جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

درمان جدید زگیل با واکسن سرخک و اوریون

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

محققان مصری به تازگی دریافته‌اند که واکسن سرخک، اوریون و سرخجه (MMR)، راه جدیدی برای مبارزه با مشکل زگیل محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، زگیل در اثر عفونت به ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد می‌شود. اگرچه زگیل‌ها بدون درمان طی یک تا دو سال از بین می‌روند، اما حدود یک سوم یا بیشتر آن‌ها باقیمانده و ممکن است تکثیر و بزرگتر شوند که درمان را مشکل‌ می‌کنند.

محققان دانشگاه زقازیق مصر در تحقیقات جدید خود دریافته‌اند که واکسن MMR که برای جلوگیری از بیماری‌های سرخک، اوریون و سرخجه تزریق می‌شود، با تزریق در زگیل‌هایی که به درمان‌های دیگر مقاوم شده بودند، باعث ناپدید شدن شش مورد از 10 زگیل شدند.

در تحقیقات جدید، دانشمندان از تزریق MMR روی 65 بیمار استفاده کردند که طی مدت دو تا 15 سال زگیل داشتند.

این بیماران بطور میانگین تحت سه درمان قرار گرفتند و در 63 درصد موارد، زگیل‌ها ناپدید شدند، اما در شش درصد، هیچ واکنشی دیده نشد. این در حالیست که در سایر موارد، نشانه‌هایی از بهبود دیده شد. عوارض جانبی این درمان شامل درد در زمان تزریق، خارش و علائم شبه سرماخوردگی بود. زگیل تنها در دو بیمار عود مجدد کرد.

دانشمندان معتقدند که واکسن MMR به تحریک سیستم ایمنی و سپس شناسایی و حمله به ویروس پاپلیمای انسانی و زگیل‌های که پیش از این نادیده گرفته شده بودند، می‌پردازد.

نتایج این تحقیقات در مجله Dermatology منتشر شده است.

منبع: ایسنا

  • help guide

نظرات  (۷۸)

  • دکتر رسول
  • خبرای خوب باز در راه اشالا
    اقای دکتر حالا که تو ایران این کارو انجام نمیدن واکسنو معمولی تزریق کنیم اثر نداره؟
    دوستان این درسته که میگن بعد ١ پاک میکنه خود بدن ویروسو میشه واقعن این امیدو داشت ...؟؟به امید خدا 
    آقا رضا در صورتی بدن بعد از یک سال خود به خود ویروس را از بین میبرد که شما تمام ضایعات به یک روش (مهم نیست جه روشی) از بین ببرید و سیستم ایمنی بدنتون را با روش های متعددی که در همین وبلاگ گفته شده است از بالا ببرید . ان زمان شانس اینکه سیستم ایمنی بدن بر ویروس غلبه کنه بسیار بالا میرود .
    ولی به خودی خود بیماران زیادی هستن که چندین ساله این ویروس را دارند و خوب نشدند.
    بهرحال بهترین روش بالا بردن سیستم ایمنی بدن و در کنارش از بین بردن فیزیکی ضایعات هست.
    موفق باشید
    سلامrasa.
    علی درست و کامل گفت .مطمین باش اگر بیماری خاصی نداشته باشی و کترهای مربوطه رو انجام بدی بهت ایمان میدم میره نگران نباش اصلاا.توکل ب خدا کن نترس بخند وسلام
    سلام یاس واکسن باید ب زگیل تزریق شه
    من بوسیله دارو گیاهی ساختنی موضعی درمان شدم البته زگیل نداشتم و فقط ویروسش بود در واژن.. این دارو در دست امتحان بود ومیخواد وارد بازار بشه حتی داروی خوراکی هم تولید شده گیاهیه وتا چند وقت دیگه به بیماران عرضه میشه که کلا از بدن خارج بشه این ویروس 
    بهار جان اسم دارو رو ب ما هم بگو عزیزم؟؟؟
    سلام به همگی
    یه چیز خیلییییی جالب
    ببینید من به مدت یه ماه روزی ۳بار بمدت ۲ساعت و شبا تا صبح یه تیکه پنبه رو به روغن کرچک اغشته میکردمو میذاشتم رو زگیلام همشون از بین رفت
    ببینید تو طب سنتی میگن زگیل از جنس بلغم و سودای خشک و غلیظه به همین خاطر بهتره اونو با چربی نرم کنید (نه مرطوب) تو طب سنتی روغن کرچک،روغن گل رز،روغن درخت چای،چربی طبیعی بدن مرغ
    من استفاده کردم و واااااقعا شگفت زده شدم،درمون با سیر و سرکه و این قبیل چیزا که آتیش میندازه به جون آدم رو بزارین کنار و همین امروز یه بسته روغن کرچک ۳۵۰۰تومنی بگیرین و مطمئن باشین تاکید میکنم مطمئن باشین خوب میشین،در ضمن بنظر من حساسیت و تو سایتا گشتن ها فقط وفقط روحیمون رو ضیف میکنه و بدنمون رو داغون
    آروم باشیم و مطمئن باشیم اگه خدا دردی رو میده درمونشم میده


    طناز خوشحالم روحیت خوبه
    سلام .. دوستان من حدود 6 ماهه که خداروشکر خوب شدم و برای همتون سلامتی ارزو میکنم .. من حدود یکسال و سه ماه طول کشید تا زگیلهام که خیلی زیادم بودن رفته رفته کمتر شد و در اخر یکدفعه بکلی از بین رفت .. پرهیز غذایی من تو این مدت بخصوص شش ماه اخر تقریبا حذف شکر تا حد ممکن نوشابه الکل سیگار کالباس و سوسیس شکلات و خوردن چندین مرتبه در روز چای سبز خرما ویتامین ب6 ب12 بتاکاروتن بود واینکه تو ماه اخر که خوب شدم هر روز صبحانه میوه میخوردم و یکی در میون کلم بروکلی میگرفتم .. تا اونجا که میتونید از استرسو محرکایی که عصبیتون میکنه دور باشید سعی کنید خودتونو کنترل کنید چون خیلی تاثیر بدی رو سیستم ایمنیتون میزاره .. ضمنا تو این مدت به هیچ عنوان سکس نکنید که نه کسی دیگرو گرفتار کنید نه اینکه ویروس بدنتونو با شریک الوده مقاومتر کنید .. امیدوارم مطالب بدردتون بخوره و همگی زودتر خوب بشید 
    سلام بهار جان میشه بگی از چه دارویی استفاده کردی؟
    سلام دوستان من حدود سه سال هست که گرفتار این ویروس لعنتی شدم هر درمانی که فکرشو بکنین انجام دادم تا الان چندین میلیون خرج کردم ولی فایده نداشته واقعا احساس میکنم این ویرىس نمیخاد بدن منو ترک کنه هر هفته فریز یا لیزر می کنم و باید درد بکشم کسی هست بگه من باید چکار کنم حتی حاضرم برم خارج از کشور ولی همه پزشکا بهم گفتن درمان فقط لیزر و فریز هستش به امید اون روزی که همه ما درمان بشیم
    نگران نباشید این بیماری مستقیما با سیستم ایمنی مرتبط است پس ابتدا از پارتنر جنسی خود موقتا تا درمان جدا شوید و بدن خود را با ورزش و انواع ویتامین ها و حذف شیرینی جات امن کنید و تنها با استفاده از قارچ شیتاکه این بیماری از خون رفع میشود 09128431824  پرورش دهنده قارچ شیتاکه
  • آتوسا ایرانی
  • یه سوال دارم وقتی میرم دستشویی اگه قرار نیست دستمو به زائده بزنم چطوری خودمونو بشوریم ؟
    کانال تلگرامی اخبار و اطلاعات از به روزترین درمان های ویروس HPV

    https://t.me/hpv_iran
  • فروشگاه فایل
  • ممنون خوب بود
    سلام
    دکتر رسول اگر گروه تلگرامی یا راه ارتباطی ای با شما وجود داره خواهش میکنم بگین چون من الان هیچ فکر و تصمیمی رو نمیتونم روش تمرکز کنم
    واقعا نیاز به همفکری با کسی دارم
    سلام من امروز رفتم دکتر بهم گفت زگیل تناسلی داری  اینقد گریه کردم واقعا نمیدونم از کجا گرفتم همسرمم نداره منم رابطه ای نداشتم هیچوقت دکتر گفت امکان داره از توالت فرنگی گرفته باشی 😭😭😭😭 از مطب دکتر تا خونه فقط گریه کردم اما حرفهای دکتر رسول خیلی بهم امید داد ایشالا هر چی میخواین خدا بهتون بده 
    دکتر رسول اگه مطب دارید ادرسشو بفرستین خواهشن   بهم پماد داد گفت تا ۱۵ روز بزن بعد بیا برام دعا کنید من خیلی ضعیف هستم تو این چیزا 
    عزیزانی که تازه دکتر بهتون گفته این بیماری رو دارید اصلا نترسید . انشاا... رش های درمان که در راه هست و از طرفی سعی کنید سکس رو با شریک غیر همسر ، متوقف کنید . اونایی که مجرد هستن حتما به کسی که به عنوان همسرشون قراره بشه این موضوع رو بگن ، و براش واکسن این بیماری رو تهیه کنن که ایمن بشه ، درسته که باز هم گارانتی صد در صد نداره ولی آدم هایی هستن که قبول کنن و همسر آدم بشن . هیچ چیز بهتر از صداقت و توکل به خدا نیست . خودتون رو رها کنید و به خدا بسپارید . اینا تمام اتفاقاتی بود که برای من افتاد و الان همه چیز خوبه . 
    https://www.fda.gov/ICECI/EnforcementActions/WarningLetters/2017/ucm576662.htm

    سازمان غذا و دارو اینجا یه مطالبی به اون دکتری که داره کپسول AHCC می فروشه تذکر داده ، کسی زبانش خوبه لطفا  بگه چه خبره ! از طرفی این بالا هم خانمی هستن که میگن تجربه خوب شدن با ahcc رو دیدن ! اگر بازم می دونید بنوبسید لطفا 
    سلام 
    بچه ها من اصلا زگیل ندارم .ولی آزمایشه اچ پی وی من خیلی پر خطر بوده .که شماره های 31.35.53.56.40 رو دارم. ٣٢ سالمه .٣ تا دکتر رفتم .یکی میگه پاپ اسمیر بده .یکی میگه گلونوسکپی ام بده .یکی میگه واکسن بزن. یکی میگه نزن .روانی ,شدم .بخدا دهنم شده پر آفت .زبونم حلقم همه درد دارم .دارم سکته میکنم. بخدا. هیچ غلطی ام نمیتونم بکنم .
    با سلام..مبینای عزیز... از همین الان رژیم غذایی سالم و بدون شکر و الکل و سیگار داشته باش...ویتامین ث ..ای....سلنیوم و ب12 مصرف کن....قارچ شیتاکه رو از قارچ ایران زمین تهیه کن ....از طریق واژن هم میتونی روغن گل سرخ به داخل تزریق کنی...البته باید مطمئن باشه...هر روز کلم بروکلی بخور....مطمئن باش با این رژیم بعد شش ماه خوب میشی....حتی شاید زودتر...من در حال مصرف این رژیم به مدت یک ماه و نیم هستم و تمام وارت ها در حال نابودیه..سکس نداشته باش...قارچ شیتاکه رو به صورت خشک روزی هست گرم مصرف کن...بعد از دو سه ماه پنج گرم در روز....اگر حساسیت داشتی می تونی بریزی توی سوپ و استفاده کنی...ده دقیقه بجوشه کافیه...اگر باز هم حساسیت داشتی از قارچ ری شی استفاده کن...به امید سلامتی همه.
    سلام بچها
    من ٥ تا ویروس دارم که ١٨ توش هست ولی چون زیگیل نمیزدم نمیدونستم 
    فکر کنم ٢،٣ سال میشه دارم شاید کمتر 
    کلپو انجام دادم سری اول سین ١ بودم و سری دوم با انجام دادم دستورات غذایی سالم و ... سین ١ از بین رفت خوب خیلی خوشحال شدم در زمن از دارو دکتر کیوان هم استفاده میکنم 
    دارم تلاش میکنم ١٨ از بین ببرم به تازگی ahcc استفاده میکنم روحیه ام خوب کردم خیلی فکر نمیکنم بهشون ، چون میدونم این ویروس خیلی زود از بدنم میره 
    واکسن هم زدم 
     فقط منتظرم ببینم خبر جدیدی در رابطه با درمان قطعی این ویروس هست یا نه چون تو ایران از هر ٢ نفر جوان ١ نفر داره 
    به امید بهبودی همتون
    من تقریبا از دست رفتم کلی ویروس ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۵،۵۱،۵۲،۵۶،۵۸،۵۹،۶۶،۶۸ و دیروز هم جواب ازمایشم cin1بود 
    دبگه نمی دونم چه کار کنم زگیل رو هم برداشتم ظرف ۹روز باز در اومد
    تقریبا نا امید شدم
    اون هایی که اچ پی وی دارن cin1هم دارن یا فقط من دارم ؟
    زبونم هم احساس میکنم داره 
    ولی خسته شدم از بسا توی این سه هفته انقدر دکتر رفتمو به در بسته خوردم 
    نه داروی مشخصی نه درمانی 
    واکسن هم اصلا نیست به ۱۰۰تا داروخانه رفتم ندارن 
    به دکتر میگم کجا بگیرم واکسنو میگه نمی دونم بگرد 
    خود سرانه یک سری دارو مکمل گرفتم و می خورم حالا یه جای دیگم نزنه بیرون صلوات 
    شاید خدا این طوری کرده حواسمون به خودمون بیشتر باشه 😥 
    اگر کسی میدونه واکسن جایی داره به من بگه باید برای cin1 حتما بزنم 😭
    Benitaangelic @gmail.com
    سلام عزیزان 
    من یک نوبت واکسن رو زدم و ماهه دیگه باید بزنم
    اگر کسی واکسن گارداسیل دارد به من ایمیل بزند ممنون میشم 
    مبلغ معقول رو می خرم ممنونم خیلی نگرانم 
    Benitaangelic@gmail.com
    سلام دوستان.. منم زگیل تناسلی دارم با خوردن یه سری از گیاهان دو تا از زگیلا سیاه شد و افتاد. پولتون رو خرج واکسن و کرایوف و لیزر نکنید کرایو و لیزر که پاک کردن صورت مسئله هست.. چون ویروس تو بدن شما باقی میمونه.. میخوام یه گروه بزنم و با هم تبادل نظر داشته باشیم و تجربه درمانمون رو با هم به اشتراک بذاریم.. هر کس مایله به آیدی من پی ام بده.. @alakm
    سلام آقای دکتر رسول من هرچی سرچ میکنم توی اینترنت آدرس یا شماره ای ازتون پیدا نکردم لطفا برام بفرستین شماره یا آدرس .

    سلام. دوستان من خودم درمان شدم.. الان میخوام یه گروه بزنم. تا تجربه درمان رو با هم تبادل کنیم.. تا یه سریا از این بیماری سواستفاده نکنن. و محصولات مزخرف قارچ رو که بی تاثیر بفروشن.. هر کی خواست به این آیدی پیام بده.alakm

    سلام ونوس جان میشه آدرس دکترکیوان و دکتر رسولوبگید

    سلام به همه دوستان.من تقریبا۴ماهه که زگیل میزنم دوبارلیزرکردم الان باززده میخوام ازدواج کنم نمیدونم چیکارکنم توروخداکمکم کنین قرصAhccهم یه هفتس میخورم باایمیونیس وپاورفیت سبزی ولیموهم میخورم.دارم دیوونه میشم کمک

    سلام دوستان لطفا گروه تلگرام بسازید تا به همدیگه کمک کنیم لطفا کسانی که تجربه دارن عضو بشن 

    سلام عسل خانم  نگران نباش استرس باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن میشه و باز زگیل عود میکنه. فکر کنم واکسن بزنید و سیستم ایمنی بدنتون رو تقویت کنید 

     

    من تو یه گروه تلگرام هستم که از طب سنتی استفاده کردن جواب گرفتن اگه خواستی میتونم کمک کنم بیای تو گروه

    سلام یک هفته ست فهمیدم زگیل تناسلی دارم نمیدونم چیکار کنم کسی میدونه قارچ گانودرما کجا هست باید چیکار کنم من تو یک هفته ۵ کیلو وزن کم کردم 

    سلام ارزو خانم قارچ گانودرما الکیه فقط تبلیغاته و استرس سیستم ایمنیتو ضعیف میکنه باعث میشه ویروس دیر دفع بشه. اصلا نگران نباش فقط زگیلو از بین ببر و سیستم ایمنیتو قوی کن ٩٠ در صد افراد تو دو سال ویروسو کاملا از بدنشون دفع میکنن. اگه میتونی واکسن گارداسیل بزن 

    سلام من آزمایش hpv دادم دوهفته دیگه جواب میاد دوروزه سرکه و دارچین رو زگیل گذاشتم یکمیشون محو شد ازتون ممنونم آقا امیر بابته امیدی که بهم دادید 

    سلام ارزو خانم. من تو گروه تلگرام هستم که مربوط به زگیل تناسلیه و چندتا از بچه ها تونستن ویروسو دفع کنن و همینطور زگیل با طب سنتی از بین بردن  اگه خواستی میتونی بیای تو گروه از تجربیاتشون استفاده کنی کمک میکنه به دفع ویروس و از بین بردن زگیل 

    سلام اقا امیر اید یه تلگرامتونا بنویسد ممنون میشم

    سلام. منم میخام بیام تو گروه تلگرام. چکار کنم

    سلام. به این ایدی پیام بدید Am_xpo

    سلام من بلد نیستم. ب کجا ایدی بدم که بتونم بیام تلگرام

    آقا امیر من پیام زدم تو تلگرام به ایدیتون فکر کنم اشتباه بوده

    سلام پیامی نیومده برام. شما ایدیتونو بدین تا پیام بدم

    @A_Hja

    A_Hja@

    دومی درسته ممنونم

    منم دو تا زگیل دارم

    5 روزه فهمیدم، یه مدت محرک زیاد مصرف میکردم باعث شده زگیل پیدا بشه ، خوشبختانه تو دهنم نداره، از سرکه و چند بار سالیسیلیک اسید استفاده کردم تا الان خوب بوده ، بعضی هاشونم که ریز بودن سیاه شدن و از بین رفتن، دو تا که بزرگ بودن کوچیک تر شدن. میخوام آزمایش بدم نوعش مشخص بشه.

     

     از مصرف الکل و سیگار و مواد مخدر کاملا پرهیز کنید چون باعث سرکوب سیستم ایمنی میشه.

    سلام من به تازگی فهمیدم زگیل مقعدی دارم یه جلسه فریز کردم و منتظر جلسات بعدی هستم . خیلی روحیه امو از دست دادم و حتی شب هم خوابشو میبینم . قارچ شیتاکه رو از کجا تهیه کنم ؟ کسی استفاده کرده تا حالا ؟ کمکم کنید 😢😢😢😢😢

    چطور میگین سرکه سیب از بین میبره انقد سوختم پدرمو در اورده فقط دو روز زدم هیچ فرقی هم نکردم هیچ یه دونه بود شده حالا چنتا بیشترم شده سوزش و عفونت زخم هم که دیگه نگم 😭😭😭

    اای خانوم از داروخانه بگیر. من امروز خریدم قیمتشم 136 تومن بود.

    بگو قرص پاورفیت میخوام.

    خودم هنوز استفاده نکردم اما زیاد تعریفشو شنیدم.

    من دو روزه متوجه شدم یه دونه زگیل مقعدی دارم😢

    خیلی تعرف سرکه سیب رو شنیدم و با پنبه میذاشتم روی زگیل.

    امروز که متوجه شدم سرکه با کمی دارچین زودتر جواب میده تست

    کردم ولی شدیدا احساس سوزش داشتم. حالا که نگاه کردم نه تنهازگیل از بین نرفته بلکه قسمتی از پوستم زرد شده و خیلی بدجور شده. کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟

    این تغییر رنگ و زخم خوب میشه مثل قبل؟؟؟!!

    خیلی حال روحیم بده😢 

     

    یاسی جان منم همین اشتباهو کردم خیلی دردناکه یه پماد آ.د بخر هر ۶ ساعت بزن پوستت بزار ترمیم شه و خوب شه،پماد کالاندولا هم برا سوختگی پوستت خوبه ، سرکه رو ادامه نده اصلا، به جای سرکه هر روز ویتامین سی و قرص ویتامین آ و ای بخور میوه و سبزی زیاد بخور مخصوصا اسفناج و فلفل دلمه ای زینک بخور ویتامین بی مصرف کن در عرض دو هفته میبینی زگیلی در کار نیست سالمم هستی منم مثل شما اشتباه کردم شدید پوستم زخم شد.
    یاسی جان منم همین اشتباهو کردم خیلی دردناکه یه پماد آ.د بخر هر ۶ ساعت بزن پوستت بزار ترمیم شه و خوب شه،پماد کالاندولا هم برا سوختگی پوستت خوبه ، سرکه رو ادامه نده اصلا، به جای سرکه هر روز ویتامین سی و قرص ویتامین آ و ای بخور میوه و سبزی زیاد بخور مخصوصا اسفناج و فلفل دلمه ای زینک بخور ویتامین بی مصرف کن در عرض دو هفته میبینی زگیلی در کار نیست سالمم هستی منم مثل شما اشتباه کردم شدید پوستم زخم شد.اینم بگم یادم رفت هر روز با شامپو بچه فیروز بشور خودتو با اب گرم بزار عفونتت رفع شه.

    نازگل جان مرسی عزیزم. اون پمادی که گفتی و پماد آد واسه زخم من که بازه و کمی عفونت داره ضرر نداره؟؟!

    پماد تتراسایکلین بزنم خوبه؟؟؟

    نه عزیزم اصلا ضرر نداره اتفاقا اد هست که خوب میکنه زخمتو هر بار با اب گرمو شامپو بچه فیروز خوب بشور خودتو بعد خشک کن با دستمال نخی دوباره اد بزن زخمت بمونه خیلی بد میشه،
    خیلی لطف کردی عزیز دلم..مرسی
    خواهش میکنم عزیزم خوب شدی خبر بده، عجله هم نکن خوب بشور و پماد اد بزن یه دوهفته طول میکشه زخمت خوب شه، ولی صد درصد خوب میشی نگران نباش.

    حتما عزیزم.

    بخاطر زخمام که زرد هست خیلی نگرانم. همش میترسم پوستم همین رنگی بمونه...

    کاش یدونه از این سایتا هم برای هرپس بود 😔

    فتو داینامیک تراپی یا DBD plasma حتماً توی گوگل سرچ کنین و ببینین من دیروز اینو متوجه شدم و امیدوار شدم لطفاً همه تحقیق کنین دکتری زنانی که این دستگاه رو داره به بقیه معرفی کنین

    گوشت هم بخورین واکسن حتماً بزنین باید سیستم ایمنی بالا بره ولی سبزیجات بیشتر بخورین آلوورا بخورین جعفری خیلی خوبه. قندی نخورین سیستم ایمنی رو ضعیف میکنه من خودم تایپ ١٦ دارم اصلاً به حرفایی که إثبات علمی ندارن توجه نکنین از متخصص سؤال کنین گوشت نخورین همش غیر علمی هست زندگی عادی تونو داشته باشین بدون استرس به این فکر کنین میتونست بدتر از این اتفاق بیوفته این باعث میشه بیشتر حواستون رو جمع کنین شاید خیلی از ما نمیدونستن همچین ویروسی وجود داره ، به زندگی امیدوار باشین و به خودتون کمک کنین زودتر از شرش خلاص بشین

    مریم جان 

    فتوداینامیک تراپی یا همون نور درمانی برای افرادی که نوع 16 دارن و تست hpv دهان ثبت میشه استفاده میشه

    تا جای که من میدونم مربوط به دکتر زنان نیست 

    دکتر دیروز بمن نشون داد دوتا اهرم شیشه ای بود هم برای دهان و نوع دیگه برای واژن که گفتن این رو دکتر زنان باید انجام بدن گفتن توی ایران خیلی کم هست باید سؤال کنی چون دستگاهش گرونه ، ولی به دکتر میشناسم dvd pelasma انجام میدن که ویروس رو ضعیف میکنه 

    من فردا وقت دکتر زنان دارم

    که شاید بخوام داخل واژن رو لیزر کنم

    البته زائده ای ندارم 

    با این حال ازش اطلاعات میگیرم در مورد فتوداینامیک و اینجا براتون مینویسم. 

    نازنین عزیز راجع به DBD plasma هم سؤال کنین چون این روش در ضعیف کردن ویروس خیلی مؤثر هست 

    حتما میپرسم مریم جان 

    سلام نازگل جان

    شمازگیلاهاروفریزیالیزرکردین

    باخوردن ویتامین هایی ک میگی الان خوب شدین؟

    سلام.من ۲/۳ سال پیش مرتب با خانمی ارتباط داشتم،

    نه ماه پیش دوباره برای یک بار دیدمش،الان بعد از گذشته این دوره زگیل در اوردم،نمیدونم این دوره نفهته ای که داشتم از نه ماه پیشه یا از رابطه دو سال پیشم،یا بهتر بگم نمیدونم الان که دچار زگیل شدمه بعد از دوره نهفته گیش تازه استارت خورده و شروع شده،و باید حالا حالا ها درگیرش باشم،یا اینکه یک دوره ای از مریضیم گذشته و این زگیل ها ربطی و ابتدا و شروع مریضی ندارن؟؟؟لطفا جوابم رو بدید

  • برای سردرگم
  • زگیل شما به احتمال ۹۰ درصد مربوط به ۹ ماه پیشه 

     

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

  • فروشگاه داروهای گیاهی امریکایی انلاین
  • با سلام . دوستان عزیز . برای درمان ویروس hpv( زگیل تناسلی )با استفاده از داروهای امریکایی که ترکیبات آن محصولات زنبور عسل و ژل الوئه ورا خالص امریکایی و چند نوع قارچ از جمله شیتاکه ساخته شده است تماس بگیرید . همگی داروها ساخت امریکا هستند ارسال به تمامی شهرها . سه روزه . ارسال به تهران یک روزه 09025206257

    گروه زگیل تناسلی در این آدرس هست عزایزن میتونن با سایر بیماران در این گروه گفتگو کنند :

    https://t.me/hpvhsv3

  • ستاره عزیزی
  • 🔹این گروه برای تجربیات شما از زگیل و تبخال هستش که برای درمان چه کارهایی انجام میدین🙏پس فقط تجربیات که تو روند بهبود کمک میکنه در اختیار هم میزاریم و حس خوب به هم منتقل میکنیم😊
    موج منفیا ریموو میشن😏
    #زگیل
    #گروه_زگیل_تبخال_تناسلی
    #اچ_پی_وی
    #تبخال_تناسلی
    https://t.me/hpvhsv3

    من واکسن MMR زدم براساس تحقیقاتی که کردم این واکسن در برطرف کردن زگیل کوثر است البته مثل اینکه باید هر دو هفته یکبار به نزدیکی زگیل ها تزریق کرد یک سری مقاله هم در وب سایتهای خارجی در این زمینه هست امیدوارم که جواب بده 

     

    لینگ گروه تلگرام در مورد اچ پی وی

    https://t.me/salamatihamishegibadan

    https://t.me/+Gobb_4g4A_9lNWY0

     

     

    لینک گروه برای تبخال و زگیل این طووی از تجربه های هم استفاده میکنیم

    لینک گپ تلگرامی تجربیات

     

     

     

     

    https://t.me/hpvav

     

     

     

     

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی