جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رژیم غذایی برای HPV  و زگیل تناسلی

بیمارانی که HPV  و زگیل تناسلی دارند و به دکتر میروند و انها را برمیدارند ممکن است در بیشتر مواقع زگیل ها بازگردند.

بهرحال شما باید امادگی این را داشته باشید که زگیل ها ممکن است بازگردند. در واقع دلیل ایجاد این زگیل ها ویروس است و شما برای ریشه کن کردن بیماری باید ویروس را در بدنتان بکشید. در زیر اطلاعاتی به شما میدهیم که متوجه میشوید یک رژیم غذایی مناسب چگونه به از بین بردن و ریشه کن کردن ویروس در بدن شما کمک میکند.

بدن شما سیستمی دارد که میتواند از شما در برابر این ویروس مقابله کند. این سیستم همان سیستم ایمنی بدن است. زمانی که سیستم ایمنی بدن شما این ویروس را در بدن شما پیدا کند به مبارزه با ان میپردازد و این ویروس را از سلول های شما که جایگاه اصلی انها در بدن است پا مکیند.

کسانی که به این بیماری مبتلا میشوند هموازه شریک جنسی خود را سرزنش میکنند در صورتی که این درست نیست. سیستم ایمنی بدن شما باید در برابر ویروس ها از شما محافظت کند.

خب برای حذف زگیل های تناسلی چه راهکاری را میخواهید انجام بدهید. راه حل شما برای درمان همیشگی بالا بردن سیستم ایمنی بدنتان است. شما میتوانید سیستم ایمنی بدنتان را از طریق مواد غذایی بالا ببرید.

در زیر لیست غذاهایی که به شما کمک میکند سیستم ایمنی بدنتان را برای مقابل با زگیل تناسلی بالا ببرید امده است:

  • ماست

مقالات زیادی در مورد خاصیت ماست برای سیستم ایمنی بدن وجود دارد. به طور کلی ماست به نظر میرسد باعث افزایش توسعه اینترفرون گاما میشود، که به سلول های کشنده طبیعی شما کمک میکند. همچنین انتی بادی های بدن شما را افزایش میدهد. اینها قطعات اساسی از سیستم ایمنی بدن هستند. یک تحقیق جامع نشان میدهد که ماست میتواند سیستم ایمنی بدن را بالا ببرد و همچنین سلول های سرطانی را بکشد.

  • قارچ شیتاکه (Shitake mushrooms)

این قارچ ها بخاطر خاصیت ضد ویروسی که دارند سالیان درازی است که استفاده میشوند. قارچ شیتاکه حاوی اجزای سیستم تحریک ایمنی خوبی است. مواد تشکیل دهنده در این قارچ به افزایش ماکروفاژها و لنفوسیت های T که دو تا از اجازی ضروری بدن برای مبارزه با ویروس ها هستند میباشد.

  • سیر

تحقیقات نشان داده است که سیر میتواند باعث افزایش عناصر سیستم ایمنی بدن که میتواند باعث خلاص شدن از شر میکروارگانیسم ها و سلول های تومور بشود.

  • میوه و سبزی جات

سبزی ها و میوه های ارگانیک غالبا از موثرترین  افت کش ها هستند. میوه های بنفش تیره و ابی همچنین برای افزایش سیستم ایمنی بدن بسیار عالی هستند. سبزیجات چلیپایی مثل گل کلم و بروکلی میتوانند به سلول های سرطانی حمله کنند. در یک تحقیق مشخص شد که گلبول های سفید گیاه خواران در برابر سلول های سرطانی دوبرابر  از گلبول های سفید گوشت خواران بیشتر است.  

  • صدف خوراکی

سخت پوستان حاوی مقدار زیادی روی هستند.روی مدت زمان زیادی است که مشخص شده است برای افزایش فعالیت سیستم ایمنی بدن مفید است. بسیاری از دانشمندان و تئوری ها معتقد بر این هستند که روی میتواند دوباره سیستم ایمنی بدن را جوان کند. اگر شما از صدف خوشتان نمی اید از دیگر منابعی که حاوی روی است استفاده کنید یا از قرص های روی (زینک) استفاده کنید.

  • غلات و فیبر

اگر شما مایل به حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدنتان هستید باید برای حفظ دستگاه گوارش خود تلاش کنید. حرکات تکرار شونده روده برای دفع سموم بسیاز مهم است. این دلیل اهمیت فیبر است. اگر شما به مقدار کافی فیبر دریافت کنید به صورت زیاد در مدفوع فیبر وجود خواهد داشت که در سطح روده در جریان است.

 

  • اب

نمیتوان این را تاکید کرد. اب یکی از اجزای اساسی بدن انسان است. افزایش ابرسانی سلول ها باعث افزایش قابلیا اعضای بدن برای دفع سموم میشوند. اگر یک سیستم ایمنی بدن خوب برای مقابله با زگیل های تناسلی میخواهید که بیشترین تاثیر را داشته باشد باید مقدار زیادی اب معدنی مصرف کنید.

 

شما مقدار زیادی از غذاهای عالی را که میتوانند به قدرتمند تر کردن سیستم ایمنی بدن شما کمک کنند را اموختید. اگر شما سیستم ایمنی قدرتمندی داشته باشید دارو ها و درمان های زگیل تناسلی بسیار کار امد تر میشوند. سیستم ایمنی بدن بهترین شانس شما برای از بین بردن ویروس HPV است.

منابع

http://tripoliclinic.com/disease/genital-warts/diet-hpv-genital-warts/

 

نظرات  (۱۱۰)


بابت مطالبتون واقعا ممنونم ...
سلام من سال ٨٩ زگیل داشتم کوتر کردم بعدش دوبار عود کرد درمان کردم از اون موقع تا سال ٩٦ زگیل نداشتم تا اینکه امسال حامله شدم و چن تا زگیل در اومد با کوتر برداشتم بازم عود کرد لیزر کردم و الان یه دونه در اومده میخوام بازم لیزر کنم تو این ٦ سال عود نکرده بود من فکر میکردم ریشه کن شده چکار کنم چون حامله هستم مجبورم شیر زیاد بخورم که نوشته بودین شیر نخورین چکار کنم کلا از بین بره ؟ 
سلام متین هستم ٢٨سال سن دارم از سن ٢٥سالگی به ایم ویروس مبتلا شدم تمام روش ها درمانی رو انجام دادم هر با لیزر میکنم کمتر از یک هفته دوباره زگیل ها عود می کنن فیریز هم می کنم حدود یک هفته عود می کنن خیلی دارم زجر می کشم واقعا نا امید شدم تمام دارو تقویت سیستم ایمنی رو استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم الان تازه این سایتو دیدم ولی من باور ندارم که این ویروس نابود بشه واقعا خسته شدمممممم
بعد ۶ سال عود؟شما با داشتید و نمی دانستید و کوچیک بوده ضایعه ها یا دوباره مبتلا شدید
متین عزیز اگر باور نداشته باشی هیچ وقت درست نمیشه برو تو تجربیات اونجا بخون مطالبو
شیر میتونی بخوری.همه چیز میتونی بخوری در حد نرمال
  • آموزش آشپزی
  • ممنون از سایت خوبتون
  • دانلود آهنگ جدید
  • ممنون مطلب خوبی بود
    کانال تلگرامی اخبار و اطلاعات از به روزترین درمان های ویروس HPV

    https://t.me/hpv_iran
    سلام من تازه ازمایش دادم فهمیدم ویروس تو بدنم هستش ۲۸ سالمه ورزشکار حرفی هستم و میخوام تلاش کنم از بین بره فقط مشکلم اینه که بخاطر ورزش باید تغزیم خیلی خوب باشه وگرنه بدنم ضیف میشه یه برنامه غذای میخوام جوری که هر روزم مشخص باشه .تو بدن من هیچ ضایعه ای نیست نزدم 
    فروش کپسول ahcc 750 میلی گرمی
    تلگرام

    T.me/ahcc750
    سلام من 27سالمه و مجرد هستم تا حالا هیچ گونه تماسی با کسی نداشتم و ادم مذهبی و معتقدی هستم دچار این مشکل شدم اما دکتر اصرار داشتن که فقط از طریق تماس جنسیه کلی گریه کردم فقط خدا حالمو میدونه حلالشونن نمیکنم بابت حرفی که بهم زدن
    تورو خدا راهنماییم کنید چکار کنم راههای انتقالش فقط از این طریقه؟ ممن که رابطه نداشتم پس چرا اینطوری شدم !
    البته ناگفته نماند که چن سالی هست که یه زائده خیلی کوچیک کنار کشاله رانم داشتم ولی این برجستکی رو التمو دو سه ماهی متوجه شدم
    مروارید خانم اصلا نگران نباشید این ویروس شاید تا چند سال قبل به اعتقاد دکترا فقط رابطه جنسی بود اما مقاله های علمی جدیدراههای انتقال جدید این ویروس رو استخر.سونا و جکوزی وتوالتهای عمومی و خیلی راههای دیگه غیر از رابطه جنسی میدونن
    حتما سایت آزمایشگاه نیلو رو مطالعه کن
    سلام به همه دوستان. پزشک من به تازگی و حین انجام پاپ اسمیر متوجه پلیپ شد که خونریزی داد. در صورتی که دو ماه قبل طی معاینه پزشکم متوجه نشده بود.حالا من واقعا نمی دونم پلیپ بوده یا زگیل بوده کسی اینجا مشکل من را داره؟ برای این یکی دیگه باید چکار کرد؟
    میترا خانم تا جایی که من می دونم ورزش سنگین ایمنی بدن را پایین میاره. در مورد مشکل ما توصیه میشه ورزش سبک باشه
    سلام دوستان میخواستم بگم حتما از پزشک متخصص و وکار بلد مشاوره بگیرید و معاینه بشید من بعد از کلی نگرانی رفتم پیش یه متخصص خوب گفتن که این اصلا زگیل نیست و خال گوشتی عستش ی پماد واسم نوشت
    واقعا بعضی از دکترا مدیون مردم هستن بخاطر ترس و دلهره دروغینی که به دل مردم میندازن خدا نابودشون کنه
    سلام وقتتون بخیر
    ویروس زگیل تناسلی امکانش هست از طریق دستگاه لیزر مو سرایت کند؟
    سلام من ‌یک ماه پیش متوجه یه برامدگی در ناحیه واژن شدم اما چون فکر میکردم مشکل خاصی نیست پیگیری نکردم تا این که چند روز پیش به طور مشخص یه زیگیل کوچیک در نزدیکیه مقعد دیدم به متخصص مراجعه کردم قرص فلوکونازول و پماد تریا مسینولون تجویز کردن بعد دو روز کمی بهتر شدم اما فوق العاده نگرانم 23 سال دارم و تا به حال رابطه ای نداشتم چطور میتونم این ویروس رو در بدنم ریشه کن کنم اصلا حال روحیم خوب نیست و از لحاظ بدنی  کمی ضعیفم
    خانم مروارید پیش کدوم متخصص رفتید؟
    سلام و خسته ‌نباشید من زگیل تناسلی داشتم لیزر کردم یه دونه برگشت و چون باردار شدم و شیر میدادم دیگه پیگیری نکردم تازه فهمیدم زگیل در اثر ویروس hpv هستش و چند ساله که از این زگیل ها میگذره و من فقط یه دونه اش رو دارم و چند مدت پیش زخم دهانه رحم داشتم که اونو‌ سوزوندم یعنی چون اون یه دونه زگیل هست ویروس hpv توی بدنم هنوز از بین نرفته ؟ و با سوزاندن زخم و زگیل ویروس از بین میره ؟ چون چند سال میگذره احتمال داره سیستم ایمنی بدنم بتونه این ویروس رو از بین ببره؟ ممنونم اگر جواب بدید
    جالب است بدانید استفاده از سیر برای درمان بیماری ها پیشینه ای ۳ هزار ساله دارد و بقراط از این گیاه برای درمان سرطان دهانه رحم استفاده می کرد.
  • مینا قالی
  • سلام خسته نباشید 
    من یه هفته یی هست که متوجه شدم انقد عصبی شدم که همش افسرده و تو خونه هستم ضمن اینکه تنها با همسرم رابطه دارم و ایشون هم هیچ عارضه یی رو پوست آلت و... نداره
    اگه من درمان بشم و شوهرم این ویروس رو داشته باشه ممکنه بازم مبتلا شم
    خیلی ناراحت و افسرده شدم 
    میترسم بفرستمش دکتر بعد بهم شک بیخودی کنه و زندگیم از هم بپاشه خیلی ناراحتم زندگیم و همسرمو دوس دارم و  ولی الان این ویروس لعنتی مثل بختک رو زندگیم افتاده 
    دوستان کمکم کنین خیلی ناراحتم خیلی شب و روز ندارم همش کارم شده غصه
    شما مجرد هستین یا متاهل فک کنم اگه مجرد باشع آدم راحت تر درمان شه
    اگا متاهل هستین همسرتون چک کردن خودشون رو
    مینا قالی عزیز
    من هم دقیقا شرایط شما رو داشتم
    تو پست بعدی تجربیاتم رو در اختیارتون میزارم
    در ضمن شاید شوهرتون داشته و با هم رابطه برقرار کردین ولی الان آزمایش برن بدن مشخص شه از تنشون خارج شده پس جای نگرانی نیست برای منم هم همینطور شد
    سلام به همگی 
    من 4 ماه پیش یعنی اسفند ماه آزمایش دادم که تایپ 18 مثبت شد دقیقا شب عید که بسیااااار داغون شدم با روحیه بسیار پایین 
    اما یه سری کارهایی رو انجام دادم که خداروشکر 2 هفته پیش که ازمایش دادم کلا این ویروس از بدنم خارج شده بود
    اوایل خرداد تو اوج ناامیدی با این سایت اشنا شدم که یه خانومی تجربیاتش رو نوشته بود که گفته اول باید روحیه خوب باشه که خیلی سعی کردم این کار رو بکنم دوم اینکه به این بیماری به دید یه ویروس نگاه کنین که بعد مدتی حتما از بدن خارج میشه سوم اینکه ویتامین E,D,Cو کلسیم مصرق کنین چهارم اینکه AHCC بگیرین که من ویتامین ها میخوردم اما سریع AHCC رو تهیه کردم وقتی هم که به دستم رسید دو سه روز که خوردم نوبت دکترم بود که بهد سه ماه دوباره پاپ اسمیر بدم که رفتم و دیدم از بدنم خارج شده
    اما کارهایی که تو این مدت انجام دادم
    هرروز عنبر نسا دود کردم گذاشتم تو یه کاسه و نشستم روی کاسه و دور خودم پتو پیچیدم که دودش هدر نره
    و اینکه بعد از دستشویی به جای دستمال کاغذی از پارچه نخی اتو شده برای خشک کردن خودم استفاده کردم
    یکی دو روز یه بار تو تشت سرکه میشستم
    یکی دو هفته یه بار هم تو تشت بتادین
    و از اواسط خرداد رژیم گیاه خواری گرفتم یعنی به هیچ وجه گوشت مرغ ماهی شیر پنیر تخم مرغ مصرف نکردم اصلا هم اذیت نشدم جاش از قارچ و سویا و غلات استفاده کردم
    امیدوارم کامل توضیح داده باشم
    بازم سوالی بود بپرسین
    سلام ممنون میشم راهنماییم کنید تقریبا یک سال و نیم پیش متوجه زگیل های خیلی ریز شدم که با انجام فریز کاملا از بین رفتن متاسفانه اون زمان دکتر تست تایپینگ رو انجام نداد یک هفته هست که متوجه شدم به تایپ 35و 16مبتلا هستم تو تا از پرخطر ترین تایپ ها خیلی ناامید هستم واقعا انگیزم رو از دست دادم آیا بعد از این امکان از بین بردن ویروس با رژیم غذایی وجود داره ؟؟؟؟آیا نشاسته و کربوهیدرات همراه رژیم گیاه خواری جایی در این رژیم داره ؟؟؟؟لطفا کمکم کنید🙇🙇🙇🙇
    مریم خانم 
    سلام 
    من تایپ31 35 5356 40 و دارم اصلا نمیدونستم بخدا 
    از اون روز که متوجه شدم دارم قرص تقویتی میخورم .بخدا دارم نابود میشم 
    پاپ اسمیر ندادم 
    اصلا هم زگیل نداااااارم 
    جالبه 
    دکترا گفتن باید دوربین تو رحم  و مقعدم بزارن .اصلا زگیل ندارم .
    تروخدا بگید 
    این قرص و قارچ و از کی بخرم 
    از کجا بخرم 
    چه خاکی بریزم 

    مهسای عزیز 
    دوستم 
    ببین حتما باید دکتر خوب بری 
    بهت رژیم غذایی میده 
    شاید مثل من بگن دوربین بزاری 
    دکتر صفری نژاد تو تهرانه چک کن برو اونجا .
    اول دکتر بعد رژیم غذایی. ...
    من دکتر رفتم دارو میخورم .اما چون اچمد پاپ بگیره خونریزی کردم و بعد پریود شدم  و مونده واسه بعد پاک شدنم .اما همچنان دارو ویتامین میخورم. 

    مریم خانم 
    من منتظر جواب شماام. 
    ممنون
    میشم 
    تشکر 

    سلام من امشب جواب ازمایش گرفتم نوع ۱۸ hpv, کلوپسکپی هم انجام دادم تا یک هفته دیگه نتیجش میاد دوستان م خیلی نا امیدم ، چه کاهایی انجام بدم و چه کارهایی انجام ندم، رژیم غذایی و قرص چی استفاده کنم، خیلی دردناک و سخته، خواهش میکنم راهنماییم کنید
    مکمل ahcc جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و مقاومت و درمان ویروس
    بسته 120 عددی هر قرص 180 میلی 
    قیمت فقط 200 هزار تومان 
    02126405180
    با سلام به دکتر رسول 
    من دو هفتست که متوجه شدم hpv تیپ ۱۸ مبتلا شدم، چه دارو و رژیمی رو پیش بگیرم، خیلی نگرانم که ایا تا اخر عمر باید با این ویروس سر کنم ، بهترین رژیم و مواد غذایی برای بالا بردن سیستم ایمنی بفرمایید، خیلی ناراحت کنندست، زندگیم از روال عادی خیلی فاصله گرفته و نمیدونم چطور با این مساله کنار بیام، دوستان لطفا راهنمایی کنید، ممنون 
    مریم عزیز 
    متاسفانه بار روانی این بیماری خیلی زیاده و من که یکماهه متوجه شدم کاملا وضعیت مشابه شما دارم ، 
    در مورد رژیم من تقریبا تمام کامنتا رو خوندم 
    مصرف قند و شکر رو کاملا قطع یا اگه نمیتونین حداقل برسونین 
    مصرف گوشت قرمز مخصوصا گاو حذف و گوشت سفید هم کمتر مصرف کنید 
    تا میتونین سبزیجات سبز تیره مثل کلم بروکلی اسفناج و کلا همه نوع سبزیجات مصرف کنید 
    پروتئین لازم رو با حبوبات مخصوصا عدس تامین کنید 
    به یک پزشک طب سنتی مرتجعه کنید راهنمایی های خوبی میکنه 
    از همه مهمتر مصرف الکل و سیگار و قلبان کاملا ممنوع 
    کافئین حداقل 
    چای سبز دمنوش بابونه دمنوش گل گاوزبان هم واسه ارامش عالیه 
    من در مورد مکمل ها چون تخصصم نیست راهنمایی نمیکنم چون میدونم مصرف بیش از حد مکمل مضره
    توی وعده های غذاییتون قارچ رو  بگنجونید و اگه میتونین و با این وضعیت دلار توانایی مالیش رو دارین قرص AHCC تهیه کنید 
    توی پست مخصوصش راهنمایی دوستان در مورد خریدش هست 
    اگه نمیتونین به حاش قارچ شیتاکه مصرف کنین 
    اینا تقریبا کاراییه که من توی این یک ماه بعد از ابتلا دارم انحام میدم 
    فست فود ممنوع سکس با کاندوم و ترجیحا اگه ضایعه دارین تا برطرف شدن ضایعه انجام ندین 
    ایشالا این ویروس لعنتی یه روز ریشه کن بشه
    سلام دکتر زارع و دوستان ممنون میشم کمکم کنین
    نامزد من دچار زگیل تناسلی شده و ۱ماه قبل اخرین فریز رو انجام داد دکتر بهش گفته دیگه احتیاجی نیس موقع سکس از کاندوم استفاده کنه و دیگه خطری نیست ایا درسته واقا این حرف ، تایپ ویروسش هم ۶، ۸۹، ۵۹ که هایریسکه ، 
    ی سوال دیگه داشتم ما رابطه دهانی داشتیم بعد متوجه ضایعات شدم ضایعات هم به صورت زیر پوستی بودن ، من خیلی میترسم یعنی نوع ۶حتما تو دهان و حنجره زگیل میزنه ؟؟؟ 
    خواهش میکنم کمکم کنین پیش چنتا متخصص رفتم ولی بازم خیلی میترسم به خاطر رابطه دهانی که داشتم
    دکتر زارع ی سوال دیگه هم داشتم نهیت چند وقت بعد از الودگی زگیلها خودشون رو نشون میدن ؟ هم تو دهان هم ژنیتال
    سلام سیمای عزیز.خیر حتما از کاندوم استفاده کنید .بله احتمال زگیل دهانی هس و باید به پزشک بیماری های دهان مراجعه کنید و جواب سوال اخر متاسفانه مدت مشخصی نداره بهتون بگم ولی تا ۶ماه اگه نگیرید احتمالا مقابله کرده بدنتون .ولی حتما از کاندوم استفاده کنید 
    جناب دکتر زارع خیلی ممنونم از راهنماییتون ، پیش متخصص رفتم گفتن هر ۶ماه یک بار باید بیای چکاب حنجره ، به نظر شما تا کی باید ادامه بدم یعنی واقعا سالها باید بترسم به خاطر این مساله یا بعد شش ماه دیگه خیالم راحت میشه ؟ 
    برای من دقیقا بعد نه ماه در اومد ضایعه"""'''
    سلام ، مریم خانم آزمایش hpv دادید وجوابش نگتیو اومد؟؟؟؟؟یا از پاپ اسمیر متوجه شدید که ویروس از بدنتون خارج شده ؟؟؟ چون پاپ اسمیر hpv رو نشون نمیده.
    مریم خانم سلام.
    جای هیچ نگرانی نیست ..بهترین رژیم و دارو از خانوم و اعتماد به نفس شماست!
    ورزش کنید.
    اب بنوشید.
    دوش اب سرد بگیرید(زیاده روی نکنید).
    فلفل دلمه.قارچ معمولی.تخم شربتی.جوانه گندم.سیر.لیمو(اگر ناراحتی معده دارید خیلی با احتیاط)
    ایمینیو اکتیو. زینک.
    نگران نباشید ایمان داشته باشید که خوب می شید.
    سلام دکتر رسول عزیز از اینکه همراه ما هستی قدردانی میکنم انشالله با لطف خدا به خواسته هاتون  برسین.یکی از دوستانم زگیل نوع 16و دو تا کم خطر هم دارن . آیا خوب میشن گروه خونی آ مثبت و 22خانم و لاغر اندام کم اشتها.  دکتر کیوان واقعا کاری میکنه که منفی بشن . کسی ج درستی نمیده
    چه کارها و رژیمی براشون خوب میدونید 
    ایمون اکتیو رویال ژیلی استفاده میکنن  

    سلام وقت شما بخیر 
    من 29 سالمه
    داخل مقعد حدود سه سانت زگیل گرفتم نوع 11
    چند روز دیگه وقت عمل دارم به روش جراحی و کوتر
    از عمل میترسم چون گفتن چند مرحله انجام میدن و چون با کوتر هست باعث تنگی مقعد میشه
    به نظرتون اگه عمل نکنم و از شیاف گیاهی استفاده کنم و رژیم غذایی و قارچ شیتاکه ، خوب میشم ؟
    اگه زگیل از بین نره باعث سرطان میشه یا دیرتر ویروس از بدن خارج میشه ؟
    من از فروردین متوجه دونه های ریز داخل مقعد شدم ولی نمیدونستم چیه تا یک ماه پیش که درد و خونریزی داشتم و موقع دفع خیلی درد داشتم 
    الانم به شدت یبوست دارم و خون ریزی 
    دکتر بهم قرص سایمتیدین و زینک ایرانی داده 
    و خودم ویتامین سی و دی و ای مصرف میکنم بعلاوه سبزی ومیوه ، شکر و گوشت و لبنیات هم حذف کردم 
    خواهش میکنم راهنمایی کنید 
    چند روز تا عمل نمونده خیلی استرس دارم نمیدونم چیکار کنم 
    آناهیتا جان چجوری فهمیدیم داخل مقعد زگیل دارین؟
    سلام خسته نباشید
    من ١٥ مرداد به تب خال تناسلی (همراه با درد و ترشحات واژن و تورم غدد لنفاوی و خارش شدید) مبتلا شدم پزشک داروی اسیکلوویر ٢٠٠
    تجویز کرد و بعد چهار روز بهتر شدم ولی بعد یک هفته عود کرد.خواستم راهنمایی کنید برای خارش بیش از حد چه داروی گیاهی یا صنعتی مصرف کنم و اینکه پاپ لسمیر لازمه یا نه؟
    و أیا تب خال تناسلی همون زگیل تناسلی هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید .
    سلام مبینا جان 
    من بر أساس جواب های دوستانی که گفته بودن قارچ شیتاکه مصرف کنن تَو نت سرچ کردم قارچ ایران زمین و تلگرام پیام دادم که نحوه سفارش و تهیه قارچ چطوری هست امروز تلگرام جواب داده بود متن و میذارم کسی نیاز داشت استفاده کنه.
    قارچ ایران زمین کارمند ۱:
    قبل از مطالعه مطلب ذیل بدانید » علی رغم مطالب فارسی نادرست در اینترنت درمورد عدم درمان اچ پی وی، ویا راه های هزینه بر درمان فیزیکی و موقت مثل لیزرو کرایو، این بیماری در بیشتر افراد به آسانی توسط خود سیستم ایمنی بدن کنترل می شود، در بقیه موارد باقیمانده با تقویت سیستم ایمنی بدن با کمک رژیم غذایی مناسب  و کاهش استرس،  از جمله مصرف  قارچ شیتاکه به احتمال بالای 90 درصد کنترل میشود. مکانیسم درمان با قارچ عمومی بوده و  علیه تمام نژاد های کم خطر و پرخطر است. پس از دوماه از مصرف دیگر عود بیماری نخواهید داشت.  
     
    قارچ شیتاکه تازه بسیار خوشمزه است. از نظر دارویی به صورت تازه یا خشک جهت بهبود سیستم ایمنی بدن، ضد سرطان، ضد ایدز، و آلرژی و سرماخوردگی، hpv 
     
    میزان مصرف بر اساس منابع علمی: 
    برای زگیل تناسلی بین 5تا 8گرم در روز (تجربی،  بدون منبع) 
    میزان 6 تا 16 گرم خشک یا 90 گرم قارچ تازه در روز (Bo and Yun-sun, 1980) 
    برای ایدز و هپاتیت مزمن به میزان 2تا6 گرم، بعد از کاهش علایم بیماری به میزان یک تا دو گرم در روز (Sharon, 1988) 
     Dose: The traditional dose of the whole dried shiitake in tea, soup, or other dishes is given as 6–16 grams; fresh-about 90 grams (Bo and Yun-sun, 1980). 
    According to manufacturers’ recommendations and the few clinical trials performed with humans, in the early stages of AIDS or chronic hepatitis the best dose of LEM may be between 2–6 grams/day in 2 or 3 divided doses. Once the disease is more stable, the dosage may be decreased, perhaps to 1/2–1 gram per day (Sharon, 1988). 
    شرایط فروش ما 
    فروش قارچ شیتاکه به دو صورت تازه و خشک می باشد. قارچ تازه معمولا در بازه های زمانی خاص مثلا ماهانه در دسترس خواهد بود. شما به مقدار لازم برای یک ماه خرید خواهید کرد و آن را مصرف میکنید و بعد از ده روز باقیمانده قارچ را خشک و استفاده می کنید.  
    در صورتی که تازه موجود نباشد قارچ به صورت خشک در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  خوردن تازه راحت تر است ولی نگهداری از خشک راحتتر است. از لحاظ درمانی تفاوتی ندارند. لذا در صورت وجود، تازه سفارش دهید و در غیر اینصورت از خشک استفاده کنید. مصرف قارچ خصوصا خام احتمال بروز آلرژی خصوصا پوستی و یا حالت تهوع و... در برخی از افراد وجود خواهد داشت (هر صد نفر دو نفر).  علائم کهیر بعد از یک هفته رفع خواهد شد. این افراد تنها باید قارچ را به صورت پخته مصرف کنند.  
    در مورد قرص یا عصاره این قارچ، ما به صورت محصول تجاری آن را نداریم اما طی طرحی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در حال آماده کردن مکمل ترکیبی آن هستیم و به زودی ارائه خواهد شد. کپسول گنومیکس جهت تسریع در روند توقف عود بیماری و یا افرادی که نمیتواند قارچ مصرف کنند توسط ما ارائه شده است. 
    درمورد نحوه اثر. تخصص ما تولید قارچ است (دکتری قارچ شناسی) و بنابراین پزشک نیستیم که تجویز کنیم. اما بر اساس منابع که درلینک زیر نیز آمده است میتوانید از میزان مصرف و یا آخرین یافته های تحقیقاتی اطلاع حاصل نمایید. اما تجربه ما طی این مدت نشان داده است که استفاده درست و پی در پی این قارچ به طور کامل بعد از بیست روز تا دوماه از مصرف به طور کامل و قطعی از عود مجدد بیماری جلوگیری می کند و  بیماری را بعد از 3 تا ۹ ماه بهبود و ریشه کن می کند. نکته مهم این است که با توجه به این که این قارچ سیستم ایمنی را تقویت میکند برای افراد عادی هم قابل استفاده بوده و می تواند جهت پیشگیری از بسیاری از بیماری هایی مانند ویروسی و باکتریایی ...استفاده شود.  
     
    شرایط سفارش قارچ شیتاکه  » روی یک کاغذ تعهدنامه زیر را با خودکار بنویسید،  امضا کنید ادرس و تلفن ارسال را زیر ان مرقوم نمایید عکس بگیرید،  تلگرام کنید، تا قارچ ارسال شود (تنها عوارض گزارش شده بروز علایم حساسیت پوستی به صورت کهیر و تهوع درصورت مصرف قارچ خام می باشد.  در صورت وقوع تنها به صورت پخته مصرف کنید).  سپس ادرس کامل پستی را تایپ و تلگرام کنید. ادرس های فاقد نام و تلفن ارسال نمیشود.  
     
    تعهدنامه،  
    بدینوسیله اینجانب.............. اعلام مینمایم با اطلاع کامل از فواید و ویا عوارض احتمالی مصرف قارچ شی تاکه اقدام به دریافت آن از اقای دکتر ولی اله مهدیزاده نمودم و مسولیت کامل مصرف آن بر عهده خودم می باشد 
     
    هزینه پیک تهران: بسته به منطقه بین 15 تا 40 (ارسال شنبه شب ها و دوشنبه شب ها ساعت 21 تا 24)  
    هزینه بسته بندی و ارسال شهرستان با پست:  15تومان  
    آدرس تحویل حضوری: با هماهنگی قبلی در محل کارخانه در هشتگرد 
     
    روند ثبت سفارش  » اطلاع از قیمت روز از طریق تلگرام و دریافت هزینه، واریز هزینه، ارسال یک پیام فارسی محتوی آدرس کامل پستی به همراه نام و تلفن (لطفا در یک پیام، فینگلیشی نباشد) به شماره 091207008
    howto.com/how-to/ingredients

    -101-youre-not-using-enough-dried-mushrooms-heres-why-0156087 
    اشتباهات و ابهامات رایج (🙈)⭐️⭐️⭐️⭐️ 
     
    تفاوت قارچ تازه و خشک شیتاکه 
     
    قارچ تازه=قارچی که تازه برداشت شده و خشک نشده 
    🌸مزایا= 
    خوشمزه و لذیذ تر 
    امکان بروز آلرژی کمتر 
    محتوی مواد غذایی که در اثر خشک کردن از بین می روند 
    💥معایب: 
    عدم تولید و دسترسی پیوسته 
    انبارداری کمتر 
     
    قارچ خشک=قارچی که بعد از برداشت خشک شده. 
    اثر درمانی تقریبا مشابه قارچ تازه 
    انبار داری بالاتر 
    دسترسی همیشگی و آسانتر 
     
     
    تفاوت قارچ خام و پخته 😂 
    قارچی که حرارت میبیند اعم از خشک و تازه پخته  است(خام نیست). 
    در مواردی که الرژی به قارچ خام وجود دارد قارچ را حداقل یکساعت بپزید داخل سوپ و... تا مشکل حل شود. 
    منابع ضد و نقیض است. برخی منابع مگند با حرارت، اثر درمانی  با خروج موارد موثره، بیشتر بیشود. 
     
    توصیه عمومی ما= 
    ابتدا بدنبال قارچ تازه باشید اگر نبود و یا شرایط نگهداری نبود  بدنبال قارچ خشک باشید. هر کدام تهیه کردید تا ۵ روز خام مصرف کنید اگر الرژی داشتید به صورت پخته (حداقل یکساعت بجوشد) مصرف کنید. 
    @IranShiitake 
     
     
    قیمتهای جدید👇👇👇 
     
    گنومیکس(گنودرما یا ریشی به صورت کپسول) 150 تومان 
     
    ماشمیکس هرکیلو 600تومان 
     
     پودر شاه صدف هر کیلو 350 تومان 
    ( فقط در بسته های 300 و 500 گرمی) 
     
    پودر قارچ صدفی هر کیلو 150 تومان 
    (فقط در بسته های 300 و 500 گرمی) 
    🌸 
    دم بوقلمون خشک هر کیلو  600تومان 
    دم بوغلمون به صورت پودر هر کیلو 650 تومان 
    🌸 
    شیتاکه تازه هر کیلو 70تومان  
     
    شیتاکه خشک هر کیلو 500 تومان 
     
    شربت کومبوچا ساده 10 تومان 
     
    کومبوچا با طعم چای ترش 15 تومان 
     
     
    ارایه اطلاعات در مورد مصرف قارچهای دارویی، قیمت، نحوه و دوز مصرف،  تجربیات مصرف کنندگان و...( شیتاکه، ریشی،  زگیل، پروستات،  سرطان 
    آدرس کانال: 
    https://telegram.me/Iranshiitake 
    آدرس سایت: 
    http://www.iranzaminmushroom.ir/ 
    تلفن: 09120700851 
    @Iranzaminmushrom 
     
    بانک ملت - شعبه هلال احمر تهران - کد 66381:  
    شماره حساب: 8066302862   
    به نام دکتر ولی اله مهدیزاده   
    شماره کارت: 6104337728799857 
    کد شبا : IR660120020000008066302862 
     
     
    لینک مطالب کانال به تفکیک 
    شیتاکه 
    https://t.me/IranShiitake/567 
    گنودرما 
    https://t.me/IranShiitake/510 
    کمبوچا 
    https://t.me/IranShiitake/574 
    دم بوقلمون  
    https://t.me/IranShiitake/509 
    قارچ شاه صدف 
    https://t.me/IranShiitake/515 
    قارچ بادام 
    https://t.me/IranShiitake/177 
    راهنمای مصرف شیتاکه 
    https://t.me/IranShiitake/201 
    راهنمای مصرف گنودرما و دم بوقلمون و سایر قارچهای چوبی 
    https://t.me/IranShiitake/571 
    راهنمای مصرف کمبوچا 
    https://t.me/IranShiitake/577 
    https://t.me/IranShiitake/359 
    راهنمای مصرف عسل و گرده 
    https://t.me/IranShiitake/356 
    https://t.me/IranShiitake/352 
    راهنمای مصرف بره موم 
    https://t.me/IranShiitake/353 
    راهنمای خرید و مصرف قرص AHCC 
     https://t.me/IranShiitake/889 
    راهنمای خرید و مصرف قرص ایمونوژن  
    https://t.me/IranShiitake/321 
    رژیم غذایی برا افزایش ایمنی 
    https://t.me/IranShiitake/481 
    https://t.me/IranShiitake/445 
    https://t.me/IranShiitake/245 
    https://t.me/IranShiitake/235 
    نظرسنجیها 
    https://t.me/IranShiitake/463 
    https://t.me/IranShiitake/334 
    معرفی پزشکان و آزمایشگاه  
    https://t.me/IranShiitake/444 
    https://t.me/IranShiitake/424 
    https://t.me/IranShiitake/426 
    اولین پست کانال و شروع مطالب و مقالات  
    https://t.me/IranShiitake/3 
     
    تماس با ما 
    @Tel_09128431824 
     
    لینک کانال 
    @IranShiitake
    دوستان این لینک هایی که بالا هست وارد بشین کانال تلگرامی هستن راجب همه چی کامل توضیح دادن میتونه کمک کننده باشه براتون😊
    از طریق کولونوسکپی فهمیدم 
    قبلش خارش و سوزش داشتم یه چیز اندازه لوبیا موقع دفع میومد بیرون که فکر کردم هموروئید گرفتم 
    بعدش که رفتم دکتر گفتن همشون زگیلن
    پس علایم ظاهری نداشتین فقط از داخل بوده 

    چ بیماری شد والا همه جارو باید بریم چکاپ 
    خدا خودش کمکمون کنه
    سلام دوستان.برین توی کانال تلگرامی قارچ شیتاکه ک دوستمون گذاشتند.حالتون خوووب میشه وقتی کامنتا رو میخونین.توکلتون ب خدا باشه.منم مثل شما بودم ولی الان با این کانال حالم خوبه.وقتو از دست ندین
    آناهیتا عمل کردی؟ چطور بود؟ بیا از وضعیت قبل و بعد از عمل لطفا توضیح بده.
    من تقریبا از دست رفتم کلی ویروس ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۵،۵۱،۵۲،۵۶،۵۸،۵۹،۶۶،۶۸ و دیروز هم جواب ازمایشم cin1بود 
    دبگه نمی دونم چه کار کنم زگیل رو هم برداشتم ظرف ۹روز باز در اومد
    تقریبا نا امید شدم
    اون هایی که اچ پی وی دارن cin1هم دارن یا فقط من دارم ؟
    زبونم هم احساس میکنم داره 
    ولی خسته شدم از بسا توی این سه هفته انقدر دکتر رفتمو به در بسته خوردم 
    نه داروی مشخصی نه درمانی 
    واکسن هم اصلا نیست به ۱۰۰تا داروخانه رفتم ندارن 
    به دکتر میگم کجا بگیرم واکسنو میگه نمی دونم بگرد 
    خود سرانه یک سری دارو مکمل گرفتم و می خورم حالا یه جای دیگم نزنه بیرون صلوات 
    شاید خدا این طوری کرده حواسمون به خودمون بیشتر باشه 😥 
    اگر کسی میدونه واکسن جایی داره به من بگه باید برای cin1 حتما بزنم 😭
    Benitaangelic @gmail.com
    میگن لبنیات و ماهی  و تخم مرغ و ماست هم نباید بخوریم درسته ؟؟؟؟
    میگن لبنیات و ماهی  و تخم مرغ و ماست هم نباید بخوریم درسته ؟؟؟؟ البته  رژیم ذایی برای نوع ۱۶ رو منظورمه !!!
    تو رو خدا یکی ایمیل دکتر رسول رو بده 
  • عنبر نسارا
  • مریم پس شماهم با عنبر نسارا  درمان کردید   معجزه ی عنبر نسارا  رو من خیلی شنیدم  عالیه   ولی برای التهاب ضرر نداره آیا !؟ من یبار دود کردم یکم اولش زیر شکمم درد گرفت فقط 
    سلام 
    ملینا جان من عمل نکردم چون دکتر گفت حداقل تو سه نوبت باید عمل شم و عوارضش زیاد بود 
    با یه دکتر پوست مشورت کردم گفت تخریب پوست خوب نیست و.جواب نمیده 
    حتی داروی تقویتی هم بهم نداد 
    گفت فقط سعی کن روحیتو درست کنی ویروس خودش بعد دوسال ضعیف میشه 
    تازه گفت دو سال که گذشت ،شش ماه دیگه هم صبر کن بعدش میتونی رابطه بدون کاندوم هم داشته باشی 
    کلی بهم امید داد و گفت قضیه به اون وحشتناکی که فکر میکنی نیست 
    منم یه مدت مکمل خوردم الانم یه ماهه از شیاف مورد استفاده میکنم 
    برای جلوگیری از انواع ویروس های دیگه هم واکسن زدم 
    خسته شدم از بس دکتر رفتم و پول خرج کردم 
    نهایتا به این نتیجه رسیدم که بی خیالش بشم تا در خودش بره پی کارش ،
    سلام میشه لطفا آدرس گروهو بفرستید 
    دوستان من اچ پیوی ۱۶ و ۱۱ دارم  هنوز کولپو ندادم ۴ ماهه متوجه شدم   همه قاعدگی هام مرتبه اما امروز  یهو ۱۴ روز  زود تر از وقتش عادت ماهیانه شدم  میترسم سین داشته باشم 
    لطفا راهنماییم کنید 😢😢😭😭
    نگران فردایت نباش  خدای دیروز و امروز  خدای فردا هم هست ما اولین باره که بندگی میکنیم  ولی اون قرن هاست خدایی میکند 
     بسم الله الرحمن الرحیم  من اعطی التوبه لم یحرم القبول من اعطی الاستغفار لم یحرم المغفره  امیرالمومنین امام علی (ع)   :کسی که توفیق توبه به اوداده میشود  محروم نمیشود از قبولش و کسی که استغفار و طلب آمرزش کند از آمرزش پروردگار محروم نخواهد شد  
    بحارالانوار* 

    شیر باعث ایجاد و رشد سرطان سینه می شود.


    بطور مثال تحقیقاتی در دانشگاه شیکاگو در ایالت ایلی‌نوی نشان دهنده نقش کازئین شیر در ایجاد و رشد سرطان سینه می‌باشد. آزمایشات دیگری ثابت می‌کنند که این پروتئین نقش مخربی در ایجاد و رشد سرطان کبد و پروستات دارد.



    چطور شیر در دستگاه ایمنی بدن اختلال ایجاد می کند؟


    مکانیسم تأثیر پروتئین شیر در اختلال دستگاه ایمنی بدن بدین صورت است که با مصرف شیر گاو مجموعه‌ای از پروتئین‌های بیگانه وارد بدن انسان می‌گردد. بخشی از این پروتئین‌ها در روده‌ها بشکل نیمه کامل هضم شده ایجاد قطعه پاره‌هایی از زنجیرهای اسیدهای آمینه می‌کنند.
    این زنجیرها می‌توانند شباهت ساختمانی به برخی پروتئین‌های موجود در بدن داشته، باعث حمله سیستم ایمنی به این پروتئین‌های نیمه هضم و پروتئین‌های خودی شبیه آنها در بدن گردند. بطور مثال ثابت شده که دیابت نوع یک می‌تواند به دلیل حمله سیستم ایمنی بدن به سلولهای تولید کننده انسولین در پانکراس که شباهت ساختمانی با قطعه زنجیرهای پروتئین‌های نیمه هضم موجود در شیر دارند بوجود آید.
    تحقیقات نشان می‌دهد که در کودکانی که دچار دیابت می‌شوند و در دوران نوزادی شیر گاو مصرف کرده‌اند پادتن ضد سرم آلبومین گاوی (Bovine Serum Albumin) یا BSA به حد قابل توجهی بالا بوده در صورتی که در کودکان غیر دیابتی این پادتن به میزان بسیار، بسیار اندک وجود داشته یا کاملا غایب می‌باشد.

    چطور شیر باعث سرعت بخشیدن به رشد سلولهای سرطانی می گردد؟



    شیر همچنین به دلیل دارا بودن فاکتورهای رشد انسولین مانند (Insulin like growth Factors, IGF) باعث سرعت بخشیدن به رشد سلول‌ها از جمله سلول‌های سرطانی می‌گردد. بنابراین بسیاری از سرطان‌ها می‌توانند توسط شیر ایجاد شده یا رشد سریع‌تر پیدا کنند.
    آنچه در بالا ذکر شد تنها بخش کوچکی از تأثیرات منفی مصرف شیر و پروتئین‌های حیوانی در سلامت است. 
    ( دوستان راجبه  لبنیات سوال کرده بودن من راجبش تحقیق کردم .لبنیات رو برای کلسیمش میخوریم  همه میوه ها کلسیم دارن  ارده کنجد هم کلسیم داره تازه شکرم نداره  )



    شیر با تولید محیط اسیدی در خون (به علت میزان پروتئین بالای شیر) آنرا از حالت قلیایی طبیعی خود خارج می‌کند. بدن برای ترمیم و تصحیح این آنرمالی که می‌تواند در صورت ادامه بسیار خطرناک گشته کار ارگان‌ها و سلول‌ها را مختل کند، دست به دامن استخوان‌ها و دندان‌ها می‌گردد تا کلسیم آنها را برای قلیایی کردن خون آزاد کند.
    کلسیم بهترین و سریع‌ترین عامل قلیایی کردن خون می‌باشد. این کلسیم آزاد شده از استخوان‌ها سپس توسط کلیه‌ها دفع می‌گردد. در نتیجه مصرف شیر باعث پوکی استخوان‌ها و ضعف دندان‌ها می‌گردد.
    بیماری‌های عفونی دهان و دندان و کرم خوردگی‌ها نیز که از جمله در اثر رشد باکتری‌ها صورت می‌گیرد با اختلال سیستم ایمنی بدن در اثر مصرف شیر چنانکه در بالا توضیح داده شد ارتباط بلاواسطه و مستقیم دارند.

    تجربه هزاران ساله بشر نشان داده که طبیعی‌ترین غذا برای بشر و بهترین نوع تغذیه برای سلامتی رژیم غذایی مبتنی بر گیاهان است. امروزه تمامی محققان آگاه بدون استثناء مصرف فراوان میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات و غلات را برای سلامتی و تندرستی توصیه می‌کنند.
    شما هم برای داشتن بدنی سالم و دندان‌هایی محکم و سلامت از مصرف شیر و پروتئین‌های حیوانی در حد ممکن یا بطور کامل اجتناب کرده، سبزیجات و میوه‌ها را بخش عمده تغذیه خود قرار دهید.گر شما پس از سرماخوردگی شیر می نوشید،در حقیقت با این عمل بر تراکم خلط سینه و گرفتگی بینی خود می افزایید. به هر تقدیر اگر با هر کدام از مشکلات گوارشی یاد شده روبرو هستید بهتر است هرچه زودتر شیر و پنیر را از جیره غذایی خود حذف کنید.
    نسان در میان تمام موجودات روی زمین تنها نوعی است که می خواهد تا پایان عمر شیر مصرف کند، آنهم شیر موجودات دیگر را، اما به چه قیمتی؟!"
    امیدوارم کمک کرده باشم🙏

    سلام من 4 ساله این ویروس و دارم کلی هم فریز و کوتر و مخلول زدم بازم برگشته البته نه به اون تعداد اول دو تا داشتم سوزوندمش آقای دکتر راهنمایی کنید من باید چیکار کنم
    سلام من زگیل داشتم آزمایش دادم نوع ٩١ بود گفتن کم خطره و خودش دفع میشه میخوام ویروس کامل از بدنم بره بیرون خواهش میکنم اگه راهی برای درمان قطعی هستش و بهم بگین

    سلام دوستان.از تجربه خودم براتون بگم که یکم ترستون بریزه

    من 7/8 ماه پیش ازمایش دادم و متوجه شدم اچ پی وی نوع 16 و 31 دارم.کولپوسکوپی هم کردم که sin2 بودم.دکتر گفت باید بری عمل کنی و قسمتی از رحم و برداری.منو معرفی کردن پیش دکتر دیگه ای و اونا ازمایش و بازخوانی کردن و گفتن که sin1 هست و نیاز به عمل نیست خودش خوب میشه(اگر هر ازمایشی دادین که مثل من خطرناک بود یا نیاز به عمل داشت مجدد تکرار کنید شاید اشتباه شده باشه)

    دکتر خودم بهم گفت که شروع به خوردن قرص پاورفیت کنم.من از اردیبهشت شروع کردم و روزی دو تا یکی ناشتا یکی هم قبل ناهار خوردم.گاهی ام زینک و شربت ایمنوئس خوردم

    سه ماه رابطه نداشتم و بعد اون محافظت شده

    بعد 6 ماه  ازمایش دادم و جواب نگاتیو شد.خیلی سخت نگیرید و حرص نخورید.یه ویروسه و با رعایت از بین میره

    خدایی دکترصفری نژادنمیتونی سیرکنی من شرایطش دیدم برای سوزوندن زگیل نفری15باهم20، 30اب میخوری کی تو این بدبختیاهمچین پولی داره اخه

    سلام تو رو خدا دکتر کمکم کنین دارم میمیرم نمیدونم چیکار کنم،چند روز پیش سرکه سیب استفاده کردم خیلی شدید سوختم دور مقعدم داغون شده فقط دو روز سرکه سیب زدم چیکار کنم سوختگیم خوب شه کشاله رانم دست میزنم سفت شده و درد میکنه ،با پونه کوهی و عسل هم خودمو دیشب شستم ولی فرق نکرده.

    سلام نازگل به این ایدی تو تلگرام پیام بده.  Am_xpo

    برای درمان HPV  به آیدی Lab_mohammad در تلگرام پیام بدید

    رفع زگیل تناسلی با محلول منحصر به فرد و دست ساز 

    برای خرید به آیدی تلگرامی Lab_mohammad پیام بدید 

     

    تا کنون چهل نفر این ویروس را دفع کردند و منفی شدند 

     

    رژیم را به مدت دو ماه الی سه ماه رعایت کردند و منفی شدند. 

     

    درصورت عدم موفقیت خسارت داده میشود.

    با سلامت وشبخیر خدمت هموطنان عزیز برای برای درمان و دفع ویروس زگیل از بدن برای همیشه با این شماره 09175433251  تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدید.درمان شما هموطنان عزیز پیش ماست.

    سلام اقای دکتر من تستhpvمثبت شده با40و42خواستم‌بدونم‌امکان دفعش از بدن هست یانه؟

  • ارزو مرگ دارم
  • چقد دردناکه این ویروس لعنتی من دوست پسرم داشت ولی علایم از خودم ندیدم الان ده ماهه میترسم برم ازمایش  مثبت بشه و روانی شم دو ماهه متوجع شدم دارم میمیرم از فکرش وسواس گرفتم ب جیزی دست نمیزنم عذا با دست میخورم اب زیر شیر دست ب شیر نمیزنم ب کسی نزدیک نمیشم  میترسم مبتلا شده باشم و نشون نده خواستگار اومده میترسم جوای بدم خیلی میترسم متوجه شه بعدن میترسمم بگم واکسک بزن خب میفهمه ... من باسنم یکم میخاره گه گاهی بالا تر معقد حد فاصل کمر و خط باسن چن روزیم دهنم گر کرفته بود و تب شدید  داشتم گلوم لوزها درد کمی و متورم شده بودن نمیدونم از سرماوردگی و گرم مزاجیه یا این ویروس بعد چن روز خوب شدم من میترسم خدا لعنت کنه چکاری بود کردم میترسمم برم دکتر تو رو خدا ی چیزی بگید ۲۵ سالمه 

    سلام من زگیل مقعد دارم کرایو انجام دادم بی نتیجه بود بعد جراحی کردم بعد چندروز در اومد بازبجز این دارو گیاهی هم استفاده میکردم تاثیری نداشت الان هم دارم داروهایی ک دکتر خیر اندیش گفته استفاده میکنم نمی‌دونم خوب میشم یا ن حتی واکسن هم زدم مجردم اگه میشه بگید چیکار کنم همه راه رو رفتم راهنماییم کنید.

    چرا دروغ تحویل مردم میدید طبق همین رژیم غذایی شما ۴۵ روزه به طور کامل رعایت کردم حتی روزی ۴ ۵ لیوان انواع دمنوش میخورم کاملا شکر و قند و بیسکویت گوشت قرمز و سفید و لبنیاتو قطع کردم اما هیچ نتیجه ای نگرفتم 

    سلام دوستان

    من هم مثل شما ١ ماهه که متوجه شدم hpv مثبتم، خیلى حالم بد شد، تمام ٣ ساعت مسیر برگشت از دکتر به خونه رو گریه کردم، و بدتر از همه اینکه با کسى که تو رابطه بودم و دوسش داشتم، کسى که به من انتقال داده بود نه تنها باهام نیومد دکتر که تنها نباشم دیگه ام جوابمو نداد، تصور کنید یه لحظه فقط چه حالى میشید! ولى من وایسادم و تنهایى دارم باهاش میجنگم اینم اتفاقیه که ممکنه براى هرکسى بیافته، سبک زندگیمو تغییر دادم، سیگارمو ترک کردم الکل مصرف نمیکنم، گوشت قرمز کم میخورم، شیتاکه، پاورفیت، سبزیجات چاى سبز، کلم بروکلى، گل کلم و ... بچه ها امیدتونو از دست ندین، من تو جواب پاتولوژیم تغییرات سلولى هم داشتم که منتظرم وقت بگیرم برم براى کلوپوسکوپى، و مطمئنم که خوب میشم، بدونید که اصلا نباید استرس داشته باشین اصلاااا و مطمئن باشین با ارامش و رعایت همه مون خوب میشیم، بعید میدونم کسى مثل من انقدر بد با این بیماری مواجه شده باشه و انقدر تنها شده باشه ولى من خودم براى سلامتیم میجنگم، و غیر از این چیزى مهم نیست

    همدرد جان ، فکر نکن ک فقط شما ب این درد اونم ب این شکل دچار شدی  مال منم نوع ١٦ و تغییرات سلولی دارم من نرفتم برای کلوپوسکوپی ، راستش ترسیدم ، اول لیزر کردم دیدم فایده نداره بعد رفتم پاکسازی داخلی و بیرونی ک س بار باید انجام بدم کم شد ولی از بین نرفت ، اون دکتر ب من گفت رژیم غذایی نمیخواد بگیری ، من از ١٢ فروردین خامخواری رو شروع کردم با ی سری محلولایی ک حکیم برزگری بهم داده تا س ماه باید انجام بدم البته ایشون خامخواری نگفتن ک داشته باشم ولی من اینطوری راحتترم . توکل بر خدا ببینم تا تیرماه  از بین میره . 

    سلام به همگی

    همدرد عزیز نگران نباش و سعی کن در کنار سالم زندگی کردن و تغییر سبک زندگیت تحت نظر یه متخصص زنان هم باشی هر سه ماه یک دفعه در این شرایط هیچ مشکلی برات پیش نمیاد.

     

     

    پروانه جان

    حتما کلوپوسکپی انجام بده چون کاملا تکلیفت معلوم میکنه و اگر هم نیاز به جراحی باشه جراحیش سرپایی و نگرانی نداره.

    کولپوسکوپی هم ومن انجام دادم اصلا درد نداره و اگر حساس باشی برات بی حسی موضعی انجام‌ میده ...

    دوستان تمام دکترا میگن اگر تو دوسالی که زمان داده شده برای دفع بیماری تحت نظر باشید هیچ مشکلی پیش نمیاد.

    انشالله همگی خبرهای خوب اینجا بنویسم. 

    کاش یه داروی قطعی داشت کاش...

    سلام مریم خانم من چطور میتونم AHCCتهیه کنم؟

    سلام عاطی جان

    Ahcc ماده ای هست که تو قارچ شیتاکه است، تو قرص های مختلف شرکت های دارویی مختلف هست با دوز متفاوت ، مثلا پاور فیت ۱۷۵ میلی گرم داره هر کپسول ، ahcc پلاتینیوم که آمریکایی هست ۷۵۰ میلی گرم، و کپسول ایرانی مکسول هم ۷۵۰ میلی گرم، اگر منظورت پلاتینیوم آمریکایی هست من اروپا کسی داشتم قیمتش خیلی بالا در می اومد با هزینه ارسال، بهترین راه سفارش از سایت مالتینا بود که از آمازون می گرفت و هر قوطی ۶۰ تایی مصرف یک ماه ۲۸۰۰ میشد، راستش خودم سفارش ندادم چون فکر می کنم هنوز مشخص نیست واقعا چه دوزی برای بدن ماها باید استفاده بشه پاورفیت و دکترم نوشته همون و می خورم. از کیفیت ایرانی اش هم که همون دوز ۷۵۰ آمریکایی داره خبر ندارم.

    کسپول ایمیون شیتاکه ۶۰‌عددی 

    هرکدوم ۳۶۰ میلی گرم ahccداره

    سلام من انتهای زبونم چند تا برامدگی هست رابطع دهانی داشتم باید از چه درمانی استفاده کنم لطفا کمکم کنید

     

    سلام  دوستان  کسی به تازگی  ازمایش  اچ پیوی داده  همراهه پاپ اسمیر  هزینش چقدره؟؟

    سلام آزمایش hpv با برداشت ضایعه اول ۲۰۰ میگیرن بعد برای تشخیص نوعش حدود ۱ تومن

    خیر بدون برداشت ضایعه میگم .. کسی رفته ازمایشگاه کیوان یا نیلو پاپ اسمیر بده بگه  hpvتایپینگ مشخص کنید هزینش چقدره ؟؟

    سلام شما سیر را رنده کنید وروی زگیل ها بزارید میسوزونه بیست دقیقه بعد اطرافش تاول میزنه روزی سه بار این کار را انجام بدید تاول ها که گوکید میتونید ابرسان خوب وتترا سایکلن هم بزنید تا ده رو روز ادامه بدید 

    سلام

    کسی اینجا از درمان حکیم برزگر نتیجه گرقته

    م

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

    سلام من ۱۰ساله این ویروس رو‌ داشتم شاید باور نکنین الان ۱ماهه سیگار رو ترک کردم ورزش هفته‌ای سه بار و رژیم غذایی امروز دیدم ۲تا از زگیل هام نیست و آخریش هم خیلی کوچیکه شده و داره از بین میره . اصلا برام مهم نبود زگیل ها من به خاطر سلامتی کلی ورزش و رژیم و ترک سیگار کردم ولی دیدم زگیل هام از بین رفت

    سلام کسی بوده cin باشه بجای پریود  ۱۷ روز فقط لکه بینی داشته باشه   یا لکه بینی بین دو قاعدگی؟

    سلام دوستان 

    من شش ماه پیش آزمایش hpvونمونه برداری پیش دکتر زارچی دادم ،،،حدود سه میلیون با هزینه آزمایشگاه در اومد 

    میشه راهنماییم کنید جاییی که ارزون و دقیق باشه کجا برم‌چون بیمه نمیده گویا 🙆‍♀️

    سلام نازنین اگه منظورت کلپو ئه، دکتر بهتاش حدود پونصد تومن برای کلپو میگیره، دیگه هزینه ازمایشگاه جداست، بستگی به تعداد نمونه ها یا اینکه تست اچ پی وی هم داشته باشی داره

    https://t.me/moshaverdarmanvirus

    لینک گروه تلگرام اطلاعات و درمان ویروس اچ پی وی

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** تــــوجــــه ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** تــــوجــــه ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** تــــوجــــه ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل ها سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** تــــوجــــه ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل ها سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** بــهترین درمــان ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل ها سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

  • بهترین درمان زگیل تناسلی
  • *** بــهترین درمــان ***

    دوستان جهت درمان به تلگرام پیام دهید :
    https://t.me/Khal_va_Zegil
     

    بهترین محلول کاملا گیاهی

    100% نتیجه بخش

    کاملا بدون درد
    جهت درمان کافی می باشد کلیه زگیل ها سریعا از سطح پوست پاکسازی شوند...

    سلام دوستان من از سرکه سیب استفاده کردم و دارچین

     

    زگیل ها کوچیک شدن اما نیوفتادن 

    الان نمیدونم باید چیکار کنم

    سلام دوستان ما گروه زدیم داخل تلگرام عضو بشید تا از تجربیات هم دیگه استفاده کنیم ممنونم 

    https://t.me/+Gobb_4g4A_9lNWY0

    سلام دوستان ما گروه زدیم داخل تلگرام عضو بشید تا از تجربیات هم دیگه استفاده کنیم ممنونم 

    https://t.me/+Gobb_4g4A_9lNWY0

    لینک‌گپ تلگرام  بیمارنان زگیل تناسلی

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     



    https://t.me/hpvav

    ای کاش اگه کسی قبلا این بیماری رو واقعا شکست داده بیاد اینجا بگه و یکم امیدواری بده به ما...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی