جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران

جامعه زگیل تناسلی ایران
جامعه زگیل تناسلی ایران برای حمایت و راهنمایی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ایجاد شده است. اطلاعات خودتان از بیماری و درمان ها را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یکدیگر کمک کنید تا بر بیماری غلبه و اثرات ان را کاهش بدهید. اگر میتوانید کمک کنید از قسمت فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک داستان شاد درباره مبارزه با زگیل تناسلی

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

این یک داستان واقعی از دختری است که با بیماری زگیل تناسلی (HPV) مقابله کرده است. متن اصلی انگلیسی است و به فارسی ترجمه شده است.
من 22 سال دارم و hpv ریسک پایین و ریسک بالا داشتم. بعد از تست پا اسمیر مشخص شد که اچ پی وی ریسک بالا دارم. و به من گفته شد باید مرتبا تست پاپ اسمیر بدهم.
بعد از حدود 4 ماه من برجستگی هایی را در قسمت تناسلی دیدم که دکتر من به من گفت زگیل تناسلی هستند. (نوع کم خطر HPV). من از درمان اسیدی در خانه استفاده میکردم و به مطب دکتر هم برای درمان با اسید برای 6 ماه میرفتم. یک روز زگیل ها شروع کردند به زیاد شدن به صورت خیلی شدید و دکتر گفت که درمان اسید برای اینها کافی نیست.
من به بیمارستان رفتم تا زگیل ها را جراحی کنم که حدود 20 دقیقه طول کشید. این اتفاق در تاریخ 13 اکتبر 2011 بود. امروز 14 جولای 2012 است و 9 ماه است که درمان من جواب داده است و اثری از زگیل در من وجود ندارد. من در خلال درمان مولتی ویتامین و ویتامین ب و ویتامین د و اسد فولیک به مقدار زیاد مصرف میکردم. همچنین هر روز ورزش میکردم و مقدار زیادی میوه و سبزی جات استفاده میکردم. من اکنو نبسیار سالم هستم و بعد از درمان هیچ زگیلی در نیاورده ام.
من در جولای دوباره تست پاپ اسمیر میدهم تا نتیجه برایم مشخص بشود. کاش انموقع این چیزهایی که اکنون میدانم را میدانستم. هیچ چیز برای همیشه نیست. سرتان را بالا بگیرید و کنترل زندگی خودتان را دست بگیرید. و با تغییر شیوه زندگیتان به مبارزه با بیماری بپردازید.
من 5 دکتر مختلف برای زگیل تناسلی دیدم. برخی از انها به من گفتند که من برای همیشه با این بیماری درگیر هستم اما برخی از انها هم به من گفتند که سیستم ایمنی بدن بعد از چند سال خود به خود ویروس را میکشد. به نظر من دکتری پیدا کنید که با اطلاعات مفید به شما کمک کند.
ارزو دارم همه شما خوش شانس باشید. نشینید و غصه زگیل تناسلی را نخورید. کنترل زندگی خودتان را به دست بگیرد. شما جوان هستید و قادر. من الان با نامزدم رابطه دارم. او در مورد بیماری قبلی من اگاهی کامل دارد ولی برایش مهم نیست. مخصوصا وقتی که 70 درصد افرادی که در رابطه جنسی فعال هستند دچار این بیماری میشوند. HPV بدین معنی نیست که زندگی شما پایان یافته است. همیشه مثبت باشید.
اپدیت :
من تماسی از دفتر دکترم داشته ام و جواب تست HPV من منفی امده است. دکتر من گفته است که به نظر همه چیز تمام شده است و من سالم هستم. من بسیار خوشحال هستم که توانستم این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارم.

 


منبع:
A happy story for all of you fighting HPV

 

نظرات  (۶)

عالیه
بجای داستان درست کردن و مردمو گول زدن برید دارو درست کنید والا 😏 هنوز درمانی برای مبتلایان وجود نداره

هنوز درمان نداره ولی خیلیاhpvشون منفی شده 

سلام کسی هست ک جوابش منفی شدا باشه

سحر جان من تایپ ۱۶ داشتم ۷ ماه پیش تشخیص دادن، اسفند تست دادم منفی  شدم خداروشکر

ل

سلام دوستان ۱گروه زدیم واسه کسایی که زگیل و یا تبخال تناسلی دارن.و با مرجعه به دکتر و یا تحقیقات راهکارایی پیدا کردن که تو روند بهبودشون بهشون کمک کرده و میخوایم تجربیات خوب و مثبت تو این گروه به اشتراک بزاریم.و دوستانی هم که درمان شدن لطفا تشریف بسارن و تجربیات در اختیار بزارن....فقط ۱نکته دوستان این گروه فقط واسه کمک کردن و انتقال تجربیات به هم دیگه هستش.با عرض پوزش اگه کسی بساد ناله کنه یا انرژی منفی بده بلافاصله ریموو میشه....دوستانیو نیاز داریم همه با انرژی مثبت و انگیزه.نیاز نیست بیاین بگین آقا من سین ۱شدم من ۲شدم....اصلااااالل.فقط و فقط قراره برای درمان تجربیات در اختیار هم بزاریم.نمیخوایم حس بد به هم دیگه منتقل کنیم.میخوایم واسه هم انگیزه و حس مثبت ایجاد کنییم.و تجربیاتمون در اختیار هم بزاریم.

https://t.me/hpvhsv3

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی