جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

درمان قطعی زگیل تناسلی (HPV) با قارچ خوراکی شیتکه

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۹ ق.ظ

 

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) از شایع ترین ویروس های مقاربتی در ایالات متحده است که بیش از 70 درصد از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می دهد.
در حال حاضر هیچ درمان موثری برای HPV وجود ندارد، اما محققان از دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در هوستون دانشکده پزشکی یک راه برای از بین بردن ویروس و کشف آن در قارچ پیدا کردند.

در این مطالعه، زنان مبتلا به HPV مثبت به صورت خوراکی با عصاره قارچ ژاپنی هگزوز فعال ترکیب همبسته (AHCC) یک بار در روز به مدت شش ماه تحت درمان قرار گرفتند و مطالعات نشان مداد این قارچ می تواند این بیماری خطرناک را ریشه کن کند.

پژوهش در جامعه منسجم کنفرانس بین المللی انکولوژی در هوستون در این هفته نشان داد با ساخت یک مکمل تغذیه ای با استفاده از قارچ می توان این ویروس را از بین برد و از گسترش این عفونت در بدن جلوگیری کرد.

مطالعات انسانی و بالینی نشان داده اند که AHCC موجب افزایش تعداد و فعالیت سلول های کشنده طبیعی، سلولهای دندریتیک و سایتوکاین ها می شود، که این سلول ها به بدن برای مبارزه با عفونت ها کمک می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات  (۵۸)


چجوری میشه این قرص رو تهیه کرد

چطور میشه تهیه کرد؟

سایت امازون
مرسی از مطالب خوبتون
سلام به تمام دوستان
این مکمل ahcc با برند kinoko Goldرو موجود داریم
برا تهیه با ما تماس بگیرید
86093395
برای تشخیص زگیل اول آزمایش خون میگیرن یا نمونه برداری میکنن؟؟
سلام. من ۲۷ سالمه و زگیل دارم. به نظرتون خوردن کپسول ahcc به من کمک میکنه و ریشه کن میشه؟ از کجا اورجینالش رو بخرم؟  بهترین مارکش چیه؟  از زندگی نا امیدم و از استرس نمیتونم نفس بکشم. 😭😭😭😭😭
ساراخانوم ناامیدم یعنی چی؟زگیل اولش قوی وبه مرور ضعیف میشه من کلی مقاله خوندم من الان خودم نزدیک ۳ماهه درمان کردم اصلا درنیومده استرس بزارکنار درمان کن بگم چیامصرف کن...هرشب سیر صبح کپسول تقویتی یاشربت تقویت سیستم آلوورا میان وعده مولتی ویتامین غروب هم زینک بخور بزاربدنت قوی شه همه جانوشتن دفع میشه نگران نباش خدابزرگه امیدوارم خوب بشی کافیه درمان کنی بخدا روحیت خیلی عوض میشه منم قبل درمان مثل شمابودم الان باورم نمیشه ازبین رفتن مراعات کن میوه جات بخور هفته ای یک عدد فلفل دلمه ویتامین سی هم مصرف کن نمک شکر کم مصرف کن نمک بدن ضعیف وشکرباعث عفونت میشه بهت قول میدم خوب میشی بخدانگرانی نداره سخته ولی میشه 
دوستان اصلا نا امیدی نداره که من مطمئنم همه مون خوب خوب میشیم من قرص ahcc و قارچ شیتاکه خشک خریدم و مرتب دارم مصرف میکنم و الان خدا رو شکر مدت ٣ ماهه که هیچ علائمی ندارم دیگه ، سیر و لیمو و سبزیجات و ورزش یادتون نره و ازهمه مهمتر ایماااااااااان فقط. باید ایمان داشته باشیم که خوب خوب میشیم ، قرص ahcc رو هم اگه کسی می خواد بدونه بره گوگل سرچ کنه خرید از آمازون واستون کلی سایت واسته میاره که از آمریکا محصول رو میخرن و وارد ایران می کنن من قبلا از طریق سایت چارسوق می خریدم ولی الان اونا دیگه وارد نمی کنن این سری از لک لک گروپ سفارش دادم ولی هنوز نرسیده ولی واقعه قیمت قرص ها خیلی گرون میشه از طریق این سایتا خود قرص هر شیشه اش نزدیک ٢٠٠ تومانه ولی تا بیارن میشه چهارصد و خورده ای هر شیشه اش یعنی می خوام بگم اگه فامیلی چیزی دارین خارج بگین اونا بیارن واستون . قارچ خشک رو هم از این سایت می تونین سفارش بدین خودشون قارچ شیتاکه تولید می کنن : http://www.iranzaminmushroom.ir/
ولی اگه توانایی مالی دارین حتما قرص هاشو سفارش بدین که خیلی مطمئن تره 
مراقب خودتون و روحیه تون باشین مطمئنم با رعایت این چیزا تا شیش ماه دیگه همه مون خوب میشیم به امید خداااااا 😊💪
سلام ahcc 750g برای فروش موجود هستش
برای اطلاعات بیشتر به تلگرامم پیام بدین
t.me/ahcc750
تنها تولید کننده AHCC  در دنیا یک شرکت ژاپنی هست که صاحب نام تجاری آن در کل دنیا نیز می باشد
و کلیه شرکتهای امریکایی و کانادایی و ... که معتبر هستند از این شرکت قرص را تهیه و در دنیا توزیع می کنند

جهت اطلاعات بیشتر در مورد مکمل AHCC  با شماره 

0933-841-0958 
  
تماس بگیرید

کانال تگرامی آخرین اخبار و اطلاعات درمان ویروس HPV
@HPV_IRAN

http://t.me/hpv_iran

سلام من قرص رو میخام.چجوری تهیه کنم.باید چند بسته یا چند شیشیه بخرم؟لطقا راهنمایی کنید
قرص ahcc kinoko gold 500mg 
۰۹۱۲۳۲۱۱۶۳۷

سلام قرص ahcc را چه دوزی بهتره برای خرید

500-750-1000 ؟؟

دوز مصرفی در روز چقدره؟

میشه با قرص ایمونس خورد؟

من خودم دارم میرم چنتا کشور اروپایی یونان-ایتالیا-هلند-بلژیک-سوئیس از کجاها میشه تهیه کرد راحت میدن یا باید نسخه داشت؟

یه زمانی میگفتن کاپتالیسم یا نظام سرمایه داری همه ی دنیا رو تسخیر میکنه .ملت میخندیدن میگفتن نظام سرمایه داری دیگه یعنی چی؟!
خب بگذارید بنده با توجه به رشته ی تحصیلیم براتون بگم !این ویروس ها از جمله پاپیلومای انسانی اچ آی وی هپاتیت حتی سیاه زخم و ...همگی ویروس های تجاری هستن که توی لابراتوار ها اصلاح ژنتیک میشن و توی بازار عرضه میشن معمولا هم مقصودشون بیماری های انتقالی از راه تناسله .
چرا که از نظر فرد سرمایه دار کسی که میتونه تعدد شریک جنسی داشته باشه حتما هم میتونه هزینه های هنگفت درمانی رو خرج کنه .اگه واقعا سلامت عمومی جامعه مهمه و در معرض مخاطره ست چرا واکسنش رو به صورت رایگان از مراکز بهداشت رواج نمیدن ؟؟هر روز هم یک داروی قویی تر ولی گرون تر براش توی بازار عرضه میکنن و من و شمای جهان سومی باید حاصل سگ دو زدن هامون و عرق ریختن هامون رو بریزیم توی حلق این شرکت های دارو سازی و وارد کننده 
سلام خوبین اقای دکتر رسول ازتون یه سوال داشتم
ممنون میشم ازتون اقای دکتر رسول و دکتر رضا جوابمو بدین من خانم 32 ساله هستم 
من سه سال پیش به علت عفونت رحم و لگنم و قارچ همیشه برای دارو درمان پیش دکتر زنان میرفتم تا اینکه دکتر تصمیم به کرایو رحمم گرفت بعد از سه ماه که کرایو کرده بود متوجه ضایعات زگیل در الت تناسلی شدم دوتا بودن بعد دکتر پوست رفتم که اون ضایعه هارو برام برداشتن کرایو کردن ولی هیچ کدام نه دکتر زنان و نه دکتر پوست برام توضیح ندادن که کسانی که زگیل میگیرند باید رژیم غذایی خاصی داشته باشن الان بعد سه سال من اصلا دچار زگیل تناسلی نشدم و هیچ اطلاعی از زگیل نداشتم تا اینکه تو یکی از کانالها در مورد زگیل نوشته بود که منو اگاه کرد و بعد از جستجو با سایت اشنا شدم و نظرت شماو تعدادی از اعضارو خوندم الان سوال من این هست که بعد از سه سال که گذشته و هیچ علایمی رو نداشتم  برم ازمایش خون بدم و یا رژیم غذایی باید داشته باشم یا خیر؟
آیلین جان سلام من بالا نظر دکتر رسول رو میخوندم نوشته بود در عرض 18 ماه اگه زگیل نزده باشی وجواب ازمایش اگه منفی بود یعنی ویروس سرکوب شده نگران نباش ویروس شما در عرض سه سال دفع شده باز اگر نگرانی باید برو ازمایش بده ولی فک کنم ازمایش خون نمیگیرن از ازمایش پا اسمر میفهمن اگه اطلاع پیدا کردی که ازمایش خون میگیرن به منم بگو چون من دخترم نمیتونم ازمایش بدم در ضمن دکتر رسول نمیدونم دیگه جرا نمیاد اینجا ولی بعد سه سال اینجا که نظر دکترها رو میخونم شما عزیزم خوشحال باش که این بیماری رو دفع کردی راستی منم دعا کن بدحور اوضاعم خرابه تو رو خدا منو دعا کن
پریا جان سلام ممنون از نظرتون انشاالله که مثل گفته شما باشه  اره تازه گیا پاپ اسمیر دادم چیزی نشون نداد من از اول روزی که مشکل زگیل پیدا کردم وقبلش هم مشکل دیگه ایی داشتم نگران نبودم هر دردی یه درمانی داره چه کسانی که بزرگترین مریضی هارو گرفتن و خوب شدن ماله منو تو که چیزی نیست حالا اگه چیزی هم باشه بزرگتر از مشکلمون و مریضیمون خدای بزرگ رو داریم به خدابسپار عزیزم از ته دل خدارو تو وجودت داشته باشی مطمئن باششششش که همه چی خوب میشه شما هم بنده رو دعا کن ومن هم همینطور
قرص ahcc kinoko 750mg خواستین در خدمتم
pooya_s2002@yahoo.com
سلام
ممنونم از مطالب مفیدی که ارائه دادید استفاده کردیم
بچه ها قارچ شیتاکه از کجا تهیه کنم؟تهران هستم.کمکم کنید
شرکتی در تهران برای اولین بار این رو در کشور تولید کرده با دوز درمانی 1000 mg .  به این سایت رسیمش تماس بگیرید . www.ahcc.ir
سلام من چند ماهه ک درگیر زگیل هستم و دارم فریز میکنم شب و روزم شده گریه و استرس  توبه کردم و دارم نماز میخونم زندگیه پوچ قبلیمو خاک کردم راه درمان بهم بدین و اینک واقعا قرص جواب میده و اینک دوز ۱۰۰۰میلی گرم رو تهیه کنم؟ ک بازم گلد و نقره ای داره کدومشو مصرف کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید کسایی ک جواب گرفتن زندگیم سیاه شده
من تقریبا از دست رفتم کلی ویروس ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۵،۵۱،۵۲،۵۶،۵۸،۵۹،۶۶،۶۸ و دیروز هم جواب ازمایشم cin1بود 
دبگه نمی دونم چه کار کنم زگیل رو هم برداشتم ظرف ۹روز باز در اومد
تقریبا نا امید شدم
اون هایی که اچ پی وی دارن cin1هم دارن یا فقط من دارم ؟
زبونم هم احساس میکنم داره 
ولی خسته شدم از بسا توی این سه هفته انقدر دکتر رفتمو به در بسته خوردم 
نه داروی مشخصی نه درمانی 
واکسن هم اصلا نیست به ۱۰۰تا داروخانه رفتم ندارن 
به دکتر میگم کجا بگیرم واکسنو میگه نمی دونم بگرد 
خود سرانه یک سری دارو مکمل گرفتم و می خورم حالا یه جای دیگم نزنه بیرون صلوات 
شاید خدا این طوری کرده حواسمون به خودمون بیشتر باشه 😥 
اگر کسی میدونه واکسن جایی داره به من بگه باید برای cin1 حتما بزنم 😭
Benitaangelic @gmail.com
برای اچ پی وی  قرص  پاورفیت  معادل ahcc وارد بازار شده.برایhpv های خطر ناک خانم دکتر تقی نژاد یک طرح پژوهشی دارند که روی ۹۰ درصد افراد جواب داده و مدت آن هم فقط ۲ ماه درمان هست.یعنی بهد ۲ ماه میریم آزمایش میدیم.حتما امتحان کنید.برای اطلاعات بیشتر آزمایشگاه ویروس شناسی کیوان مراجعه کنید.
سلام من ترکیه زندگی میکنم میشه بگید اینجا نام تجاریش چیه؟
سلام خوبین !!من یه دختر ۲۱سالم که از نامزدم این بیماری رو گرفتم از نوع6هستش اونقد نگرانم ک دیگ از زندگی خسته شدم ی محلول به نام پودوفیلین10درصد میزنم رو زیگیلا تا بره ولی بعد ی مدت ی جا دیگ بیرون میاد!!من مرتب قرص اکوفان میخورم و اینکه آمپول گارداسیل زدم ..خواهش میکنم بگین اگ این قرص AHCC بخرم خوب میشم ؟؟چند ماه بخورم ؟؟
زگیل تناسلی سرطان زاست لطفا جدی بگیرید                               این اطلاعیه تبلیغات نیست بلکه صرفا کمک به بیمارانی است که سالها با این بیماری و رنج در زندگی خود درگیر هستند و برای درمان با روشهای موجود مانند:جراحی،کرایو،فریز،لیزر و درمانهای دیگر متحمل هزینه های هنگفت میشوند که در بیشتر موارد زگیلها برگشت پذیرند.
برای اولین بار در ایران درمان قطعی و فوری در یک جلسه(حتی زگیلهای مقاوم و عودکننده)توسط پزشک و با داروی اختراع شده و به ثبت رسیده و بدون 
عوارض جانبی و برگشت ناپذیر
مشاوره و وزیت رایگان می باشد
مشاور آقا:  09123602580
مشاور خانم:  09125674033
آدرس:کرج،چهار راه طالقانی،جنب اداره پست،ساختمان وزرا،طبقه4، واحد403
farib
براچی انقدر نگرانی؟
آخه نوع 6 که کم خطره و نگرانی نداره.سیستم ایمنیتو قوی کن .استرس باعث عود میشه
اینجا خیلیا چند نوع دارند حتی پرخطر و امید داریم همه که خوب میشیم چون درمانگر مطلق خداست.نوعی که شما داری نه باعث سرطان میشه و نه چیزی...فقط ایمان و ایمنیتو قوی کن. سیر بخور عالیه . لیمو بریز تو  اب  با عسل مرغوب.
کلم بروکلی اسفناج  گوجه قارچ....یخ بزار پشت گردنت 
قارچ شیتاکه از قارچ ایران زمین بخر مصرف کن عودت کم میشه. همزمان نامزدتم باید درمان کنه. رابطه با کاندوم باشه و کمتر باشه بهتره. زیر نظرپزشک مکمل کامل مصرف کن مث قرص یا شربت ایموننس یا ایمونو اکتیف و...
چای سبز بخور. اب هویج بخور ولی زیاده روی نکن
زیگیلا رو هم برطرف کنین با همسرت. خسته نشو با کرایو یا پودوفیلین ولی مراقب باش جاهای دیگه رو الوده نکنین یا نسوزونین.
خیلیا چند نوع داشتن و پاک شدن شما که دیگه یه نوعه اونم از نوع کم خطر
 بلاها و بیماری ها آزمایش الهی هستن سربلند ازش بیرون بیایم انشالله
  کتاب قانون شفا رو بخون کمک روحیت میکنه سعی کنین با همسرت بهم آرامش بدین مهم نیس چطور گرفتین مهم اینه که بهم ثابت کنین همیشه پای همین و با همدلی از پسش برمیان.
موفق باشی عزیزم
سلام عزیزان 
من یک نوبت واکسن رو زدم و ماهه دیگه باید بزنم
اگر کسی واکسن گارداسیل دارد به من ایمیل بزند ممنون میشم 
مبلغ معقول رو می خرم ممنونم خیلی نگرانم 
Benitaangelic@gmail.com

سلام من از دستگاه های دکتر زنان ۲ ماهه گرفتم دکتر دیگه رفتم الکلی چیزی داده رویش بزنم اما اسر نکرده بدتر هم شده نوع ویروسم رو هم نمی دونم چی کار کنم

  • اشکان ٢٧ ساله
  • بنده سال قبل دچار بیماری زگیل تناسلی شدم 
    از شهریور ٩٧ متوجه شدم و ازمایش جواب مثبت بود دکتر اول نظر به استفاده از لیزر داشت انجام ندادم دکتر دوم نظر به استفاده قطره ورومال و سپس فریز داشت که بنده فقط از قطره استفاده کردم  ولی روی بعضی از قسمت ها نمیشد قطره زد 
    مهرماه ٩٧ با قارچ شیتاکه آشنا شدم دکتر مهدی زاده دو ماه مصرف کردم (حدود ٢بسته ) و با استفاده مواد غذایی کمک به بالارفتن سطح ایمنی بدن کردم خیلی از ظایعه ها خوب شد ولی چند مورد روی آلت وجود داشت که شبیه زگیل نبود و فقط برجستگی قرمز بود 
    مراجعه به دکتر کرمی (قلهک) داشتم و خیلی با درایت تشخیص دادن که چیزی نیست و از فریز استفاده نکردن 
    و خدارو شکر با این شرایط تا آذرماه ٩٧ کل ظایعه ها برطرف شدن 
    امیدوارم این تجربه برای دوستان دیگه مفید باشه 

    نترسین و کمک به بالا رفتن سیستم ایمنی بدن با مواد غذایی بکنین  

    امید به خدا هرچه زودتر به سلامتی کامل میرسین 
    ممنون از شما

    من سه ماه پودر قارچ گانودرما استفاده کردم  اصلا اثر نداشت کیلویی یک میلیون هم خریدم بعد گفتن اصلش فقط تو ایران مال یه شرکته .شش ماه قهوه گانودرما خریدم از ماه چهارم شروع به خوب شدن کردم الانم هیچ اثری خداروشکر ازش نمونده .جقدر دکترا و بقیه ترسوندنم گفتن سرطان میگیری .ناراحتی اعصاب گرفته بودم بخاظر همین حرفا

    شما هم نترسید خوب میشین فقط مهمه زود اقدام کنین برای درمانش . من از این شماره خریدم 09309176644  تو اینستا پیداش کردم اما متاسفانه پیجش انفالو کردم ندارم یادمم نیست ولی شمارش تو گوشیم مونده

    سلام سمیه جان....چطور خود گانودرما تاثیر نداشته ولی باقهوه تاثیر داشته....امکان نداره همچین چیزی.....وقتی میخوایم گانودرما بخریم جلو چشممون پودرمیکنه هرچقدم بخوایم قهوه میریزه توش.....حالا ببین اونی که بسته بندی میخری مطمینتره یا اونی که جلو چشمت درست میکنه بهتره؟؟؟

    گانودرما تبلیغات کذب است و بیخود

    گانودرما حرف مفت و تبلیغات هس

    منابع علمی تقریبا فقط قارچ شیتاکه و یا مکمل AHCC رو درمان قطعی میدونن

    حتما بزنید اگه واکسن پیدا کردید من خودم میخوام بزنم باعث میشه نوع های دیگه رو نگیری شایدم تولید انتی بادی که میکنه کمک کننده باشه نمیدونم وای کلا از نظر علمی برای پیشگیری هست

    دوستان عزیز بنده هم مثل تمام بزرگوارانی که به این سایت مراجعه می کنند زگیل تناسلی داشتم.

    نه به دکتر مراجعه کردم نه آزمایش دادم نه لیزر کردم نه کاری و 

    تنها کاری که انجام دادم سیستم ایمنی رو تقویت کردم

    فقط با دو تا مکمل (قرص ایمیونس و کپسول شیتاکه)

    کپسول شیتاکه پلانتا ایرانی گرفتم ساخت شرکت متین آسا فارمد به وفور هم پیدا میشه می تونید آنلاین خریداری کنید از داروکده و دارومد و ....

    قیمتشم ۱۸۶۵۰۰ تومانه

     

    طریقه مصرف

    ماه اول روزی ۲ عدد کپسول شیتاکه و روزی یک عدد قرص ایمیونس

    ماه دوم هم روزی ۲ عدد کپسول شیتاکه ولی تو این ماه ایمیونس رو یک روز در میان مصرف کردم

    ماه سوم روزی دو عدد کپسول شیتاکه و هفته دو عدد قرص ایمیونس

    ماه چهارم روزی دو عدد کپسول شیتاکه و هفته ای یه دونه قرص ایمیونس

     

    من تو ماه چهارم نتیجه گرفتم و زگیل هام کاملا محو شدن اما میخوام دو ماه دیگه هم شیتاکه رو ادامه بدم

    والا رژیم خاصی هم نگرفتم اما گهگداری فلفل دلمه خام می خوردم گاهی هم آبلیمو

    همین دیگه کار خاصی انجام ندادم .واقعا نگران نباشید پول و عمرتون هم صرف لیزر و کرایو و ... نکنید

     

    روز و روزگار بر همگی خوش

    دوستان منم ٣ ماهه که زیگیل دراوردم و متاسفانه اول نمیدونستم چیه و تازه ٢ هفتس که درمان با کرایو رو شروع کردم واکسن هم دوز اولشو زدن.خیلی زیادتر شدن بعدش که تو سایتا خوندم نوشته بود باید روی سیستم ایمنی بدنت کار کنی.من طبعم سرده و متاسفانه طبع سرد واسه این ویروس مضره.ولی تصمیم گرفتم رژیم غذاییمو تغییر بدم.٢ هفتس که صبح ناشتا یه حبه سیر میخورم .قارچ شیتاکه و قارچ گانودرما سفارش دادم که هنوز نرسیده دستم.هر شب عسل و سیاهدانه میخورم.قرص زینک روزی یکی میخورم.گوشتمو کم کردم سیگارمو ٢ هفتس گذاشتم کنار.مشروب میخوردم که تصمیم گرفتم دیگه نخورم.صبح ها قبل از اینکه برم سرکار ١ ساعت پیاده روی میرم.هر ٢ شبم هست که با سرکه سیب محل رو میشورم.الان که اینو مینویسم زیگیلام خیلی زیاده.فکر میکنم اولش که شروع میکنی باهاش به مبارزه ویروس مقاومت میکنه ولی مطمینم که میتونم شکستش بدم.حتما بازم میام و از اثراتش واستون مینویسم.فقط اصلا و ابدا نباید استرس داشته باشیم

    سلام من یک سال و نیم درگیر این بیماری ام

    تو بارداری متوجه زگیل شدم

    بعد از بارداری که اسمیر دادم نتیجه نوع ۱۶ بود

    البته تیپ های بیشتری هم به جز ۱۶ داشتم ولی ۱۶ نوع پرخطر هست

    ۲۴ سالمه و همسرم هم دچار این بیماری شده زندگی برامون سخت شده

    خوشحال میشم راهنمایی کنید

    راستی کپسول پاورفیت و سلنیوم پلاس و شربت ایمونس استفاده میکنم

    رژیم غذایی نگرفتم و بچه شیرخوار دارم

    ممنون میشم که دارو یا رژیم خاصی بگید که برای شیردهی هم مضر نباشه

  • محمد امین
  • من روی رانم ، فقط یک قسمت هست ، نمی دانم زگیل هست یا نه 

     

     

     

     

     

     

    م

     

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

    سلام به همه دوستان عزیزم 

    من مدت زیادی میشه که درگیر این بیماری هستم،برای اولین بار که ضایعرو دیدم نمیدونستم چی هست بهش احمیت ندادم بعد از یک الا دو هفته بیشتر جاهای تناسلیم و کشالام دیدم زده و رشد خیلی زیادی داشت دائم رشد میکرد خیلی خجالت میکشیدم به کسی بگم یا دکتر برم تو اینترنت سرچ کردم به زگیل تناسلی رسیدم هر درمانی که فکرشو بکنید انجام دادم،لیزر،روغن درخت چای،پماد،یه محلول دست ساز،سیر،سرکه سیب،الکل،....زیگیلا محو میشد اما بعد ا  چند وقت مجدد میزد بیرون تا اینکه تصمیم گرفتم روش های درمانی دارویی و غذایرو انتخاب کردم،دیگه مشروب نخوردم سیگارو ترک کردم،مواد مخدر و ق صو هر کوفتو زهرماره دیگرو ول کردم به وعده های غذاییم درست رسیدم شروع کردم ورزش کردن چندتا مکمل گرفتم و قرص پاور فیت مصرف کردم و هرشب نقاط الودرو با سرکه سیب میپوشندم به مدت ۳ تا ۴ ساعت الان ۲ ماهه زگیلای بزرگش ریخته حتی ردشم دیده نمیشه یه مقداری کوچیک موچیکاش مونده که اونارو هم به کمک خداوند انشاالله رفع میکنم فقط فقط فقط اینارو گفتم که هرجور میشه روش زندگیتونو عوض کنید امید دارم که بهتر میشین ارزو سلامتی دارم برا هممون

    با سلام و احترام خدمت دوستان عزیز

    بنده یک بسته قرص ahcc اصل به همراه دو بسته قرص اکیناسه اصل که از آمریکا واسم آوردن رو دارم و اگر کسی خواست میفروشم به همون قیمتی که خریدم چون بنده خدارو شکر نیازی ندارم بهش

     

     

    دوستان سلام

    من خیلی شنیدم قهوه گانودما دکتر بیز موثر هست در درمان این ویروس ایا کسی تجربه داشته و نتیجه گرفته؟

    لطفا بهم بگین

    سلام دوستان . درمان ویروس hpv ( زگیل تناسلی )با بهترین محصولات امریکایی ‌ . با روش تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس . درمان کاملا ارگانیک . با استفاده از محصولات زنبور عسل . الوئه ورا و چند نوع  قارچ های خوراکی .ارسال به تمامی شهرها .  تماس  09025206257

    استفاده از محصولات زنبور عسل . الوئه ورا و انواع  قارچ های خوراکی از جمله شیتاکه و میتاکه و چند قارچ دیگر در قرص های امریکایی برا درمان صد در صد بیماری hpv. همچنین انواع قرص های ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی موجود میباشد 09025206257

    سلام

    من ۱ ماه و نیم متوجه شدم زکیل دارم ازمایش دادم هم لو هم های دارم دارم قارچ میخورم و پاورفیت و هرروز ی سیر ناشتا چای سبز و ویتامین های لازم

    دوبار فریز کردم الان باز زگیل دارم و روغن چای گرفتم روشون میزنم

    ولی الان چندروز خیلی نکران هستم دهنم همش خشک میشه گلوم کمی درد میکنه

    چون من تایپ زکیل دهان روهم دارم نکنه زکیل بزنم

    اگر اچ پی وی منفی بشه همه جای بدن منفی میشه؟

  • حامی مهراد البرز
  • درمان کوتاه مدت و بدون بازگشت ویروس hpv بدون درد در کوتاهترین زمان ممکن  تضمینی 

    09359330731

     

    لینگ‌گپ تلگرام بیماران زگیل تناسلی تجربیات

    https://t.me/+f0IEncC3SuViYTY0

    دوستان سلام یه نفر به اسم اقای قادری در همدان درمان ۱۰۰در۱۰۰ زیگیل و تبخال تناسلی داروسو تهیه کردن کاملا گیاهی و به صورت تضمینی میده حتی تو گوگل سرچ کنید درمان زیگیل اقای اسماعیل قادری میاد 

    من خودم کرایو کردم برگشته به دلیل هزینه بالا دارو اقای قادری فعلا توان خرید ندارم 

    قبمت دارو ۶میلیون میگن ولی تضمینی کسی گرفت جواب داد اطلاع بدید به امید خلاص شدن همه بیماران زیگیل

    اینم شمارش09188118771

    سلام من داخل مقعدم زگیل دارم به صورت زنجیره اومده بیرون 

    پیش چندتا دکتر رفتم دارو دادن ولی چون داخل مقعد هستش هیچ تاثیری نداره 

    کسی میدونه باید چیکار کنم میشه لطفا راهنماییم کنین؟؟

    لینک گروه تلگرام در مورد اچ پی وی

     

    https://t.me/salamatihamishegibadan

    لینک‌گپ تلگرام  بیمارنان زگیل تناسلی

     

     

     

     

     

     



    https://t.me/hpvav

    سلام لطفاکمکم کنید

    من اچ پی وی دارم و واکسن تهیه کردم

    بنظرشمابایدواکسن روتزریق کنم یاباید صبرکنم خوب بشم وبعدتزریق کنم؟

    واینکه شیتاکه وماشمیکس کسی اگه استفاده کرده بهم بگه اثراتشولطفا

    سلام عاطی جان

    واکسن رو تزریق کن

    پاورفیت یا هگزایم هم مصرف کن

    چه نوعی گرفتی؟ پر خطر یا کم خطر؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی