جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

واکسن درمانی HPV چندگانه GTL002 (Multivalent HPV)

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ

واکسن درمانی HPV چندگانه  GTL002 (Multivalent HPV)

ما با توجه به خواص متعدد آنتی ژن از Vaxiclase، پلت فرم اختصاصی ما در حال توسعه واکسن دوم میباشد.. GTL002 واکسن درمانی HPV چندگانه است که هدف قرار دادن 6 تایپ از  انواع خطرناک ترین ویروس HPV (عامل اصلی زگیل تناسلی و سرطان رحم) از جمله HPV 16 و HPV 18 است.

GTL002 همان مکانیزم عمل  GTL001 را دارد اما ادغام آنتی ژن انکوپروتئین  E7 از 6، به جای 2 برای انواع HPV سرطانی، به لطف Vaxiclase است.

این 6 ژنوتیپ HPV جمعی مسئول 85٪ از موارد سرطان گردن رحم در سراسر جهان هستند. در میان آنها انواع HPV را در آسیا شایع ترین هستند. 158 میلیون زن توسط این 6 نوع HPV آلوده و در معرض خطر سرطان دهانه رحم می باشند.

GTL002 هدف درمان عفونت های این 6 نوع HPV خطرناک برای جلوگیری از وقوع نئوپلازی درجه بالا و سرطان دهانه رحم را دارد.

 

GTL001 و GTL002 با هم می توانند یک ترکیب دارویی برای hpv برای مدت زمان طولانی ایجاد کنند.

GTL002 در داخل بدن اثبات بالینی در ژوئن 2015   به دست آورد . اثبات داده نشان داد که در داخل بدن پاسخ ایمنی در برابر هر یک از 6 پروتئین HPV مشتق شده در حال حاضر در واکسن درمانی القا شد.
این یک چالش فنی است که واکسن درمانی باید به طور همزمان تمام 6 آنتی ژن HPV E7  را به درستی به سیستم ایمنی بدن ارائه دهد.در چنین راهی است که لنفوسیت سلول T برای هر آنتی ژن فعال شده و گسترش یافته است.


ما در حال حاضر در حال  برنامه ریزی نهایی برای فارماکولوژی و سم شناسی GTL002  در مطالعات پیش بالینی رسمی مورد نیاز برای آماده سازی یک IND یا مطالعه فاز 1 در اروپا هستیم.

 

References

  1. Bruni, L., M. Diaz, X. Castellsague, E. Ferrer, F. X. Bosch, and S. de Sanjose.. Cervical human papillomavirus prevalence in 5 continents: meta-analysis of 1 million women with normal cytological findings. J Infect Dis. 2010;202:1789-1799.
  2. de Sanjose, S., W. G. Quint, L. Alemany, D. T. Geraets, J. E. Klaustermeier, B. Lloveras, S. Tous, A. Felix, L. E. Bravo, H. R. Shin, C. S. Vallejos, P. A. de Ruiz, M. A. Lima, N. Guimera, O. Clavero, M. Alejo, A. Llombart-Bosch, C. Cheng-Yang, S. A. Tatti, E. Kasamatsu, E. Iljazovic, M. Odida, R. Prado, M. Seoud, M. Grce, A. Usubutun, A. Jain, G. A. Suarez, L. E. Lombardi, A. Banjo, C. Menendez, E. J. Domingo, J. Velasco, A. Nessa, S. C. Chichareon, Y. L. Qiao, E. Lerma, S. M. Garland, T. Sasagawa, A. Ferrera, D. Hammouda, L. Mariani, A. Pelayo, I. Steiner, E. Oliva, C. J. Meijer, W. F. Al-Jassar, E. Cruz, T. C. Wright, A. Puras, C. L. Llave, M. Tzardi, T. Agorastos, V. Garcia-Barriola, C. Clavel, J. Ordi, M. Andujar, X. Castellsague, G. I. Sanchez, A. M. Nowakowski, J. Bornstein, N. Munoz, and F. X. Bosch. Human papillomavirus genotype attribution in invasive cervical cancer: a retrospective cross-sectional worldwide study. Lancet Oncol. 2010;11:1048-1056.
  3. Guan, P., R. Howell-Jones, N. Li, L. Bruni, S. de Sanjose, S. Franceschi, and G. M. Clifford.. Human papillomavirus types in 115,789 HPV-positive women: A meta-analysis from cervical infection to cancer. Int J Cancer. 2012;131(10):2349-59.
  4. Lin, K. Y., F. G. Guarnieri, K. F. Staveley-O'Carroll, H. I. Levitsky, J. T. August, D. M. Pardoll, and T. C. Wu. Treatment of established tumors with a novel vaccine that enhances major histocompatibility class II presentation of tumor antigen. Cancer Res. 1996;56:21-26.

 

 

 

 

 

http://www.genticel.com/products/gtl002-multivalent-hpv.html

نظرات  (۹)


سلام مجدد ، ممنون از اطلاعاتتون ، اما من از وقتی فهمیدم به این بیماری مبتلا شدم واقعا دنیا برام به آخر رسیده و روال عادی زندگیم تعطیل شده? یه سوال داشتم 
من مجردم ،برای ازدواج باید چیکار کنم 
چون نمیتونم به طرفم بگم من سابقه این بیماریو داشتم ، یعنی نمیخوام بگم ، و به احتمال زیاد سی سال به بالا باشن و نمیتونن واکسن بزنن ،از طرفی اگه انتقال بدم به ایشون میفهمه که من بیمار بودم و کلا اخلاقی نیست ، اصلا بیماری من خوب میشه که امید داشته باشم؟تکلیف زندگیم چی میشه??

برای هیچ کس با وجود این بیماری دنیا به اخر نرسیده است
بهتر است شروع به درمان منظم و رژیم غذایی مناسب بگیرید و از استرس دوری کنید 
استرس باعث عود بیماری میشه
با رعایت کردن میتونید و بالا بردن سیستم ایمنی بدنتان میتوانید بر بیماری غلبه کنید
در مورد واکسن هم بهترین زمان برای زدن ان تا 24 سالگی است ولی خیلی ها اعتقاد دارن تا 35 سالگی هم اثر بخش هست 

با سلام مجدد ، عذر مبخوام که انقد سوال میپریم اما واقعا نگرانم ، من به دکتر پوست مراجعه کردم و دو جلسه کوتر انجام داد اما گفتن که دو سه جلسه ی دیگه هم نیازه ، بعدبرای من آزمایش تعیین سطح ایمنی نوشتن 
CBC
Cd4
Cd8 
سوال من اینه که دو فاکتور آخر برای مبتلایان به ایدزه فقط؟؟ چرا برای من نوشته اینارو ؟ یعنی من مشکوک به ایدزم از نظر ایشون ؟؟ بخدا فقط گریه کارمه چون وحشت دارم از انجام آزمایش ، توروخدا کمکم کنید

با سلام مجدد ، عذر مبخوام که انقد سوال میپریم اما واقعا نگرانم ، من به دکتر پوست مراجعه کردم و دو جلسه کوتر انجام داد اما گفتن که دو سه جلسه ی دیگه هم نیازه ، ، بعدبرای من آزمایش تعیین سطح ایمنی نوشتن 
CBC
Cd4
Cd8 
سوال من اینه که دو فاکتور آخر برای مبتلایان به ایدزه فقط؟؟ چرا برای من نوشته اینارو ؟ یعنی من مشکوک به ایدزم از نظر ایشون ؟؟ بخدا فقط گریه کارمه چون وحشت دارم از انجام آزمایش ، توروخدا کمکم کنید

 چون رفتار پرخطری داشته اید برای اطمینان خاطر این ازمایش را نوشتند 
نگران نباشید انشالله که چیز خاصی نیست 
از استرس دوری کنید

سلام این واکسن که بالای این صفحه شده از نوع درمانی ویروس اچ پی وی است و زگیل تناسلی است  یا اینکه فقط پیشگری کننده است اگر درمانی است کحا باید ان را تهیه کنیم ؟ یک واکسن دبگه هم تولید شده از نوع درمانی ویروس زگیل تناسلی و نه پیشگیری بنام adxs11ولی توی ایران هنوز نیومده و خیلی کمیابه !لطفا در مورد واکسنهای جدید بیشتر راهنمایی کنید و از کجا میتونیم تهیه کنیم تشکر  

از آنجایی که واکسن‌های فعلی ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) فاقد اثر درمانی هستند، نیازی فوری برای تولید واکسن‌های درمانی HPV جهت کاهش بار سرطان دهانه رحم احساس می‌شود. تا به امروز هیچ نوع واکسن درمانی برای استفاده تجاری در درمان عفونت‌های HPV و تومورهای بدخیم مرتبط مورد تأیید قرار نگرفته است. بااین حال آزمایش‌های بالینی پرشمار بیانگر پیشرفتی است که در اثر استفاده از راهبردهای گوناگون برای تولید واکسن به دست آمده است؛ همچنین دو واکسن پیشنهادی، واکسن VGX-3100 DNA و واکسن وکتور باکتریایی ADXS11-001، در مرحلۀ سوم آزمایش‌های بالینی هستند و بنابراین می‌توان به مورد تأیید قرار گرفتن این واکسن‌ها در آینده نزدیک امیدوار بود. سیستم‌های بیان پروتئینی مبتنی بر گیاه نیز با موفقیت برای تولید محصولات زیستی مرتبط به کار برده شده‌اند و امکان تولید واکسن‌های ارزان‌تر را فراهم ساخته‌اند: این نوع واکسن‌ها در دسترس جمعیتی بیشتر قرار می‌گیرد، به ویژه مردم کشورهایی با سطح درآمدی پایین تا متوسط، یعنی مناطقی با بالاترین بار بیماری سرطان دهانه رحم از مزیت تزریق واکسن برخوردار می‌شوند.

سلام ۲۴ سالمه و چن ماهی هست که متوجه زگیل های ریزی در دور آلتم شدم 

تیپ ۱۶ پر خطر  باعث شده تمام فکرمو و خوابمو ازم گرفته 

نمیدونم چیکار کنم  قارچ گاندرما خرید کردم ویتامین خوردم رژیم غذایی 

و پر خاصیت خوردم اصلا انگار نه انگار تازه دوتا زگیل هم دور معقدم زده 

نمیدونم چیکار کنم پیش کی برم کجا برم چیکار کنم کارم شده گریه سردرد

 

سلام به همگی

برای آقایون فکر میکنم اونقدر که برای خانم ها خطرناک مشکل زا نیست... 

با این حال دکتر جباری اگر گوگل کنید کلا دکتر حاذقی و میتونه بهتون کمک کنه. 

نگرانی نداره به فکر درمان باشید. 

به امید بهبودی همگی ما 🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی