تو ایران ۱۶ خیلی زیاد شده، یکی از آشناهامون ۱۶ داشت بدون هیچ رژیم خاصی منفی شد براش، انشالله هم برای شما و هم من و هم بقیه دوستان عزیزی که با این بیماری درگیر هستن دفع شه 

    سلام من نوع6و59دارم،دوبارزگیلاروفریزکردم ولی هنوزم موندن،لطفا راهنمایی کنین برای درمان چه کنیم؟یعنی هرباررابطه داریم بیشترمبتلامیشیم؟

  • معصومه سوری
  • سلام من یه روز فهمیدم hpv نوع ۱۸ دارم دکترمم هفته بعد وقت داده خیلی نگرانم میشه یکم راهنمااییم کنید ممنونم 

    معصومه خانم ارامش خودتون روحفظ کنید وازروش درمانی طب سنتی حکیم برزگری استفاده کنیداینم شماره تماس ایشون۰۹۳۹۴۲۸۷۳۱۷

    سلام

    آزمایشش چجوریه؟ 

    سلام منم زگیل دارم الان دوساله میرفتم دکتر پوست یه محلول میزد میرفت الان رفتم دکتر زنان پاپسمژر دادم نمونه برداری کرده ترسوندتم مبگه باید رحم رو برداری هنوز ۲۹ سالمه تو رو خدا راهنماییم کنید

    مری جان کولوسکوپی نکردی؟بعدم حتما برو پیش متخصص انکولوژی ،زنان تنها نرو ،منم زنان که میرفتم میترسوندنم نمیدونستن. ایشالله اشتباه کرده باشه عزیزم . اینجا میگن طب سنتی تونسته درمان کنه 

    مری جان شما چ تایپی داری مگ ؟چجوری تودوسال میگن‌باید رحم تو برداری متخصص تو عوض کن متاهلی؟

  • کلینیک سمعک موج
  • عاالی

     

    https://www.samakemoj.ir

    سلام، من به تازگی تست hpv و پاپ اسمیر رو همزمان دادم که پاپ اسمیر نرمال و hpv مثبت شد با تایپ ٣٩ و ٦٦ . هیچ زائده ای ندارم و فقط dna ویروس رو تو آزمایش تشخیص دادن. خیلی روحیمو از دست دادم، شرایطی دارم که ممکنه در آینده دسترسی به پزشک متخصص برای پیگیری این بیماری نداشته باشم. در حال حاضر پزشک پلاسما تراپی واژینال و قرص پاور فیت رو برام تجویز کرده . یه پزشک دیگه هم گفته چون hpv مثبت هست کولپوسکوپی کنم. آیا واقعا نمونه برداری داخلی لازمه؟ خیلی کار سخت و دردناکی هست. میشه راهنمایی کنین چکار باید انجام بدم که این ویروس سرطانی نشه و بتونم سریعتر از بدنم پاکسازی کنم؟ ٣٧ سالمه و مجردم و رابطه ای هم ندارم. 

    سلام مهسا جان پلاسما تراپی که برای از بین بردن ویروس تاثیر نداره اگرکلپوسکپی بدی بهتر چون مشخص میکنه رحم دچار تغییر سلولی شده یا نه

     qavi_bashim@

    این گروه تلگرام حدود ۸۰ نفر اونجا هستن که درگیر ویروس هستن 

    میتونی بیایی و از تجربیاتشون استفاده کنی 

     

    م

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

    مهتاب جان این لینکی که گذاشتی یه سر فتم داخل گروهشون دیدم دارن بالا پایین همو میگن اصلا ربطی به اینجا ندارن یه مشت ادم بد دهن لاعبالی‌ که فک میکنن فحش میدن جذاب میشن،لطفا تو این گروه ها عضو نشید

    سلام من ۲۸سالمه مجردم و هیچ رابطه ای هم نداشتم فقط بعد اینکه از استخراومدم آبش کثیف بود چندشم شد همون لحظه که رسیدم خونه تب خال زدم ۱/۵ماه پیش بود دوروز بعد کلا خارشم شروع شد بعدش کناره های مقعدم سفید شد الانم ۷روزه بعد اینکه شیو کردم دیدیم ضایعات درومدن خودشم خیلی زیاد امروز رفتم دکتر میگه زگیل هست من نمیدونم چطوری این بیماری رو کرفتم و جون مجردم تست پاپ اسمیر نتونست انجام بده واسم واکسن گارداسیل نوشت که واکسن هم پیدا نمیشه و قرص واسه تقویت سیستم ایمنینم نوشت 

    الان من که مجردم از کجا بدونم نوعش چیه عود میکنه یا نه؟!دکتر گفت ضایعات احتمالش خیلی زیاده خود به خود میرن هروقت سیستم ایمنیت ضعیف شد مجدد عود میکنه الان درمانش چیه ؟!صبر کنم ببینم کم میشن یا کرایو انجام بدم ؟!؟لطفا راهنماییم کنین خیلی استرس دارم بخوام ازدواج کنم چیکار کنم چطور بگم که من  فلان بیکاری رو‌دارم  

     

    سلام دوستان ما گروه زدیم داخل تلگرام عضو بشید تا از تجربیات هم دیگه استفاده کنیم ممنونم 

    https://t.me/+Gobb_4g4A_9lNWY0

    سلام منم چندماه فهمیدم زگیل گرفتم رفتم دکترزنان قرص پاورفیت دادوآزمایش ک مشخ شدنوع16بایدکولوسکوپی انجام بدم الان دوماه دیگ نرفتم دکتراصلاپیگیری نکردم فقط رفتم لیزرکردم خیلی زوردپخش میشن الان میخوام برم نمومه برداری انجام بدم وتلاش میکنم وبایدخوب بشم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی