جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

زگیل زبان

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

یکی از انواع مختلف زگیل، زگیل زبان هست که روی زبان ایجاد میشود و مشکلاتی را برای بیماران ایجاد میکند. بیماران باید علائم ان را بدانند و برای بهبود ان تلاش کنند.

زگیل زبان داستان های زیادی دارد و دلایل زیادی برای ایجاد شدن دارد. زگیل میتواند در هر جایی از بدن بروید به عنوان مثال در قسمت تناسلی یا دهان یا زبان. بهرحال این زگیل هم مثل بقیه زگیل ها باید درمان بشود.

ما به شما میگوییم که زگیل تناسلی چه است:

زبان یکی از قوی ترین عضلات بدن ما، زبان دارای یک سطح مخملی است. با این حال، گاهی اوقات رشد غیر طبیعی  مثل تاول، زخم یا زگیل بر روی زبان دیده می شود . این می تواند در هر نقطه بر و یا حتی در زیر آن رخ می دهد.

 

Tongue warts

مشکلات:

بهرحال زگیل زبان بی ضرر هستند. تنها مشکل در زمان غذا خوردن هستند.  آنها به تدریج می تواند در حرکت زبان اختلال ایجاد کنند، یا گاز گرفتن اتفاقی انها ممکن است باعث پخش ان شود. تصویر زگیل دهان و زبان در اینترنت موجود است که میتوانید ان را مشاهده کنید و ببینید ایا شما هم زگیل زبان دارید یا خیر. زگیل میتواند به سرطان دهان ختم شود.

دهان ما خانه بسیار ساز سلول های پوستی است که ممکن است توسط زگیل مورد حمله قرار بگیرد. زگیل زبان بی ضرر است اما به شرطی که درمان شود. اگر درمان نشود ممکن است قسمت های دیگر را الوده کند. زگیل میتواند به صورت فردی یا گروهی رشد کند.

 

Tongue warts causes


 

  •     زگیل به طور عمده در کسانی که ضعف سیستم ایمنی دارند رخ میدهد
  •      درگیر شدن در رابطه جنسی دهانی با یک فرد حمل زگیل تناسلی می تواند بیماری را به شریک دیگر منتقل کنند.
  •      بوسیدن یک علت شایع است.
  •      زگیل همچنین می توانید از تماس آلت تناسلی رخ می دهد.
  •      بهداشت ضعیف یکی دیگر از علت زگیل است.
  •      در مورد استفاده از حوله، تیغ و یا سایر وسایل شخصی فرد آلوده، ویروس ممکن است منتقل شود. اما این اتفاق برای کسانی رخ میدهد که سیستم ایمنی پاتیینی داشته باشند.

این ویروس در بدن افراد الوده برای سالیان طولانی باقی میماند. باید در مورد زگیل زبان احتیاط کرد چون یکی از دلایل سرطان دهان است.

 

راه های پیشگیری:

  • حفظ بهداشت مناسب
  • سیستم ایمنی بدنتان را قوی کنید
  • رابطه با احتیاط برقرار کنید

 

تحقیقات ما نشان داده است که زنان و مردان به یک اندازه به این ویروس الوده میشوند. اما کودکان بین 12 تا 16 سال در معرض خطر بیشتری برای الوده شدن هستد. همچنین درمان بیمارستانی برای زگیل زبان وجود دارد.

 

ارامش داشته باشید ما راه درمان زگیل زبان را به شما می گوییم.

حتما باید زگیل زبان درمان شود. من درمان خانگی برای از بین بردن این زگیل ها را به شما میگویم.

 

آناناس

اناناس تازه را روی زگیل قرار بدهید. این کار را باید چند بار در روز انجام بدهید. برای چندین روز پیاپی

 

    روغن درخت چای

این روغن ضد باکتری قدرتمند  بسیار موثری است که قادر به کشتن میکروب است. متخصصین پوست اغلب آن را برای درمان مشکلات پوستی دیگر توصیه کند. شما باید به طور مستقیم ان را روی زگیل دهان زیر زبان یا بالاتر، هر کجا که هستند بزنید. بعد ان را بانداژ کنید تا اینکه کالا از بین برود.

    سیر

سیر را له کنید و روی زگیل قرار بدهید. این کار را چند بار در روز تکرار کنید و تا زمانی که از بین برود تکرار کنید.

tongue warts cure

    آلوئه ورا

مستقیما ان را روی زگیل قرار بدهید.

 

    سیب زمینی خام

سیب زمینی را برش زده و روی زگیل بگذارید این کار را چند هفته انجام بدهید تا درمان شوید.

 

درمان های بیمارستانی هم شامل لیزر و فریز کردن در مطب پزشک هست.

http://tonguewarts.net/

نظرات  (۹)

با عرض سلام وادب واحترام اقای دکتر طبق عکسی که گذاشتین سرکیوم والت پاپیلا یاجامی شکل انتهای زبان وهمچنین برگه ای اینجانب از مخاط خود جدا شده ایا اینها زگیل هستند یا پرزهای زبانی وچه عاملی باعث می شود پاپیلای ذکر شده بلند شوند لطفا در این خصوص توضیح فرمایید.با تشکر
برای تشخیص و درمان زگیل زبان باید به چه دکترایی مراجعه کنیم؟!!
  • مینا مهدوی
  • من حدود ده روز پیش سکس اورال داشتم و بعد از رابطه متوجه شدم اون اقا زگیل تناسلی دارند الان خیلی نگرانم . چه کارهایی میتونم انجام بدم که در دچار زگیل دهان و زبان  نشوم ؟ ایا راه پیشگیری وجود دارد؟
    آخه چجوری بفهمیم
    سلام
    من نمیدونم چرا پیج زگیل دهانی اینقدر سوت و کور هست. یعنی خدا رو شکر اینقدر افراد درگیر در این ناحیه کم هست؟ خدا کنه همین طور باشه
    با این حال اگه دوستان تجربیاتی در این زمینه دارن بگن که ما هم استفاده کنیم.
    - سوال من اینه که چه جوری از مبتلا شدن در این ناحیه مطمئن بشیم؟
    - در صورت مبتلا شدن در این ناحیه چه اقدامات درمانی ای رو میتونیم انجام بدیم؟

    آخه این ناحیه خیلی خاص و حساس هست.
    ممنون از کسایی که راهنمایی میکنن و اطلاعاتشون رو به اشتراک میزارن

    باعرض سلام خدمت عزیزان .مبتلا شدن به زگیل دهانی یک مقداری سخت تر از زگیل در ناحیه تناسلی است و مشکل تر مبتلا میشید ولی بازم باید به دکتر بیماری های دهان مراجعه کنید و ان ها تشخیص میدن که مبتلا شده اید یا نه ملاک دکتر است نه خودتان .چون داخل دهان و زیر زبان مثل زگیل مورد های زیادی داریم که احساس بشه زگیل هست ولی نیس .موفق باشبد 
    سلام دوستان لطفا اگر کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه ،چند ماه پیش نامزدم فوت کرده و از اواسط بهار متوجه علایمی در ناحیه تناسلی شدم که بعد از مراجعه های مختلف و نظرات مختلف پزشکان فهمیدم مبتلا به زگیل شدم فقط مشکل من این که نمی دونم دقیقا چطور مبتلا شدم چون فکرمیکنم نامزدم سالم بوده در هر صورت یک مدتی که سطح روی زبانم سفید و پرز دار شده و عکسایی که از زگیل وسیع دهان تو سایتا دیدم نمی دونم ایا زگیله یا نه متاسفانه دکتراهم تشخیص درستی نمیدن به غیر زگیل چی میتونه باشه ؟

    زگیل های تناسلی ، زگیل دهانی و.. به راحتی توسط سیستم ایمنی ما قابل درمان است دوستان . اما ممکنه زمان بر باشه . ممکنه بعد 6 ماه درمان بشیم یا 1 سال یا ... رژیم غذایی خوب و تقویت سیستم ایمنی رو فراموش نکنید . اینکه از چه طریق مبتلا شدیم مهم نیست تمام تمرکز باید روی درمان زگیل باشه 

    ن

    سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

    https://t.me/hpvhsv3

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی